Транспортният министър иска план за съживяване на БДЖ

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (21)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 1230 Неутрално

    Един милиард на масата и сядате да правите план.Идеи без финансиране=0.

  2. 2 Профил на Зарзават
    Зарзават
    Рейтинг: 322 Весело

    А кой ще плаща!?

    Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".
  3. 3 Профил на Колаборационист
    Колаборационист
    Рейтинг: 890 Любопитно

    Искам колелооооооо ....
    Българското Държавно Животно САМО на пазара ...

    Всички ТРЯБВА неумолимо да наказваме невежеството на администрацията и духовенството !
  4. 4 Профил на 12345
    12345
    Рейтинг: 479 Неутрално

    И този се взема прекалено сериозно, като здравния СЛУЖЕБЕН министър Илко Семерджиев. Има 2-3 месеца живот това правителство, а здраво затънаха в популизъм и корпоративно лобиране.... Някои се оплакваха от ДПС едно време, но сега става по-зле.

  5. 5 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5308 Неутрално

    До коментар [#1] от "chicago514":

    Плана който ще направят ще е как да откраднат по-голяма част от тези пари.

  6. 6 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 1676 Неутрално

    Всичко да минава на пазарни основи!

    В Русия съм! В Русия съм!
  7. 7 Профил на seth
    seth
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Интересни са тези министри. Вместо да гледат за гладкото и прозрачно протичане на изборите и да отхвърлят някакви текущи ангажименти, те всички се заемат да правят дългосрочни стратегии все едно ще векуват на тия постове.
    За да правиш неща с дългосрочно влияние, трябва някой да те е избрал на този пост и този някой не е Радев, а редовно избран парламент.

  8. 8 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 310 Неутрално

    "положението в БДЖ е "много критично", а мениджмънтът на железницата не е предприел никакви мерки за решаване на проблемите"

    Комунизма още не си е отишъл от някой места в държавата...

  9. 9 Профил на zcu00469861
    zcu00469861
    Рейтинг: 240 Неутрално

    Абе ти служебни министри, не им е ли работа да се занимават с текущите проблеми на държавата, а не да планират неща, за които се изисква доста повече информация.

  10. 10 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1853 Неутрално

    Тия май се взеха на сериозно. Петилетката за три месеца.

  11. 11 Профил на qwerty
    qwerty
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Тези от Служебното правителство докога ще се изживяват като титуляри и визионери?
    Задачата им е да поддържат огъня до редовно правителство и въобще да не пипат нищо (като блондинката-космонавт!).

    Досадно е вече: нова порция некадърници, събрани по другите кьошета на кръстовищата ще ми се правят на велики!
    Цялата държава е налазена от калинки.
    Но такъв електорат това заслужава.

  12. 12 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Ами да си го направи де - нали е министър, т.е. най-способният от всички по темата за транспорта...

  13. 13 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Мнооого амбициозно - няма време!

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  14. 14 Профил на ЙЕИ
    ЙЕИ
    Рейтинг: 426 Весело

    Най-бързото оздравяване на БДЖ е фалирането и.

    Изкупуване на безценица на наличния състав от нова компания без задължения и с намален персонал. И обслужване само на икономически изгодни маршрути.
    Щото да лангъркаш цяла мотриса за 3 пътници, нещоооо ....

  15. 15 Профил на Калник
    Калник
    Рейтинг: 771 Неутрално

    На първо място билетите трябва да скочат поне двукратно. Никъде, където има добра железница, тя не е най-евтиния транспорт.

  16. 16 Профил на mesambria
    mesambria
    Рейтинг: 1184 Неутрално

    др. минитър състоянието на БДЖ го знае всеки!

  17. 17 Профил на Михаил Маринов
    Михаил Маринов
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Толкова правителства не успяха да съживят родното БДЖ, че точно служебното ще го оправи за 2, 3 месеца. Направо повярвах...

    marinov1018
  18. 18 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 6741 Неутрално

    То само с план не става, трябват и пари, много пари.

  19. 19 Профил на ГЕМ
    ГЕМ
    Рейтинг: 1246 Любопитно

    Ох, леле, малеее, то докато умните се наумуват, ще останат само мангали за возене в българските първобитни железници... Да вземат да фалират най-накрая, че тая мъка край няма...

  20. 20 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Май наближава времето Герджиков да си събере министрите и да си изяснят какво имат да вършат.Или по добре началника им Радев.Че то от цялата им дейност започва да се разбира,че работят не това,което трябва,а за нечии интереси.И къде са атаките?Там където има много пари.
    А вярно ли е,че има чистка в АЕЦ -а,Булгаргаз и НЕК?Защо? А Дневник няма ли информация?

  21. 21 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4273 Неутрално

    Как ще стане това след като БДЖ ще излезе от тази тежка финансова ситуация след като има около 450 милиона дългове,а необходимите инвестиции са в пъти повече?!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK