Комисията е сезирала няколко пъти Министерството на туризма за нередности в хотел в Чифлик

Димитър Маргаритов

© Надежда Чипева, Капитал

Димитър Маргаритов



Комисията за защита на потребителите (КЗП) е изпращала неколкократно документи от 2015 г. за нередности в хотел "Чифлика Палас Ризорт и СПА" до министъра на туризма. Това заяви председателят на комисията Димитър Маргаритов, цитиран от пресцентъра си. За този хотел вчера в парламента Николина Ангелкова съобщи, че ще му бъде отнета категоризацията след оплаквания на клиенти.


Ангелкова съобщи в петък и че ще изиска документи по случая от комисията. В съобщение до медиите комисията прилага два официална документа, изпратени на министерството през 2015 и 2016 г., от които се вижда, че при проверка в хотела са установени редица нарушения на дадената му категория.


"Ние сме извършвали много проверки в хотела и сме установявали редица несъответствия при категоризацията му, като сме налагали санкции", допълва Маргаритов. Той уточнява, че за тях Комисията е информирала министъра на туризма, която е категоризиращ орган и има право да понижава или отнема категория. "Нашата работа е да установяваме нарушения в категоризацията на хотели, като сме уведомили министъра на туризма и в документите сме описали нарушенията", казва още Маргаритов.


Хотелът има 12 акта, като общата им стойност е 10 хил. лв. след проверките през 2015 г. и 2016 г. Сред нарушенията, описани в актовете, са липса на заведение за хранене и лоби бар, фризьорски салон, детска площадка и други, които трябва да се предоставят при категорията му.

Коментари (20)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Darulio
    Darulio
    Рейтинг: 1838 Неутрално

    Ясно, тоя хотел е на някой местен велможа, който обаче се отчита редовно. Затова не са го пипнали, ами се наложи първо да го разнасят по телевизиите, за да се предприеме нещо.

    Да бехме малко подпийнали, да им ебеме майката.
  2. 2 Профил на 3аНиЗа
    3аНиЗа
    Рейтинг: 2149 Весело

    "изпращала неколкократно документи от 2015 г. за нередности" - и колко пъти, и колко години, та да се трогнат от ТАМ, та да се оправят нещата?! После, що българите предпочитали Гърция, Турция и другаде, а не във вечните 4-звездни БГ хотели! БГ хотели са все с по 4 звезди, все намират начини да прибавят нЕкоя и друга "екстра" към фолиото си, на книга де, за пред проверяващите от ТАМ.

    Коментиране на анализираното, вече...
  3. 3 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 1191 Неутрално

    Като няма ресторант или бар за хранене, да им намалят категорията, какво толкова го мислят?

    Честно казано, другите изисквания ("фризьорски салон, детска площадка и други") ми се струват неуместни и говорят по-скоро за остарели нормативни актове, отколкото за недостатъци на хотела. Едно време си спомням че имаше изисквания в баните да има легенче... Надявам се това вече да е отпаднало.

  4. 4 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 1191 Любопитно

    "Чифлика Палас Ризорт и СПА"

    Защо СПА се пише с 3 големи букви, като че ли е съкращение?

  5. 5 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 1191 Любопитно

    Като няма ресторант или бар за хранене, да им намалят категорията, какво толкова го мислят?
    —цитат от коментар 3 на plamen_b


    Всъщност, сайта на хотела показва снимки на приличен ресторант за 150 души:

    http://www.chiflikaresort.com/restaurant.html

    На кого да вярвам?

  6. 6 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 1191 Любопитно


    "За този хотел вчера в парламента Николина Ангелкова съобщи, че ще му бъде отнета категоризацията след оплаквания на клиенти."

    Това също малко ме учудва. Нима хората на днешно време си избират мястото за почивка едиствено според категорията на хотела? Нима нямат 10 мин. да научат повече за хотела, а после харчат много повече време за да пишат оплаквания?

  7. 7 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 1191 Любопитно


    "За този хотел вчера в парламента Николина Ангелкова съобщи, че ще му бъде отнета категоризацията след оплаквания на клиенти."

    Това също малко ме учудва. Нима хората на днешно време си избират мястото за почивка едиствено според категорията на хотела? Нима нямат 10 мин. да научат повече за хотела, а после харчат много повече време за да пишат оплаквания?

  8. 8 Профил на Dr_Doolittle
    Dr_Doolittle
    Рейтинг: 1623 Неутрално

    "Чифлика Палас Ризорт и СПА" Името кърти мивки и басейни. Да не говорим ,че 'спа' по света може да се употребява, само ако имаш минерална вода от естествен природен източник. А не както всяка страноприемница у нас с подгрята топла хлорирана вода от мрежата се самокръщава 'спа'....

    http://www.flickr.com/photos/39768558@N04/3712408729/
  9. 9 Профил на posledno10
    posledno10
    Рейтинг: 422 Весело

    До коментар [#4] от "plamen_b":

    Пишат го като съкращение, защото в днешно време думата се ползва като бекроним - с други думи, на нормалната дума Спа (която произлиза от името на белгийския град Спа, известен от римски времена с топлите си лечебни води), се придава смисъл уж като съкращение СПА - санус пер аква, здраве чрез вода, но това "съкращение" е рекламна измислица от късните години на 20-ти век и няма нещо общо с римляните:)

  10. 10 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 1191 Неутрално

    После, що българите предпочитали Гърция, Турция и другаде, а не във вечните 4-звездни БГ хотели! БГ хотели са все с по 4 звезди, все намират начини да прибавят нЕкоя и друга "екстра" към фолиото си, на книга де, за пред проверяващите от ТАМ.
    —цитат от коментар 2 на 3аНиЗа


    Аз лично предпочитам да ходя на почивка в Гърция заради по-доброто обслужване и по-чистото море. Дали хотела има фризьорски салон не ме интересува.

    А иначе видях, че "Чифлика Палас Ризорт и СПА" е с 3 звезди. Не знам дали това се е променило наскоро.

  11. 11 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 1191 Неутрално

    После, що българите предпочитали Гърция, Турция и другаде, а не във вечните 4-звездни БГ хотели! БГ хотели са все с по 4 звезди, все намират начини да прибавят нЕкоя и друга "екстра" към фолиото си, на книга де, за пред проверяващите от ТАМ.
    —цитат от коментар 2 на 3аНиЗа


    Аз лично предпочитам да ходя на почивка в Гърция заради по-доброто обслужване и по-чистото море. Дали хотела има фризьорски салон не ме интересува.

    А иначе видях, че "Чифлика Палас Ризорт и СПА" е с 3 звезди. Не знам дали това се е променило наскоро.

  12. 12 Профил на DEV
    DEV
    Рейтинг: 304 Неутрално

    Този хотел е зле повече от 2 години.
    Горе долу и преди толкова имаше обяви че се продава (от една банка).

  13. 13 Профил на grajdanin1
    grajdanin1
    Рейтинг: 658 Неутрално

    Минах оттам преди няколко години - типично чалгаджийска история. За фризьорски салон не погледхаме с жена ми, но басейнът, откровено мръсен, беше запълнен с разни тулуми, чието основно занимание беше да се наливат с бира. А иначе мястото е отлична изходна точка за Козата стена и целия Троянски Балкан.

  14. 14 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5372 Неутрално

    "Ангелкова съобщи в петък и че ще изиска документи по случая от комисията"

    Всичко е от Ангелкова, абсолютен непукис за несгодите на хората

  15. 15 Профил на wnl03619584
    wnl03619584
    Рейтинг: 1811 Неутрално

    До коментар [#8] от "Dr_Doolittle":

    "Чифлика Палас Ризорт и СПА" Името кърти мивки и басейни. Да не говорим ,че 'спа' по света може да се употребява, само ако имаш минерална вода от естествен природен източник. А не както всяка страноприемница у нас с подгрята топла хлорирана вода от мрежата се самокръщава 'спа'....
    —цитат от коментар 8 на Dr_Doolittle


    Точно там има минерална вода от естествен източник. :-) За това са построени и хотелите.

  16. 16 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 9179 Неутрално

    Ангелкова от ходене по света няма време да види, какво става тука.

  17. 17 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 3276 Неутрално

    То за това има букинг и в краен случай БГ мама да се проверяват рейтигните на такива места. :)

    https://www.booking.com/hotel/bg/venika-palace.bg.html

    В букинг има 5.9 - което е доста ниска оценка според мен. Сега проверих 2-3 места където съм бил - 8.6, 9.0, 8.8.

    Така че министерството и чиновниците може и да не си вършат работата, но оценките от потребителите работят - да има изненадани? :)

  18. 18 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 3721 Неутрално

    До коментар [#4] от "plamen_b":
    SPA - salus per aquam - здраве от вода

    Мърфи е оптимист!
  19. 19 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 1908 Гневно

    Поредното доказателство че се троши народна пара. За министър, министерство, комисии, и кой знае още колко алабалистики.

  20. 20 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 1908 Весело

    И няма ли в България все още навик клиентите да дават оценка на обслужването? Не в книгата за оплаквания, а в интернет. И няма ли навик преди да отидеш някъде да прожериш как клиентите са оценили хотела, ресторанта, сервиза, каквото е там?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK