Българската база на "Луфтханза Техник" вече е най-голямата в Европа

Българската база на "Луфтханза Техник" вече е най-голямата в Европа

© Луфтханза



Германската компания за услуги в областта на авиационната поддръжка и ремонта на самолети "Луфтханза Техник" съобщи, че е открила нов хангар и мултифункционална сграда на летище София. Така фирмата се превърна в най-голямата компания за базово обслужване на самолети в Източна Европа. Българското подразделение на "Луфтханза Техник" пък ще бъде най-голямата база на компанията в Европа.


Българската база на "Луфтханза Техник" вече е най-голямата в Европа

© Луфтханза


Инвестициите са за около 35 млн. евро. Средствата са използвани за изграждането на нов хангар, нови работилници и 6-етажна многофункционална сграда с офисна част. Разширението ще доведе до увеличаване броя на производствените линии.




Очаква се и нарастване на производствения капацитет с 60%, или общо 1 милион човекочаса извършвана работа на година. Предвидено е увеличение на персонала в София, като той ще бъде увеличен с около 30% до 1300 души.


"Горди сме с това, което нашите специалисти в България са постигнали, и виждаме голям потенциал за развитие, предоставяйки висококачествени услуги и решения за нашите клиенти", заяви изпълнителният директор на "Луфтханза Техник София" Даниел Хофман.


Даниел Хофман

© Луфтханза

Даниел Хофман


Новото съоръжение на компанията може да обслужва до 8 тяснокорпусни самолета едновременно за основен ремонт и поддръжка, както и 1 самолет в носова позиция за работа по системите в кабината. Базата в София предлага комплексно обслужване, а две от производствените линии са предвидени за цялостно боядисване.


Българската база на "Луфтханза Техник" вече е най-голямата в Европа

© Луфтханза


"Луфтханза Техник София" заема приблизително 64 хил. кв. метра площ в района на столичното летище.


Общият размер на инвестициите на компанията в оборудване, съоръжения и обучение на персонала в България от 2007 г. досега възлиза на повече от 100 млн. евро.


Българската база на "Луфтханза Техник" вече е най-голямата в Европа

© Луфтханза

Коментари (40)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на J.J.
    J.J.
    Рейтинг: 856 Неутрално

    Браво, наистина добра инвестиция. Интересен факт: Lufthansa Technik притежава 75.1%, а Bulgarian Airways. Group (ака ТИМ) 24.9% от Lufthansa Technik Sofia.

  2. 2 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3378 Неутрално

    Браво още една добра новина...

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  3. 3 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 6129 Весело

    И нека мрънкането да започне СЕГА!!!

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  4. 4 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 1665 Неутрално

    Браво, чудесна новина!


    Panta rhei....
  5. 5 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2479 Неутрално



    Луфтханза от години се стреми към диверсификация на бизнеса си и намаляване на зависимостта от класическото авиопревозвачеството.
    Например в момента комапанията е голям търговец на самолетни чаркове втора употреба.



  6. 6 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 1022 Весело

    една нова писта и глей кво става... ако артиса матрял от магистрали, тада направат още 2-3 писти... току глей у враждебна земат да прават боингове и еарбасове :)

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  7. 7 Профил на ЙЕИ
    ЙЕИ
    Рейтинг: 474 Разстроено

    Добре е че има бизнес, ама не и е там мястото на базата.
    Блокира разширяването на летището.

  8. 8 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2493 Неутрално

    И нека мрънкането да започне СЕГА!!!
    —цитат от коментар 3 на Незнайко в Слънчевия град

    Добра инвестиция на фона на агресивната търговска и финансова окупация от страна на доброжелателната към нас Германия?

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  9. 9 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2075 Неутрално

    Със сигурност на някои това няма да се хареса.

  10. 10 Профил на Котаракът на Шрьодингер
    Котаракът на Шрьодингер
    Рейтинг: 1220 Неутрално

    Е, това е много добра новина!
    Колкото повече инвестиции от такива високотехнологични компании,
    толкова по-добре!

  11. 11 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1563 Неутрално

    Страхотна инвестиция в нещо перспективно.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  12. 12 Профил на praseta_mezeta
    praseta_mezeta
    Рейтинг: 837 Весело
  13. 13 Профил на jalal_al_din
    jalal_al_din
    Рейтинг: 496 Весело

    Не ми е много ясно заглавието едно казва, а статията друго:

    "Българската база на "Луфтханза Техник" вече е най-голямата в Европа"

    "Така фирмата се превърна в най-голямата компания за базово обслужване на самолети в Източна Европа."

    Все пак има разлика в големината. Кой е най-най?

  14. 14 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2479 Неутрално

    До коментар [#13] от "jalal_al_din":

    Заглавието с голяма вероятност е грешно.
    Базите в Хамбург и Франкфурт май са доста по-големички от софийската.

    Ето инфо напрвао от на коня устата:

    За Хамбург:
    Hamburg is the headquarters, competence center and control center of Lufthansa Technik. About 7,500 employees work on the premises which are spread out over more than 750,000 square meters in the Western part of the airport. The numerous hangars, workshops and office buildings make the base the equivalent of a small city; Lufthansa Technik is one of the most important employers in the Hanseatic city. In Hamburg, more 500 engineers are employed. In the hangers, large commercial aircraft from Airbus and Boeing are completely overhauled or equipped with technical innovations and product improvements.

    За Франкурт:
    4.000 staff service more than 700 aircraft in flight operations
    Lufthansa Technik's base at the Frankfurt airport buzzes around the clock, 365 days a year: Frankfurt is Lufthansa Technik's central maintenance location. Lufthansa's aircraft and those of more than 100 other customers are serviced here in three shifts. Starting with pre-flight inspections for every flight, the weekly and monthly maintenance work is performed here as part of ongoing flight operations. Much of the work is done during the nighttime hours. During this time, the errors or defects found during the day are corrected so that by the next morning the aircraft is technically perfect and ready to fly.
    In Frankfurt, a total of about 4,000 Lufthansa Technik personnel, of these 200 engineers in a variety of specialty fields, ensure that technical services are performed without a hitch. By and large, aircraft electronics technicians and aircraft mechanics work here. In Frankfurt, about 250 apprentices are participating in trainings at the moment.

    https://www.lufthansa-technik.com/en/frankfurt

  15. 15 Профил на jalal_al_din
    jalal_al_din
    Рейтинг: 496 Весело

    До коментар [#14] от "Ф.Нинов":

    Благодаря за пояснението, почти ме погъделичка националната гордост :)

  16. 16 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2851 Весело

    До коментар [#8] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":


    Мръсници! Те не знаят ли, че К*рнелия не е на власт? Те знаят ли, че Русия е тази, която ни е освободила? Само инвестиции, бизнес, капитал и самолети са им в главите на тези ЕС бюрократи и колонизатори. А марксизмо-ленинизма къде се вписва? Как може без него? Печалбарите са си добре. А кога ще започнем да защитаваме националния ни интерес?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  17. 17 Профил на 1107a
    1107a
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Браво, наистина добра инвестиция. Интересен факт: Lufthansa Technik притежава 75.1%, а Bulgarian Airways. Group (ака ТИМ) 24.9% от Lufthansa Technik Sofia.
    —цитат от коментар 1 на J.J.


    РЕКЕТ!
    Ако искаш да правиш бизнес в България, трябва да си плащаш.
    Други варианти няма. ТИМ вземат парите и оправят въпросите с местната администрация. Класическа схема, която се вижда лесно при всички компании. Защо МТел работят с монополни подизпълнители, като Телелинк?
    Примерите са хиляди.

  18. 18
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  19. 19 Профил на theduloclan
    theduloclan
    Рейтинг: 362 Неутрално

    Ето, това е хубава новина. Дано повече немски компании дойдат тук.

  20. 20 Профил на theduloclan
    theduloclan
    Рейтинг: 362 Неутрално

    боингове и еарбасове :)
    —цитат от коментар 6 на tucker case


    Е как само си ги накъдрил тия "боингове" и "еарбасове" направо мед ми капе от сърцето :)

    +++++++++++++++++++

  21. 21 Профил на theduloclan
    theduloclan
    Рейтинг: 362 Неутрално

    [quote#8:"comandante vs либерални ентусиасти&корпократи"][/quote]

    Ти да не би да предпочиташ "инвестициите" от Турция и Гърция???? Хайде няма нужда от повече шивашки цехове които експлоатират работниците и не плащат заплати и усигуровки. Германците са носители на високи технологии. Виж в статията за какъв тип бизнес става въпрос.

  22. 22 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 813 Неутрално

    е такива инвеститори ни трябват, а какви са средните заплати?

    “I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise Pascal
  23. 23 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2479 Неутрално

    До коментар [#15] от "jalal_al_din":

    мен пък ме изненада фактът, колко тлъст е Луфтханза-Техник в Хамбург.
    Човек винаги може да научи нещо ново, покрай въпросите, които възникват.

  24. 24 Профил на Darkman
    Darkman
    Рейтинг: 1482 Неутрално

    ТИМ привличат чужди инвеститори :) Радвай се народе

    Фобиите и филиите са признак на ниско самочувствие и слугинаж
  25. 25 Профил на proventuss
    proventuss
    Рейтинг: 873 Весело

    А МИГове кога? Тъй де, като ще е гарга, да е рошава.

    Лигата на необикновените почтени джентълмени.
  26. 26 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 1852 Неутрално

    Де го оня смахнат комунист да напише-"Гарантирано от ГЕРБ!"

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  27. 27 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4014 Любопитно

    До коментар [#14] от "Ф.Нинов":

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    И аз мисля ,че има грешка в заглавието,защото в първите редове се вижда ,че става дума за най-голямата база в Източна Европа!Дай Боже да има повече сериозни инвестиции от този род у нас

  28. 28 Профил на Iordan Kolev
    Iordan Kolev
    Рейтинг: 264 Неутрално

    За да бъдем точни:
    София е най-голямата база на ЛХТ за "ремонт и поддръжка на самолети с една пътека" в Европа...
    Подобни са всички модификации на Б737 и А320...

  29. 29 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1044 Неутрално

    Инвестицията не е само в пари.Има много ценни косвени ползи.Дори обогатяването технологичната култура и трудовата дисцилина/под това нямам превид казармен ред,а свикване да се работи качествено/е нещо много важно.
    Дано повече такива новини да четем.

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  30. 30 Профил на Denis Stoyanov
    Denis Stoyanov
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Защо МТел работят с монополни подизпълнители, като Телелинк?
    —цитат от коментар 17 на 1107a


    При положение че не искат да се бръкнат в джоба да си построят собствена мрежа е така, ще си ползват мрежата на Виваком и ще си плащат на нея.

    Добре е че има бизнес, ама не и е там мястото на базата.Блокира разширяването на летището.
    —цитат от коментар 7 на ЙЕИ


    И къде ще кацат самолетите за ремонт? Или по пътя на тир ще ги натоварят до базата?

  31. 31 Профил на Lisanova Lisanova
    Lisanova Lisanova
    Рейтинг: 1078 Неутрално

    Очаквах да прочета коментар на някой който работи там или е работил
    Иначе дежурните дитерамби.

  32. 32 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3210 Неутрално

    До коментар [#26] от "lz2":

    Стенлиту-Добрич ли?! Няма го-минало е работнотовреме


  33. 33 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3210 Весело

    Иначе-пак лоша новина за лиляво-червените.Що не слушат Ростю и оня псуващия от Уолтопия?!.

  34. 34 Профил на Суджук Герберите
    Суджук Герберите
    Рейтинг: 458 Неутрално

    До коментар [#1] от "J.J.":

    Явно влизайки в съдружие с ТИМ, компанията се застрахова от библейски напасти тип 'атака от дива свиня' от вида Пеевски.

    Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!
  35. 35 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 779 Любопитно




    До коментар [#32] от "yanne":

    Ами кметя?Или той е третият ник на първите два?

  36. 36 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2493 Неутрално

    До коментар [#8] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":лайнар, единствената окупация беше от СССР, а сега има инвазия от блядове по курортите
    —цитат от коментар 18 на Xumpomo name

    Прословутите поирарийте на цяла Южна Европа нискибюджетни шваби с чорапи под сандалите за Луфтханза ли работят?

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  37. 37 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1032 Любопитно

    Българската база на "Луфтханза Техник" вече е най-голямата в Европа--->Това ли е най-големия успех на деморкацията в България за последните 28 години? Май да! Това е! Хвалете се! Също и убийствените наводнения в Бургаско, след "усвоени" едни 2 млн лв за превенция на наводненият в началото на 2017!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  38. 38 Профил на Matematiks
    Matematiks
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#26] от "lz2":

    Луфтханза Техник е тук много преди ГЕРБ , зомби такова
    Не си по добър от него, същото зомби си, но за сметка на това си и герберунгел- демек гьон

  39. 39 Профил на Matematiks
    Matematiks
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#29] от "sandman":

    Освен това се харчат консумативи от тук. Онзи ден бях в Орбис за един неща и се обадиха от Луфтханза за шкуркички ... ;)

  40. 40 Профил на ige_koyo
    ige_koyo
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#31] от "jelev_jelqzko":

    Аз съм работил там 7г. Само името на фирмата е немско, побългаряването започна още преди фирмата да стартира, и там можете да станете свидетели на най-българските практики - шуробаджанащина, наши хора на добри позиции и заплати в администрацията (неясно защо раздута до безобразие), извънреден труд за незаплащането на който са намерени много удобни схеми, а за качеството какво да кажем - както една бременност трае 9 месеца, така и в ремонтите на самолети има установени срокове - няма как нещо което става за 2 дни ти да го свършиш технологично за 4 часа.... но в БГ може! ЛТСФ е нещо като лайно маскирано като сникерс!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK