"Ер Франс" създава нискотарифна линия

"Ер Франс" създава нискотарифна линия

© Philippe Wojazer, Reuters



Ер Франс" създава "по-конкурентна" авиолиния за дълги разстояния, чрез която ще се опита да привлече обратно клиентите си, избрали превозвачи от Персийския залив, съобщи Би Би Си.


Планът бе обявен от новия директор на френския национален презовач, Жан-Марк Жанелак.


Новата линия все още няма име, но "Ер Франс" планира тя да извършва полети по нови и стари, но позабравени маршрути за икономична и бизнес класа.




За да се конкурира с други нискобюджетни превозвачи, "Ер Франс" уточнява, че пилотите и кабинния екипаж в новата линия ще бъдат наемани по различна схема в основната компания.


"Придържането към статуквото не е опция. Трябва ни динамика, за да си върнем лидерската позиция на пазара", обяснява Жанелак.


Плановете подсказват, че новото управление е решено да си върне пазарния дял след години на болезнени съкращения на работни места и сериозни пререкания със синдикатите.


Но сега профсъюзът на кабинния екипаж SNPNC се опасява, че служителите в новата авиолиния няма да имат същите преимущества и ще бъдат третирани като "второ качество" от работодателите.


"Ер Франс" планира до 2020 г. да купи 10 самолета за полети на дълги разстояния.

Коментари (22)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Фат Ким
    Фат Ким
    Рейтинг: 498 Неутрално

    Бизнес класа, дълги полети => несъвместимо с нискотарифна авиокомпания....

  2. 2 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 317 Неутрално

    "Придържането към статуквото не е опция. Трябва ни динамика, за да си върнем лидерската позиция на пазара"

    Каква лидерска позиция бълнува този - Еър Франс поне от 15г са известни със закъснения, комфорт като на нискотарифен превозвач и абсурдно ценообразуване.

  3. 3 Профил на V.Iliev
    V.Iliev
    Рейтинг: 426 Весело

    През м. май пътувах с Ер Франс.
    Не знаех, че не е нискотарифна

  4. 4 Профил на V.Iliev
    V.Iliev
    Рейтинг: 426 Любопитно

    [quote#2:"lustmord"]абсурдно ценообразуване[/quote]
    Има нещо много магическо в ценообразуването на авиокомпаниите!
    България Еър:
    Септември, София-Брюксел-София - 1250 лв.
    Октомври, София-Брюксел-Единбург (първият полет - с България Еър, вторият полет - с Брюсселс Еърлайнс) Единбург-Брюксел-София - 659 лв.

  5. 5 Профил на today
    today
    Рейтинг: 1013 Неутрално

    Супер!

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  6. 6 Профил на Бай Благой
    Бай Благой
    Рейтинг: 671 Неутрално

    Но сега профсъюзът на кабинния екипаж SNPNC се опасява, че служителите в новата авиолиния няма да имат същите преимущества и ще бъдат третирани като "второ качество" от работодателите.


    Второ качество, но с работа, вместо първо качество безработни... Профсъюзи, пха...

  7. 7 Профил на hchinaski
    hchinaski
    Рейтинг: 405 Неутрално

    До коментар [#1] от "achtung":

    Ми не е вярно. Norwegian летят от Европа до САЩ и до Тайланд на ниски цени. За бизнес класата - спокойно могат да пуснат.

    Но иначе съм скептичен доколко французите могат да направят нещо такова, щом профсъюзните търтеи още отсега са се захванали да реват.

  8. 8 Профил на Pow
    Pow
    Рейтинг: 691 Неутрално

    Почти всички опити на утвърдени авиолинии да създадат бюджетни компании се проваля, има много интересно видео по темата https://www.youtube.com/watch?v=069y1MpOkQY ( How Budget Airlines Work )

    Give a man a mask and he’ll tell you the truth
  9. 9 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 317 Неутрално

    До коментар [#4] от "V.Iliev":

    А какво ще кажеш за това:
    Еър Франс - от техния официален сайт:
    София-Париж-Казабланка = €900
    Абсолютно същите полети по дата и час купени отделно: София-Париж - €250; Париж-Казабланка - €350...

  10. 10 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 793 Весело

    сладури. А хоп какво е? или ще пуснат хоп от терминал 16 да лети до щатите?
    ма нека опитат де, съвсем ще се затрият... мани майтапа, не остана свестна авиокомпания в европа...по лични впечатления единствено австрийците и клм се държат горе долу прилично....

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  11. 11 Профил на V.Iliev
    V.Iliev
    Рейтинг: 426 Весело

    [quote#9:"lustmord"]А какво ще кажеш за това: [/quote]

    Магия!

  12. 12 Профил на Mark Twain
    Mark Twain
    Рейтинг: 426 Любопитно

    [quote#4:"V.Iliev"]Има нещо много магическо в ценообразуването на авиокомпаниите![/quote]

    "Всяка достатъчно развита технология е неразличима от магия." Артър Кларк

    "Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри Форд
  13. 13 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4561 Гневно

    До коментар [#9] от "lustmord":

    Летя редовно от африканска столица през Париж до София с Air France. Купувах си един билет за цялото пътуване от сайта им. Последният път купих отделни билети: от Африка до Париж и от Париж до София (България еър). Установих, че предишния път съм платил на Air France 1000 евро за билет Париж - София и обратно за полет на България еър, който от сайта на България еър може да се купи за под 400 лева!

  14. 14 Профил на Ivailo Asparouhov
    Ivailo Asparouhov
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#13] от "vassilun":
    Както се казва: "кьорав карти не играе"
    Следващия път ползвай някоя от големите търсачки напромер skyscanner. Така ще спестиш пари (ако искаш де. Насила хубост не става)

  15. 15 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 317 Неутрално

    До коментар [#13] от "vassilun":

    Един познат пък дето летеше по същата линия и си беше купил скъпия двоен билет му се наложи 2 дена по - рано да отиде до Лондон. Та оттам си взима влака и си отива в директно в Париж да се чекира за Казабланката - "Опааа - не можело така" - щом не се бил чекирал в София целия му билет отивал на кино. Та му продали собственото му място 2-и път на цени като за последната минута.И ми кажете, че такива мизерници не си заслужават фалита.

  16. 16 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4561 Неутрално

    До коментар [#15] от "lustmord":

    Това е практика на много авиокомпании! Ако не ползваш билет от началната точка на пътуването, го губиш! Аз съм летял с билет за София - Рим - Бриндизи само до Рим (наех кола за пътуването в Италия). На връщане нямах проблем да летя Рим - София. Но, ако не бях ползвал участъка София - Рим, то нямаше да мога да летя до Бриндизи.

  17. 17 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 317 Неутрално

    До коментар [#14] от "ivailoa":

    Скайсканъра и той не ги лови тези подробности - никога няма да ти предложи са ти разбие скъпия полет с прекачнане на 2 евтини директни - просто не му е в алгоритъма - та затова пробване на варианти му е цаката.

  18. 18 Профил на lmy13504670
    lmy13504670
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#17] от "lustmord":

    ebookers.com

  19. 19 Профил на soldierism
    soldierism
    Рейтинг: 561 Весело

    Радвам им се на нискотарифните, защото с тях ще си обиколя света

  20. 20 Профил на Emergen-C
    Emergen-C
    Рейтинг: 217 Любопитно

    [quote#1:"achtung"]Бизнес класа, дълги полети => несъвместимо с нискотарифна авиокомпания....[/quote]
    Eр Берлин?

    #KOЙ номинира бокова!
  21. 21 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 950 Весело

    разбира се, че е по-скъп билет софия-париж-казабланка отколкото софия-париж + париж-казабланка... причината е, че компанията издаваща билета гарантира, че ще откара пътника от софия до казабланка (по който маршрут я има дестина пътника на месец, я не)... а в другия случай пътника сам поема отговорността да бъде на гейта навреме... с други думи ако първия полет закъснее, в първия случай компанията ще му намери място за друг полет (и ще плати хотел ако се налага)... а във втория, билета му гори, щот не се е качил на самолета...
    подобна е историята и със невалидния билет за втория полет... щом не си дошъл за първия, нема начин компанията да гарантира, че ше си там за втория и той моментално се освобождава за други мераклии...

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  22. 22 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 1163 Неутрално

    И други се опитаха да направят подобно нещо- не се получи- представям си как точно Ер Франс ще успее! Съвсем друг е модела и бизнеса на нискотарифките

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK