Паоло Джентилони, не преструктурирай, не продавай - ликвидирай! За да не те обвиняват един ден като Иван Костов за БГА "Балкан". Я виж как никой на обвинява Сергей Станишев, че ликвидира "Балканкар". Нито някой си спомня, че Петър Димитров от неговото правителство постави в ликвидация възстановяващия се "Кремиковци". Спасителите винаги ги разпъват. Ликвидаторите никой не ги помни. "Със спасение не се мъчете. Ликвидатори бъдете" (по Бранислав Нушич)
"Национален превозвач" е понятие без никакво съдържание! Не зная друга компания да се нарича така освен България Еър. Нито на самолет на Луфханза, нито на такъв на Бритиш съм виждал надпис "National carrier"! Интересно кой е "национален превозвач" в САЩ?
Няма нужда повече да се чете.
Левски до Каравелов: Дочувам, че сте решили да докарате миризливият казашки бутуш в Булгурско? Ако туй е тъй то аз с моите кунки ще ви отрежа чепките.“
До коментар [#11] от "vassilun": Тогава не си преживял фалита на Swissair. Швейцарците бяха шокирани. Интервюираха хора по улицата. Казваха "и бушмените си имат авиолиния, а ние останахме без нея". Е, появи се Swiss и се успокоиха. Ти остави дефинициите. За швейцарците е Swiss, за австрийците е AUA, за шведите е SAS, за нас е Bulgaria air, за италианците е AlItalia. Ще погледна тяхната преса какво пише, но това ще е удар за бай Джовани точно така, както беше удар и за бай Рето! И както би било за бай Иван, ако Райън еър купи нашата. А Щатите са зад морета и океани и със съвсем друга субкултура!
Това е поредна голяма стъпка към голямата реформа в самолетния бизнес/превоз. Въпрос на време е целия модел да се промени тотално посока ниско тарифни.
Напритив, национален превозвач има много точно значение! С много държави извън ЕС въздушният транспорт не е либерализиран и по тези линии може да лети по един “национален превозвач“ от двете страни. До Русия например може да се лети само по междуправителствено споразумение и не случайно само България ер и Аерофлот летят с редовни лининии между България и Русия. Уиз ер и Ryanair и да искат не могат да пуснат полет от София до Москва. Луфтханза, Бритиш и т.н, са националните превозвачи за съответните държави. Унгария понеже и фалира националния превозвач е назначила Уиз ер за национален превозвач.
И кой е "национален превозвач" в САЩ, Канада, Унгария, Дания? Austrian e на Lufthansa (мисля, че и Swiss). Iberia е на British, също и Air Lingus (Ирландия).
До коментар [#13] от "султана глаушева":И кой е "национален превозвач" в САЩ, Канада, Унгария, Дания? Austrian e на Lufthansa (мисля, че и Swiss). Iberia е на British, също и Air Lingus (Ирландия).
По правилата на ЕС национален превозвач на всяка една държава може да е която и да е авикомпания в ЕС с 51% участие на инвеститори от ЕС. Вече не може и конкретна авиокомпания да се назначава по принцип за национален превозвач, а за всяка нова линия трябва да има търг. Когато фалира унгарския национален превозвач теоритично всички авиокомпании в ЕС можеха да учатват в търга за отделните линии, като всяка линия можеше да се спечели от отделна компания. Разбира се унгарците леко наклониха търга към Уиз ер и той спечели всички линии от Унгария.
Тъжно е, но съм съгласен с коментара Ви! Вместо да се търси начин да се лети по-бързо (Маями - Мюнхен е около 9 часа, а за Лондон - Сингапур направо не ми се мисли, преди години летях и Рим - LA за 14 часа), то се търси намаляване на разходите и се строят мастодонти като А380. Когато преди 7 години летях за пръв път с А380 от JFK до CDG наивно си мислех, че е по-бърз от В747, а се оказа само, че вози повече пътници, води до повече приходи за авиопревозвачите.
Голяма каша ти е в главата. Дания, Швеция и Норвегия имат общ нац. превозвач - САС. Аустриан НЕ е на Луфтханза, Суис обаче е. Иберия не е на Бритиш, а двете са слята компания, Бритиш НЕ са ПРИДОБИВАЛИ испанската компания чрез покупка или нещо подобно.
Национален авиационен превозвач, държавно автомобилно предприятие, национална телекомуникационна компания, национална телевизия, национално радио - все понятия, които бяха (и все още в много страни са) употребявани от политиците за задоволяване на своите суета и цели, но за държавна сметка. Понятия, които глобализацията, развитието на технологиите и бизнес моделите прави излишни, но които все още съществуват там, където народа може, иска или е задължаван от политиците да плаща. Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
До коментар [#16] от "vassilun":Голяма каша ти е в главата. Дания, Швеция и Норвегия имат общ нац. превозвач - САС.Аустриан НЕ е на Луфтханза, Суис обаче е.Иберия не е на Бритиш, а двете са слята компания, Бритиш НЕ са ПРИДОБИВАЛИ испанската компания чрез покупка или нещо подобно.
Това е поредна голяма стъпка към голямата реформа в самолетния бизнес/превоз. Въпрос на време е целия модел да се промени тотално посока ниско тарифни.
Не, мерси. Нискотарифните компании си имат пътниците. Аз не съм един от тях, по ред съображения.
Граждани, не хранете трола.
Минус, удивителна и да плува!
Всъщност низкоразходна е далеч по-коректен превод на концепцията low cost, която в България е преведена като нискотарифна, тоест има някакво внушение, че става въпрос за евтини билети. Всъщност low cost концепцията е точно намаляване на разходите чрез директни point-to-point полети, без връзки, използване на един единствен тип самолети, премахване на обслужването на борда, използване на по-евтини летища и т.н. По този начин част от спестените разходи се предават на пътниците под формата на по-евтини билети. Поне на теория. Първата компания, наложила успешно нискоразходния модел, е американската Southwest.
Граждани, не хранете трола.
Минус, удивителна и да плува!
До коментар [#16] от "vassilun":Дания, Швеция и Норвегия имат общ нац. превозвач - САС.Аустриан НЕ е на Луфтханза, Суис обаче е.Иберия не е на Бритиш, а двете са слята компания, Бритиш НЕ са ПРИДОБИВАЛИ испанската компания чрез покупка или нещо подобно.
За SAS е вярно че е национален превозвач на трите скандинавски страни, макар че нискотарифната Norwegian Air Shuttle вече е по-голяма авиокомпания. Austrian Airlines е дъщерна фирма на Lufthansa Group, както и Swiss International Air Lines, Brussels Airlines, и нискотарифната Eurowings / Germanwings. Вярно е, че след сливането си Iberia и British Airways образуваха International Airlines Group (IAG). Бившите акционери на British Airways получиха 55% процента от IAG. Преди сливането British Airways притежаваше 13,5% от акциите на Iberia, а останалите акционери на Iberia получиха 45% от акциите на IAG след сливането. Наречете го както искате. Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
Аз със същия успех ще кажа Американ еьрлайнс
И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...
Твърдо За монополите ли си? Не разбирам как човек може да се радва при сливане на корпорации и намаляване на конкуренцията. Ама важното е да се скача по фенски из форумите. За бил ...
Това е поредна голяма стъпка към голямата реформа в самолетния бизнес/превоз. Въпрос на време е целия модел да се промени тотално посока ниско тарифни.
Това е сбъркан модел, породен от алчност и неуважение към човешкото достойнство. Трябва да се забранят полетите по никое време, тесните седалки, превозването на пътниците с автобуси или пеша до самолета като добитък в 21 век, безумно високите наказателни такси за глупости и пр. Пък после да си правят каквито искат модели. Има некаква граница която не требва да се прекрачва.
А в България да не би да си виждал такъв надпис? Това е прозвище, останало от време оно, като беше Балкан и когато думи като "национална гражданска авиация"имаха смисъл за пътуващите.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2457 НеутралноЕто товае новина!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...vassilun
Рейтинг: 5047 НеутралноАlitalia ще фалира! И то не заради лошо управление, а заради синдикатите! Никой няма да я купи!
vassilun
Рейтинг: 5047 НеутралноАlitalia ще фалира! И то не заради лошо управление, а заради синдикатите! Никой няма да я купи!
Вонин
Рейтинг: 482 ВеселоТвърдо "ЗА"!
Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=_rVSwXloXoM https://www.youtube.com/watch?v=Sp_LA2qE4aMАлИталия за нищо не стават вече...
foxa5
Рейтинг: 534 НеутралноНискоразходната ....
:) Гугъл преводака не прощава.
neut
Рейтинг: 506 НеутралноАпетитът идва с яденето
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restЕдин препатил
Рейтинг: 2557 НеутралноПаоло Джентилони, не преструктурирай, не продавай - ликвидирай! За да не те обвиняват един ден като Иван Костов за БГА "Балкан". Я виж как никой на обвинява Сергей Станишев, че ликвидира "Балканкар". Нито някой си спомня, че Петър Димитров от неговото правителство постави в ликвидация възстановяващия се "Кремиковци".
Спасителите винаги ги разпъват.
Ликвидаторите никой не ги помни.
"Със спасение не се мъчете.
Ликвидатори бъдете"
(по Бранислав Нушич)
султана глаушева
Рейтинг: 340 НеутралноИ кой ще бъде националният превозвач на Италия? Нискотарифната Райън Еър? Мъка, мъка!
Мърфи е оптимист!shule
Рейтинг: 284 НеутралноТо в Италия отдавна 90% от вътрешните линии се покриват от "Раянеър" така, че няма някаква стряскаща новина. По-скоро логична.
АзКлавдия
Рейтинг: 948 НеутралноЗадължително ли е да има национален превозвач?
Доброто е заразноvassilun
Рейтинг: 5047 НеутралноДо коментар [#8] от "султана глаушева":
"Национален превозвач" е понятие без никакво съдържание! Не зная друга компания да се нарича така освен България Еър. Нито на самолет на Луфханза, нито на такъв на Бритиш съм виждал надпис "National carrier"! Интересно кой е "национален превозвач" в САЩ?
Чоко и Боко
Рейтинг: 634 ВеселоНяма нужда повече да се чете. Левски до Каравелов: Дочувам, че сте решили да докарате миризливият казашки бутуш в Булгурско? Ако туй е тъй то аз с моите кунки ще ви отрежа чепките.“
султана глаушева
Рейтинг: 340 НеутралноДо коментар [#11] от "vassilun":
Мърфи е оптимист!Тогава не си преживял фалита на Swissair. Швейцарците бяха шокирани. Интервюираха хора по улицата. Казваха "и бушмените си имат авиолиния, а ние останахме без нея". Е, появи се Swiss и се успокоиха. Ти остави дефинициите. За швейцарците е Swiss, за австрийците е AUA, за шведите е SAS, за нас е Bulgaria air, за италианците е AlItalia. Ще погледна тяхната преса какво пише, но това ще е удар за бай Джовани точно така, както беше удар и за бай Рето! И както би било за бай Иван, ако Райън еър купи нашата. А Щатите са зад морета и океани и със съвсем друга субкултура!
aussie
Рейтинг: 486 НеутралноТова е поредна голяма стъпка към голямата реформа в самолетния бизнес/превоз. Въпрос на време е целия модел да се промени тотално посока ниско тарифни.
Ал Бънди
Рейтинг: 506 НеутралноНапритив, национален превозвач има много точно значение! С много държави извън ЕС въздушният транспорт не е либерализиран и по тези линии може да лети по един “национален превозвач“ от двете страни. До Русия например може да се лети само по междуправителствено споразумение и не случайно само България ер и Аерофлот летят с редовни лининии между България и Русия. Уиз ер и Ryanair и да искат не могат да пуснат полет от София до Москва. Луфтханза, Бритиш и т.н, са националните превозвачи за съответните държави. Унгария понеже и фалира националния превозвач е назначила Уиз ер за национален превозвач.
vassilun
Рейтинг: 5047 НеутралноДо коментар [#13] от "султана глаушева":
И кой е "национален превозвач" в САЩ, Канада, Унгария, Дания? Austrian e на Lufthansa (мисля, че и Swiss). Iberia е на British, също и Air Lingus (Ирландия).
Един препатил
Рейтинг: 2557 НеутралноДо коментар [#12] от "Чоко и Боко":
"възстановяващия се "Кремиковци".
—цитат от коментар 7 на Един препатил
Няма нужда повече да се чете."
А трябва!
http://www.svobodata.com/page.php?pid=11049
Роси
Рейтинг: 7254 НеутралноХората не страдат от мания за величие, че с цената на всичко да спасяват нещо, което не може да се спаси. Няма да останат непревозени.
vassilun
Рейтинг: 5047 НеутралноДо коментар [#15] от "Ал Бънди":
Вярно е, че въздушният транспорт с Русия не е либелизиран, но кое отношение с Русия е? Norvegian летят от Лондон до JFK с междинно кацане в Рейкявик.
Ал Бънди
Рейтинг: 506 НеутралноПо правилата на ЕС национален превозвач на всяка една държава може да е която и да е авикомпания в ЕС с 51% участие на инвеститори от ЕС. Вече не може и конкретна авиокомпания да се назначава по принцип за национален превозвач, а за всяка нова линия трябва да има търг. Когато фалира унгарския национален превозвач теоритично всички авиокомпании в ЕС можеха да учатват в търга за отделните линии, като всяка линия можеше да се спечели от отделна компания. Разбира се унгарците леко наклониха търга към Уиз ер и той спечели всички линии от Унгария.
vassilun
Рейтинг: 5047 НеутралноДо коментар [#14] от "aussie":
Тъжно е, но съм съгласен с коментара Ви! Вместо да се търси начин да се лети по-бързо (Маями - Мюнхен е около 9 часа, а за Лондон - Сингапур направо не ми се мисли, преди години летях и Рим - LA за 14 часа), то се търси намаляване на разходите и се строят мастодонти като А380. Когато преди 7 години летях за пръв път с А380 от JFK до CDG наивно си мислех, че е по-бърз от В747, а се оказа само, че вози повече пътници, води до повече приходи за авиопревозвачите.
vassilun
Рейтинг: 5047 НеутралноСпряха и Concord!
areta
Рейтинг: 1417 НеутралноДо коментар [#16] от "vassilun":
Голяма каша ти е в главата.
Дания, Швеция и Норвегия имат общ нац. превозвач - САС.
Аустриан НЕ е на Луфтханза, Суис обаче е.
Иберия не е на Бритиш, а двете са слята компания, Бритиш НЕ са ПРИДОБИВАЛИ испанската компания чрез покупка или нещо подобно.
mirohero
Рейтинг: 813 НеутралноДо коментар [#16] от "vassilun":
Юнайтед Еърлайнс
FTA
Рейтинг: 395 ВеселоКостов е виновен!!
Социализъм - превръща паразитирането в държавна политика.plamen_b
Рейтинг: 2525 НеутралноНационален авиационен превозвач, държавно автомобилно предприятие, национална телекомуникационна компания, национална телевизия, национално радио - все понятия, които бяха (и все още в много страни са) употребявани от политиците за задоволяване на своите суета и цели, но за държавна сметка. Понятия, които глобализацията, развитието на технологиите и бизнес моделите прави излишни, но които все още съществуват там, където народа може, иска или е задължаван от политиците да плаща.
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
АНТИ ВАТНИК
Рейтинг: 454 НеутралноAustrian Airlines е пълна собственост на Луфтханза. Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
АНТИ ВАТНИК
Рейтинг: 454 НеутралноНе, мерси.
Нискотарифните компании си имат пътниците. Аз не съм един от тях, по ред съображения. Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
АНТИ ВАТНИК
Рейтинг: 454 НеутралноВсъщност низкоразходна е далеч по-коректен превод на концепцията low cost, която в България е преведена като нискотарифна, тоест има някакво внушение, че става въпрос за евтини билети. Всъщност low cost концепцията е точно намаляване на разходите чрез директни point-to-point полети, без връзки, използване на един единствен тип самолети, премахване на обслужването на борда, използване на по-евтини летища и т.н. По този начин част от спестените разходи се предават на пътниците под формата на по-евтини билети. Поне на теория. Първата компания, наложила успешно нискоразходния модел, е американската Southwest. Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
plamen_b
Рейтинг: 2525 НеутралноЗа SAS е вярно че е национален превозвач на трите скандинавски страни, макар че нискотарифната Norwegian Air Shuttle вече е по-голяма авиокомпания. Austrian Airlines е дъщерна фирма на Lufthansa Group, както и Swiss International Air Lines, Brussels Airlines, и нискотарифната Eurowings / Germanwings. Вярно е, че след сливането си Iberia и British Airways образуваха International Airlines Group (IAG). Бившите акционери на British Airways получиха 55% процента от IAG. Преди сливането British Airways притежаваше 13,5% от акциите на Iberia, а останалите акционери на Iberia получиха 45% от акциите на IAG след сливането. Наречете го както искате.
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
Коалиция намагнитен евроатлантически имунитет
Рейтинг: 1500 НеутралноАз със същия успех ще кажа Американ еьрлайнс И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...
ivanchoLA
Рейтинг: 1391 ВеселоЛиквидираи и някои нов да влезе тия са толкова утрепани че за нищо не стават
#notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012ivanchoLA
Рейтинг: 1391 ВеселоЛиквидираи и някои нов да влезе тия са толкова утрепани че за нищо не стават
#notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012k stefanov
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#15] от "Ал Бънди":
k.stefanovБритиш Еъруейз отдавна не е национален превозвач, а частна компания, базирана в Мадрид.
iah27527880
Рейтинг: НеутралноТвърдо За монополите ли си? Не разбирам как човек може да се радва при сливане на корпорации и намаляване на конкуренцията. Ама важното е да се скача по фенски из форумите. За бил ...
iah27527880
Рейтинг: НеутралноТочно заради Райънер Алиталия е в това състояние. Убиха я, сега искат да я изкупят на безценица. Така работи капитализмът. После следва монопол ...
iah27527880
Рейтинг: НеутралноТова е сбъркан модел, породен от алчност и неуважение към човешкото достойнство. Трябва да се забранят полетите по никое време, тесните седалки, превозването на пътниците с автобуси или пеша до самолета като добитък в 21 век, безумно високите наказателни такси за глупости и пр. Пък после да си правят каквито искат модели. Има некаква граница която не требва да се прекрачва.
есе
Рейтинг: 561 НеутралноДо коментар [#11] от "vassilun":
А в България да не би да си виждал такъв надпис? Това е прозвище, останало от време оно, като беше Балкан и когато думи като "национална гражданска авиация"имаха смисъл за пътуващите.