Лютеница, матрак и снаксове са сред българските продукти на годината

Лютеница, матрак и снаксове са сред българските продукти на годината

© Организаторите на наградите



За първи път в България бяха връчени международни награди за иновации в потребителския сектор "Продукт на годината". Световният конкурс се провежда за първи път тук, след като тази година отбеляза своята тридесет годишнина в Париж, където е основан.


"Продукт на годината" оперира на четиридесет пазара с една и съща цел: да насочи потребителите към най-новите предложения и да отличи производителите за качеството и иновациите, реализирани в продуктите им, съобщават организаторите. Същевременно наградата e силно послание към потребителите и дистрибуторите и е ефективно средство за насърчаване на продажбите.


Победителите в отделните категории се излъчват от потребителите след независимо национално представително проучване, реализирано от авторитетна изследователска агенция. За България то е осъществено от Nielsen Bulgaria сред 2000 респонденти, следвайки методологията на програмата.




В първия конкурс за иновации в потребителския сектор се състезаваха десетки нови и иновативни продукти и услуги, лансирани на българския пазар през последните 18 месеца. За целите на проучването те бяха позиционирани в 19 категории, като от всяка се излъчва само по един победител в резултат на независимия потребителски вот.


Прави впечатление, че има категории, които са много широки, а други - доста специфични. Организаторите на конкурса обясниха, че категориите зависят от кандидатите и се определят от провелата проучването компания - "Нилсен". Важно уточнение е и това, че в дадена категория трябва да има минимум двама и максимум шест кандидати.


Ето и наградените в първото издание на конкурса:


Активия за пиене с праскова и маракуя на "Данон", серия едросмлени лютеници на "Дерони", плодови рула "Свежест" на "Си Комерсиал 7", Karmela Cookies на "Кармела 2000", подправката Picantina на Kеndy в плик за многократно затваряне, сред солените снаксове Ruffles Max на Star Foods, матрак "Дормео фреш прима" на "Дормео", Pampers Active Baby-Dry на Procter & Gamble, Ariel 3in1 PODS, омекотител LENOR и препарата за съдове Fairy на същата компания, паста Dental Pro на "Рубела", сокоизтисквачка Philips Avance Collection HR1897/30, 750 мл Кока-кола в бутилка за връщане.


Награди получават и три финансови продукта на Първа инвестиционна банка - дебитна карта за деца, онлайн потребителски кредит и дигитална карта. Магне B6 Лека нощ на Sanofi България, комплект с лифтинг действие NovAge Ultimate Lift на "Oрифлейм България".

Ключови думи към статията:

Коментари (4)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Зад теб съм ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    Зад теб съм ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    Рейтинг: 336 Весело

    Как сладко е замаскирана рекламата "Купете си от..." под претекст, че сме спечелили нещо престижно.

  2. 2 Профил на dr.web
    dr.web
    Рейтинг: 330 Неутрално

    ...и български медиен кючек, без него не може.

  3. 3 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5799 Неутрално

    Лютениците на Дерони са вкусни, но доста гъстички, заради картофеното нишесте, което слагат. А истинската лютеница не е с картофи!

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  4. 4 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3206 Неутрално

    Хубаво е, че няколко от марките едросмлени лютеници на "Дерони" са били наградени (вероятно "Велика" и "Царица"). Но бурканче 500г отива към 6 лв с ДДС, и преди заплатите ни да станат европейски, то цените на бг продуктите достигнаха цените на френските и испански продукти., независимо по-евтината ни работна ръка. Дали Дерони няма да бъдат неприятно изненадани от подобен продукт от някоя европейска страна с по-конкурентна цена?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах