Клиенти на "Енерго-про" получавали фалшиви електронни фактури от името на дружеството

Клиенти на "Енерго-про" получавали фалшиви електронни фактури от името на дружеството

© Юлия Лазарова



Клиенти на "Енерго-про" са получавали фалшиви електронни фактури за сметки, съобщиха от компанията, която държи електроразпределението в Северна България.


От дружеството посочват, че фалшивите съобщения са изпращани по електронна поща и наподобяват фактурите, които компанията обичайно изпраща до клиентите си. "Тези съобщения нямат нищо общо с "Енерго-про", посочват от компанията и призовават хората да бъдат с повишено внимание към получаваните от нейно име имейли.


От там добавят, че следва да се обръща специално внимание на адреса на изпращача. Електронните фактури, издавани от "Енерго-про", винаги се изпращат като прикачен файл в PDF формат, а имейлът на изпращача задължително е с разширение @energo-pro.bg.




"Ако клиент получи електронно съобщение, което не отговаря на тези условия, следва да има предвид, че то не е изпратено от "Енерго-про" и отварянето му крие риск от заразяване с компютърен вирус", казват от компанията.


Електроразпределителното дружество съветва клиентите при съмнения за достоверността на получените електронни фактури да правят проверка на денонощния телефонен номер на компанията 0700 1 61 61.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK