За реклама на туризма в световни медии се отпускат още 1.7 млн. лв.

Министърът на туризма Николина Ангелкова

© Анелия Николова

Министърът на туризма Николина Ангелкова



Правителството осигури допълнителни 1 680 000 млн. лв. по бюджета на Министерството на туризма за изпълнение на Годишната програма за национална туристическа реклама, съобщи правителствената пресслужба.


В бюджета на ведомството за туристическа рекрлама и международно сътрудничество досега бяха предвидени 13.8 млн. лв.


Програмата предвижда устойчиво развитие и популяризиране на културно-историческия туризъм, съчетан със специфичните видове туризъм, с цел преодоляване на сезонността, се казва в съобщението на Министерския съвет. Това ще става чрез използване на актуални маркетингови инструменти и сътрудничество с водещи световни медии за достигане до целевите аудитории.




Министерството на туризма отчита като изключително успешни кампаниите си в телевизиите Euronews и CNN, достигнали над 40 милиона зрители, основно в Европа. Очаква се реализацията на тези и сходни кампании да доведе до положителни финансови резултати в национален мащаб и затвърждаване на положителния имидж на България като държава с разнообразни туристически продукти и сериозен потенциал за инвестиции, се казва в мотивите за правителственото решение да увеличи финансирането.


Междувременно "Капитал" съобщи, че вече са избрани победителите в конкурса за най-голямата рекламна кампания в чужбина за последните години на обща стойност 7.11 млн. лв. в 15 държави, между които Германия и Русия, съседните държави и Централна и Източна Европа. За повечето кампании е имало сам опо 1 оферта, а за Дания, Швеция, Норвегия, Финландия, Холандия и Белгия не е избран победител. Всичко за класираните кандидати четете тук.


Според правителството именно успехът на рекламните кампании в чужбина е осигурил ръст на чуждестраннит етуристи със 7.6% през 2017 г., а през първите два месеца на 2018 г. - с нови 10.6 на сто.

Ключови думи към статията:

Коментари (3)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1128 Любопитно

    С какво ще участват частните туристически обекти?

  2. 2 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 4932 Неутрално

    За реклама може, а за връзка между хотели,НАП и МВР отново не се говори

  3. 3 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8315 Неутрално

    Защо ние трябва да рекламираме частните хотели.Собствениците с какво участват в тази реклама. Половината са в сивия сектор и данъци не внасят.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK