А кой ще изгради инфраструктурата на тези райони ? Тези които купуват жилища там , знаят ли в какви условия отиват , или утре ще блокират околовръстното с претенции за читави пътища и комуникации ?
Ако бях кмет щях да построя една наземна линия като продължение на метрото към тангентата и северната дъга на околовръстното. Там е равно, има много място, лесно може да се изгради всякаква инфраструктура, "Кремиковци" отдавна го няма (няма и да го има), изобщо може да се построят прилични квартали. При всички случаи там ще се живее по-добре отколкото в калните сокаци с по 2 метра разстояние между терасите в "Малинова долина", "Манастриски ливади", деретата около Симеоновско шосе и пр. "престижни локации".
Да е жив и здрав Тодор Живков, че построи булевард България (който в началото са се чудели защо е толкова широк, при толкова малко коли тогава в Бояна).
Към 2040г когато населението на България ще е 4 милиона, 3 милиона ще са в София, а останалите в Пловдив, Варна, Бургас, Стара Загора и още 1-2 града и над 50% роми.
А кой ще изгради инфраструктурата на тези райони ?Тези които купуват жилища там , знаят ли в какви условия отиват , или утре ще блокират околовръстното с претенции за читави пътища и комуникации ?
Знаят, разбира се, и ще блокират околовръстното, при това с пълно право. Топката е у съответната Община, която трябва да съобразява издаването на разрешителни за строеж с възможностите си да строи съответната инфраструктура. Обачеее, ние всички знаем как стават някои неща..........
Culus capitem delit
До коментар [#2] от "Messerschmitt":Само не разбрах тези 3 блока някой им ги е подарил или и те, като Вас са си ги закупили?Нещо незаконо ли са направели?Благодаря
в случая общината може да помогне като направи един голям булевард на север - всеки иска да строи където вече има изградена инфраструктура, не че я има в манстирски ливади, ама на севр нищо няма....
Така са изградени всичките цигански квартали - първо застрояват ("законно") , после чакат инфраструктура . Интересно с какъв манталитет са хората водени от този ... нагон ?
дане говорим че северните квартали-Орландовци,Малашевци,Мара Бунева..от 50 години са тотално оставени на произвола!Там и идея няма за облагородяване или някъкво строителство.....въппреки че са 3 пъти по-близо до центъра от Дружба или Надежда 6.
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
Когато са проектирали градоустройствения план на София в края на 19 век , са планирали град с 300 000 души население и шопите са се присмивали на "картофените ниви" (бул. "Витоша') , но с построяването на развитото соц. общество , София стана 1 000 000 , а днес (следствие продадените ниви) , гоним 3 000 000 ! А някои се шегуват с лафа , че София не е България - ще почакаме малко .....
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Общината събира такси за разрешение за строеж, мисля 21 лв/кв.м. беше. Значи за тези 225 хил. кв.м. които са в строеж в Манастирски Ливади общината трябва да е взела 4.7 милиона. Много ли е, малко ли е, не знам... на мен ми се вижда много малко. Ако трябва да се изгради булевард с две ленти в посока, тротоари, под него канализация, над него осветление, и всичките му табиети, цената мисля е към 5-6 милиона на км. Справка - скорошния ремонт на Дондуков. Така че за тази година имат пари да им пуснат един булевард горе-долу от бул. България до средата на квартала. Догодина - да ги свържат и с околовръстното. А вътрешните квартални улички - следващата петилетка.
изклюìтелно малко е! 100-200 евро на квадрат трябваше да е, което щеше да оправдава и продажните цени над 600 евро за кв.м., а сега просто едни "бизнесмени" направиха големите кинти, а данъкоплатците ще платят за инфраструктурата на новодомците. Малоумна история :(
Като студент през 1991 година работих на втората кооперация в квартала. Сега и "студентски град" и кв. Витоша се напълниха с кооперации и селяни :) Няма паркиране ....
......................Имотният балон се надува,надува ......................докато един "прекрасен" момент ще каже фъсссссссссссссссссс.................................!
Ако напиша какво точно мисля за Столичните общини и начина им на работа най вероятно не само ще ми изтрият коментара но и ще ме баннат за постоянно. Та ще се опитам да спестя цинизма. Едни хора, наречени архитекти, учат една камара време и поназнайват някой неща. Тия същите хора правят прекрасни проекти за чудо и приказ, готини с инфраструктура абе да ти е кеф да живееш там. После идва реалността, шо па ти да не земеш едни пари за да мога аз тука на мястото на паркинга предвиден за метрото (реален случаи) да не си построя един блок ? Какво следва от това че няколко чиновника взимат едни подкупи ? 1. Един допълнителен блок където не му е мястото. 2. Допълнителни коли заемащи парко места (Щото освен всичко тоя блок не е по наредбите и няма гаражи и парко места, освен на хартия). 3. Трафопоста правен за панелките трябва д аобслужва и тоя блок ... 4. ВИК и те от там зимат от оня панелен блок 5. А да на мястото на тоз блок трябваше да има паркинг за метрото а къде ли ще паркират сега колите които допълнително идват заради метрото ? Сигурно някои ще се сети за още негативи от този незаконно построен блок но де юри тоя блок е по законен от панелката до него.
това е голям въпрос, който и аз не разбирам защо не се случва....да ясно е че има повече кинти в парцелите В София, но тъкмо да раздвижат пазара и в покрайнините. Има големи преградия като Кремиковци, Лозен, Нови искър, където има смисъл да има метро, надземна ЖП линия или съществуващатите да ги направят по-чести....защо защо защо?
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 1841 Разстроенотака ще е...докато София не стане поне 2,5 милиона!!!При нас има вече поне 3 блока които са населени само от Ямбол и Сливен!!!!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...aboto
Рейтинг: 479 НеутралноА кой ще изгради инфраструктурата на тези райони ?
Тези които купуват жилища там , знаят ли в какви условия отиват , или утре ще блокират околовръстното с претенции за читави пътища и комуникации ?
aboto
Рейтинг: 479 ВеселоДо коментар [#2] от "Messerschmitt":
Пипируди !
pag
Рейтинг: 1122 ЛюбопитноАко бях кмет щях да построя една наземна линия като продължение на метрото към тангентата и северната дъга на околовръстното.
Culus capitem delitТам е равно, има много място, лесно може да се изгради всякаква инфраструктура, "Кремиковци" отдавна го няма (няма и да го има), изобщо може да се построят прилични квартали.
При всички случаи там ще се живее по-добре отколкото в калните сокаци с по 2 метра разстояние между терасите в "Малинова долина", "Манастриски ливади", деретата около Симеоновско шосе и пр. "престижни локации".
GD
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#2] от "Messerschmitt":
Само не разбрах тези 3 блока някой им ги е подарил или и те, като Вас са си ги закупили?
Нещо незаконо ли са направели?
Благодаря
12345
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#3] от "aboto":
Да е жив и здрав Тодор Живков, че построи булевард България (който в началото са се чудели защо е толкова широк, при толкова малко коли тогава в Бояна).
Да е жив и Бойко Борисов, че линията на метрото вече стигна до Бизнес парка, до мол Парадайс, а ще стигне по план и до околовръстното преди Драгалевци: https://infrastructure.bg/news/2017/04/27/2960884_shest_razkloneniia_ot_sushtestvuvashtite_metroluchove/
everlast666
Рейтинг: 675 НеутралноКъм 2040г когато населението на България ще е 4 милиона, 3 милиона ще са в София, а останалите в Пловдив, Варна, Бургас, Стара Загора и още 1-2 града и над 50% роми.
pag
Рейтинг: 1122 ЛюбопитноЗнаят, разбира се, и ще блокират околовръстното, при това с пълно право. Топката е у съответната Община, която трябва да съобразява издаването на разрешителни за строеж с възможностите си да строи съответната инфраструктура.
Обачеее, ние всички знаем как стават някои неща.......... Culus capitem delit
aboto
Рейтинг: 479 ВеселоДо коментар [#6] от "GD":
Верно ли , не разбираш за какво става дума ???
Майтапчия !!!
carmello
Рейтинг: 985 Любопитнов случая общината може да помогне като направи един голям булевард на север - всеки иска да строи където вече има изградена инфраструктура, не че я има в манстирски ливади, ама на севр нищо няма....
aboto
Рейтинг: 479 ВеселоДо коментар [#9] от "pag":
Така са изградени всичките цигански квартали - първо застрояват ("законно") , после чакат инфраструктура .
Интересно с какъв манталитет са хората водени от този ... нагон ?
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 1841 Разстроенодане говорим че северните квартали-Орландовци,Малашевци,Мара Бунева..от 50 години са тотално оставени на произвола!Там и идея няма за облагородяване или някъкво строителство.....въппреки че са 3 пъти по-близо до центъра от Дружба или Надежда 6.
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...aboto
Рейтинг: 479 ВеселоДо коментар [#7] от "12345":
Когато са проектирали градоустройствения план на София в края на 19 век , са планирали град с 300 000 души население и шопите са се присмивали на "картофените ниви" (бул. "Витоша') , но с построяването на развитото соц. общество , София стана 1 000 000 , а днес (следствие продадените ниви) , гоним 3 000 000 !
А някои се шегуват с лафа , че София не е България - ще почакаме малко .....
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
aboto
Рейтинг: 479 ВеселоДо коментар [#15] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
По-точно : "Расте и Я калят"
Камен
Рейтинг: 872 НеутралноОбщината събира такси за разрешение за строеж, мисля 21 лв/кв.м. беше. Значи за тези 225 хил. кв.м. които са в строеж в Манастирски Ливади общината трябва да е взела 4.7 милиона.
Много ли е, малко ли е, не знам... на мен ми се вижда много малко. Ако трябва да се изгради булевард с две ленти в посока, тротоари, под него канализация, над него осветление, и всичките му табиети, цената мисля е към 5-6 милиона на км. Справка - скорошния ремонт на Дондуков.
Така че за тази година имат пари да им пуснат един булевард горе-долу от бул. България до средата на квартала. Догодина - да ги свържат и с околовръстното. А вътрешните квартални улички - следващата петилетка.
Tademan
Рейтинг: 749 НеутралноДо коментар [#17] от "Камен":
изклюìтелно малко е! 100-200 евро на квадрат трябваше да е, което щеше да оправдава и продажните цени над 600 евро за кв.м., а сега просто едни "бизнесмени" направиха големите кинти, а данъкоплатците ще платят за инфраструктурата на новодомците. Малоумна история :(
Zizu
Рейтинг: 1487 НеутралноКато студент през 1991 година работих на втората кооперация в квартала.
Слава на Украйна! Слава на украинските герои!Сега и "студентски град" и кв. Витоша се напълниха с кооперации и селяни :)
Няма паркиране ....
victortrt
Рейтинг: 329 НеутралноДо коментар [#19] от "Zizu":
Споко, ще ви направят зона и на вас.
tucker case
Рейтинг: 950 Веселомърлявичко живей българинът в урбанизирани територии...
Now what's a few miles between the beauty and the beast...hmmmmm
Рейтинг: 221 ВеселоДо коментар [#14] от "aboto":
А 3 000 0000, поне 12 000 000 е даже може вече към 20 да отива. Тия числа за нищо ги нямате...
bat_plamen
Рейтинг: 4292 Любопитно......................Имотният балон се надува,надува ......................докато един "прекрасен" момент ще каже фъсссссссссссссссссс.................................!
Todor Peshin
Рейтинг: 217 НеутралноАко напиша какво точно мисля за Столичните общини и начина им на работа най вероятно не само ще ми изтрият коментара но и ще ме баннат за постоянно.
Та ще се опитам да спестя цинизма.
Едни хора, наречени архитекти, учат една камара време и поназнайват някой неща. Тия същите хора правят прекрасни проекти за чудо и приказ, готини с инфраструктура абе да ти е кеф да живееш там.
После идва реалността, шо па ти да не земеш едни пари за да мога аз тука на мястото на паркинга предвиден за метрото (реален случаи) да не си построя един блок ?
Какво следва от това че няколко чиновника взимат едни подкупи ?
1. Един допълнителен блок където не му е мястото.
2. Допълнителни коли заемащи парко места (Щото освен всичко тоя блок не е по наредбите и няма гаражи и парко места, освен на хартия).
3. Трафопоста правен за панелките трябва д аобслужва и тоя блок ...
4. ВИК и те от там зимат от оня панелен блок
5. А да на мястото на тоз блок трябваше да има паркинг за метрото а къде ли ще паркират сега колите които допълнително идват заради метрото ?
Сигурно някои ще се сети за още негативи от този незаконно построен блок но де юри тоя блок е по законен от панелката до него.
Честито
nemisemisli
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#5] от "pag":
това е голям въпрос, който и аз не разбирам защо не се случва....да ясно е че има повече кинти в парцелите В София, но тъкмо да раздвижат пазара и в покрайнините.
Има големи преградия като Кремиковци, Лозен, Нови искър, където има смисъл да има метро, надземна ЖП линия или съществуващатите да ги направят по-чести....защо защо защо?