Идустрия няма, а ж.п.линии има...
Ж.П. има бъдеще само ако България забрани ТИР-овете от Турция и Румъния да се приидвижват на собствен и ход и да ги превозва с влакове. защото предизвикват катаастрофи, замърсяват въздуха и развалят кекавите ни аутобани...
Нашите превозвачи ще се умилят и просълзят от радост Турция и Румъния като отговорят със същото. Трябва атрактивно предложение сами да искат да ги качат , не насила.
Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.
Аре, пак ще съживяваме измрелите... такова, фалиралите за сметка на данъкоплатците. Ама добре е че само за жп-то се сетиха, щото можеше да си спомнят за "софийското море" дето да го свържат с пловдивския канал, а от там през Марица да го направят международен път, та чак до Бяло море. Хич да не е, ще може софийския елит да си накупи яхти и да ги паркира пред къщата... Можеше дори нЕкой еврофонд да опапкат за шлюзове.
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
Не ми се вярва. На Дунав мост 1 няколко пъти виждам влак с камионите на известна пловдивска фирма. Що да е по силите на една фирма, а невъзможно за цяла държава.
Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.
Терминалите са факт - има ги построени и платени. Когато едно скъпо нещо стои и не изкарва нито стотинка, тогава то наистина е скъпо. По-добре да изкарва някакви пари, дори на загуба да е - тя ще е по-малка от сегашната загуба.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
[quote#6:"kasko"]Трябва атрактивно предложение сами да искат да ги качат , не насила. [/quote]
Това е лесно — камери по пътищата и в завоите даже, и електронна винетка. Като им сверят и времето за почивка...
Това е начина, ама имам едно такова усещане, че дори и така, тираджиите пак няма да се качат на влак, дето взема София-Пловдив за три часа.
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
[quote#1:"chicago514"]Типично.Ние това го имахме,унищожихме го,сега ще го възстановяваме,ама не знам с 40 милиона лева какво може да се възстанови. [/quote]
Има и друго . Куриоз от Пловдив . Част от такова трасе сега е в частна собственост . Как се допуска такова нещо ?
До коментар [#1] от "chicago514":
Това вече се прави. Преди няколко години в Мирково и Челопеч възстановиха коловозното развитие (сложиха допълнителни коловози на гарите). Проблема не е голям, защото тези линии в по-голямата си част се нуждаеха от ремонт, а сега вероятно ще има и нови дестинации.
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
Либхер в индустриалната зона Радиново край Пловдив всекидневно превозва със специално авторемарке вагони по автомобилни пътища до най-близката гара за да извозва стоката си. Как за толкова години не пуснаха едно трасе лека отбивка от линията за Панагюрище, да обслужва фабриката, до сега да се е изплатило 2 пъти, да не говорим, че покрай това можеше да се пусне градски влак или трамвай за извозване на работния персонал от този и останалите заводи и фирми в зоната, без да се лашкат в ежедневните задръствания хората.
Пълна безмозъчност и безхаберие от страна на чантаджиите в НКЖИ, подпомогнати в мързела им от общинските им колеги!!
"Експерти от НКЖИ ще направят анализи за възвращаемостта на инвестицията, както и какъв обем от товари ще могат да се транспортират до индустриалните зони."
Като прочетем това, се разбира, че предстои да се види дали има икономически смисъл, а от изказването и заглавието звучи, като че ли е решено.
Кое е вярното?
[quote#2:"pur6ing"]има бъдеще само ако България забрани ТИР-овете от Турция и Румъния да се приидвижват на собствен и ход и да ги превозва с влакове. [/quote]
Не знам може ли и как става това със забраните, освен това, ще излезе, че ще загубим едни други пари, които днес превозвачите плащат.
Транспорта като цяло е една система и е редно да се търси баланс и целесъобразност, а не днес сме за, утре против.
Поредната ала бала дрън дрън на светлото бъдеще. Тази система е корумпирана и неефелтивна. Тези които плюят по социализма би трябвало да погледнат каква е действителността сега и да се хвърлят от някоя скала да не мъчат и себе си и останлите. Системата е мошеническа и крадлива - изборите са за глупаци. Решението е в бесилките.
+++++++++++++++++++++++++++++++
Не знам дали тези 40 милиона ще стигнат за ефективното свързване на индустиралите зони с железницата ,но това трявба да стане възможно най-бързо.
[quote#9:"kasko"] Що да е по силите на една фирма, а невъзможно за цяла държава.[/quote]
Олеле
45 г. се нагледахме на глад и мизерия с държавна икономика и сега каквито държавни фирми да са останали са черни дупки с отвратително качество услуги.
Вебер за държавата, това трябва да се учи в основното училище:
„човешка общност, която на определена територия претендира успешно да притежава монопола върху легитимното ФИЗИчЕСКО НАСИЛИЕ.“
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
chicago514
Рейтинг: 1332 НеутралноТипично.Ние това го имахме,унищожихме го,сега ще го възстановяваме,ама не знам с 40 милиона лева какво може да се възстанови.
pur6ing
Рейтинг: 423 НеутралноИдустрия няма, а ж.п.линии има...
Ж.П. има бъдеще само ако България забрани ТИР-овете от Турция и Румъния да се приидвижват на собствен и ход и да ги превозва с влакове. защото предизвикват катаастрофи, замърсяват въздуха и развалят кекавите ни аутобани...
neut
Рейтинг: 524 НеутралноЖп мрежата беше достатъчно добре развита още през 80-те години, що за напъни с минимални средства
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restАмброзСП
Рейтинг: 937 Неутрално[quote#2:"pur6ing"]Ж.П. има бъдеще само ако България забрани ТИР-овете от Турция и Румъния да се приидвижват на собствен ход
Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТАП!Говоря,пиша и правя това,което искам! 21.11.21 - черна дата за БЪЛГАРИЯТакава забрана е възможна само
когато ЖП-линиите ги има.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2908 ЛюбопитноТова ми прилича на руско обещания в бъдеще време-ЩЕ това ,Ще онова!Абе вие оправете железницата да излезе от ямата пък после мислете.....
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...kasko
Рейтинг: 851 НеутралноДо коментар [#2] от "pur6ing":
Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.Нашите превозвачи ще се умилят и просълзят от радост Турция и Румъния като отговорят със същото. Трябва атрактивно предложение сами да искат да ги качат , не насила.
lustmord
Рейтинг: 344 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "pur6ing":
[quote#2:"pur6ing"]ТИР-овете от Турция и Румъния да се приидвижват на собствен и ход и да ги превозва с влакове[/quote]
Бяха ми говорили, че за подобна схема трябвали специални терминали и специални вагони и цената на крайния проект отивала някъде в стратосферата...
gost22
Рейтинг: 1761 ВеселоАре, пак ще съживяваме измрелите... такова, фалиралите за сметка на данъкоплатците. Ама добре е че само за жп-то се сетиха, щото можеше да си спомнят за "софийското море" дето да го свържат с пловдивския канал, а от там през Марица да го направят международен път, та чак до Бяло море. Хич да не е, ще може софийския елит да си накупи яхти и да ги паркира пред къщата... Можеше дори нЕкой еврофонд да опапкат за шлюзове.
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...kasko
Рейтинг: 851 НеутралноДо коментар [#7] от "lustmord":
Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.Не ми се вярва. На Дунав мост 1 няколко пъти виждам влак с камионите на известна пловдивска фирма. Що да е по силите на една фирма, а невъзможно за цяла държава.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1784 НеутралноДо коментар [#7] от "lustmord":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКТерминалите са факт - има ги построени и платени. Когато едно скъпо нещо стои и не изкарва нито стотинка, тогава то наистина е скъпо. По-добре да изкарва някакви пари, дори на загуба да е - тя ще е по-малка от сегашната загуба.
gost22
Рейтинг: 1761 Весело[quote#6:"kasko"]Трябва атрактивно предложение сами да искат да ги качат , не насила. [/quote]
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...Това е лесно — камери по пътищата и в завоите даже, и електронна винетка. Като им сверят и времето за почивка...
Това е начина, ама имам едно такова усещане, че дори и така, тираджиите пак няма да се качат на влак, дето взема София-Пловдив за три часа.
telqk
Рейтинг: 949 НеутралноДо коментар [#6] от "kasko":
Какво по-атрактивно от дневна винетка с трицифрена сума?
v n t news
Рейтинг: 336 Неутрално[quote#1:"chicago514"]Типично.Ние това го имахме,унищожихме го,сега ще го възстановяваме,ама не знам с 40 милиона лева какво може да се възстанови. [/quote]
Има и друго . Куриоз от Пловдив . Част от такова трасе сега е в частна собственост . Как се допуска такова нещо ?
Gopeто
Рейтинг: 1741 НеутралноДо коментар [#1] от "chicago514":
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян ПетровТова вече се прави. Преди няколко години в Мирково и Челопеч възстановиха коловозното развитие (сложиха допълнителни коловози на гарите). Проблема не е голям, защото тези линии в по-голямата си част се нуждаеха от ремонт, а сега вероятно ще има и нови дестинации.
БМЗ
Рейтинг: 1172 НеутралноТо останаха ли индустриални зони в България?
Икономиката икономична, светът светски, апокалипсисът апокалиптиченtraveler1
Рейтинг: 760 НеутралноЛибхер в индустриалната зона Радиново край Пловдив всекидневно превозва със специално авторемарке вагони по автомобилни пътища до най-близката гара за да извозва стоката си. Как за толкова години не пуснаха едно трасе лека отбивка от линията за Панагюрище, да обслужва фабриката, до сега да се е изплатило 2 пъти, да не говорим, че покрай това можеше да се пусне градски влак или трамвай за извозване на работния персонал от този и останалите заводи и фирми в зоната, без да се лашкат в ежедневните задръствания хората.
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВОПълна безмозъчност и безхаберие от страна на чантаджиите в НКЖИ, подпомогнати в мързела им от общинските им колеги!!
tsvetko_51
Рейтинг: 1780 Неутрално"Експерти от НКЖИ ще направят анализи за възвращаемостта на инвестицията, както и какъв обем от товари ще могат да се транспортират до индустриалните зони."
?
Като прочетем това, се разбира, че предстои да се види дали има икономически смисъл, а от изказването и заглавието звучи, като че ли е решено.
Кое е вярното
tsvetko_51
Рейтинг: 1780 Неутрално[quote#2:"pur6ing"]има бъдеще само ако България забрани ТИР-овете от Турция и Румъния да се приидвижват на собствен и ход и да ги превозва с влакове. [/quote]
Не знам може ли и как става това със забраните, освен това, ще излезе, че ще загубим едни други пари, които днес превозвачите плащат.
Транспорта като цяло е една система и е редно да се търси баланс и целесъобразност, а не днес сме за, утре против.
mitko11
Рейтинг: 2623 ВеселоДо коментар [#17] от "tsvetko_51":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовВярното е, че експертите ще опапат 40 милиона за анализи и проучвания, като не забравят да дадат необходимите суми по-нагоре...
Darth Plagueis
Рейтинг: 1784 НеутралноДо коментар [#15] от "БМЗ":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКДа.
Daria
Рейтинг: 1176 НеутралноПоредната ала бала дрън дрън на светлото бъдеще. Тази система е корумпирана и неефелтивна. Тези които плюят по социализма би трябвало да погледнат каква е действителността сега и да се хвърлят от някоя скала да не мъчат и себе си и останлите. Системата е мошеническа и крадлива - изборите са за глупаци. Решението е в бесилките.
Роси
Рейтинг: 7886 НеутралноТе оправиха старите линии, сега почват да строят нови.
bat_plamen
Рейтинг: 4738 НеутралноДо коментар [#1] от "chicago514":
+++++++++++++++++++++++++++++++
Не знам дали тези 40 милиона ще стигнат за ефективното свързване на индустиралите зони с железницата ,но това трявба да стане възможно най-бързо.
dggm
Рейтинг: 559 Весело[quote#9:"kasko"] Що да е по силите на една фирма, а невъзможно за цяла държава.[/quote]
0%B6%D0%B0%D0%B2%D0%B0
Олеле
45 г. се нагледахме на глад и мизерия с държавна икономика и сега каквито държавни фирми да са останали са черни дупки с отвратително качество услуги.
Вебер за държавата, това трябва да се учи в основното училище:
„човешка общност, която на определена територия претендира успешно да притежава монопола върху легитимното ФИЗИчЕСКО НАСИЛИЕ.“
https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D1%8A%D1%80%D
aunt_agatha
Рейтинг: 237 Неутрално[quote#3:"neut"]Жп мрежата беше достатъчно добре развита още през 80-те години, що за напъни с минимални средства[/quote]
Тя и сега е развита като през 80-те. Там е и проблемът.