Хайде почвайте, че станаха 11 години, откакто сме в ЕС и тази магистрала още не е завършена, а тази отсечка даже не е почната. Дано и обжалванията да са по-малко, че трафикът стана убийствен през уикендите.
Чудно ми е защо се правят екологични оценки и МОСВ и ВЕЕС се занимава с тях, при условие, че отдавна се знае, че точно оттам правителството е решило да мине магистралата??? Това с единия милиард евро беше готин номер за ЕК.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Чудно ми е защо се правят екологични оценки и МОСВ и ВЕЕС се занимава с тях, при условие, че отдавна се знае, че точно оттам правителството е решило да мине магистралата???Това с единия милиард евро беше готин номер за ЕК.
"За жалост, когато нещо трябва да се реши, то върви по пирамидата нагоре и винаги стига до Борисов" (Емилиян Гебрев) Както се казва, екологичните оценки са за парлама, наУка да се внесе в схемата.
Горският пожар, който вече всички забравиха, по една "случайност" съвпадащ с трасето на бъдещия скоростен път (не магистрала), вече разчисти и животни и растителност като пречка пред Източния планински вариант, така че в момента само Европейската комисия може да го спре. Ако не беше пустата лакомия на умните ни ръководители да откраднат колкото се може повече, отдавна можеше отсечката да е поне преполовена. За радващите се, че няма да е тунел, предлагам тази зима да се разходят по чукарите наоколо, например до Стара Кресна и после да мечтаят как стигат бързо и безпроблемно до Гърция.
"Същият вариант беше подкрепен и от местните жители..." --------------------------------------- Четох някъде, че кресненци не са съгласни, защото Е-79 става част от магистрала и за тях няма да има алтернативен път (безплатен) и постоянно ще трябва да плащат магистрални такси (когато въведат такива), за да стигнат до някъде...
Дневник, хората от кресна които се изказаха на общественото обсъждане твърдо бяха против този вариант, твърдо предпочитат двете платна горе на изток и ясно обясниха защо! Подкрепящите варианта на правителството бяха кмета и двама общински съветници но като частни лица! Цялата далавера е съшита с бели конци и от ЕК не я спрат ще станат съучастници
"Същият вариант беше подкрепен и от местните жители..." - отидете да си поговорите с местните - те не искат такъв вариант, това ще ги остави без работа (повечето се издържат с търговия), а и няма да имат алтернативен път , а това е НЕЗАКОННО и никъде другаде го няма...
"Според някои еколози обаче използването на сега съществуващия път Е-79 не е ефективен вариант и те смятат, че движението трябва изцяло да се изнесе в източната част."
След огромния пожар, еколозите разбраха, че съпротивата срещу злото е безсмислена и приемат източния вариант. При това предлагат го за цялата магистрала. Защото без да са специалисти знаят, че преустроството на пътя в дефилето е шантава работа. Специалистите и те би трябвало да знаят, но някой иска да спести пари. Ще видим какво ще спести, като почне какафонията по съществуващия път.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
НеКой
Рейтинг: 453 НеутралноХайде почвайте, че станаха 11 години, откакто сме в ЕС и тази магистрала още не е завършена, а тази отсечка даже не е почната.
Дано и обжалванията да са по-малко, че трафикът стана убийствен през уикендите.
гражданин
Рейтинг: 534 НеутралноЧудно ми е защо се правят екологични оценки и МОСВ и ВЕЕС се занимава с тях, при условие, че отдавна се знае, че точно оттам правителството е решило да мине магистралата???
Това с единия милиард евро беше готин номер за ЕК.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
hammurabi
Рейтинг: 340 Неутрално"За жалост, когато нещо трябва да се реши, то върви по пирамидата нагоре и винаги стига до Борисов" (Емилиян Гебрев)
Както се казва, екологичните оценки са за парлама, наУка да се внесе в схемата.
stedim
Рейтинг: 1941 НеутралноХайде да го започват, а "еколозите" да отидат да пренесат някъде другаде животинките по трасето. Ясно е, че за тези животът на хората няма значение.
arnautsky
Рейтинг: 675 ЛюбопитноНямаме други очаквания.
Keep it cool, keep it funny, keep on changing the world.Щом Бок е рекъл...
Рол
Рейтинг: 607 НеутралноДо коментар [#5] от "stedim":
Еколозите и те обичат дебело намазана филия.
brutester
Рейтинг: 587 ВеселоДо коментар [#3] от "Jumbo Jet":
<-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знакаПо същата причина, поради която на "големите пет" им викат десни партии.
hobbitbg
Рейтинг: 616 ЛюбопитноГорският пожар, който вече всички забравиха, по една "случайност" съвпадащ с трасето на бъдещия скоростен път (не магистрала), вече разчисти и животни и растителност като пречка пред Източния планински вариант, така че в момента само Европейската комисия може да го спре. Ако не беше пустата лакомия на умните ни ръководители да откраднат колкото се може повече, отдавна можеше отсечката да е поне преполовена. За радващите се, че няма да е тунел, предлагам тази зима да се разходят по чукарите наоколо, например до Стара Кресна и после да мечтаят как стигат бързо и безпроблемно до Гърция.
pariah
Рейтинг: 1112 НеутралноНема как да не одобри.
- A witty saying proves nothing. VoltaireСтроителят на Магистрали не би го допуснал.
ЙЕИ
Рейтинг: 450 НеутралноАко не се направят 2-3 тунела в дефилето за да се изправи малко трасето, касапницата ще продължи :-(
CINZANO
Рейтинг: 562 Любопитно"Същият вариант беше подкрепен и от местните жители..."
Мома, събори Альошата!---------------------------------------
Четох някъде, че кресненци не са съгласни, защото Е-79 става част от магистрала и за тях няма да има алтернативен път (безплатен) и постоянно ще трябва да плащат магистрални такси (когато въведат такива), за да стигнат до някъде...
shileto
Рейтинг: 1114 ВеселоА решение за опазване на лалугерите и съселите има ли?
Бела
Рейтинг: 450 НеутралноБрей да не би на сагата Струма да й се вижда края? Не мога да повярвам! Сега само да не се развикат т.н. еколози за не знам кой път :)
trinity
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#11] от "ЙЕИ":
Е няма да има насрещно движение. Ако някой кара с 200 и не земе завоя ще се утрепа само той и да е жив и здрав после, един идиот по малко :))
uporit
Рейтинг: 482 НеутралноТи май не си разбрал, че трасето през дефилето ще е ЕДНОПОСОЧНО?!
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 2696 НеутралноДобро решение.Дано стане бързо !
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5650 НеутралноДо коментар [#11] от "ЙЕИ":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевДа, ще се изправи и разшири с аварийна лента.
dun
Рейтинг: 647 НеутралноДневник, хората от кресна които се изказаха на общественото обсъждане твърдо бяха против този вариант, твърдо предпочитат двете платна горе на изток и ясно обясниха защо!
Подкрепящите варианта на правителството бяха кмета и двама общински съветници но като частни лица!
Цялата далавера е съшита с бели конци и от ЕК не я спрат ще станат съучастници
kanche
Рейтинг: 8 Гневно"Същият вариант беше подкрепен и от местните жители..." - отидете да си поговорите с местните - те не искат такъв вариант, това ще ги остави без работа (повечето се издържат с търговия), а и няма да имат алтернативен път , а това е НЕЗАКОННО и никъде другаде го няма...
Judjuk
Рейтинг: 2684 Неутрално"Според някои еколози обаче използването на сега съществуващия път Е-79 не е ефективен вариант и те смятат, че движението трябва изцяло да се изнесе в източната част."
JudjukСлед огромния пожар, еколозите разбраха, че съпротивата срещу злото е безсмислена и приемат източния вариант. При това предлагат го за цялата магистрала. Защото без да са специалисти знаят, че преустроството на пътя в дефилето е шантава работа. Специалистите и те би трябвало да знаят, но някой иска да спести пари. Ще видим какво ще спести, като почне какафонията по съществуващия път.