Комисията е сезирала няколко пъти Министерството на туризма за нередности в хотел в Чифлик

Димитър Маргаритов

© Надежда Чипева, Капитал

Димитър Маргаритов



Комисията за защита на потребителите (КЗП) е изпращала неколкократно документи от 2015 г. за нередности в хотел "Чифлика Палас Ризорт и СПА" до министъра на туризма. Това заяви председателят на комисията Димитър Маргаритов, цитиран от пресцентъра си. За този хотел вчера в парламента Николина Ангелкова съобщи, че ще му бъде отнета категоризацията след оплаквания на клиенти.


Ангелкова съобщи в петък и че ще изиска документи по случая от комисията. В съобщение до медиите комисията прилага два официална документа, изпратени на министерството през 2015 и 2016 г., от които се вижда, че при проверка в хотела са установени редица нарушения на дадената му категория.


"Ние сме извършвали много проверки в хотела и сме установявали редица несъответствия при категоризацията му, като сме налагали санкции", допълва Маргаритов. Той уточнява, че за тях Комисията е информирала министъра на туризма, която е категоризиращ орган и има право да понижава или отнема категория. "Нашата работа е да установяваме нарушения в категоризацията на хотели, като сме уведомили министъра на туризма и в документите сме описали нарушенията", казва още Маргаритов.


Хотелът има 12 акта, като общата им стойност е 10 хил. лв. след проверките през 2015 г. и 2016 г. Сред нарушенията, описани в актовете, са липса на заведение за хранене и лоби бар, фризьорски салон, детска площадка и други, които трябва да се предоставят при категорията му.

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK