БМВ очаква повече продажби на автомобили в България заради ръста на икономиката

Жан-Филип Парен и Кристоф фон Чиршниц.

© БМВ ГРУП

Жан-Филип Парен и Кристоф фон Чиршниц.



Позитивните данни и прогнози за българската икономика дават надежда за добро развитие на бизнеса в страната. Това коментира пред журналисти Жан-Филип Парен, мениджър по продажбите в Европа на BMW Group. Той допълни, че това му дава основания да смята, че и продажбите на тази марка автомобили в България ще се увеличат. Към момента от компанията отчитат, че вървят добре продажбите както на MINI, така и на моторите.


Наскоро компанията отвори нов шоурум в София, който план е трябвало да работи от 2010 г., но тогава кризата е изместила сроковете.


Според няколко прогнози се очаква 2017 г. да завърши с 3.7% ръст на икономиката, а 2018 г. - с 3.8%.




Парен се похвали с продадени 10 хил. електрически автомобила на гиганта само през септември като напомни, че целта на компанията е за една година да бъдат продадени 100 хил. общо. Според него интересът към тези автомобили се засилва. Това се наблюдава не само в страните, чиито правителства стимулират финансово покупката на такива коли и където отделни градове имат специална политика за насърчаване на чистият транспорт, но все пак там са най-видимите резултати.


В Испания и Франция правителствата активно подкрепят разширението на сегмента на електрическите автомобили, такива стъпки има вече и в Унгария, Словения и Австрия, допълва президентът на регион Централна и Югоизточна Европа в компанията Кристоф фон Чиршниц.


Самата компания, базирана в Мюнхен, предвижда в плановете си да разработи електрически варианти на някои от настоящите си модели. Ще продължава да развива и хибридните модели, тъй като и към тях интересът не спада. БМВ планира да пусне на пазара 25 модела електромобили до 2025 г.


Перен отново подчерта, че компанията не само, че не манипулира дизеловите си двигатели, но и произвежда най-добрите и най-чисти дизели. Разказа вътрешнокорпоративна история, датираща отпреди скандала с манипулациите на емисиите от дизеловите двигатели на "Фолскваген", в която ръководството настоявало инженерите им да постигнат също ниски емисии при ниска цена, но те им казали, че това не може да стане при толкова ниска цена.


Според ръководството на компанията дизеловите двигатели имат място и в бъдеще, макар че производителят е готов да предложи и алтернативи на потребителите. Оценката е, че за хората е по-скъпо да минат на бензинови коли. Смятаме, че широко отразеният в медиите проблем с дизеловите двигатели е силно преувеличен, каза още Перен. Медиите твърде шумно отразиха случая, допълни и Кристоф фон Чиршниц. Според него през последния месец вече е започнала дискусия по темата, която е в по-голяма степен базирана на фактите. Усещането на потребителите не е , че трябва да се отрече дизелът, а да се намери правилното решение, коментира той.


Компанията планира да започне кампания в Европа за замяна на стари дизелови автомобили с нови, чиито двигатели отговарят на най-новите евростандарти.

Ключови думи към статията:

Коментари (27)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3411 Весело

    Нещо са се объркАли.
    Пазарът за баварци расте с ръста на сивата и мутренската икономика.
    Па и Баце нали обяви, че скършИл гръбнакот на контрабандата?
    БМВ на какво се надяват?

  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  3. 3 Профил на The sphere
    The sphere
    Рейтинг: 613 Весело

    Сигурно имат предвид "сивата икономика".

    "Социализма свършва, когато свършат парите на другите."
  4. 4 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3411 Весело

    До коментар [#2] от "mentra65":
    Откачалките карат "баварец", ама "нов внос".
    Което баш па тия не ги грее.
    Също така не ги грее пазаро за Гоуф. Па "нов внос"...

  5. 5 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 1354 Неутрално

    Новата любов на нашенеца. Гоуфо оттече с нарастването на доходите.

  6. 6 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3411 Весело

    Сигурно имат предвид "сивата икономика".
    —цитат от коментар 3 на The sphere

    Може и така да я наречем.
    За да дойде тук и да дава пресконтефенция - уверен съм, че са захлебили пай от тлъста поръчка за лимузини покрай Европредседателството.
    Което си е "сива" поръчка по същество :)

    А лакардиите за ръста на икономиката са политкоректно бля-бля.
    Хем като благодарност към управляващите, хем и за да не се налага да обяснява кое точно му реализира ръста на продажбите ...

  7. 7 Профил на СърПичук
    СърПичук
    Рейтинг: 701 Весело

    Тръгва да тръгва
    и не тръгва.
    Що е то?
    БМВ през зимата... :)

    Подпис - електронен ;)
  8. 8 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 256 Неутрално

    БМВ, като всяка друга кола -троши се, тогава защо въобще ми я хвали.
    Истината е в пазара ВТОРА РЪКА у нас.

  9. 9 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 488 Любопитно

    Аре пак врели некипели - няма дизелов двигател, който да влезе в Евро 4, да не говорим за Евро 6 като ще правим "дискусия по темата, която е в по-голяма степен базирана на фактите"...
    http://www.ademloos.be/sites/default/files/styles/633-scale/public/onroad-diesel.jpg
    Аман от манипиулации...

    А колкото до трошливите автомобили на премиум цени, които правите - задръжте си ги:
    http://www.telegraph.co.uk/cars/gallery/the-20-best-car-brands-listed/bmw/
    https://thegarage.jalopnik.com/bmw-engines-are-gigantic-pieces-of-shit-1784684330

    Stef
  10. 10 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 458 Любопитно

    До коментар [#9] от "stef":

    Да ти кажа точно БМВ са едни от най-малко трошащите се автомобили.
    Точно за това да им търсиш кусур...

    Модератора е неадекватен!
  11. 11 Профил на dragalevski
    dragalevski
    Рейтинг: 436 Неутрално

    Да внеса малко пояснения: карам БМВ от 14 години. За този период съм сменил пет автомобила като всичките са били чисто нови. Глупостите за трошащите се коли на премиум цени ги задръжте за себе си. Колите са изключителни във всяко едно отношение! Карал съм и Мерцедес, и Ауди и категорично мога да заявя, че от тези три марки баварците са най-добри!

  12. 12 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3013 Неутрално

    Ръста на икономиката е в розовите статистики на ГЕРБ...! Със семейни доходи, измерващи се в има-няма 1000 евро, какви нови БМВ-та, какви пет лева...?!
    Ръст на икономиката означава средна класа, каквато нямаме. Имаме работещи бедни, които карат коли втора ръка, между 10 и 20 годишни...! Това е...!
    По брой продадени нови автомобили, на глава от населението, предполагам сме твърдо последни в Европа. Даже и нови Дачии ни е трудно, да си позволим...!

    Бивш tww09306483.
  13. 13 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 458 Весело

    До коментар [#11] от "dragalevski":

    Е сега станахме на кълбо...:)
    Аз съм Мерцедес ползвател, но не съм имал БМВ, темперамента ми е различен.

    Но изцяло те подкрепям, че големия автомобил се чупи много трудно...
    Имам приятели с БМВ и само единия имаше проблем и то нещо със софтуеър...

    Модератора е неадекватен!
  14. 14 Профил на инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    Рейтинг: 284 Весело

    БМВ са в сегмент, който по-скоро би тръгнал нагоре при ръст на кражбите в страната ... (и на сивата икономика, както споменават колегите по-горе).

    Руският посланик : 80% русофили. Проф. Иво Христов : 80% дебили. Корелация, нали?
  15. 15 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3013 Неутрално

    До коментар [#11] от "dragalevski":

    Е..., остана и ново БМВ, да не може да си изкара гаранцията без проблеми...! Не, че няма и такива случаи, но са доста по-рядко.

    Бивш tww09306483.
  16. 16 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 488 Любопитно

    Да внеса малко пояснения: карам БМВ от 14 години. За този период съм сменил пет автомобила като всичките са били чисто нови. Глупостите за трошащите се коли на премиум цени ги задръжте за себе си. Колите са изключителни във всяко едно отношение! Карал съм и Мерцедес, и Ауди и категорично мога да заявя, че от тези три марки баварците са най-добри!
    —цитат от коментар 11 на dragalevski


    на 34 месеца си ги сменял - оставаше и толкова да не изкара ново БМВ за една торба пари...

    Статистаката говори достатъчно, ако ще и 20 беемвета да си карал...

    До коментар [#9] от "stef":Да ти кажа точно БМВ са едни от най-малко трошащите се автомобили.Точно за това да им търсиш кусур...
    —цитат от коментар 10 на ivan_


    Вярно ли - щом ти казваш, трябва да е така :) Ще се радвам да изпратиш някаква статистика в подкрепа на това ти твърдение - иначе влизаш в графата горублянски тарикат - разбирач ;)

    Stef
  17. 17 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 817 Неутрално

    До коментар [#1] от "xm...":

    Те въпросното представителство, новооткрито го държат едни други трибуквени - ама български made in Varna.

  18. 18 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 1110 Неутрално

    Със семейни доходи, измерващи се в има-няма 1000 евро, какви нови БМВ-та, какви пет лева...?!Ръст на икономиката означава средна класа, каквато нямаме.
    —цитат от коментар 12 на tww09306483

    BMW никога не е било за средна класа, а за богати хора.
    За този пазар не е важен средния доход, а разпределението на доходите. Стига да има хора, които имат много пари, това им е достатъчно.
    То и в Китай средния доход на глава от населението е по-малък и от БГ, но е най-големият пазар за БМВ, защото има и хора, които изкарват много пари.
    Например: ако в БГ 3 милиона работещи изкарват всички по 12000 лева на година, няма да има пазар на БМВ-та. Но ако 2.99 милиона изкарват по 11500 лева, а 10 хиляди вадят по 100 бона, ето ти потенциален пазар за 10 хиляди БМВ-та. Просто пример - реалността ясно, че е по-сложна.

  19. 19 Профил на paralelepiped
    paralelepiped
    Рейтинг: 486 Неутрално

    Абе тия господа не са ли виждали как пуши дори един не много стар дизел, та седнали да ни убеждават, че тази канцерогенна технология имала бъдеще?

  20. 20 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1250 Любопитно

    не че нещо ама бавареца не е ли вече запазена марка за един малко по тъмен етнос у нас ?

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  21. 21 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 458 Любопитно

    До коментар [#16] от "stef":

    То има статистика за това - Декра

    https://www.used-car-report.com/en/

    и е направена на база доклади от автомобилни сервизи за сервизиране и ремонт на 15 млн. автомобила.

    Твоята от линка, който си дал е на база оплаквания на водачи...

    Модератора е неадекватен!
  22. 22 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 458 Любопитно

    До коментар [#16] от "stef":

    Сега погледнах победителите за 2017г. и в клас компактни автомобили е БМВ 1 серия.
    Дават го най-надежден сред всички компактни автомобили...

    Отделно можеш да търсиш сред критерии като например автомобили на над 100 000км...

    И най-важното това е направено на база статистика от сервизи за ремонт на автомобили с извадка 15 млн. автомобила.

    Казват, че била една от най-представителните класации за надежност за автомобили в Европа...

    Модератора е неадекватен!
  23. 23 Профил на Gunners
    Gunners
    Рейтинг: 929 Неутрално

    БМВ са автомобили,които не всеки може да си позволи така,че!

  24. 24 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 950 Неутрално

    До коментар [#9] от "stef":

    Този неясен линк като как доказа,че няма дизели евро 6?Щото всички дизели след 2014 са евро 6.Имате ли информация по производители или просто така на Вас Ви харесва,дизелите да са кофти?

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  25. 25 Профил на wsxdre
    wsxdre
    Рейтинг: 434 Неутрално

    бмв си е бмв ...бърз и луксозен автомобил
    разбира се,че мутренската икономика ще го предпочете
    работата е там ,че при бмв стандарта е един. няма такива от сорта ,1во 2ро 3то качество за определени страни ..всичко е топ.
    казвам само ..не,че съм го тествал със получелен удар при 180км/ч :) /

  26. 26 Профил на Levski Levov
    Levski Levov
    Рейтинг: 256 Неутрално

    Да внеса малко пояснения: карам БМВ от 14 години. За този период съм сменил пет автомобила като всичките са били чисто нови. Глупостите за трошащите се коли на премиум цени ги задръжте за себе си. Колите са изключителни във всяко едно отношение! Карал съм и Мерцедес, и Ауди и категорично мога да заявя, че от тези три марки баварците са най-добри!
    —цитат от коментар 11 на dragalevski


    Хората ги купуват... тия БМВ-та на 12-14г, той сменил за... 14г, 5 все нови... нали поне малко се усещаш каква ГОЛЯМА ГЛУПОСТ си написал!!!
    Те може и да са били здрави... до някакъв момент, но докато дойде тук масово са леш...
    Никой няма да си продаде своята кола ей-така!

  27. 27 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 488 Разстроено

    До коментар [#9] от "stef":Този неясен линк като как доказа,че няма дизели евро 6?Щото всички дизели след 2014 са евро 6.Имате ли информация по производители или просто така на Вас Ви харесва,дизелите да са кофти?
    —цитат от коментар 24 на sandman


    На хартия може и Евро 8 да са, но реалните стойности на изхвърляните токсични азотни окиси, са тези от картинката - дори Евро 4 е извън "способностите им" да го покрият - да не говорим за Евро 6...

    Stef




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK