Разширението на "Тракия" може да започне след въвеждане на тол системата

Кадърът е от фейсбук профила на премиера

Кадърът е от фейсбук профила на премиера



Разширението на автомагистрала "Тракия" може да започне след въвеждането на тол системата. Това се разбра от изказване на премиера Бойко Борисов във Варна, цитиран от агенция "Фокус". Там той участва в събитие на младежката организация на ГЕРБ.


За пръв път за разширение на трасето от София до Пловдив съобщи строителният министър Николай Нанков през юли. Кога ще бъде изпълнена тол системата към момента не е известно заради множеството обжалвания на поръчката за нея. В момента са подадени шест оферти от кандидати да я изграждат. Ако пак има обжалване на процедурата, премиерът се закани системата да се направи с държавни пари.


"Мисля си как, заработи ли тол системата, магистрала "Тракия" до Пловдив да я направим в 6 ленти, с още една допълнителна лента. Като тръгнеш от София за Пловдив все едно караш по "Цариградско шосе", няма нищо общо с магистрала, пълна е. 45-50 хил. коли на денонощие пълнят "Тракия", обяви Борисов.




Той коментира и магистрала "Хемус", по трасето на която се правят ремонти на мостовете, което по думите му не се е случвало от 36-37 г.


Той отново упрекна предшествениците си, които не са правили инфраструктура и затова сега всичко се струпало на ГЕРБ.


"Нали тогава сме били цъфнали и вързали. Магистрала до Правец, ето това са правили, все едно аз да си бях направил магистрала от София до Банкя и да кажа стига толкова", коментира Бойко Борисов. "Следващия трябва да го изберем някъде от далече, за да може да си направи път до вкъщи", посочи премиерът.


"Приоритет на приоритетите е "Хемус", искам да съм жив да я видя. Ще видите и вие каква ще бъде разликата в България с "Хемус"", заключи той.

Коментари (35)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 489 Неутрално

    Разширението до Пловдив е крайно наложително!
    ...особено след скорошните препоръки хората да ползват магистрала Тракия за да сигнат до Плевен, Русе, Велико Търново или Шумен...

  2. 2 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1595 Неутрално

    Ами действайте, щото и на мен ми се иска докато съм жив да я видя.

  3. 3 Профил на bgj49530769
    bgj49530769
    Рейтинг: 8 Неутрално

    И каква връзка има тол-системата с разширението?

  4. 4 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Само простотии по цял ден. Нищо не бачка. Бедният българин го хрантути.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  5. 5 Профил на socialen
    socialen
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Задава се поредният огромен корупционен проект на Борисов.

    Бях блокиран 73 пъти: 18.9-18.10; 12-15.9; 31.07-31.08; 25-29.07; 22.06-22.07; 12-19.06; 5-6.06; 25-26.05; 10-17.04; 5 -8.04; ... Пиша и в dnes.bg
  6. 6 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 1132 Неутрално

    "Нали тогава сме били цъфнали и вързали. Магистрала до Правец, ето това са правили"

    Баце с правешкия тарикат ли се сравнява? Щото ако говори за БСП, те пуснаха отсечката Шумен - Каспичан - 12,8 km. през 2005 г.
    Между другото, Тройната банда откри около 120 км. участъци от магистрали, което не е лошо за толкова кратък период, но Баце си има опорки и си ги повтаря.

  7. 7 Профил на Гадьо
    Гадьо
    Рейтинг: 669 Любопитно

    Мхм пак другите му виновни. А отсечката от Оризово до Стара Загора при кое управление е строена? Да кара по бавната лента да види за какви бабуни става въпрос! Направо е отврат да се кара по нея.

    Прост народ - слаба държава!
  8. 8 Профил на гражданин
    гражданин
    Рейтинг: 545 Неутрално

    Баце иска да пътува със 150 км/час до Пловдив и това му е приоритета...
    Варна, Варна, заинтересовайте го да ви посещава по- често, че иначе ще гледате магистрала през крив макарОн!

  9. 9 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5205 Неутрално

    До коментар [#2] от "nema_labavo":

    едваа ли .

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  10. 10 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5205 Неутрално

    До коментар [#8] от "гражданин":

    Във Варна не пее. там други карат влака !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  11. 11 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1595 Неутрално

    До коментар [#2] от "nema_labavo":едваа ли .
    —цитат от коментар 9 на КМЕТ В СЯНКА


    Как да го разбирам, че малко като клетва ми идва?

  12. 12 Профил на Отец Сисой
    Отец Сисой
    Рейтинг: 1328 Неутрално

    Разширението на "Тракия" трябва да започне след довършване на "Хемус". Тогава може да се окаже, че няма нужда от разширение.

    over the under
  13. 13 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1609 Неутрално

    До коментар [#7] от "Гадьо":

    ". А отсечката от Оризово до Стара Загора при кое управление е строена?"
    При Станишев.

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  14. 14 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4810 Неутрално

    До коментар [#3] от "bgj49530769":

    Връзката е една, единствена - пари!

  15. 15 Профил на Batezuzi
    Batezuzi
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Първо да направят магистралния пръстен и да се види колко натоварване в какви участъци има след като почне да се плаща.

  16. 16 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10289 Неутрално

    Борисов подава заявка за позицията на Тодор Живков вече официално :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  17. 17 Профил на bgj49530769
    bgj49530769
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Разширението на "Тракия" трябва да започне след довършване на "Хемус". Тогава може да се окаже, че няма нужда от разширение.
    —цитат от коментар 12 на Отец Сисой


    Стига с тая Хемус, това е политико-популистки проект и нищо друго. От разширение и преасфалтиране между двата най-големи български града, откъдето минават и 3 паневропейски транспортни коридора, има нужда и то веднага. През Хемус не минава нито един. Даже не до Пловдив, а до връзката с АМ Марица следва да се разшири.

  18. 18 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8319 Неутрално

    "Той отново упрекна предшествениците си, които не са правили инфраструктура и затова сега всичко се струпало на ГЕРБ."
    Интересно, колко щеше да построи ГЕРБ без заемите и европейските пари.

  19. 19 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1270 Гневно

    Стига глупости, магистралата няма никаква нужда от разширение. Пътувам постоянно по нея между Пловдив и София - е к'во толкова й има в сегашния вид? Явно трябва да има още една лента за летящите с присвяткащи фарове джипове (за които лобира Борисов
    ), щото на тях все другите им пречат, дето си карат с нормалната за тоя път скорост, друга причина не виждам. А има толкова зае*ани пътища из тая територия за ремонт, да не изброявам. За мен тези изказвания са си чист популизъм...

  20. 20 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2988 Неутрално

    Кому е нужна още една лента по тая магистрала? И що до Пловдив? Невероятен тъпак.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  21. 21 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 2365 Неутрално

    До коментар [#17] от "bgj49530769":
    Двата най-големи български града са София и Варна. Асеновград не е в Пловдив, щото иначе да си броим и Добрич за квартал на Варна. Не че не е... а Бургас за предградие.

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  22. 22 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 2365 Весело

    До коментар [#20] от "Darth Plagueis":
    Оффф пък как не ти омръзна да тъпееш толкоз години не мога да разбера???
    Вземи една кола и покарай до Пловдив някой ден. Не в предпразнични дни, щото тогава ще поискаш трета лента до Стара Загора!

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  23. 23
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  24. 24 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 725 Неутрално

    До коментар [#17] от "bgj49530769":

    Отдалеч личи ГЕРБЕРСКИ държавен поглед върху нещата :)) Един минава по Тракия , а кум София стават два ( коридор 8 и 10) . Този 8 ....към Скопие и Албания е един такъв голям приоритет за България !! През Хемус минават също два ( 9 и 7 ) . Седем е специален коридор , защото е река Дунав, това изисква "подпираща пътна и пристанищна инфраструктура. Дунав свързва всички Европейски страни. Иначе в регионален аспект съм много съгласен (Северна България - Княжество България) да се отдели от "Софийски санджак" . Оттам тръгват простотията , кражбите и вървят към затриване на държавата.

  25. 25 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1270 Любопитно

    До коментар [#22] от "Чичи (Ice Man's fan)":

    И колко често карате до Пловдив в предпразнични дни? Много мразя да чета мнения неподплатени с факти. Проблеми между София и Пловдив е имало само по време на ремонтите на платната и ваидуктите заради стесненията, иначе си е абсолютно проходима по всяко време на годината. Хайде да престанем с драмите, а?

  26. 26 Профил на bgj49530769
    bgj49530769
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#24] от "dejmos":

    Пълни глупости, виж къде е Хемус, къде е Дунав и какво ще "подпира". Коридор 9 пък има толкова връзка с Хемус, колкото и с магистрала Струма. През Тракия минават 3 еврокоридора - 10, 4 и 8, а през Хемус кръгла нула, айде гръмни се сега от яд.

  27. 27 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Вместо разширение да вземат да направят ремонт на магистралата.И то не само на нея,но и на другите пътища.Вместо това се дадоха 2 милиарда лева за саниране на частни домове.

  28. 28 Профил на Светлото бъдеще
    Светлото бъдеще
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Разширение????
    Как точно ще го разширявате като инфраструктурата и съоръженията около магистралата не са предвидени за това????
    Глупост след глупост ...
    Вместо да построят Хемус адекватно само се плюнчат.

    Колко всъщност е прост българският народ и колко трола има във всяка статия? ( Комунизмът е по-вреден от радиацията.)
  29. 29 Профил на Kinin
    Kinin
    Рейтинг: 374 Неутрално

    И как, г-н Борисов, предлагате да стигнем от Горна баня до магистрала "Хемус", след като сте неспособни от 2009 г. да завършите Южната дъга на София? Как, с хеликоптера Ви ли? Не може, не е нормално да имаме магистрали, които не са свързани с нормален обход. От магистрала "Тракия" до магистрала "Струма" по Южната дъга, която сте неспособни да завършите, в километричните опашки губя толкова време, колкото от Стара Загора до София. Това нормално ли е, според Вас?

  30. 30 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 479 Неутрално

    И как, г-н Борисов, предлагате да стигнем от Горна баня до магистрала "Хемус", след като сте неспособни от 2009 г. да завършите Южната дъга на София? Как, с хеликоптера Ви ли? Не може, не е нормално да имаме магистрали, които не са свързани с нормален обход. От магистрала "Тракия" до магистрала "Струма" по Южната дъга, която сте неспособни да завършите, в километричните опашки губя толкова време, колкото от Стара Загора до София. Това нормално ли е, според Вас?
    —цитат от коментар 29 на Kinin


    от Тракия за Струма може да се мине и по северната тангента. Приятен трилентов път без много движение, които при това не е и в града, както е вътрешноградският път наречен южна дъга. Просто трябва да оправят участъка от околовръстното между Тракия и Хемус и да вдигнат позволената скорост там на 120км/ч, както е по тангентата. По-дълго е, но изнася трафикът извън София, съответно и пушилките на дизелите.

  31. 31 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Разширение????Как точно ще го разширявате като инфраструктурата и съоръженията около магистралата не са предвидени за това????Глупост след глупост ...Вместо да построят Хемус адекватно само се плюнчат.
    —цитат от коментар 28 на Светлото бъдеще


    ще го направят като на Хемус след Правец. Идва мост, магистралата свършва, защото е пестено от аварийна лента и следва движение с 90км/ч по моста. След моста магистралата се връща.
    Всъщност това, което е нужно е по-скоро да се добави трета лента на изкачванията (например преди тунела и от двете страни) и да се забрани навлизането на камиони в най-лявата лента. В останалите участъци да се забрани изпреварването от камиони в светлата част на денонощието - по подобие на Унгария. И хоп, магистралата ще се поотпуши.
    И не на последно място, хората да се научат, че ако има три ленти най-дясната може да се използва, когато е празна, а не да седят в средната. На Хемус масово дясната в трилентовата част при Витиня е празна, както на изкачванията, така и в тунелите. Под достойнството е да се кара там или хората не са разбрали, че не е аварийна лента?

  32. 32 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#22] от "Чичи (Ice Man's fan)":И колко често карате до Пловдив в предпразнични дни? Много мразя да чета мнения неподплатени с факти. Проблеми между София и Пловдив е имало само по време на ремонтите на платната и ваидуктите заради стесненията, иначе си е абсолютно проходима по всяко време на годината. Хайде да престанем с драмите, а?
    —цитат от коментар 25 на Г.Е.М.


    проблемът в предпразнични дни в двулентово движение са камионите. Хубаво беше когато ги нямаше, но Борисов клекна на превозвачите. Да питаш Меркел как не е клекнала на немските и чуждестранните превозвачи понеже в почивни дни (събота, неделя, официални празници) движението на камиони по магистралите в Германия е забранено, освен ако не превозват жива стока или бързоразваляеми продукти.

  33. 33 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 2365 Любопитно

    До коментар [#25] от "Г.Е.М.":
    Във всички предпразнични, непразнични и всякакви други дни - шофирах до преди три години по 60 хил км на година с автомобил, а сега вече по 30-тина хиляди км на година. За Варна пътувам винаги по Тракия, откакто е построена. Живея в София, но съм от Варна. Работата и бизнесите ми винаги са били свързани с посещения и лични контакти. Имам и споделям тук само собствено мнение и факти, които знам от първа ръка. Бил съм тийнейджър в 80-те години на миналият век. Нямам нужда да се надувам на никого вече. Драма има от гледна точка на реално положение и това в средно срочен план - до 5 години. Просто ще има задръствания от София до Пловдив и ще се пъпли с 40-60 км в час! Не можеш да спреш гората да се разлиства. А камионите, по-важните от леките коли единици на автомобилният транспорт къде ще се движат??? Дори и да ги направят 100% автономни, което очаквам сравнително скоро да стане, пак им трябват поне две ленти за движение! И изобщо - като мразите нещо - не го правете, например да четете мнения, които са подкрепени с общоизвестни и очевидни факти.

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  34. 34 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 2365 Весело

    До коментар [#23] от "Darth Plagueis":
    Няма нужда да продължаваш да ни убеждаваш в качествата и стойността на коментарите си, нито в размера на комплексите си, Тони. Стари сме, знаем се добре.
    Леко и безаварийно пътуване до Пловдив - третият по големина град в България.

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  35. 35 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 2365 Неутрално

    До коментар [#30] от "alabalko":
    Да, съгласен. И явно от правителството също мислят така, защото вчера обявиха финансирането и началото на спешната рехабилитация на източната част на Околовръстният път - точно връзката между двете магистрали.

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK