Виртуални приемни ще поемат сигналите на потребителите по Черноморието

Виртуални приемни ще поемат сигналите на потребителите по Черноморието

© Надежда Чипева, Капитал



Виртуалните приемни, които Комисията за защита на потребителите (КЗП) разкри по Черноморието за летния сезон, ще бъдат полезни на туристите при проблем с място за настаняване – хотел, вила, различен тип заведения, ситуации на самия плаж, при покупки в търговските комплекси. Това напомни председателят Димитър Маргаритов в сутрешния блок на тв "Европа".


Подобни казуси са от нашата компетентност и трябва да можем да реагираме. В рамките на работното време, когато връзката с нашите екипи е директна, говорим за минути. Когато става въпрос за нощен режим на работа, обаждането се приема и на следващия ден, още сутринта екипите ще бъдат на съответното място. Ако е необходимо, например при ограничен достъп, използваме съдействието на колегите от органите на реда, обясни Маргаритов.


Виртуалните приемни представляват телефонни кабини, от които безплатно потребителите ще могат за звънят на денонощния телефон на комисията 0700 111 22. В светлата част на деня туристите ще имат възможност да се свързват директно с регионалните офиси на КЗП и чрез тях – с екипите, които са на място. Така при подаване на жалба или сигнал ще могат да получат съдействие максимално бързо.




Такива приемни има в Балчик, курортите Албена, Златни пясъци, Св. св. Константин и Елена, Слънчев бряг, Несебър, Поморие, Созопол, Приморско, Китен и Царево.


Разположени са в близост до плажа или до търговски центрове. Всички устройства вече работят. Информация за точните им координати има на сайта на КЗП и в Google Maps. Приемните ще работят през целия летен сезон. Председателят на комисията съобщи, че за момента се предвижда те да функционират до началото на септември, но ако се окаже, че сезонът продължава, времето е хубаво, има достатъчно туристи, е възможно този период да бъде удължен.


Председателят посочи, че Комисията за защита на потребителите е основният контролен орган в държавата за качеството на туристическият продукт. Поради това хората могат да се обръщат към институцията по различни въпроси, включително и ако не е само тя компетентна, а и други администрации – Българската държавна агенция по храните, НАП и т.н. "Ние сме хората, които поне трябва да приемем тези сигнали, да ги обработим и да предприемем по-нататъшни действия, ако е необходимо, и с колегите от други институции", добави Маргаритов.

Коментари (2)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Beyond
    Beyond
    Рейтинг: 1082 Весело

    На снимката: специален агент Дейл Купър. :)

    TAKE THE RED PILL!
  2. 2 Профил на Guero
    Guero
    Рейтинг: 213 Разстроено

    Това го четох преди години докато си лежах на плажа в Гърция, и оттам ми се струваше сюреалистично.

    Остава само да го рекламират като екстра на "туристическата" ни страна.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK