Изненадана, че всички, купили билети, летят, Wizz Air пуска извънреден полет до Лондон

Изненадана, че всички, купили билети, летят, Wizz Air пуска извънреден полет до Лондон

© Wizz Air



Авиокомпанията "Уиз ер" (Wizz Air ) пуска извънреден полет до Лондон тази вечер, след като тази седмица не успява да обслужи всички, на които е продала билети. Това се разбира от официално съобщение на нискотарифния авиопревозвач, след като Министерството на транспорта започна проверка на работата му.


За това, че десетки пътници с редовни билети са били оставени на летището в София за по-късен полет поради продажба на по-голям брой билети, съобщи читател на "Дневник" във вторник, а компанията потвърди факта, като поясни, че т.нар. овърбукинг е обичайна практика. При дублиране се търсят доброволци сред пътниците, съгласни да отложат полета си заради компенсацията, а когато желаещи не се намират, остават последните регистрирали се, които също биват обезщетявани.


Днес авиокомпанията дава повече обяснения по случая. Според официалното съобщение от началото на тази седмица полетите от София до лондонското летище "Лутън" регистрират изключително нисък процент на неявили се пътници и това е довело до няколко случая на дублиране на местата, които при последваща резервация на пътниците за нов полет са започнали да се натрупват, засягайки все повече полети и пътници.




Авиокомпанията уверява, че работи усилено, за да намери решение на проблема и да спре лавинообразния ефект. За да разреши случая, тя пуска допълнителен полет от София до Лондон с резервен самолет, базиран в Будапеща. Очаква се полетът да тръгне от летище София тази вечер в 21:30 ч. местно време. Засегнатите пътници са информирани от представителите на авиокомпанията за всички важни подробности, уверява превозвачът.


В съответствие с международно установените стандарти в авиосектора и приложимото законодателство за защита на потребителите "Уиз ер" позволява известно надвишаване на броя резервирани места (overbooking) на най-популярните маршрути, за да предостави възможност на повече пътници да пътуват и да избегне наличието на празни места, ако пътник не се появи, продължава съобщението.


Авиокомпанията уверява, че ако се налага някой от пътниците да остане за следващ полет, местен неин представител предоставя на засегнатите пътници информация за техните права (също и в писмена форма), както и за възможностите за резервиране на място за тях на друг полет. Правилата за компенсация са определени в Регламент 261/2004 на ЕС, който "Уиз ер" винаги спазва стриктно, се посочва в становището на превозвача.


"Уиз ер" искрено се извинява на всички пътници, засегнати от ситуацията с дублираните места на летището в София, и полага всички възможни усилия да им осигури не само приятен престой на летището, но и да съдейства за удовлетворяването на всички техни нужди, завършва становището.

Коментари (56)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Направих си труда да им прочета общите условия https://wizzair.com/bg-bg/informatsiya-i-uslugi/za-nas/obshti-usloviya-za-prevoz-na-putnitsi-i-bagazh #before-october. Там няма нищо за overselling. Потърпевшите могат да ги осъдят като стой та гледай.

    The best way to predict the future is to invent it.
  2. 2 Профил на Plamenss
    Plamenss
    Рейтинг: 1171 Гневно

    Ами като толкова се пъчат, че спазват наредбата на ЕС, предлагам да направят гише с един служител и веднага да да обезщетява засегнатите. Да видим тогава овербукинг ли кво ли?! Мошеници!

  3. 3 Профил на znayko84
    znayko84
    Рейтинг: 504 Неутрално

    Що нямам сега едно билетче? Отказвам се одма от мястото си и си вземам обезщетението от 400 евро. Ще си го изпия с кеф :D

  4. 4 Профил на marks_nazi
    marks_nazi
    Рейтинг: 217 Весело

    Билети има или ще висими като "прани гащи";)))

    Долу рушистите и фашистите
  5. 5 Профил на Dude
    Dude
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Елементарно е, всички компании продават повече, има си цели системи, които смятат вероятности и т.н.
    Те са си направили сметка за обезщетенията, не е просто случайност.
    Поемат калкулиран риск, за по-голяма печалба

    https://www.youtube.com/watch?v=ZFNstNKgEDI - обяснено просто

  6. 6 Профил на J.J.
    J.J.
    Рейтинг: 805 Неутрално

    Причината е друга - объркали са си графика и вместо А321 (230 места) в сравнение с А320 (180 места). :)

  7. 7 Профил на J.J.
    J.J.
    Рейтинг: 805 Неутрално

    вместо А321 (230 места) пускат А320 (180 места). :)

  8. 8 Профил на babameca
    babameca
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Училищата почват другата седмица в Англия. Народа се прибира. Много ясно, че малко ще си изпуснат полета, ама то в Уиз кой следи тези работи..

  9. 9 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1206 Неутрално

    е, заща се изненадват, че хората си купуват билети и след това летят. Обратното би трябвало да ги изненадва - ако с купен билет не летят

  10. 10 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 729 Неутрално

    Това че всички компании овърбукват е по обективни причини и е нормано понякога да има 1-2 пътници, котио би трябвало да се компенсират. Проблемът, е че запълняемостта има сезонност и не може по един и същи модел да се кара цяла година. Би трябвало да се усъвършенстват Уиз Еър. Вкарайте малко анализ в работата.

  11. 11 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1560 Весело

    Мамините златни, те!
    След тия селски номера, съвсем нямам намерение да им ползвам услугите, особено ако имам по-нормална алтернатива, пък макар и по-скъпа.
    И без това седалките им са по-отвратителни и тесни и от на Райън Еър.

    Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
  12. 12 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 770 Неутрално

    До коментар [#5] от "Dude":

    ''Поемат калкулиран риск, за по-голяма печалба''

    принципно е така, но когато нещо се раздуха и се заформи скандал както става сега, тия 5К евро дето са спечелили просто не си заслужават на фона на лошия имидж

  13. 13 Профил на Pow
    Pow
    Рейтинг: 684 Неутрално

    Елементарно е, всички компании продават повече, има си цели системи, които смятат вероятности и т.н. Те са си направили сметка за обезщетенията, не е просто случайност.Поемат калкулиран риск, за по-голяма печалбаhttps://www.youtube.com/watch?v=ZFNstNKgEDI - обяснено просто
    —цитат от коментар 5 на Dude


    https://www.youtube.com/watch?v=EqWksuyry5w&t=2s ето още едно

    Give a man a mask and he’ll tell you the truth
  14. 14 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 729 Неутрално

    До коментар [#9] от "daam":

    Ми истината е, че наистина средно на полет има Х пътника които не се появяват и има икономическа логика да се овъбуква стига продадените билети да покриват неминумите загуби по компенсиране на клиенти. Т.е. зсадачата на компанията е да предвиди какъв е процента на запълнемост има ли сезонност, други фактори и да определи процента на овърбукване за да оптимизира този процес. Обаче проблемът е ако вземеш и усредниш ангро за цялата година без да вземеш под внимание че този % незъпалняемост зависи от различни фактори/ сезонност. Тогава от една страна ще губиш от незапълнени билети за определни полети, а от друга ще се стига до такива ситуации през сезони когато % неявили се пътници е нисък. Най-вероятно това е причината за ситуацията.

  15. 15 Профил на achko_boy
    achko_boy
    Рейтинг: 8 Неутрално

    На когото не му харесва УИЗ да пътува с другите компании на цени х10. Хахаха

  16. 16 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 729 Неутрално

    До коментар [#15] от "achko_boy":

    Те и другите компании овърбукват. Това не е свързано с факта, че Уиз Еър е т.н. бюджетна компания, а е бизнеспрактика в тази индустрия.

  17. 17 Профил на tmax500
    tmax500
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Не е сериозно да допускат подобни грешки. Аз харесвам Уиз, ама не продават домати все пак

  18. 18 Профил на army
    army
    Рейтинг: 512 Неутрално

    Ще се сетят, че няма как да спорят с хората по този въпрос

  19. 19 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1565 Неутрално

    Money is what you pay, value is what you get

    Всеки преценява какво е ценно или ценно за него и съобразно това си избира било колата, било превозвача, било почивката.
    Понеже за мен времето (и това да не си го губя с престои, закъснения и...) както и удобството са важни - стоя далеч от БГ Ер или нискотарифните.
    Ако други хора са с други приоритети и възможности - те си преценават.

    А мястото на Държавата (ако има такава) е да осигури че Законите се спазват - т.е. обещетенията се изплащат - бързо и без разправии!!

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  20. 20 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1091 Неутрално

    До коментар [#15] от "achko_boy":

    E чак па по 10...ти пробвал ли си? 15-20%

  21. 21 Профил на Dude
    Dude
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#5] от "Dude":''Поемат калкулиран риск, за по-голяма печалба''принципно е така, но когато нещо се раздуха и се заформи скандал както става сега, тия 5К евро дето са спечелили просто не си заслужават на фона на лошия имидж
    —цитат от коментар 12 на carmello


    Не са 5. Това почти сигурно е всекидневна практика на всичките им полети. Ще си търпят последствията, но вероятно са си на достатъчно голям плюс от тая схема

  22. 22 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 729 Неутрално

    До коментар [#19] от "B52":

    То Бритиш Еъруеиз сто пъти им блокираха системите, цели полети бяха канцелирани. Луфтханза стачкуват всеки месец. Евтините компании поради бизнес-модела си са доста по-ефективни от останалите.

  23. 23 Профил на Ridiculous Върнете стария сайт!
    Ridiculous Върнете стария сайт!
    Рейтинг: 772 Неутрално

    До коментар [#10] от "sqrt":

    1-2 ма пътници овърбукинг иди-дойди, но те са свалили 40 души от самолета днес. Това не ми прилича на овърбукинг. 40 души да не качат на самолета никога го няма. Особено есен, когато хората се прибират от почивка в последния момент и бързат да поемат в работен режим.

  24. 24 Профил на Ridiculous Върнете стария сайт!
    Ridiculous Върнете стария сайт!
    Рейтинг: 772 Неутрално

    До коментар [#14] от "sqrt":

    Няма как да не дойдат 23-ма (като вчера) или 40 души (колкото са свалили днес) за полета си. Това е друга недомислица.

  25. 25 Профил на so
    so
    Рейтинг: 389 Неутрално

    Обещетенията са както следва:

    а) 250 EUR за всички полети до 1500 километра;
    б) 400 EUR за всички полети на територията на Общността над 1500 километра, и за
    всички други полети между 1500 и 3500 километра;
    в) 600 EUR за всички полети, непопадащи под букви а) или б)

    Даваг ги. Толкоз за съденето.

    Не са само УизЕър, на мен ми се случи и с Луфтханза и с Австрийските. :-) Мизериите са глобални :-)

  26. 26 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 1091 Неутрално

    До коментар [#19] от "B52":

    Специално Уиз са ОК. Иначе летях с Райън Еър и няма да повторя. 1 час закъснение направо си го смятай за даденост

  27. 27 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 729 Неутрално

    До коментар [#23] от "Ridiculous Върнете стария сайт!":

    Ми проблемът не е че са овъбукнали 40-50 места на един полет. Просто ако овърбукват по 5-6 места на полет и вместо това в този период на годината процентът на неявилите се е незнаичтелен за 2-3 дена става като лавина.

  28. 28 Профил на tri
    tri
    Рейтинг: 455 Неутрално

    Тази практика съществува по цял свят и е една от възможностите, които позволява да съществуват нискотарифни полети и не само. Стига сте мрънкали срещу всяко неудобство защото съм сигурен, че никой не иска да плаща по 500 евро за полет до Лондон. И без това не сме от най-атрактивните дестинации за авиокомпаниите.
    Припомнете си скандала отпреди няколко месеца с едни американски авиолинии, където пътник беше изхвърлен от самолета защото отказа да се подчини и да освободи надпродадено място. А човека беше платил много повече от жялките сумички, които струва билет на Wizz.

  29. 29 Профил на Daria
    Daria
    Рейтинг: 729 Неутрално

    До коментар [#24] от "Ridiculous Върнете стария сайт!":

    Ми очевадно какво е станало - имат схема че овърбукват по 4-5 места на полет обаче сега в този сезон не са си направили сметката че този процент на неявили се е много нисък и като прехвърляш тези 4-5 от полет на следващия тогава на следващия ще имаш вече 8-10 и така като лавина .

  30. 30 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 383 Неутрално

    До коментар [#15] от "achko_boy":

    Свърши това време с разлики х10. И компании като Луфтханза дават близки до техните цени за билет без включен багаж. А познай дали се циганят за обезщетения при проблем. За обслужването бяма и да правя сравнение. Уиз са тарикати, които не си направиха както трябва сметката и не разбират, че клиенти се губят лесно, но се печелят трудно. Избягвам ги винаги ако имам друг вариант.

  31. 31 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 383 Неутрално

    До коментар [#25] от "so":

    Уиз не ги дават, освен ако не стане голям скандал, както е в случая. Сърбал съм им попарата. Че дори се държат арогантно.
    Луфтханза няма да ти кажат и дума, освен да ти поискат банкова сметка за да преведат сумата по обезщетението.

  32. 32 Профил на ilinko
    ilinko
    Рейтинг: 700 Неутрално

    До коментар [#9] от "daam":

    Напротив, нискотарифните компании, за да поддържат ниски цени разчитат и на това, че много хора се отказват. Купуват си билет януари за септември за 10 плюс летищни такси, но през август лешават, че няма да летят а билета голяма работа, не е скъп. Друг е въпросът, че според наресбите нямат право на овърбукинг и за това правят врътки с графици и други. Да въртиш нискотарифна компания не е хич лесно и всяко евро се изчислява

  33. 33 Профил на DEV
    DEV
    Рейтинг: 232 Неутрално

    А някой спомня ли си другата авиокомпания, която наскоро имаше проблем със зарязани пътници, дали някой я провери на другия ден?

  34. 34 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1414 Неутрално



    До коментар [#28] от "tri":"И без това не сме от най-атрактивните дестинации за авиокомпаниите".

    Това няма никакво значение. Който има закупен билет, държи в ръцете си сключен договор, без значение от дестинацията.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  35. 35 Профил на aralambi
    aralambi
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Голяма драма с тази Уиззз :)
    София - Лондон се обслужва от 5 компании - Ryanair, BA, Bulgaria Air и EasyJet. На ден има общо по 5-6 полета. Щом унгарците правят такива номера, да не ги ползват повече.

  36. 36 Профил на aralambi
    aralambi
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#35] от "aralambi":

    Съжалявам, забравих петата - злощастния Уизз. Следващият път си купете билети от Раян или Изиджет - почти същите цени, много по-добро обслужване.

  37. 37 Профил на diangello
    diangello
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Дневник, заглавието на статията ви е трепач!
    Иначе, WizzAir е трябвало да планира, че по това време доста студенти пътуват за UK за началото на учебната година.

  38. 38 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5357 Неутрално

    Изяли са си печалбата с компенсации + допълнителен полет...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  39. 39 Профил на princess_x
    princess_x
    Рейтинг: 1211 Неутрално

    До коментар [#19] от "B52":

    Ако мислиш, че другите не продават повече от съществуващите билети - на мене два пъти ми се е случвало Бритиш Еъруейс да ми предлагат мисля 100 паунда, ако се откажа от билета си. Това беше преди доста години, когато билетите бяха олколо 250 паунда; случи ми се в Лондон и в София. И двата пъти отказах.

  40. 40 Профил на princess_x
    princess_x
    Рейтинг: 1211 Неутрално

    До коментар [#19] от "B52":

    Ако мислиш, че другите не продават повече от съществуващите билети - на мене два пъти ми се е случвало Бритиш Еъруейс да ми предлагат мисля 100 паунда, ако се откажа от билета си. Това беше преди доста години, когато билетите бяха олколо 250 паунда; случи ми се в Лондон и в София. И двата пъти отказах.

  41. 41 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1647 Неутрално

    Ако си купиш предварително 12 билета - по един за всеки месец, по 10 паунда ще те е по евтино от това да си купиш сега билет за Лондон / до 10-15 септември/
    Явно правят така и остават празни места.

  42. 42 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 322 Неутрално

    Не разбрах колко е обезщетението?

    Мърфи е оптимист!
  43. 43 Профил на leon555
    leon555
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Добре, де, вместо да овърбукват и да създават неудобства на хората, авиокомпаниите не могат ли просто да продават билети, колкото са и местата в самолета с преоторизация на кредитната карта на пътника. Реалното изтегляне на парите от нея да се прави в момента на чекирането. Така дори някой, който си е резервирал билет, но не се е явил, ще си го плати, няма да има свалени пътници и обезщетения.

    "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
  44. 44 Профил на leon555
    leon555
    Рейтинг: 636 Неутрално

    И между другото, веднъж вече летях с Търкиш от Канада до София. Останах много доволен и оплакнах очите с вакли туркини - стюардеси. Скоро пак летя с тях от Ню Йорк до София. Цените им бяха най-ниските, които "стандартна" авиокомпания предлагаше. Бойкотирайте ТИМ Еър.

    "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
  45. 45 Профил на spring_va
    spring_va
    Рейтинг: 452 Неутрално

    Оувърбукването на полети съществува откакто свят светува. Що за истерия е това? Случва се навсякъде по света и с всяка авио-компания. Проблем би било, ако Wizz Air тотално занемари пътниците си и не поеме никаква отговорност за транспортирането на потърпевшите. Което в случая мисля не е така.

  46. 46 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 6798 Неутрално

    Били изненадани. Ами човек си купува билет, за да пътува, той не става за друго.

  47. 47 Профил на Pow
    Pow
    Рейтинг: 684 Весело

    Добре, де, вместо да овърбукват и да създават неудобства на хората, авиокомпаниите не могат ли просто да продават билети, колкото са и местата в самолета с преоторизация на кредитната карта на пътника. Реалното изтегляне на парите от нея да се прави в момента на чекирането. Така дори някой, който си е резервирал билет, но не се е явил, ще си го плати, няма да има свалени пътници и обезщетения.
    —цитат от коментар 43 на leon555


    Има как да стане, но губим всички. Авиокомпаниите правят всичко възможно да свалят най-ниско билетите за да са конкурентноспособни и пак да са на печалба. На година правят милиони от овърбуукване и това им е заложено като перо, което сваля цената на билета. Всяко едно такова неудобство - овърбуукване, шанс 1/100,000 да те свалят от самолета ( пак ти дават компенсанция ), липса на храна в самолета и т.н. сваля от цената и прави полетите достъпни. За мен това, че мога да летя до почти навсякъде в Европа на цената на един по-добър обяд е едно от чудесата на икономиката :)

    Give a man a mask and he’ll tell you the truth
  48. 48 Профил на bgj49530769
    bgj49530769
    Рейтинг: 8 Неутрално

    С тия запетайки напълно сте обезобразили заглавието.

  49. 49 Профил на tri
    tri
    Рейтинг: 455 Неутрално

    До коментар [#34] от "Cassi":

    Напротив, има голямо значение и като регламентирана практика си има обезщетения, които надвишават цената на билета понякога в пъти. Това дали ни харесва няма значение. Факт е, че ако не се практикува, билетите ще струват по-скъпо за всички а от това ние като клиенти нямаме полза. Ако авиокомпаниите не го правят, винаги ще има празни места в самолетите. Случаите на дублиране са рядкост, просто лош късмет, че всички пътници са се появили и се вдигна врява. Статистически такива случаи са голяма рядкост.
    Колкото до обезщетенията, в САЩ има случаи на обезщетения от над 10 000$ на пътник!

  50. 50 Профил на Без коз
    Без коз
    Рейтинг: 856 Весело

    Поредният "Пулицър" с това заглавие!!!

    Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
  51. 51 Профил на Ал Бънди
    Ал Бънди
    Рейтинг: 481 Неутрално

    Понеже за мен времето (и това да не си го губя с престои, закъснения и...) както и удобството са важни - стоя далеч от БГ Ер или нискотарифните.!
    —цитат от коментар 19 на B52


    Кого избираш ако не е тайна? Луфханза имаха 17 стачки последните 3 години, а скоро Бритиш ме овърбукнаха подобно на Уиз ер и закъснях 8 часа.

  52. 52 Профил на Ал Бънди
    Ал Бънди
    Рейтинг: 481 Неутрално

    Били изненадани. Ами човек си купува билет, за да пътува, той не става за друго.
    —цитат от коментар 46 на Роси


    Хора се разболяват, закъсняват самолета или им се отваря някаква работа и т.н. На мен също ми е изгарял самолетен билет поради спешна работа.

  53. 53 Профил на patilanskomeze
    patilanskomeze
    Рейтинг: 322 Неутрално

    И между другото, веднъж вече летях с Търкиш от Канада до София. Останах много доволен и оплакнах очите с вакли туркини - стюардеси. Скоро пак летя с тях от Ню Йорк до София. Цените им бяха най-ниските, които "стандартна" авиокомпания предлагаше. Бойкотирайте ТИМ Еър.
    —цитат от коментар 44 на leon555


    Добрите азиатски авиолинии наистина са по-добри от добрите западни. Вероятно защото при тях държавата дава финансово рамо за "престиж", но и изпълнението и обслужването далеч не е "соц" а е напротив--"перфекцийка". Съчетано с липсата на стачки и т.н.--"двойна перфекцийка" (поне от гледна точка на пътника).

    Запада днес е същия като преди десет години, но по-оръфан, по-злобен, и по-неефективен. Това са последствията на голямата икономическа криза. А за други хора тези десет години съвсем не бяха стоене на едно място. Дори и места като Турция, Индонезия, и Бангладеш дръпнаха рязко през това десетилетие, докато Запада се оръфваше и озлобяваше и "соц"-зираше.

    Некво глобално изравняване е на път, но това е друга тема.

  54. 54 Профил на patilanskomeze
    patilanskomeze
    Рейтинг: 322 Неутрално

    ("дръпнаха" икономически; политика и социум са други теми)

  55. 55 Профил на leon555
    leon555
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#47] от "Pow":


    Всяко едно такова неудобство - овърбуукване, шанс 1/100,000 да те свалят от самолета ( пак ти дават компенсанция ), липса на храна в самолета и т.н. сваля от цената и прави полетите достъпни. За мен това, че мога да летя до почти навсякъде в Европа на цената на един по-добър обяд е едно от чудесата на икономиката :)
    —цитат от коментар 47 на Pow


    И все пак нещата не са такива, каквито изглеждат. Оставям настрана храната и другите глезотии в самолета. Но много често нискотарифните кацат на отдалечени летища и таксито до крайната дестинация ще ви изяде икономията, която сте реализирали от билета. Или пък плащането за чекиран багаж. Има и поне още 10 уловки.

    "Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
  56. 56 Профил на Pow
    Pow
    Рейтинг: 684 Неутрално

    До коментар [#47] от "Pow":
    —цитат от коментар 55 на leon555


    Естествено, че има 1000 уловки. Но има и възможности. Доста хора ще кажат "ама то цената на класическите авиолинии е вече горе-долу същата". Е мислите ли, че без нискобюджетни, цените на класическите щяха да паднат? Или, трябва да се включва чекиран багаж в цената без значение дали ти трябва или не? Доколкото до това, че кацат на отдалечени летища - 1) не винаги е така ( доста често се оправям с градски транспорт ), 2) почти винаги съм намирал шътъли за под 10 евро.
    Нискобюджетните авиолинии не са перфектни, имат много трески за дялане, правят шейди схеми, но въпреки това, съм благодарен, че ги има и мога да пътувам много евтино, макар и некомфортно.
    Още един път - според мен повечето хора не пътуват заради финансите, а не заради липсата на комфорт или отдалечените летища. А с нискорарифните има начин пътуването да излезе евтино.

    Give a man a mask and he’ll tell you the truth




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK