Информационен център за гражданите и бизнеса заработи в КФН

Информационен център за гражданите и бизнеса заработи в КФН

© Надежда Чипева, Капитал



Комисията за финансов надзор предлага от днес - 16 октомври, нова услуга - пряк телефон, чрез който гражданите и бизнесът ще могат да получават отговори на въпросите си за своите права в отношенията с небанковите финансови институции.

На телефон 0800 40 444 от 9.00 до 17.30 в работни дни сътрудници на комисията ще отговарят на въпроси за правата на гражданите в отношенията им със застрахователните компании и пенсионноосигурителните дружества, търговията на капиталовия пазар и боновите книжки от масовата приватизация и други. Ще се приемат и запитвания от компании в секторите, за които отговаря комисията.


Сътрудниците на Информационния център ще посрещат и гражданите, които идват с въпроси на място в КФН.

Екипът на Информационния център на КФН е избран измежду най-изявените студенти от финансовите, икономически и юридически специалности на няколко университета след интензивно специализирано обучение и изпит.
С откриването на този център КФН възнамерява да защитава още по-ефективно потребностите на потребителите на финансови услуги.

Коментари (2)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4612 Неутрално

    Ами - Браво! Изтече мандата на Маврудиев и вече виждаме нещо добро! А Маврудиев го повишиха в ББР! Да се очакват проблеми там!

  2. 2 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1819 Неутрално

    Това е добре, така трябва.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK