Пътната агенция очаква предсрочно завършване на участък от "Струма" (видео)

Пътната агенция очаква предсрочно завършване на участък от "Струма" (видео)

© Агенция Пътна инфраструктура



Над 50 хил. тона асфалт са положени досега на автомагистрала "Струма" в участъка между Кресна и Сандански. Изпълнението на 24-километровия участък - лот 3.3 от автомагистралата, върви с много добра организация на работата, похвалиха се от Агенция "Пътна инфраструктура". Ако няма непредвидени метеорологични обстоятелства, отсечката ще бъде завършена в края на 2018 г., което е половин година по-рано от срока по договор, допълват от ведомството.


Напредва работата по големите съоръжения. Готови са 90% от водостоците и 70 на сто от подпорните стени. В участъка между Кресна и Сандански има 2 пътни възела - "Струмяни" и "Сандански", 25 големи съоръжения - мостове над реките Струма, Злинска, Градешка, Потока, Речичка, Санданска Бистрица, Лешничка, надлез над ж. п. линията София – Кулата, 9 селскостопански подлези и надлези, 4 площадки за отдих, на които ще има и тоалетни, и т. н.


За първи път в проект за строителството на автомагистрален участък е предвидено и изграждането на "Интелигентни транспортни системи". Те включват станции за броене и управление на трафика, видео наблюдение, за измерване на теглото на превозните средства и за метеорологично наблюдение.




Изпълнител на лот 3.3 е Консорциум "Струма Лот 3.3", в който участват: "ГБС инфраструктурно строителство" АД, "Пътстрой 92" АД, "Главболгарстрой" АД и "Геострой" АД. Строителният надзор осъществява "Пътинвестинженеринг" АД.


Участъкът от Кресна до Сандански - лот 3.3 от км 397+000 до км 420+624, е част от проекта: АМ "Струма" - лот 3.1, лот 3.3 и тунел "Железница". Той се съфинансира от Кохезионния фонд на Европейския съюз и националния бюджет чрез Оперативна програма "Транспорт и транспортна инфраструктура" 2014-2020 г.

Ключови думи към статията:

Коментари (56)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на calc
    calc
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Немат тръпение да започнат ремонтите. Колкото по-предсрочно, толкоз по-предсрочно.

  2. 2 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 2235 Неутрално

    Да не отваряме фабриката за добри новини, че вместо предсрочно, да не стане със закъснение.
    А иначе - чакаме!

    Еретик
  3. 3 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 8835 Любопитно

    Работят в тези условия, ще е качествена ли работата, въпреки че няма примерно минус 17 градуса.

  4. 4 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 5266 Весело

    А дано че ги влачиме тия магистрали вече .....

    До истината се достига с познание!
  5. 5 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 1489 Неутрално

    В годините на строителството не е имало сериозна промяна в климата в България. По асоциации не е възможно атмосферните условия да предизвикат сериозно забаване на стротелството. Как ли е постигнато изпреварването спрямо предварително утвърдения график?

  6. 6 Профил на kwu51545500
    kwu51545500
    Рейтинг: 213 Неутрално

    АКО ГО ИЗчИСлЯТ В ГрАмОВЕ ЩЕ Е ОЩЕ ПОВЕчЕ

  7. 7 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1208 Неутрално

    Бойко, нЕкой да не си помисли нещо друго.

  8. 8 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2512 Любопитно

    Като гледах приложеното видео, някак си изведнъж изникна един въпрос, на който аз като не специалист ми е любопитен отговора на специалистите:

    Строежа на магистралата е кажи го речи над 95 % все по поречието на река Струма ! ! !
    С какво е по различно течението и коритото на река Струма през дефилето от останалото си течение и корито ?

    За мен като не специалист , а лаик , на тази не голяма по площ част от страната ни флората и фауната по край бреговете на реката е все една и съща !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  9. 9 Профил на arnautsky
    arnautsky
    Рейтинг: 1087 Весело

    Сигурно са използвали иновативната вълнообразна технология
    на "Трейс" при полагането на настилките...

    Keep it cool, keep it funny, keep on changing the world.
  10. 10 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2962 Неутрално

    Ми всичките тези описани съоръжения бяха готови още от лятото. Само че обектът беше спрян, поради липса на финансиране. Този участък е най-лесния, той даже и от само себе си ще стане. Обаче нищо не се чува за дефилето. Май още няма решение. Добра новина беше, че най-после сложиха професионалист за министър на мястото на тантурестото Лили, но там има страшно много работа. Извън пролома теренът е изключително тежък, вътре е тясно и рисковано да се прави каквото и да е. Честно казано, не го виждам този участък как ще стане? А ако не стане в срок, ще се връщат едни астрономически суми пари. Кво прайм?!!

  11. 11 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10843 Неутрално

    Бързата работа - срам за майстора :)
    А иначе "хвалбата" на АПИ звучи като скрита реклама :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  12. 12 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1369 Весело

    Този консорциум дали има общо с Пеевски? За един политик питам ...

    Ние сме малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  13. 13 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 1828 Неутрално

    До коментар [#8] от "Чардо":

    В дефилето от едната страна на реката минава Е 79 а от другата страна е железопътната линия. Накратко няма място.
    Завършването на тази магистрала ще е голям плюс за региона.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  14. 14 Профил на Darcas
    Darcas
    Рейтинг: 1218 Неутрално

    Другари, дайте да го завършим тоя участък по-рано, че да може "нашите" фирми да почнат по-рано да го ремонтират. Хохохо. Весела Коледа

    Фобиите и филиите са признак на ниско самочувствие и слугинаж
  15. 15 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10843 Неутрално

    До коментар [#8] от "Чардо":

    Отличен въпрос. И аз бих прочел с интерес отговора на специалистите.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  16. 16 Профил на totodd
    totodd
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#3] от "Peni Nikol":

    Към настоящия момент климата е подходящ за всякакви дейности по трасето

  17. 17 Профил на totodd
    totodd
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#5] от "zhivko6461":

    Просто е. Техника, работна ръка, строителни материали и най-вече организация

  18. 18 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2962 Неутрално

    "С какво е по различно течението и коритото на река Струма през дефилето от останалото си течение и корито ?"
    До коментар [#8] от "Чардо":
    Ми това е пролом. Пространството е ограничено от реката, с множество остри завои и присичания. Там трудно може да влезе техника, камо ли безопасно да се работи. Има стръмни скатове, които трябва да се укрепват, а на всичкото отгоре и ж п линия минава по същото трасе. Фауната е по-богата заради реката. Магистралата има по високи изисквания по отношение параметрите на пътя. И рафтинга трябва да се прекрати, което е загуба. Някои искат да си остане дублиращ път и са прави.

  19. 19 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2512 Любопитно

    До коментар [#15] от "penetrating":

    Като погледнеш трасето на "Струма" от с.Дяково до Дупница минава по съвсем ново трасе ( никога там не е имало някакъв път в близост! ) и местността там е много близка, и като терен и като надм.височина с предложеното и то единично трасе над р. Струма.
    А на юг от Дупница магистралата е все покрай реката и там нямаше проблеми да се направи "Струма". . .
    Защо само през дефилето и то за единично трасе има проблеми?
    И най-интересното е , че никой не мрънка срещу старото трасе и ж п линия да се премахнат, а те изобщо нямат никакви опазващи фауната съоръжения ! ! ! Никой не е поискал да се закрият и да не се ползват!
    Даже няма искания да се направят защитни и подпомагащи фауната съоръжения по съществуващото трасе, а все дават данни колко фауна е била унищожена ! ?

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  20. 20 Профил на totodd
    totodd
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#10] от "Judjuk":

    Според мен при добра организация този участък може да е готов до началото на август. Направи ми впечатление че работеха доста хора и техника, но сега доста намаляха. Хора, които смятат че са запознати с това ми обясниха че не бързат да я завършат, защото са чакали да започне строителството през дефилето и направо да прехвърлят там персонала и техниката. Поради забавянето на избора на трасето и търговете по него, при приключване на трасето Сандански - Кресна, трябва да се освободят работниците и прекратят договорите за техниката, а после трудно се създава отново тази маса от персонал и техника

  21. 21 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2962 Неутрално

    До коментар [#3] от "Peni Nikol":Към настоящия момент климата е подходящ за всякакви дейности по трасето
    —цитат от коментар 16 на totodd


    Не е! Насипи не може да се правят при влажно време. И асфалт, когато е мокро. Трябва да чакат пролетта. Бетонови може, но те май са завършени. Парапети да правят.

  22. 22 Профил на totodd
    totodd
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#21] от "Judjuk":

    минава ли ли сте скоро по това трасе на Е-79, и ако може, дайте параметри за какъв процент влажност става въпрос и тази влажност за атмосферата ли става въпрос и ли за влажността на материала а насипите?

  23. 23 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2512 Любопитно

    До коментар [#18] от "Judjuk":

    """.. Ми това е пролом. ..."""

    Това и аз съм го написал !
    Пролом, дефиле, клисура са все синоними на едно и също нещо !
    Но не мисля , че това е отговора!
    От 1964-та съм редовно зад волана на камион, бус или кола и имам изминати близо 2 000 000 км по пътищата из Европа и Мала Азия!
    Отделно съм и м. с. по рали и засл.деятел на автомобилизма от преди 1980-та.
    И не виждам каква трудност представлява за да се ползва специализирана техника за строителство на магистрали!

    """... Магистралата има по високи изисквания по отношение параметрите на пътя. ..."""
    Основната разлика е , че заради по-високата разрешена макс. скорост - радиуса на кривите трябва да е по-голям!
    Други съществени разлики в СЪВРЕМЕННОТО пътно строителство няма !

    """... И рафтинга трябва да се прекрати, което е загуба. ..."""
    Това е материална загуба каквато е и унищожената от катастрофи авто техника !
    НО ОТНЕТИТЕ ЧОВЕШКИ ЖИВОТИ ЦЕНА ИМАТ ЛИ ? ? ?
    И друго - рафтинга колко са хората които го практикуват и изобщо сравними ли са СЪС броя пътници които минават по този път ?
    Кой интерес е по-голям - на една малка част или на една много по-голяма част от това общество ? !

    '''... Някои искат да си остане дублиращ път и са прави. ..."""
    Би ли ми дал линк в който да прочета , че ще бъде затворено старото трасе, а до колкото знам в новото се предвиждат и свръзки, и за рафтинга , и за пазара и в известна част и дублаж.

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  24. 24 Профил на totodd
    totodd
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#19] от "Чардо":

    Местността между Дяково и Дупница не е толкова подобна на тази, която е източно от Кресненското дефиле. От Дупница към Благоевград, наистина е подобна на тази между Кресна и Сандански, но това не значи, че от Дупница надолу не е имало проблеми. Преди време тези два участъка са били заблатени и в последствие, чрез диги и канали са осушени и са се образуували полетата по двата бряга на Струма. Отдолу, обаче почвата е песъчлива и овлажнена и затова трябваше доста да се изземва, насипва друг матириал и да се трамбова. Ако си спомняте, един мост на магистралата между Дупница и Диканя беше пропаднал от преовлажняване на почвата.

  25. 25 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4759 Весело

    "Асфалтът не се яде!!!"
    "Кой ще ни даде пари!?!?"
    За едни прЕатели напомням....

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  26. 26 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2512 Весело

    До коментар [#24] от "totodd":
    Признавам си , че от как отвориха Маказа не съм минавал през Кулата!
    Иначе почти редовно карам внуците след училище за ваканцията при щерката в Афитос (Халкидики) и после обратно в Сливен.
    Та моите питания и лутания в търсене на отговор са по принцип интереса на по-голямата част от обществото!

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  27. 27 Профил на totodd
    totodd
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#23] от "Чардо":

    Мисля, че не сте пътували през това дефиле, но може и да греша. За път от магистрална категория, за да се допусне скорост до 120-140 км.ч, е необходимо кривите на завоите да са с определен радиус. Не виждам как това може да се постигне в дефилето, освен ако цялото не го тераформират, с тунели, мостове или като китайците с цял мост върху коритото на реката. Приетия проект е трасето в посока от София за Кулата да минава по стария път през дефилето, а трасето в посока от Кулата за София да мине източно, точно там където лятото стана големия пожар. Кажете ми, каква организация на сегашното движение следва да се направи, като започне работата в дефилето. Да ви припомня, че преди няколко години, пътя в дефилето беше отнесен от реката, и там загина един шофьор на камион, който насипваше скали на отнесеното място. Вижте на картата какъв е обиколния път.

  28. 28 Профил на totodd
    totodd
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#26] от "Чардо":

    извинявам се, докато пиша предния си пост, Вие вече сте ми отговорили. А относно интереса на обществото, тук вероятно ще духаме супата. Вижте на картата, денивелацията между пътя в дефилето и района, по който минава газопровода за Гърция, и по който трябва да мине източното трасе. Казват, че между двете трасета, ще има свързащи пътища при село Стара Кресна и на други места и вижте на картата, какъв е терена там. Освен това, колко машини и хора, ще трябват за две отделни трасета и колко за едно трасе, макар и двойно по-широко, каква ще бъде разликата в цената?

  29. 29 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2512 Весело

    До коментар [#27] от "totodd":


    До коментар [#23] от "Чардо":Мисля, че не сте пътували през това дефиле, но може и да греша. . . . .
    —цитат от коментар 27 на totodd


    :-) , :-) , :-)

    За пръв път съм минавал по него още като ученик в прогимназията в 25-то у-ще 1957/59-та !
    Всяка събота и неделя в Завод 12 - София ( татко там работеше от 1935 до 1975-та , а после и аз от 1964 до 1974-та) се организираха екскурзии с техните два автобуса из страната , а 1961-ва и до Синая. Тогава ни пуснаха до сами бялата черта на мостчето, а гръцките граничари бяха с плитките като чинии английски каски и автомати Брен. Жп линията бе прекъсната с километри , влака пътуваше само до Петрич, а из дефилето имаше на доста места струпани от железобетонните противотанкови тетраедри и заварени от релси ежове . . . .
    Но мисля че при пред пред последното ми връщане от Афитос през Кулата имам и фото снимка за превишена скорост с Туингото, но още преди Сандански , не и в дефилето . . . :-) , :-) , :-)

    Според мен (ама кой ли ме пита ) най-добрия вариант е именно китайския -виадукт във въздуха високо над реката и няма да пречи, ни на флора , ни на фауна, ни на рафтинг !
    Че и за бънджи щеше да стане . . .
    А не съм минавал само през гр.пункт М.Търново

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  30. 30 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2512 Любопитно

    До коментар [#28] от "totodd":


    До коментар [#26] от "Чардо":извинявам се, докато пиша предния си пост, Вие вече сте ми отговорили. . . . . . Освен това, колко машини и хора, ще трябват за две отделни трасета и колко за едно трасе, макар и двойно по-широко, каква ще бъде разликата в цената?
    —цитат от коментар 28 на totodd


    1. И аз също . . .
    2. До колкото съм чел ще бързат най-напред да направят едното трасе високо в планината, ще го пуснат двупосочно и тогава се захващат в дефилето
    Ама както казваме ние дъртите шопЕ;
    - Не се знае - знаели се ! ? Само стари баби изнахарки знаели що ще става !
    А да не забравяме , че напъва и крайния срок за европаричките. . . .

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  31. 31 Профил на гарата
    гарата
    Рейтинг: 800 Разстроено

    За сметка на това Хемус е на етап "приоритет", за поредна година.

  32. 32 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8172 Неутрално

    Само в бързината да не я направят така, че догодина да се налага затваряне и ремонт.

  33. 33 Профил на totodd
    totodd
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#30] от "Чардо":

    По ваша точка втора, това изграждане първо на източното трасе, после на това през дефилето, няма ли д забави изграждането на лота и да доведе до загуба на евросредства. Няма ли да е по-бързо, ако се хвърлят всички сили в източния вариант и да се завърши, преди да изтече срока за връщане на парите. Ако не беше забавен избора на трасе, и търговете за него, досега щяха да почнат да строят и там. останах с подозрения че ако това се беше слючило, за този Нова година бате Бойко щеше да реже лентата на участъка от Сандански до Кресна. Който е посещавал това трасе и е видял на някои моменти, как с какви ударни темпове се строеше, ще ме подкрепи. Така и техниката и хората, веднага щяха да бъдат преместени на следващия лот. Ако не ми вярвате, попитайте дали някой е наблюдавал изграждането в крайния момент на лота от Кулата до Сандански, за каква организация стана въпрос и колко техника и работници се извадиха по трасето.

  34. 34 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2962 Неутрално

    До коментар [#21] от "Judjuk":минава ли ли сте скоро по това трасе на Е-79, и ако може, дайте параметри за какъв процент влажност става въпрос и тази влажност за атмосферата ли става въпрос и ли за влажността на материала а насипите?
    —цитат от коментар 22 на totodd

    За материала. Влажната почва не се уплътнява. Насипите стават неплътни и пътя след това пропада. Проблемът не се състои в това, че има влага, а че не пече достатъчно и материала не може да съхне. Чак през пролетта почва да напича сериозно. Много сух материал пак се уплътнява трудно. Има една влажност наречена оптимална, при която след уплътняване може да се получи максимална плътност. Изисква се за готовите насипи плътност 98% от максималната.

  35. 35 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2962 Неутрално

    "Основната разлика е , че заради по-високата разрешена макс. скорост - радиуса на кривите трябва да е по-голям!"
    До коментар [#23] от "Чардо":
    Тя разликата е точно тази, но това значи пълна промяна на трасето. Там гъмжи от остри завои. И като влезе и тежка техника, това значи спиране на движението поне за 2 години. И забрави за подходи за рафтинг от магистрала, това е абсурд.

  36. 36 Профил на totodd
    totodd
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#34] от "Judjuk":

    Те насипите вече са почти готови, дори и асфалтират от към Кресна надолу. Останали са само наколко отделни малки отсечки за насипване. В момента е сухо и слънчево с температури от 10 градуса и така ще се задържи. Климата на юг от Кресненското дефиле е съвсем различен от този, северно от него, и още по-различен от този в Северна България

  37. 37 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 1516 Неутрално

    А "Хемус" ще се строи според плановете още цели 7 години! Невероятно!

  38. 38 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 6531 Неутрално

    Колкото по-скоро, толкова по-добре

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  39. 39 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2962 Неутрално

    "Те насипите вече са почти готови, дори и асфалтират от към Кресна надолу."
    До коментар [#36] от "totodd":

    Нали и аз това казвам. Този участък и сам да го оставят да се прави, пак ще стане. Проблем и то голям са 15 км през Кресненския проход. Защото за там още даже идеи си нямат какво ще правят.

  40. 40 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2962 Неутрално

    А "Хемус" ще се строи според плановете още цели 7 години! Невероятно!
    —цитат от коментар 37 на GreenEyes


    Златни ти уста, ако стане за 7 години.

  41. 41 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 423 Неутрално

    Нещо добро се прави а ние като матрял плюем на воля,правиме се на компентни,на разбиращи и най вече недоволни и песимисти!То трасето влажно,то рафтинга нямало да го има,то асфалта на вълни,а идиоти еколози броят гущерчета и скакалци по дефилето!Обаче летим до Гърция и когато стане поредната катастрофа със жертви,започваме,що не тъй,що не е онуй!Затова сме и най бедни,щото един прави нещо хубаво а цяла сюрия умници гледа да го прецака!За съжаление.

  42. 42 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 423 Неутрално

    "Те насипите вече са почти готови, дори и асфалтират от към Кресна надолу." До коментар [#36] от "totodd":Нали и аз това казвам. Този участък и сам да го оставят да се прави, пак ще стане. Проблем и то голям са 15 км през Кресненския проход. Защото за там още даже идеи си нямат какво ще правят.
    —цитат от коментар 39 на Judjuk


    Е как да нямат?Вие не гледате ли тв.,не четете ли вестници?!Магистралата се разделя на две,едната част минава през дефилето/за Гърция/,другата част от горната страна през планината /за София/!Кво ревете,кво плачете и кво се правите че разбирате?

  43. 43 Профил на Варадинов
    Варадинов
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Кво ревете,кво плачете и кво се правите че разбирате?
    —цитат от коментар 42 на Plamen Shopov


    Умнокрасивци, сър! Изпод опашката на коня, какво друго им остава да правят?

  44. 44
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  45. 45 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 1659 Неутрално

    По-паметливите може и да си спомнят, че мадридският крадец дойде на власт с обещанието до началото на 2004 магистралата София-Кулата да е готова, така че да можем да приемем отбори, които да се готвят за олимпиадата в Атина през лятото на 2004 и да им е лесно да се придвижат от София до Атина.... После Никито Василев и Милен Велчев пробваха да пробутат някаква португалска фирма да прави магистрала Тракия в далавера за няколко милиарда.

  46. 46 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2962 Неутрално

    "Е как да нямат?Вие не гледате ли тв.,не четете ли вестници?!Магистралата се разделя на две,едната част минава през дефилето/за Гърция/,другата част от горната страна през планината /за София/!Кво ревете,кво плачете и кво се правите че разбирате?"
    До коментар [#42] от "Plamen Shopov":
    Е, точно за това говорим. Не сме видяли реално трасе през планината с естакади, тунели и каквото и да е. И през дефилето как ще мине. Веднъж казаха, че ще е на колове. Как ще се прекара магистрала през това тясно място? То много време мина, трябва вече да покажат нещо. Ако имат какво да покажат.

  47. 47 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 423 Неутрално

    "Е как да нямат?Вие не гледате ли тв.,не четете ли вестници?!Магистралата се разделя на две,едната част минава през дефилето/за Гърция/,другата част от горната страна през планината /за София/!Кво ревете,кво плачете и кво се правите че разбирате?"До коментар [#42] от "Plamen Shopov":Е, точно за това говорим. Не сме видяли реално трасе през планината с естакади, тунели и каквото и да е. И през дефилето как ще мине. Веднъж казаха, че ще е на колове. Как ще се прекара магистрала през това тясно място? То много време мина, трябва вече да покажат нещо. Ако имат какво да покажат.
    —цитат от коментар 46 на Judjuk


    Все едно да споря с радио Москва!Ни чул,ни видял,ни разбрал!!Важното за вас че,знаете всичко за моста над Керченския пролив!

  48. 48 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 1489 Неутрално

    До коментар [#5] от "zhivko6461":Просто е. Техника, работна ръка, строителни материали и най-вече организация
    —цитат от коментар 17 на totodd

    Наистина било много просто!!! Но аз не съм се сетил. Може би ще ми разясните защо в проекта не са били предвидени съвременните "техника, работна ръка, строителни материали и най-вече организация". Доколкото знам графикът е част от проекта.

  49. 49 Профил на ibb54533880
    ibb54533880
    Рейтинг: 213 Неутрално

    За да бъдем нормална държава трябва да се довършат качествено всички магистрали, модерен екологичен транспорт с електробуси, скоростни влакове, непрекъснато изграждане на нови участъци на метрото, изграждане на транспортни надлези на няколко нива без да се поставя на тях светофари. Защото от икономия или некомпетентност върху надлезите слагат светофари. С такава не адекватна работа задръствания пак има. Безпрепятственото движение се прави на няколко нива надлези с цел да няма задръстване и колите да не работят на място за да не замърсяват. Не зависимо къде са завършили и са се дипломирали проектантите, нека разгледат снимки на транспортни надлези на много нива направени по света. Тогава дано си вземат поука как трябва да се изграждат надлези за безпрепятствено преминаване.

  50. 50 Профил на ibb54533880
    ibb54533880
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Когато се завършва нещо пред срочно, това не означава че трябва да бъде не качествено направено за да вземат премиите и след два месеца да почва ремонт.

  51. 51 Профил на ibb54533880
    ibb54533880
    Рейтинг: 213 Неутрално

    От икономията на асфалт по магистралата, ще се увеличат милионерите в страната.

  52. 52 Профил на ibb54533880
    ibb54533880
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Не качествените магистрали показват какво е качеството на управляващите. Защото акъла е даденост, той не се налива с фуния.

  53. 53 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2962 Неутрално

    "Все едно да споря с радио Москва!Ни чул,ни видял,ни разбрал!!Важното за вас че,знаете всичко за моста над Керченския пролив!"
    До коментар [#47] от "Plamen Shopov":

    Ми кво спориш? Ако знаеш нещо, напиши го. Аз съм формулирал въпроси. Може и да не са съвършено зададени, но са разбираеми. А за моста политкоректността те задължава нищо да не знаеш. За него нищо няма да ти кажа, ще те пожаля. Внимавай нещо да не ти натрапят. Нездравословно ще ти повлияе. Пази идеологическата чистота и ще влезеш в рая.

  54. 54 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 423 Неутрално

    До коментар [#53] от "Judjuk":

    Троле,имунизиран съм и заплахи не ми влияят!Колкото до рая.....много съм грешен бе,товарищ!Нищо ни си формулирал а само постваш тъпизми!Пък ако си мислиш че нещо ново ми казваш от Позитано,грешиш!Дръж си идеологията за себе си и не рипай!А между впрочем,кво стана с моста бе?!Нали щеше да е готов преди месец?Кажи бе,самовар!Откъде ви събират ,се един дол...,ушанки!Хаххх

  55. 55 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 423 Неутрално

    "Е как да нямат?Вие не гледате ли тв.,не четете ли вестници?!Магистралата се разделя на две,едната част минава през дефилето/за Гърция/,другата част от горната страна през планината /за София/!Кво ревете,кво плачете и кво се правите че разбирате?"До коментар [#42] от "Plamen Shopov":Е, точно за това говорим. Не сме видяли реално трасе през планината с естакади, тунели и каквото и да е. И през дефилето как ще мине. Веднъж казаха, че ще е на колове. Как ще се прекара магистрала през това тясно място? То много време мина, трябва вече да покажат нещо. Ако имат какво да покажат.
    —цитат от коментар 46 на Judjuk


    Алоо,зелен чорап!През дефилето магистралата още не е почната заради малоумници като вас!Наложи се да се измени плана заради броящи гущери и разни червени еколози!Разбра ли бе,товарищ?Да не мислиш че план за магистрала се изменя толкова лесно, се едно е руски нужник в тайгата?!Затова се реши ,да се довършат трасетата до дефилето,да се пусне едната част на магистралата/през планината/двупосочно,докато направят тази в дефилето която е много по трудна за работа!Да ти го нарисувам ли бе,чайник?Или пак не си разбрал?

  56. 56 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2962 Неутрално

    "Затова се реши ,да се довършат трасетата до дефилето,да се пусне едната част на магистралата/през планината/двупосочно,докато направят тази в дефилето която е много по трудна за работа!Да ти го нарисувам ли бе,чайник?"
    До коментар [#55] от "Plamen Shopov":
    Не се зъби, дръж се прилично! Не съм те карал да намесваш моста, той не е в темата. Цитирал съм единсвеното същеществено, което си написал. Все пак е малко повече от нищо. Значи завършва се едното платно по планината, пуска се по него цялото движение, спира се движението през пролома и се прави второто платно. И за колко години ще стане, ще се спази ли крайния срок? Трябваше вече да покажат идеен проект. На трасето по планината, да се види колко е трудно и сложно, колко струва и за колко време ще стане. И на трасето по реката, то пък е още по-сложно, щото е трудно да мине и едно платно магистрала на толкова тясно и криво място и то в комплект с река. Какво ще има там - естакади, тунели, подпорни стени, изобщо възможно ли е? И то пък за колко време може да стане? За това става дума, не за друго. Нямам нищо общо с гушери и костенурки, а Позитано не го знам къде е. Не ме бъркай с демоните от сънищата ти.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK