"Билла" влиза в два софийски мола на мястото на фалиралия "Пикадили"

"Билла" влиза в два софийски мола на мястото на фалиралия "Пикадили"

© Георги Кожухаров



Билла" ще заеме овакантените от "Пикадили" хипермаркети в София - мола "Парк център" (бивш "Сити център" на метростанцията "Европейски съюз") и в "Мол София" на бул. "Стамболийски", съобщи "Капитал Daily" в днешния си брой.


Очаква се двата обекта да заработят през втората половина на годината, информира изданието като се позовава на управителя на "Билла България" Бойко Сачански.


Засега германската верига взима най-големия пай от освободените от фалиралите "Пикадили" и "Карфур" площи. По тази линия с един обект в търговски център се вписа и "Лидл" – в "Ринг мол", и по информация на "Капитал" най-вероятно ще наеме освободените от "Пикадили" търговски площи в "Парадайз". По неофициална информация "Лидл" преговаря и за бившите обекти на "Пикадили" във Варна.




С неясен бъдещ обитател в София дотук е само бившият обект на "Карфур" в столичния The Mall, но там се чака приключване на смяна на собствеността, като конкуренти отново са само "Билла" и "Лидл".


Имуществото на "Пикадили" в затворените магазини е под управлението на кредитора на бившата верига – "Инвестбанк".

Ключови думи към статията:

Коментари (8)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8487 Неутрално

    "Пикадили-Парк" във Варна го поема ''АЛДО''.

    [email protected]
  2. 2 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4480 Любопитно

    A, в The Mall, какво правим?

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  3. 3 Профил на blagoj
    blagoj
    Рейтинг: 1627 Неутрално

    Жалко че Карфур и Пикадили изчезнаха. Аз не ги харесвах, но сега от големите вериги останаха само германски - Метро, Реве и Лидл, което не е добре.

  4. 4 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 461 Неутрално

    Конкуренцията намаля видимо.
    Изчезнаха Carrefour, Пикадили, Mercator (Рода), Penny ...
    Кауфланд ми е малко склададжийски и голяма част от стоките са с ниско качество, Lidl само на теория е дискаунт (поне в тази част че продава основно собствени марки), Billa е позиционирана малко по-високо, но и там има какво да се желае.
    Фантастико го свързвам с усещането за клаустрофобия, а T Маркет гледам да си го причинявам колкото се може по-рядко.

  5. 5 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1573 Любопитно

    "С неясен бъдещ обитател в София дотук е само бившият обект на "Карфур" в столичния The Mall, но там се чака приключване на смяна на собствеността, като конкуренти отново са само "Билла" и "Лидл".

    Присъствието на Lidl в един мол ми се вижда странно.
    Освен ако веригата изненадващо не загърби дискаунтърския си имидж...

    I Want To Believe
  6. 6 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 533 Неутрално

    "С неясен бъдещ обитател в София дотук е само бившият обект на "Карфур" в столичния The Mall, но там се чака приключване на смяна на собствеността, като конкуренти отново са само "Билла" и "Лидл".Присъствието на Lidl в един мол ми се вижда странно.Освен ако веригата изненадващо не загърби дискаунтърския си имидж...
    —цитат от коментар 5 на 2.5


    Да, Лидл предпочита да е собственик на обектите си. В този смисъл Лидл освен верига магазини за продажба на бързооборотни стоки са и собственик на недвижими имоти (но никой не може да бие в тази насока Макдоналдс).

    Иначе имиджът на дискаунтер е да не се вади стоката от кашоните. Скенерите на касите да сканират от няколко посоки така, че стоката да не се обръща за да се отчете. Отделно, че на тяхните марки баркодът може да е отпечатан на няколко равнини, така че да не се налага да се върти продукта. Това няма да се изгуби. Част от чара на дискаунтера е плащането в брой, защото е по-бързо от картовото разплащане. Само че електронните плащания се наложиха и бавят оборота. А и не на последнот място дългите ленти за покупките са дискаунтерски тертип. Била използват къси и това е доста неудобно. Според мен сваля оборота поради повече време на касата за прехвърляне на стоката в количката. Отделно хората се бавят със слагането на лентата.
    Иначе в родната държава на немските дискаунтери магазините вече не са тъй сиви, а все по-луксозни. И Алди, дългогодишният самотен ездач на собствените продукти започна да продава и несвои марки - Кока Кола беше първата такава. Но пък правят готина реклама :
    "Нашата кола струва 39ц, Кока Кола е 89ц. Изборът е Ваш!" (цените са примерни)

  7. 7 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5979 Неутрално

    Протекционизъм за Пикадили на регионално ниво (Варна) може би щеше да държи веригата над водата, но всичко потъна с експанзията и последвалата смята на собствеността...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  8. 8 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1573 Неутрално

    "Да, Лидл предпочита да е собственик на обектите си. В този смисъл Лидл освен верига магазини за продажба на бързооборотни стоки са и собственик на недвижими имоти (но никой не може да бие в тази насока Макдоналдс). “

    Не съм сигурен, че някои от обектите на Lidl в центъра на столицата са на собствен терен. (Раковска и Дом на Киното напр.)
    В The Founder беше показано много добре че McD по същесътво е фирма за недвижими имоти. И у нас когато стартитраха, една от първите позиции които запълниха беше RE manager.

    I Want To Believe




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK