"Джейн Уокър" слага край на половото неравенство в уискито

"Джейн Уокър" слага край на половото неравенство в уискито

© Diageo



Вгледайте се внимателно. Джон Уокър не си е пуснал дълга коса и не носи ботуши с високи токове. Това е Джейн Уокър.


Иначе в бутилката с черен етикет е същото добро 12-годишно уиски на "Диаджео". Просто компанията реши да направи жест към дамите като на 1 март пуска ограничена като количество до само 250 000 бутилки серия от един от най-прочутите брандове в света на алкохолните напитки.


"Джейн Уокър" ще се предлага само на американския пазар, като лондонската компания казва, че го прави в чест на жените и представя "още един символ на желанието ни да прогресираме", но в действителност пробва да разшири популярността си и сред тази половина от човечеството.




Цената за 750 мл бутилка е 34 долара, като един долар от всяка продажба ще отива в подкрепа на каузи в помощ и защита на жените.


Най-големият производител на спиртни напитки в света предприе теста в момент, когато британската бирена индустрия състави етичен кодекс, призоваващ да се изхвърли сексизма от сектора, включително от рекламите и етикетите, защото това отблъсква част от клиентите.


"Джони Уокър" е продукт на спиртоварната в Килмарнок, основана през 1820 г. от Джон Уокър. "Джейн Уокър" е първата толкова решителна промяна на знака от повече от 100 години насам.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK