Тия полети бяха замислени, за да превозват милионите българи и румънци, които ще нападнат Великото английско кралство! Само че нашествието на синовете и дъщерите на Дракула (според британската преса) така и не се състоя. А с Брекзита българите трайно показаха, че нямат толкова голям интерес да се британизират и да изядат социалните помощи на пакитата и африканците. С една дума - всички разумни се оттеглят от британските пазари със затихващи функции. Сал една Тереза Мей, подбъзиквана от Борето Джонсън и Фаража още пеят старата песен за божественото спасение на Кралицата. Ама то с пеене не става, става с Европейски съюз...
“Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
Какъв монополист те гони, като до Великобритания летят и British Airways, и EasyJet, и RyanAir?!
Some say the end is near,
Some say we'll see Armageddon soon,
I certainly hope we will,
I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
БългарияЕър лети само до Лондон, така че едва ли се интересува от закритите 3 направления. Те ако се интересуваха можеха и до Дъблин, Манчестер, Единбург да летят.
Жалко.Не че ми се лети до Лондон,Великобритания,доста атентати напоследък там.Изглежда тайните им служби не функционират,както в други западноевропейски държави,примерно Дания.Там бих отишъл,досега са нямали атентат,или не съм прочел нещо за такъв.
тия полети до Бръстъл и Бирмонгам не ги разбирах - така или иначе Лондон е на час и половина с автобус
Донкъстър пък изобщо не ми е ясно кой обслужваше, виж в Манчестър има доста българи, и сега само Изи имат полет и цените са майката си трака, та Уиз да пуснат до Манчестър
Лирата отслабна, а брекзит вкарва несигурност за бъдещето и е нормално все по малко българи да избират за работа Великобритания. За туризъм изброените полети не ставаха много.
Жалко!Последната една година активно използвах "Уизер" по маршрута Бристол-София - Бристол ,а сега ще трябва да се тътря до Лутън!Все някак ще го преживея ,но смятам,че поне един полет от Бристол до София седмично е рентабилен !
Студент съм в Бирмингам. Директни полети имаше от Райън еър и Уиз. На първите винаги бяха по-евтини, когато аз съм пътувал, което е доста често, самолетите винаги са били пълни. Само един път с Уиз ми излезе по-евтино и самолетът не беше пълен (някъде 70%-80%). Чух от приятели че 2018 година пак ще пуснат полети, дано да го направят все пак е хубаво да има конкуренция между двете компании за нас потребителите.
Европейския Съюз е нов СССР с безсмислени закони и високоплатена, но нищо не правеща бюрокрация на стероиди. Обединеното Кралство направи правилната стъпка и се измъкна от това безсмислено безглаво чудовище. САЩ, Канада и Обединеното Кралство трябва да стоят настрана от него.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Deputat 241
Рейтинг: 4037 ВеселоТия полети бяха замислени, за да превозват милионите българи и румънци, които ще нападнат Великото английско кралство! Само че нашествието на синовете и дъщерите на Дракула (според британската преса) така и не се състоя. А с Брекзита българите трайно показаха, че нямат толкова голям интерес да се британизират и да изядат социалните помощи на пакитата и африканците.
“Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън ЧърчилС една дума - всички разумни се оттеглят от британските пазари със затихващи функции. Сал една Тереза Мей, подбъзиквана от Борето Джонсън и Фаража още пеят старата песен за божественото спасение на Кралицата.
Ама то с пеене не става, става с Европейски съюз...
starlighter
Рейтинг: 237 НеутралноЛошо! Монополистът БГеър ще направи курбан по случая
Хриси
Рейтинг: 1492 НеутралноКакъв монополист те гони, като до Великобритания летят и British Airways, и EasyJet, и RyanAir?! Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
ЙЕИ
Рейтинг: 481 НеутралноДо коментар [#2] от "starlighter":
БългарияЕър лети само до Лондон, така че едва ли се интересува от закритите 3 направления. Те ако се интересуваха можеха и до Дъблин, Манчестер, Единбург да летят.
16bit
Рейтинг: 563 НеутралноАми очакваше се. Колко българи дневно летят до Бристол и Бирмингам? Повечето хора летят до Лондон, така или иначе.
solange
Рейтинг: 294 НеутралноГотвим се за Брекзит? Уизеър напоследък са много прилична компания, дано да държат качество и занапред.
stoiank
Рейтинг: 1472 НеутралноСофийското летище се отнася с тях като идиоти и резултатът не закъснява.
Daria
Рейтинг: 806 НеутралноТо има стотици хиляди българи в ОК. В огромното си мнозиство са вЮго-източна Англяи и Лондон така че е нормално другите дестинации да няма желаещи.
pet fire
Рейтинг: 3643 НеутралноОптимизират си дейността, нормално поведение
neut
Рейтинг: 524 НеутралноНормална търговска политика
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restsxn49533317
Рейтинг: 237 НеутралноЖалко.Не че ми се лети до Лондон,Великобритания,доста атентати напоследък там.Изглежда тайните им служби не функционират,както в други западноевропейски държави,примерно Дания.Там бих отишъл,досега са нямали атентат,или не съм прочел нещо за такъв.
carmello
Рейтинг: 1336 Неутралнотия полети до Бръстъл и Бирмонгам не ги разбирах - така или иначе Лондон е на час и половина с автобус
Донкъстър пък изобщо не ми е ясно кой обслужваше, виж в Манчестър има доста българи, и сега само Изи имат полет и цените са майката си трака, та Уиз да пуснат до Манчестър
Ал Бънди
Рейтинг: 524 НеутралноЛирата отслабна, а брекзит вкарва несигурност за бъдещето и е нормално все по малко българи да избират за работа Великобритания. За туризъм изброените полети не ставаха много.
Миркони
Рейтинг: 753 НеутралноДано сега пуснат някоя готини туристическа дестинация - Закинтос или Крит примерно
akulkata
Рейтинг: 237 НеутралноНаскоро летях до Донкасър/Шефийлд и обратно. Самолетите бяха пълни и в двете посоки!!!
wqweto
Рейтинг: 414 НеутралноМалко е, щом е нямало правостоящи. . .
bat_plamen
Рейтинг: 5115 ЛюбопитноЖалко!Последната една година активно използвах "Уизер" по маршрута Бристол-София - Бристол ,а сега ще трябва да се тътря до Лутън!Все някак ще го преживея ,но смятам,че поне един полет от Бристол до София седмично е рентабилен !
bat_plamen
Рейтинг: 5115 ЛюбопитноДо коментар [#6] от "16bit":
Според моите скромни наблюдения двата полета седмично от София-Бристол и обратно почти винаги са били на 90-95% натоварени/ когато съм пътувал/!
stoiank
Рейтинг: 1472 НеутралноДо коментар [#19] от "bat_plamen":
Ще отрежат още, за да може да се набутат на Терминал2. Няма разумна логика при еднакви цени да висиш на Т1.
abdelhaqq
Рейтинг: 868 Неутралномисля, че е нормално. не че "лутън" е много готино място, даже обратното.
בני אתה אני היום ילדתיךPlayncooler
Рейтинг: 237 НеутралноСтудент съм в Бирмингам. Директни полети имаше от Райън еър и Уиз. На първите винаги бяха по-евтини, когато аз съм пътувал, което е доста често, самолетите винаги са били пълни. Само един път с Уиз ми излезе по-евтино и самолетът не беше пълен (някъде 70%-80%). Чух от приятели че 2018 година пак ще пуснат полети, дано да го направят все пак е хубаво да има конкуренция между двете компании за нас потребителите.
satanail13
Рейтинг: 617 НеутралноДо коментар [#1] от "Депутат 241":
Марс е изконна Американска територия!Европейския Съюз е нов СССР с безсмислени закони и високоплатена, но нищо не правеща бюрокрация на стероиди. Обединеното Кралство направи правилната стъпка и се измъкна от това безсмислено безглаво чудовище. САЩ, Канада и Обединеното Кралство трябва да стоят настрана от него.
abdelhaqq
Рейтинг: 868 НеутралноДо коментар [#23] от "satanail13":
בני אתה אני היום ילדתיךкъде му е ГУЛАГът на този "нов СССР" тогава.
primerno
Рейтинг: 294 НеутралноДо коментар [#15] от "Миркони":
Уиз ще търсят дестинации, по които да има целогодишна заетоност, а тези могат да пълнят самолетите максимум 6-7 месеца в годината.
i3ida11
Рейтинг: 237 Неутралносега ще гледаме сеит колко ще им издържат базите във Варна и Бургас. да не стане и там оптимизация : ))))))
i3ida11
Рейтинг: 237 Неутралносеир - да се чете