Човекът, който напазарува за ден самолети за 50 млрд. долара

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (39)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 2034 Любопитно

    Браво на човека!Продължава да гледа напред!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  2. 2 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4684 Неутрално

    Закупените самолети не са джетове.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  3. 3 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 4389 Любопитно

    На тази възраст ... е това е бизнесмен. Не е легнал и да чака ... оная с косата.

    Peni Nikol
  4. 4 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 6702 Любопитно

    До коментар [#2] от "КМЕТ В СЯНКА":
    А какво са? Витлови самолети?

    Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
  5. 5 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 352 Неутрално

    До коментар [#4] от "Alarmstufe: Rot":

    Биплани:)

  6. 6 Профил на Бай Благой
    Бай Благой
    Рейтинг: 589 Неутрално

    Разбирам моделът на лоу-кост компаниите да може да се заплаща за някои "лукс" услуги, но за съжаление има някои неща, с които човек просто трябва да се примири -- нещата, свързани с летищата. Тъй като лоу-костовете използват вторазредни летища. Които от една страна са далече и човек трябва да инвестира доста пари , за да стигне до тях / за паркинг, а от друга страна, въпреки че са по-малки, чакането за секюрити чек-а е по-дълго отколкоот на големите летища.
    Та аз лично бих платил 5-10 евро, за да не чакам 1 час на опашка в Братислава, но Уиз Еър просто не могат да ми предложат това..

  7. 7 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4684 Неутрално

    До коментар [#4] от "Alarmstufe: Rot":


    До коментар [#5] от "George Svinarov":

    Джетова са самолетите за бизнес полети. Какъвто например е Фалконът на Бойко.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  8. 8 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 1040 Весело

    The turbofan or fanjet is a type of airbreathing jet engine that is widely used in aircraft propulsion....
    https://en.wikipedia.org/wiki/Turbofan

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  9. 9 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1873 Неутрално

    "зпочва кариерата си във фалиралата America West Airlines, която по-късно поглъща U.S. Airways, след което е придобита от American Airlines."
    __________

    US Airways придоби фалиралата American Airlines прекръствайки общата компания на American.

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  10. 10 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 2034 Весело

    До коментар [#7] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Кмете...пак се изхвърляш като....!В англииският всички реактивни самолети са Jet(струя)!Има "бизнес",Пасенджерс,Локал" и.....Jumbo Jet".А!ма то това в сержанското не го преподават.

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  11. 11 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1873 Неутрално

    До коментар [#7] от "КМЕТ В СЯНКА":

    не бъркай джет с бизнез-джет.

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  12. 12 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1873 Неутрално


    джет и бизнес-джет е като дизел и турбо-дизел.

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  13. 13 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1873 Неутрално



    Ербъс иначе имат отворени поръчки на обща стойност над $1трлн. осигуряващи работа за сл. 10 години.

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  14. 14 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9101 Неутрално

    Уиз Еър става много глобален играч. Унгария :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  15. 15 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4644 Весело

    Не получили гневен туит от Тръмп?!

    USD (долар) Назва підприємства / company Name: ФОНД ЗНБ БО IBAN Code: UA913052990000026006046807167 Назва банку/Name of the bank: JSC CB "PRIVATBANK", 1D HRUSHEVSKOHO STR., KYIV, 01001, UKRAINE SWIFT code банку/Bank SWIFT Code: PBANUA2X Банк-кореспондент/Correspondent bank: JP Morgan Chase Bank, New York, USA https://butusov.com.ua/?fbclid=IwAR3IJ9aAX_ginaCZM5xD_eAbV91b463hICBn4Kddul1LaZRZFRoLydB845s Войната не е свършила, едно дарение не стига! Не е важно да се даряват хиляди, важното е ние да сме хиляди!
  16. 16 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 2034 Весело

    До коментар [#15] от "hamiltonf1":

    Не пич!Боинг имат да произведат 300 броя за Китай(договор от миналата седмица)160 броя от новият В777-8 ,15 броя В-787-10 и 3568 броя от В737-МаХ!Плюс 204 броя Б787 от малките версии

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  17. 17 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4684 Неутрално

    До коментар [#16] от "Messerschmitt":

    боинг са по-добри.
    Иначе от пилоти съм чувал за деление на лайнери и джетове.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  18. 18 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4752 Неутрално

    "........................източници на "Ройтерс" от авиоиндустрията обясняват, че Indigo Partners получава процент от джетове, насочени към други авиокомпании............................

    Страхотен бизнес-модел!

  19. 19 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5228 Неутрално

    До коментар [#7] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Кмете, jet е всеки реактивен самолет! Т. е. самолет, който не е с перки, не е пропелер! Бъдете здрав!

  20. 20 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5228 Неутрално

    До коментар [#18] от "bat_plamen":

    Тази фирма вероятно купува самолети и ги предоставя на авиокомпании на лшзинг. Не ми бе известна фирмата, но бизнесмоделът е известен. 50 млрд са сума, която може за се плати само с кредит (ако не е Епъл, които имат 6 пъти повече кеш). Че човекът си намира кредитираща банка (което никак не е лесно за такава сума), купува самолети и ги отдава на лизинг (което също не е лесно за толкова много самолети). Доста авиокомпании оперират със самолети, които не притежават.

  21. 21 Профил на cmx11486762
    cmx11486762
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#20] от "vassilun":

    Това е истината.

  22. 22 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1873 Неутрално

    До коментар [#20] от "vassilun":

    самолетите са предназначени за дъщерните авиокомпании.

    В други статии има точна разбивка, коя колко самолета щяла да получи.

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  23. 23 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1154 Любопитно

    На тази възраст ... е това е бизнесмен. Не е легнал и да чака ... оная с косата.
    —цитат от коментар 3 на Peni Nikol


    Ако имах тези пари,дори и на 17 години,да съм изобщо не бих се занимавал,нито с бизнес,нито с работа-това е сума,която човек не може,да изхарчи,дори и още 200 години,да живее.Само,бих сбъднал детската си мечта-да закупя къщата на ъгъла с улиците Христо Ботев и Пиротска и през останалото време от живота ми само ще се изтягам на терасата и ще наблюдавам минувачите от височината на първия(над партер)етаж.

  24. 24 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 574 Неутрално

    балона се надува с СО2 газ и като се стопят ледовете на полюсите в резултат на глобалнотозатопляне ще започнем да живеем в дирижабли пълни с водород или хелий

  25. 25 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 5061 Неутрално

    "Закупените самолети не са джетове."

    Докога ще пишеш за неща, които си виждал само на картинка?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  26. 26 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 352 Неутрално

    Не бързайте. Договорът не е окончателен, на ниво предварителен договор е. Ако стане, ще е супер за Airbus, защото очакваха голяма поръчка от емиратите, но те в последния момент се насочват към конкуренцията. Желая успех!

    Мърфи е оптимист!
  27. 27 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5228 Неутрално

    До коментар [#22] от "Ф.Нинов":

    430 самолета за дъщерни компании? Колко компании притежава този човек? British има по-малък fleet, включително пропелерите!

  28. 28 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5228 Неутрално

    До коментар [#23] от "Sabbath":

    Кой казва, че този има 50 млрд? А и (повярвайте ми) поговорките "Има израз голямо богатство! Има израз безсметно богатство! Но не съществува израз "достатъчно богатство!" и "Пари при пари отиват" имат смисъл!

  29. 29 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1873 Неутрално

    До коментар [#27] от "vassilun":

    не трябва да забравяме, че става дума за листпрайс.
    Колко е отстъпката и съответната действителна цена е секретна информация.

    Ето малко инфо за фирмата:

    Indigo Partners is a private equity firm which has set up a number of ultra-low cost airlines around the world. It has a controlling interest of the American Frontier Airlines and Chilean low-cost start-up JetSmart, as well as holding stakes in Mexican budget airline Volaris and European low-cost carrier Wizz Air, while a partnership with Enerjet is planned to launch a new Canadian ultra-low-cost carrier. It is unrelated to Indian LCC airline IndiGo. Indigo Partners was co-founded by Bill Franke.

    History
    At the November 2017 Dubai Air Show, Indigo Partners signed a memorandum of understanding for 430 Airbus at the Dubai air show : 273 A320neos and 157 A321neos for $49.5 billion at list prices : 146 aircraft will go to Wizz, 134 to Frontier, 80 to Volaris and 70 to JetSmart. Wizz will get 72 A320neo and 74 A321neo, Frontier 100 A320neo and 34 A321neo, Volaris 46 A320neo and 34 A321neo and JetSmart 56 A320neo and 14 A321neo.

    Deliveries will begin in 2021, mostly in 2025-26 from Toulouse and Mobile, Alabama. Wizz Air previously ordered 110 A321neos at the 2015 Paris Airshow and its fleet will grow to 300 aircraft by 2025. Frontier will receive its first Airbus from Mobile in 2018 and its fleet will triple to 200, flying 50 million passengers in 2026.

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  30. 30 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1873 Неутрално

    До коментар [#28] от "vassilun":

    не е казано, че самолетите сега трябва да се платят.
    Има си план кои самолети кога и на кого да се доставят и кога и от кого да се платят.
    Цялата работа са бъдещи действия.

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  31. 31 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1873 Неутрално


    трябва да се знае, че джет и бизнес-джет е същото като пица и пица-маргарита!

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  32. 32 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 1269 Неутрално

    Поне като превеждат, нека използват българските думи - това джет е ужасяващо. Реактивен самолет. Не е трудно.

    Иначе браво на пича. Само, че който не се е возил на Спирит или Фронтиър не е изпитвал такива болки в кръста...некво мъчение си е просто.

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  33. 33 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1085 Неутрално

    "Франки започва кариерата си във фалиралата America West Airlines, която по-късно поглъща U.S. Airways, след което е придобита от American Airlines"

    Ако не ме лъже паметта, U.S. Airways не е придобивана от American Airlines, а беше по-скоро обратното, макар да се водеше "сливане". Просто са преценили, че American Airlines е по-силен бранд, но мениджмънтът на новата компания дойде от U.S. Airways. Да не говорим, че две години преди сливането American Airlines беше подала за Чаптър 11

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
  34. 34 Профил на Nikoi
    Nikoi
    Рейтинг: 821 Неутрално

    До коментар [#24] от "dearblue":

    абсолютно си прав ,в момента 7000 самолета кръстосват всяка секунда небето , скоро ще станат 14000 , или земното кълбо ще гръмне от многото туристи ,или трябва драстично да поскъпнат цените на пътуванията и горивата ,за да намалее броя на пътуващите постоянно хора .

  35. 35 Профил на Petak
    Petak
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Ако имах тези пари,дори и на 17 години,да съм изобщо не бих се занимавал,нито с бизнес,нито с работа ... Само,бих сбъднал детската си мечта-да закупя къщата на ъгъла с улиците Христо Ботев и Пиротска и през останалото време от живота ми само ще се изтягам на терасата
    —цитат от коментар 23 на Sabbath


    Странно защо нямате тези пари. Явно не става с мързел и дребни мечти.

  36. 36 Профил на Бай Благой
    Бай Благой
    Рейтинг: 589 Неутрално

    Поне като превеждат, нека използват българските думи - това джет е ужасяващо. Реактивен самолет. Не е трудно. Иначе браво на пича. Само, че който не се е возил на Спирит или Фронтиър не е изпитвал такива болки в кръста...некво мъчение си е просто.
    —цитат от коментар 32 на Пешката


    "Реактивен" е толкова българска дума, колкото и "джет".

  37. 37 Профил на Виктор Флоров
    Виктор Флоров
    Рейтинг: 1429 Неутрално

    Само взимането на такова решение е главоболие, а да убедиш и някой да го по фианансира,това вече е майсторство!!!

  38. 38 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 656 Неутрално

    До коментар [#36] от "Бай Благой":

    Прав си, но с хиляди думи в българския е така. Важното е коя кога и с какво значение е възприета думата. Мисля, че като се каже джет, на "български" се има предвид онова нещо, с което се джаскаш в морето.

  39. 39 Профил на nvn
    nvn
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#16] от "Messerschmitt":

    + 40 Boeing 787-10 от Emirates/12.5 млрд по каталог/ , свитa поръчка от Airbus :)





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK