Този е завършен идиот. Трябва да си резервираш билет предварително, но нямат онлайн система за резервации. Т.е., днес отиваш да резервираш, след седмица отиваш да пътуваш.
Тези дебили харчат нашите милиони без никакъв принос, но се хвалят с това.
И как изобщо допускаш препълнени влакове при услуга, която никой не използва..
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
Все едно се питате как така някой от поредните умнокрасиви проекти не печели изборите, когато всички, които познавате, гласуват за него.
Отливът от тази "услуга" се дължи преди всичко на драстично намалелите влакове - както на брой, така и на капацитет. Все едно да оставиш една лента на Цариградско и да обявиш, че хората вече не искат да го ползват.
Вие не се ли уморявате по цял ден да хейтите ? Драмата ви е деформирала логиката вече - като никой не ги ползва как са препълнени влаковете ?!?. Доста хора си купуват билети от гише и няма проблем да си резервират и място в същия момент. Но проблема е ча други много хора пристигат в последния момент и се получават препълване. Е сега ще издават толкова билети колкото места има и ще стимулират предварителната резервация и така ще могат по-добре да прогнозират нужните вагони. И не е верно че няма система - има онлайн билети и плащане по нета, но засега не са за всички влакове.
На 14.04.18г. пътувах от Пловдив до Своге сутринта и след обед се върнах. Направи ми много приятно впечатление, че влаковете бяха относително чистички, макар и със стари и захабени вагони(за нови пАри вечно Нема!), а самите влакове пристигаха преди време и тръгваха на минутата по разписание. По новите участъци машината гонеше 130км/ч както е по техническа характеристика на локомотивите. За по-висока скорост иска други машини Честно при тея малоумщини и дебилизъм по нашите пътища, влака си е направо сигурно и точно превозно средство, което все по-често ще ползвам при пътуване извън града. За града велосипеда не мога а го заменя с нищо за сега, още повече, че не искам да пътувам по раздрънкани улици с автобус, от клатушкането и лашкането на който ти призлява, а скоростта им е по-ниска от тази на велосипеда.
Между другото, една от причините за обезлюдяването на по-малките населени места е именно разсипването на БДЖ. За много села и градчета редовният ЖП транспорт се оказа незаменим.
"Между другото, една от причините за обезлюдяването на по-малките населени места е именно разсипването на БДЖ. За много села и градчета редовният ЖП транспорт се оказа незаменим."
Глупости. Вчера ходих с колелото от Гоце Делчев до Теплен, Беслен, Слащен, Вълкосел. Голяма красота. И изненада! Пълно е с хора, включително млади, училищата работят. В Беслен дето е на гз на географията през девет хълма в десети има автобус два пъти дневно, а коли монаваха край мен на по 1-2 минути. И не, пътят не е трнзитен! В Слащен беше даже още по-оживено. Как става така? Аааа, ама там живеят помаци! За разлика от етническите българи явно те не са склонни да напуснат родното си място за чепка банани!
Ами пристигат в последния момент, нямат излишно време да се размотават 3 часа на гарата. Запазеното място е рекет- ако има свободни места, то не ти е нужно; ако няма- и без това няма да ти продадат. Значи препълнени влаковете, и решаваме проблема, като ограничаваме пътниците. Казано по друг начин, като гоним клиентите. Как си личи, че откакто свят светува, сме на държавна издръжка, и клиентите не са ни скъпи. Къде по-важно е да не излиза черен пиар из медиите. Абе, ти да не работиш в БДЖ?
Да ви кажа как се взима запазено място на гара Костенец. Не се взима. Отпускали им само 6 запазени места и дори след като по телефон бях уговорил 2 до Бургас, на гишето се опитаха да не ми ги дадат. Имало места...да се разбера с кондуктора....ама били само 6....Ама места нямаше и бая народ седя прав до Пазаржик, а там естествено настанаха разправии със закупилите места. Та как детската учителка от снимката ще накара подчинените си по малките гари да продават запазените места на "случайни граждани', а не на познати. И си спомних, че точно на гара Костенец преди година - две стана разправията с желаещите да превозят спортните си колела. Персонала на влака не им разрешил, а после се оказа, че имало начин по наредба. Та пак питам, кога и дали ще въведат електронна система и кога и дали ще обучат лелките по гарите и вагоните да спазват наредбите и да бъдат любезни? За чистотата не ми се говори , няма такава , но тук имат вина и част от пасажерите. Герб упорито връща на поста Владимиров, но се вижда, че целта не е подобряване на услугата , безопасността и удобството на пътниците. Сигурен съм.
До коментар [#9] от "Stanko":"...има автобус два пъти дневно, а коли монаваха край мен на по 1-2 минути. И не, пътят не е трнзитен!В Слащен беше даже още по-оживено.
Веднъж преди години имах запазено място за Солун, от Букурещ през София (в София го чакам на Централна гара). Беше зимата, навън студ, влакът е в 22.00, но дойде в 23.30 ч., но не ни пускат в гарата, че тя трябвало да затвори. И ние, мъже, жени, деца стоим и чакаме влакът, на виелицата и студа, и се чудим кога някой ще вземе там и да припадне от студ. Нейсе... влакът дойде... ние радостни, но веднага ни мина радостта, защото една жп-ейка ни каза, че трябва да чакаме да се прекачвали вагони, и айде още 30 мин. на студено, чакаме. Свалиха и румънците от влака. И след 30 мин. всичките юруш, бутай се, ръгай се там някой да не те изпревари, е българите се наместихме. Румънците горките в коридора и показват билети със запазени места, "Е какво? Ей го и моят билет е със запазено място.". И най накрая на топло спасение, да живее БДЖ!... Да, ама не... оказа се, че вътре във вагоните е непоносима жега и не може да се намали парното. Добре че бях до вратата на коридора та съм се залепил до стъклото малко хлад. До мен една жена вика "Умирам, господине, дайте да се сменим!", "Госпожо моля ви, на мен също ми е страшно горещо", казвам. Един се сеща да отвори за малко прозорецът на купето, че вече всички сме пътници, и веднага се чува разяреният крясък на една жена, на която пък вятърът и духа в лицето, и вече никой не смее да отваря нищо. От време на време излизам в коридора, че не се трае. И така до Солун. В Солун времето едно приятно, 15 градуса, хората по къс ръкав... Но това е друга тема...
Добавяме това, което е възможно, определени направления, ..нещо, като нищо. Сигурно имат цял отдел по планиране на трафика и направленията, който след упорита работа е стигнал до това становище..и разбира се след празниците.
"Преди седмица майка с две малки деца си купува билети със запазени места от Мездра за София. За нейно изумление, тя е с билет във вагон 4, а малките й деца са съответно във втори и трети вагон. Жената забелязва безумието още на касата, но служителката й обяснява, че няма как да поправят „подреждането“, а да се разбирала с кондуктора. След качването във влака, кондукторът, който е наясно, че няма как семейството да пътува в три различни вагона, започва да обикаля по купетата и да моли на пътници да се разместят, за да може жената да бъде заедно с децата си. През това време тя го следва с багажа и с децата и чака да й се усмихне късметът.
Още по-страшно е положението с нощните влакове, където се множат случаите на пътници, поставени в невъзможно положение да използват леглата. Преди дни баба на 78 години, която пътува за контролен преглед към столицата, трябвало да се покатери като катерица на най-горното легло. Още по-зле се оказва положението на мъж с един крак, който преди ползвал инвалидната кабина, но вече и тя не може да бъде избрана и на него се пада креватът най-отгоре. Бременна в седмия месец жена се разплаква, когато вижда къде трябва да се покатери.
Това е само едната част от драмата в спалните вагони. Другата е, че по някои рейсове около четвърт от местата са дублирани и тогава първият по време е първи по право, той се вкопава в леглото и няма намерение да допусне още някого да спи редом с него.
Единственият начин за комфортно пътуване в спален вагон с нощен влак е купуване на билет бизнес класа, което означава закупуване на първокласен билет плюс 18 лева за самостоятелно ползване на кабината. Тук обаче пак няма гаранция, че бизнес билетът няма да бъде дублиран.
Компютърната система е част от подготовката на железницата да премине към пълно онлайн билетоиздаване, което бе обещано още през 2009 г. През 2017 г. на специална пресконференция, ръководството на превозвача обеща това да стане до две години (тоест през 2019 г)."
I used to walk into a room full of people and wonder if they liked me... Now I look around and wonder if I like them.
Кога ще се научите, че преките лични впечатления от някаква кратка визита са възможно най-несигурният източник на информация. Добре, че докато сте си карал колелото не сте срещнали някой китаец, че щяхте да ни убеждавате как китайци и помаци си живеят задружно.
Освен това, коментарът ви е чист спам, тъй като въпросните села никога не са били обхванати от ЖП мрежата. А за това колко са многолюдни може да направите справка със статистиката. Това, че не навсякъде колапсът е тотален, както във Видинско например, не означава, че няма сериозен и необратим отлив на население. Да не говорим, че точно от този район трудовата емиграцията е по-многобройна от средното за страната. Ама това може да го след още някоя вело екскурзийка.
Това понеже нямат (не могат да осигурят) вагони за изванреден състав. Просто поредните пътници, които ще загубят. На светли понеделник следобедния влак за София от Варна е с два второкласни и един първокласен вагон - както винаги. Кондукторът на можа да стигне до последния вагон - останахме с непроверени билети. По гарите пазят запазените места за майки с деца, защото как да ги качат иначе в тази навалица. Всичкото друго - в коридора.
Нали знаете как се дават запазени места по гарите по трасето - ами просто има по едно-две купета разпределени за всяка гара. Това е. Кой ще гледа кой до къде взема място, че да уплътни влака. В Плевен навремето им диктуваха какво е останало от Горна - хич не беше много, и толкова. По касите на централна гара в София схемата на влака е една за всички каси - всеки път когато поискаш на касиерка запазено място, тя се вдига и поне две минути отсъства, за да донесе място отколежката. Просто са уникум.
До коментар [#14] от "Веселин Дечев": По тези села не ходят да чепкат банани, а мъжете ходят на гурбет я в София я по ябана.....Жените и децата си седят на село и чепкат вълна :-) !
БДЖ, както и Български пощи, са застинали някъде в средата на XX век и упорито отказват да минат в новото хилядолетие. А биха могли да предлагат чудесни услуги, както железопътните компании в нормалните европейски държави.
Some say the end is near,
Some say we'll see Armageddon soon,
I certainly hope we will,
I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
До коментар [#6] от "Stanko": Все едно се питате как така някой от поредните умнокрасиви проекти не печели изборите, когато всички, които познавате, гласуват за него.
Отливът от тази "услуга" се дължи преди всичко на драстично намалелите влакове - както на брой, така и на капацитет. Все едно да оставиш една лента на Цариградско и да обявиш, че хората вече не искат да го ползват.
Капацитетът драстично намаля при грозно-тъпо-крадливо ДЕСЕТ годишно ГЕРБАВО управление! На лафове само не става, дето "румънците ни дишали прахта"! Чакам да чуя къде точно Боко и герберастията успяха да добутат колата поне до предпоследното място в Европа! Или пак Костов, който не управлява от 17 години, МУ е виновен! Влаковете продължават да се палят, излизат от релсите, локомотиви спират по разни причини – кой да е виновен като няма вагони "за една лента на Цариградско?"
Значи ако някоя баба е стара , болна и сама, може да си направи онлайн резервация с плащане по ePay или да се обади на Владимир Владимиров да и прати по куриер ваучер за пътуване!?
Дайте да не се оплакваме. Навремето в САЩ са пътували с дилижанси. Пътниците са рискували да бъдат обрани от бандити, или скалпирани от индианци. Никаква сигурност не е имало по пътищата. Всичко е било на принципа "кой оцелее". И точно несигурността на този "пътнически модел" се е оказала изключително ефикасна и в икономиката, и в обществените отношения на зараждащата се нова нация. Несъмнено нашето БДЖ има своите кусури. Но погледнете снимки на влакове в Пакистан и Индия, където няма свободни места дори по покривите на вагоните.
БДЖ, както и Български пощи, са застинали някъде в средата на XX век и упорито отказват да минат в новото хилядолетие. А биха могли да предлагат чудесни услуги, както железопътните компании в нормалните европейски държави.
БДЖ е много много по-зле от средата на XX в. А повечето от "нормалните европейски държави" имат в пъти по-ограничена жп мрежа отколкото бившите соц държави.
А към Български пощи сте несправедлив. Вършат си задоволително работата, включително куриерското им подразделение. Редовно ги ползвам и имам значително по-малко проблеми отколкото с DHL например.
Мислите в погрешна посока. Смятате, че разсипията на БДЖ е поради некомпетентност. Напротив, съвсем целенасочено и съзнателно хората биват отказвани да ползват ЖП транспорт. Забрави ли сте, че 2-3 години изобщо нямаше спални вагони, независимо че хората ги търсеха и плащаха исканата цена за тях. И колкото и да не ви се вярва тази политика започна именно от 1997 г. Дори административно се толерират останалите превозвачи, като БДЖ са задължени да не дублират автобусните линии в определени часове.
А това недоразумение ще го коригират ли? http://bit.ly/2ETSAqm "Преди седмица майка с две малки деца си купува билети със запазени места от Мездра за София. За нейно изумление, тя е с билет във вагон 4, а малките й деца са съответно във втори и трети вагон. Жената забелязва безумието още на касата, но служителката й обяснява, че няма как да поправят „подреждането“, а да се разбирала с кондуктора. След качването във влака, кондукторът, който е наясно, че няма как семейството да пътува в три различни вагона, започва да обикаля по купетата и да моли на пътници да се разместят, за да може жената да бъде заедно с децата си. През това време тя го следва с багажа и с децата и чака да й се усмихне късметът.Още по-страшно е положението с нощните влакове, където се множат случаите на пътници, поставени в невъзможно положение да използват леглата. Преди дни баба на 78 години, която пътува за контролен преглед към столицата, трябвало да се покатери като катерица на най-горното легло. Още по-зле се оказва положението на мъж с един крак, който преди ползвал инвалидната кабина, но вече и тя не може да бъде избрана и на него се пада креватът най-отгоре. Бременна в седмия месец жена се разплаква, когато вижда къде трябва да се покатери.Това е само едната част от драмата в спалните вагони. Другата е, че по някои рейсове около четвърт от местата са дублирани и тогава първият по време е първи по право, той се вкопава в леглото и няма намерение да допусне още някого да спи редом с него.Единственият начин за комфортно пътуване в спален вагон с нощен влак е купуване на билет бизнес класа, което означава закупуване на първокласен билет плюс 18 лева за самостоятелно ползване на кабината. Тук обаче пак няма гаранция, че бизнес билетът няма да бъде дублиран.Компютърната система е част от подготовката на железницата да премине към пълно онлайн билетоиздаване, което бе обещано още през 2009 г. През 2017 г. на специална пресконференция, ръководството на превозвача обеща това да стане до две години (тоест през 2019 г)."
Мила Бабо Ц, по-горе писах "Пътуването от Вас, неудобствата от БДЖ"! яЛ СЪМ ИМ ПОПАРАТА години наред! Десет години И герп се труди на полето на най-удобния и евтин /трябва да бъде :-)/ превоз – то не бяха изчезнали вагони, източвана нафта, зиме - студ, лете - жега, като по Барон Хиршово време. БДЖ държи на традицията!!! Историята, която си цитирала е абсурдистка драма с елементи на комедия, ако не се случва на теб!
Системата на БДЖ за предварителни резервации е нещо уникално...! Без аналог в целия свят! Някой да не си помисли, че е обща и централизирана или се ползват компютри...? Няма такова нещо. Лелките звънят по телефоните, че да си предават информацията. Информацията се разнася по едни кочани и листи, дето се предват във влаковете... Накрая, резервацията ти може и да не означава нищо, защото по празници има много дублирания. А пък, ако искате да си направите предварителни резервации с прекачване и смяна на типа и класата на вагона, за отиване и връщане, тогава да видите, какво чудо настава...! :)
До коментар [#31] от "Stanko": А към Български пощи сте несправедлив. Вършат си задоволително работата, включително куриерското им подразделение.
Явно живеем в различни държави!!!!!!! Пратките, които чакам от чужбина са някаква тайна за БПощи! Изключително важна пратка ми беше върната след три месеца, без да е излизала от страната! На това ли викате коректност? Ходя поне по три пъти да питам пристигнала ли е пратката ми, а те ми казват, че има недостиг на раздавачи. Предложих им да се закрият, защото полза никаква от тях. Следя он лайн пратките си и знам, че те отлежават някъде в Български пощи, но това не им пречи да бавят получаването! Кое ни е наред, че БДЖ и Пощите!
Ситринта попаднах на този идиот, който се хвалеше как БДЖ било едва ли не за пример сега, в сравнение с 2009, когато дошъл.Абсолютен лъжец и дебил!Говореше повече за увеличение на билетите с новите влакове, които скоро щели да купят и сякаш всичко е наред с пътуванията - няма закъснения, оплаквания и лошо обслужване, а връх на идиотията, която имислиха е да се ходи да се купува запазено място предварително, а после пак - за да се пътува.Нямат онллайн система за подобни билети, но на тях не им пука за удобството на клиентите им, а само за собственото такова. И преди време, пак този простак, се пенеше и заплашваше по някоя телевизия репортери и журналисти, които разкриха някаква поредна далавера в повереното му дружество, вместо да се засрами от некадърността и непочтенността на подчинените му и собственото си жалко съществуване. Да не дава Господ да се налага на никого да пътува с БДЖ.Държавата/ние го издържаме толкова години, а хора, като този се държат със спонсорите/нас - арогантно и неуважително!
Не помня от колко години съзнателно се лишавам от "удоволствието" да пътувам с БДЖ, при положение че почти навсякъде в Европа предпочитам да пътувам с влакове, тъй като удобствата са много. "Дори" (защото продължават да я спрягат на опашката от "старите членки") и в Португалия пътуването с влак е напълно лишено от всякакви "събития" преживяване. Това "първоначално натрупване на капитала" у нас сложи в малкото джобче всякакви други примери в Европа: в момента не ми идва на ум нещо, което да не е разсипано или унищожено: градско планиране, земеделие, хранително-вкусова промишленост, ж.п. транспорт...
I used to walk into a room full of people and wonder if they liked me... Now I look around and wonder if I like them.
Костов е виновен за всичко, дори и за 10 ноември 1989г.И не, не се шегувам - така мислят много хора, забравили Лукановите мизерии и Виденовата зима с хиперинфлацията.Да не говорим пък за приватизацията, която вместо да започне в началото на 90-те, бе забавена нарочно от управниците тогава - комунисти, за да се източат и малкото работещи предприятия.Само Костов се реши да я върши тази самоубийствена дейност и днес все още го винят за и за БТК дори, но къде е БТК, къде са Булгартабак, БДЖ и Български пощи?!!!
БДЖ е много много по-зле от средата на XX в. А повечето от "нормалните европейски държави" имат в пъти по-ограничена жп мрежа отколкото бившите соц държави.
А към Български пощи сте несправедлив. Вършат си задоволително работата, включително куриерското им подразделение. Редовно ги ползвам и имам значително по-малко проблеми отколкото с DHL например.
Дайте ми пример за едно нещо в БДЖ, което да е като хората. Разписанията, точността, подвижният състав (и хигиената в него), резервационната система? Защо мога да си купя билет за влак в Норвегия за след три месеца, докато си седя пред компютъра в София и да го покажа на кондуктора на смартфона си, а не мога да си купя билет за влак от Бургас до София, който не е поддържан от онлайн системата за резервация, а трябва да пращам човек в Бургас на касата на гарата? Аз обичам да пътувам с влак, но БДЖ може да откаже и най-големия любител-мазохист. И какво ме грее, че железопътната мрежа била развита, като условията за пътуване по нея са кошмарни? Що се отнася до Български пощи , през 2018 година все още описват пратки на ръка в едни омазнени тефтери и като идеш да си я вземеш, се почва едно прелистване и плюнчене. Как така едно препоръчано писмо от София до София пътува ЕДИН МЕСЕЦ?! И двете предприятия са чудесен пример за пълно безхаберие и умишлена съсипия, за да пътуват хората в частните автобуси и да плащат дебелите тарифи на куриерските фирми.
Some say the end is near,
Some say we'll see Armageddon soon,
I certainly hope we will,
I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
Прав сте за умишлената съсипия. Ама нали мантрата е да не остане нищо държавно. Целта е приватизацията да се представи като нещо неизбежно. Дори концесията на Летище "София" я обясниха с кризата в БДЖ.
Не сте прав, че не ви "грее" за развитата мрежа. Мисията и задачите на БДЖ не би трябвало да са да угодят на някого, който пътува София-Бургас-София и иска да си показва смартфона вместо билет. Вашите желания се споделят от около 1% от потенциалните пътници.
А колкото до Пощите и писмото, пътувало един месец... Отново ще повторя, че изолиран личен опит не значи нищо. Потърсете в интернет и ще видите куриози от цял свят за писма, пътували с години. Като редовен потребител (както по работа, така и като частно лице) съм сравнително доволен от Български пощи. Определено по-доволен от всички други алтернативи, включително от чуждите куриерски фирми.
До коментар [#40] от "Хриси":Прав сте за умишлената съсипия. Ама нали мантрата е да не остане нищо държавно. Целта е приватизацията да се представи като нещо неизбежно. Дори концесията на Летище "София" я обясниха с кризата в БДЖ.Не сте прав, че не ви "грее" за развитата мрежа. Мисията и задачите на БДЖ не би трябвало да са да угодят на някого, който пътува София-Бургас-София и иска да си показва смартфона вместо билет. Вашите желания се споделят от около 1% от потенциалните пътници.А колкото до Пощите и писмото, пътувало един месец... Отново ще повторя, че изолиран личен опит не значи нищо. Потърсете в интернет и ще видите куриози от цял свят за писма, пътували с години. Като редовен потребител (както по работа, така и като частно лице) съм сравнително доволен от Български пощи. Определено по-доволен от всички други алтернативи, включително от чуждите куриерски фирми.
Напротив, мисията и задачите на БДЖ, Български пощи, както и на всяка друга нормална компания в сферата на услугите, е да предлага максимално добра, удобна и привлекателна услуга на приемлива цена, на максимален брой хора. Това включва чисти и прилични вагони, които, по възможност да не се палят и да може да се вижда от прозореца, спазване на разписанията, а не закъснения от ЧАСОВЕ и удобна резервационна система. Дори не изпадам в мечти за адекватни за сезона температури в купетата, чиста тоалетна, безжичен интернет и електрически контакти. А що се отнася до скоростта на Български пощи, примерът с писмото, пътувало един месец, съвсем не е единичен случай.
Some say the end is near,
Some say we'll see Armageddon soon,
I certainly hope we will,
I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
От много години ползвам влак ежедневно , за да ходя на работа. За мен това е най - сигурния транспорт. Въпроса е, защо години наред се прави всичко възможно БДЖ, да се съсипе. Преди 2-3 години се отказах от БДЖ, защото, поради ремонт на линията, влакове бяха много нередовни. Започнах да пътувам с междуградски автобуси. Като през лятото бяха малки бусчета, и хората се тъпчеха като сърдели. Не ми се мисли какво би станало при инцидент на пътя. Част от пътниците подадоха сигнал в Даи, и познаите на другия ден, когато трябваше да ги проверят си беше голям автобус. Отказах се от автобуса, започнах да пътувам с кола, но в един момент започнах да се моля да се прибера жива в къщи. Сега отново съм с влак. Вече пристига навреме. Просто БДЖ има нужда от добро управление, за да е всичко ок
... този идиот, който се хвалеше как БДЖ било едва ли не за пример сега.... Абсолютен лъжец и дебил! .... преди време, пак този простак, се пенеше и заплашваше по някоя телевизия репортери и журналисти, които разкриха някаква поредна далавера в повереното му дружество, вместо да се засрами от некадърността и непочтенността на подчинените му и собственото си жалко съществуване. ...
На млади години имах неудоволствието да общувам няколко пъти с този тип, и мога да потвърдя, че си прав. Самият факт, че в БГ такива недоразумения стават шефове на големи фирми, организации, институции, и пр., показва в каква идиотска държава живеем.
Личи си, че Владимиров е от футбола. Единствената му грижа за БДЖ е да има футболен отбор. Проблема с препълнените влакове разрешава като....забранява на хората да се возят. Преди години по великденските празници един пътнически влак беше препълнен още на Централна гара в София. Начлничката на влака се разправяше с пътниците, защото се страхуваше от нейните началници. В крайна сметка закачиха още един вагон. Та проблемът със спонтанните пътувания е отигран в Железницата и има решение. За Владимиров обаче по-големият проблем е отллива на пътници от автобусите, които не возят по-добре от БДЖ. Накрая да попитам по Гергьовден ще има ли запазени места за пътническите влакове? Защото досега никога не е имало.
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
442
Рейтинг: 1513 НеутралноА за тези които не са си купили билет и запазено място кондукторите ще направят промоция, празници са все пак.
€arthquak€
Рейтинг: 688 Неутрално"Занапред правостоящите пък ще бъдат ограничени до 20 човека в предните вагони и до 10 в по-задните"
☭= ☠Правилно, както знаем, задните вагони имат по- тесни коридори, пък и са по- къси. :D
Darth Plagueis
Рейтинг: 1807 НеутралноТози е завършен идиот. Трябва да си резервираш билет предварително, но нямат онлайн система за резервации. Т.е., днес отиваш да резервираш, след седмица отиваш да пътуваш.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКТези дебили харчат нашите милиони без никакъв принос, но се хвалят с това.
И как изобщо допускаш препълнени влакове при услуга, която никой не използва..
Роси
Рейтинг: 7297 НеутралноЗапазеното място ще гарантира ли живота на хората.
Alexander97
Рейтинг: 2961 НеутралноПътувайте с БДЖ, докато още го има!
Пътуването от вас, неудобствата от нас!
Stanko
Рейтинг: 237 НеутралноВсе едно се питате как така някой от поредните умнокрасиви проекти не печели изборите, когато всички, които познавате, гласуват за него.
Отливът от тази "услуга" се дължи преди всичко на драстично намалелите влакове - както на брой, така и на капацитет. Все едно да оставиш една лента на Цариградско и да обявиш, че хората вече не искат да го ползват.
m17
Рейтинг: 1593 НеутралноДо коментар [#3] от "Darth Plagueis":
Вие не се ли уморявате по цял ден да хейтите ? Драмата ви е деформирала логиката вече - като никой не ги ползва как са препълнени влаковете ?!?. Доста хора си купуват билети от гише и няма проблем да си резервират и място в същия момент. Но проблема е ча други много хора пристигат в последния момент и се получават препълване. Е сега ще издават толкова билети колкото места има и ще стимулират предварителната резервация и така ще могат по-добре да прогнозират нужните вагони. И не е верно че няма система - има онлайн билети и плащане по нета, но засега не са за всички влакове.
traveler1
Рейтинг: 759 НеутралноНа 14.04.18г. пътувах от Пловдив до Своге сутринта и след обед се върнах. Направи ми много приятно впечатление, че влаковете бяха относително чистички, макар и със стари и захабени вагони(за нови пАри вечно Нема!), а самите влакове пристигаха преди време и тръгваха на минутата по разписание. По новите участъци машината гонеше 130км/ч както е по техническа характеристика на локомотивите. За по-висока скорост иска други машини
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВОЧестно при тея малоумщини и дебилизъм по нашите пътища, влака си е направо сигурно и точно превозно средство, което все по-често ще ползвам при пътуване извън града. За града велосипеда не мога а го заменя с нищо за сега, още повече, че не искам да пътувам по раздрънкани улици с автобус, от клатушкането и лашкането на който ти призлява, а скоростта им е по-ниска от тази на велосипеда.
Stanko
Рейтинг: 237 НеутралноМежду другото, една от причините за обезлюдяването на по-малките населени места е именно разсипването на БДЖ. За много села и градчета редовният ЖП транспорт се оказа незаменим.
deymus
Рейтинг: 812 НеутралноНе че не се случва и дублиране на запазени места, а тогава разправиите са чутовни.
Веселин Дечев
Рейтинг: 1446 Весело"Има много хора, които идват в последния момент на гарите"
В Русия съм! В Русия съм!Как смеят! Негодници!
Cara Mia
Рейтинг: 352 НеутралноДобре е да си купиш и запазено място.
Веселин Дечев
Рейтинг: 1446 ВеселоДо коментар [#9] от "Stanko":
В Русия съм! В Русия съм!"Между другото, една от причините за обезлюдяването на по-малките населени места е именно разсипването на БДЖ. За много села и градчета редовният ЖП транспорт се оказа незаменим."
Глупости. Вчера ходих с колелото от Гоце Делчев до Теплен, Беслен, Слащен, Вълкосел. Голяма красота. И изненада! Пълно е с хора, включително млади, училищата работят. В Беслен дето е на гз на географията през девет хълма в десети има автобус два пъти дневно, а коли монаваха край мен на по 1-2 минути. И не, пътят не е трнзитен!
В Слащен беше даже още по-оживено.
Как става така? Аааа, ама там живеят помаци! За разлика от етническите българи явно те не са склонни да напуснат родното си място за чепка банани!
klecho
Рейтинг: 893 НеутралноДо коментар [#7] от "m17":
Ами пристигат в последния момент, нямат излишно време да се размотават 3 часа на гарата.
Запазеното място е рекет- ако има свободни места, то не ти е нужно; ако няма- и без това няма да ти продадат.
Значи препълнени влаковете, и решаваме проблема, като ограничаваме пътниците. Казано по друг начин, като гоним клиентите. Как си личи, че откакто свят светува, сме на държавна издръжка, и клиентите не са ни скъпи. Къде по-важно е да не излиза черен пиар из медиите.
Абе, ти да не работиш в БДЖ?
attitude
Рейтинг: 638 НеутралноДа ви кажа как се взима запазено място на гара Костенец. Не се взима. Отпускали им само 6 запазени места и дори след като по телефон бях уговорил 2 до Бургас, на гишето се опитаха да не ми ги дадат. Имало места...да се разбера с кондуктора....ама били само 6....Ама места нямаше и бая народ седя прав до Пазаржик, а там естествено настанаха разправии със закупилите места. Та как детската учителка от снимката ще накара подчинените си по малките гари да продават запазените места на "случайни граждани', а не на познати. И си спомних, че точно на гара Костенец преди година - две стана разправията с желаещите да превозят спортните си колела. Персонала на влака не им разрешил, а после се оказа, че имало начин по наредба. Та пак питам, кога и дали ще въведат електронна система и кога и дали ще обучат лелките по гарите и вагоните да спазват наредбите и да бъдат любезни? За чистотата не ми се говори , няма такава , но тук имат вина и част от пасажерите.
Герб упорито връща на поста Владимиров, но се вижда, че целта не е подобряване на услугата , безопасността и удобството на пътниците. Сигурен съм.
klecho
Рейтинг: 893 НеутралноЪхъ. Направо Таймс Скуеър!
anonimnii
Рейтинг: 481 НеутралноВеднъж преди години имах запазено място за Солун, от Букурещ през София (в София го чакам на Централна гара). Беше зимата, навън студ, влакът е в 22.00, но дойде в 23.30 ч., но не ни пускат в гарата, че тя трябвало да затвори. И ние, мъже, жени, деца стоим и чакаме влакът, на виелицата и студа, и се чудим кога някой ще вземе там и да припадне от студ. Нейсе... влакът дойде... ние радостни, но веднага ни мина радостта, защото една жп-ейка ни каза, че трябва да чакаме да се прекачвали вагони, и айде още 30 мин. на студено, чакаме. Свалиха и румънците от влака. И след 30 мин. всичките юруш, бутай се, ръгай се там някой да не те изпревари, е българите се наместихме. Румънците горките в коридора и показват билети със запазени места, "Е какво? Ей го и моят билет е със запазено място.".
И най накрая на топло спасение, да живее БДЖ!... Да, ама не... оказа се, че вътре във вагоните е непоносима жега и не може да се намали парното. Добре че бях до вратата на коридора та съм се залепил до стъклото малко хлад. До мен една жена вика "Умирам, господине, дайте да се сменим!", "Госпожо моля ви, на мен също ми е страшно горещо", казвам.
Един се сеща да отвори за малко прозорецът на купето, че вече всички сме пътници, и веднага се чува разяреният крясък на една жена, на която пък вятърът и духа в лицето, и вече никой не смее да отваря нищо. От време на време излизам в коридора, че не се трае.
И така до Солун.
В Солун времето едно приятно, 15 градуса, хората по къс ръкав... Но това е друга тема...
One Hour
Рейтинг: 352 РазстроеноДобавяме това, което е възможно, определени направления, ..нещо, като нищо.
Сигурно имат цял отдел по планиране на трафика и направленията, който след упорита работа е стигнал до това становище..и разбира се след празниците.
baba_zozolana
Рейтинг: 810 ЛюбопитноА това недоразумение ще го коригират ли?
I used to walk into a room full of people and wonder if they liked me... Now I look around and wonder if I like them.http://bit.ly/2ETSAqm
"Преди седмица майка с две малки деца си купува билети със запазени места от Мездра за София. За нейно изумление, тя е с билет във вагон 4, а малките й деца са съответно във втори и трети вагон. Жената забелязва безумието още на касата, но служителката й обяснява, че няма как да поправят „подреждането“, а да се разбирала с кондуктора. След качването във влака, кондукторът, който е наясно, че няма как семейството да пътува в три различни вагона, започва да обикаля по купетата и да моли на пътници да се разместят, за да може жената да бъде заедно с децата си. През това време тя го следва с багажа и с децата и чака да й се усмихне късметът.
Още по-страшно е положението с нощните влакове, където се множат случаите на пътници, поставени в невъзможно положение да използват леглата. Преди дни баба на 78 години, която пътува за контролен преглед към столицата, трябвало да се покатери като катерица на най-горното легло. Още по-зле се оказва положението на мъж с един крак, който преди ползвал инвалидната кабина, но вече и тя не може да бъде избрана и на него се пада креватът най-отгоре. Бременна в седмия месец жена се разплаква, когато вижда къде трябва да се покатери.
Това е само едната част от драмата в спалните вагони. Другата е, че по някои рейсове около четвърт от местата са дублирани и тогава първият по време е първи по право, той се вкопава в леглото и няма намерение да допусне още някого да спи редом с него.
Единственият начин за комфортно пътуване в спален вагон с нощен влак е купуване на билет бизнес класа, което означава закупуване на първокласен билет плюс 18 лева за самостоятелно ползване на кабината. Тук обаче пак няма гаранция, че бизнес билетът няма да бъде дублиран.
Компютърната система е част от подготовката на железницата да премине към пълно онлайн билетоиздаване, което бе обещано още през 2009 г. През 2017 г. на специална пресконференция, ръководството на превозвача обеща това да стане до две години (тоест през 2019 г)."
penetrating
Рейтинг: 8877 НеутралноНесериозни мерки, неподлежащи на контрол и невъзможни за прилагане.
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertStanko
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#14] от "Веселин Дечев":
Кога ще се научите, че преките лични впечатления от някаква кратка визита са възможно най-несигурният източник на информация. Добре, че докато сте си карал колелото не сте срещнали някой китаец, че щяхте да ни убеждавате как китайци и помаци си живеят задружно.
Освен това, коментарът ви е чист спам, тъй като въпросните села никога не са били обхванати от ЖП мрежата. А за това колко са многолюдни може да направите справка със статистиката. Това, че не навсякъде колапсът е тотален, както във Видинско например, не означава, че няма сериозен и необратим отлив на население. Да не говорим, че точно от този район трудовата емиграцията е по-многобройна от средното за страната. Ама това може да го след още някоя вело екскурзийка.
znaya
Рейтинг: 478 НеутралноТова понеже нямат (не могат да осигурят) вагони за изванреден състав. Просто поредните пътници, които ще загубят. На светли понеделник следобедния влак за София от Варна е с два второкласни и един първокласен вагон - както винаги. Кондукторът на можа да стигне до последния вагон - останахме с непроверени билети. По гарите пазят запазените места за майки с деца, защото как да ги качат иначе в тази навалица. Всичкото друго - в коридора.
znaya
Рейтинг: 478 НеутралноНали знаете как се дават запазени места по гарите по трасето - ами просто има по едно-две купета разпределени за всяка гара. Това е. Кой ще гледа кой до къде взема място, че да уплътни влака. В Плевен навремето им диктуваха какво е останало от Горна - хич не беше много, и толкова. По касите на централна гара в София схемата на влака е една за всички каси - всеки път когато поискаш на касиерка запазено място, тя се вдига и поне две минути отсъства, за да донесе място отколежката. Просто са уникум.
elevation04
Рейтинг: 638 НеутралноДо коментар [#14] от "Веселин Дечев": По тези села не ходят да чепкат банани, а мъжете ходят на гурбет я в София я по ябана.....Жените и децата си седят на село и чепкат вълна :-) !
VD
Рейтинг: 351 НеутралноБДЖ свръх гениални !!!
VDХриси
Рейтинг: 1560 РазстроеноБДЖ, както и Български пощи, са застинали някъде в средата на XX век и упорито отказват да минат в новото хилядолетие. А биха могли да предлагат чудесни услуги, както железопътните компании в нормалните европейски държави.
Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.Alexander97
Рейтинг: 2961 НеутралноДо коментар [#6] от "Stanko":
Все едно се питате как така някой от поредните умнокрасиви проекти не печели изборите, когато всички, които познавате, гласуват за него.
Отливът от тази "услуга" се дължи преди всичко на драстично намалелите влакове - както на брой, така и на капацитет. Все едно да оставиш една лента на Цариградско и да обявиш, че хората вече не искат да го ползват.
Капацитетът драстично намаля при грозно-тъпо-крадливо ДЕСЕТ годишно ГЕРБАВО управление! На лафове само не става, дето "румънците ни дишали прахта"! Чакам да чуя къде точно Боко и герберастията успяха да добутат колата поне до предпоследното място в Европа! Или пак Костов, който не управлява от 17 години, МУ е виновен!
Влаковете продължават да се палят, излизат от релсите, локомотиви спират по разни причини – кой да е виновен като няма вагони "за една лента на Цариградско?"
Весело-любопитно :-)
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 3020 НеутралноЗначи ако някоя баба е стара , болна и сама, може да си направи онлайн резервация с плащане по ePay или да се обади на Владимир Владимиров да и прати по куриер ваучер за пътуване!?
Libertarianism is just anarchy for rich peopleKoba Stalin
Рейтинг: 1441 ВеселоДайте да не се оплакваме. Навремето в САЩ са пътували с дилижанси. Пътниците са рискували да бъдат обрани от бандити, или скалпирани от индианци. Никаква сигурност не е имало по пътищата. Всичко е било на принципа "кой оцелее". И точно несигурността на този "пътнически модел" се е оказала изключително ефикасна и в икономиката, и в обществените отношения на зараждащата се нова нация. Несъмнено нашето БДЖ има своите кусури. Но погледнете снимки на влакове в Пакистан и Индия, където няма свободни места дори по покривите на вагоните.
/не се чете/Stanko
Рейтинг: 237 НеутралноБДЖ е много много по-зле от средата на XX в. А повечето от "нормалните европейски държави" имат в пъти по-ограничена жп мрежа отколкото бившите соц държави.
А към Български пощи сте несправедлив. Вършат си задоволително работата, включително куриерското им подразделение. Редовно ги ползвам и имам значително по-малко проблеми отколкото с DHL например.
Stanko
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#28] от "Alexander97":
Мислите в погрешна посока. Смятате, че разсипията на БДЖ е поради некомпетентност. Напротив, съвсем целенасочено и съзнателно хората биват отказвани да ползват ЖП транспорт. Забрави ли сте, че 2-3 години изобщо нямаше спални вагони, независимо че хората ги търсеха и плащаха исканата цена за тях. И колкото и да не ви се вярва тази политика започна именно от 1997 г. Дори административно се толерират останалите превозвачи, като БДЖ са задължени да не дублират автобусните линии в определени часове.
Storm Rider
Рейтинг: 418 НеутралноВ БДЖ твърдят, че разработват резервационна система от 1998 год и а-ха да я пуснат... 20 години... Няма такива смешници!!
Alexander97
Рейтинг: 2961 НеутралноМила Бабо Ц, по-горе писах "Пътуването от Вас, неудобствата от БДЖ"!
яЛ СЪМ ИМ ПОПАРАТА години наред! Десет години И герп се труди на полето на най-удобния и евтин /трябва да бъде :-)/ превоз – то не бяха изчезнали вагони, източвана нафта, зиме - студ, лете - жега, като по Барон Хиршово време. БДЖ държи на традицията!!!
Историята, която си цитирала е абсурдистка драма с елементи на комедия, ако не се случва на теб!
Petleshev
Рейтинг: 2562 НеутралноСистемата на БДЖ за предварителни резервации е нещо уникално...! Без аналог в целия свят! Някой да не си помисли, че е обща и централизирана или се ползват компютри...? Няма такова нещо. Лелките звънят по телефоните, че да си предават информацията. Информацията се разнася по едни кочани и листи, дето се предват във влаковете... Накрая, резервацията ти може и да не означава нищо, защото по празници има много дублирания.
Бивш tww09306483.А пък, ако искате да си направите предварителни резервации с прекачване и смяна на типа и класата на вагона, за отиване и връщане, тогава да видите, какво чудо настава...! :)
Alexander97
Рейтинг: 2961 НеутралноДо коментар [#31] от "Stanko":
А към Български пощи сте несправедлив. Вършат си задоволително работата, включително куриерското им подразделение.
Явно живеем в различни държави!!!!!!!
Пратките, които чакам от чужбина са някаква тайна за БПощи! Изключително важна пратка ми беше върната след три месеца, без да е излизала от страната! На това ли викате коректност?
Ходя поне по три пъти да питам пристигнала ли е пратката ми, а те ми казват, че има недостиг на раздавачи. Предложих им да се закрият, защото полза никаква от тях.
Следя он лайн пратките си и знам, че те отлежават някъде в Български пощи, но това не им пречи да бавят получаването!
Кое ни е наред, че БДЖ и Пощите!
chinaski
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#3] от "Darth Plagueis":
Ситринта попаднах на този идиот, който се хвалеше как БДЖ било едва ли не за пример сега, в сравнение с 2009, когато дошъл.Абсолютен лъжец и дебил!Говореше повече за увеличение на билетите с новите влакове, които скоро щели да купят и сякаш всичко е наред с пътуванията - няма закъснения, оплаквания и лошо обслужване, а връх на идиотията, която имислиха е да се ходи да се купува запазено място предварително, а после пак - за да се пътува.Нямат онллайн система за подобни билети, но на тях не им пука за удобството на клиентите им, а само за собственото такова.
И преди време, пак този простак, се пенеше и заплашваше по някоя телевизия репортери и журналисти, които разкриха някаква поредна далавера в повереното му дружество, вместо да се засрами от некадърността и непочтенността на подчинените му и собственото си жалко съществуване.
Да не дава Господ да се налага на никого да пътува с БДЖ.Държавата/ние го издържаме толкова години, а хора, като този се държат със спонсорите/нас - арогантно и неуважително!
baba_zozolana
Рейтинг: 810 НеутралноДо коментар [#34] от "Alexander97":
I used to walk into a room full of people and wonder if they liked me... Now I look around and wonder if I like them.Не помня от колко години съзнателно се лишавам от "удоволствието" да пътувам с БДЖ, при положение че почти навсякъде в Европа предпочитам да пътувам с влакове, тъй като удобствата са много. "Дори" (защото продължават да я спрягат на опашката от "старите членки") и в Португалия пътуването с влак е напълно лишено от всякакви "събития" преживяване. Това "първоначално натрупване на капитала" у нас сложи в малкото джобче всякакви други примери в Европа: в момента не ми идва на ум нещо, което да не е разсипано или унищожено: градско планиране, земеделие, хранително-вкусова промишленост, ж.п. транспорт...
chinaski
Рейтинг: 402 НеутралноДо коментар [#28] от "Alexander97":
Костов е виновен за всичко, дори и за 10 ноември 1989г.И не, не се шегувам - така мислят много хора, забравили Лукановите мизерии и Виденовата зима с хиперинфлацията.Да не говорим пък за приватизацията, която вместо да започне в началото на 90-те, бе забавена нарочно от управниците тогава - комунисти, за да се източат и малкото работещи предприятия.Само Костов се реши да я върши тази самоубийствена дейност и днес все още го винят за и за БТК дори, но къде е БТК, къде са Булгартабак, БДЖ и Български пощи?!!!
Хриси
Рейтинг: 1560 РазстроеноДайте ми пример за едно нещо в БДЖ, което да е като хората. Разписанията, точността, подвижният състав (и хигиената в него), резервационната система? Защо мога да си купя билет за влак в Норвегия за след три месеца, докато си седя пред компютъра в София и да го покажа на кондуктора на смартфона си, а не мога да си купя билет за влак от Бургас до София, който не е поддържан от онлайн системата за резервация, а трябва да пращам човек в Бургас на касата на гарата? Аз обичам да пътувам с влак, но БДЖ може да откаже и най-големия любител-мазохист. И какво ме грее, че железопътната мрежа била развита, като условията за пътуване по нея са кошмарни?
Що се отнася до Български пощи , през 2018 година все още описват пратки на ръка в едни омазнени тефтери и като идеш да си я вземеш, се почва едно прелистване и плюнчене. Как така едно препоръчано писмо от София до София пътува ЕДИН МЕСЕЦ?!
И двете предприятия са чудесен пример за пълно безхаберие и умишлена съсипия, за да пътуват хората в частните автобуси и да плащат дебелите тарифи на куриерските фирми. Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
Веселин Дечев
Рейтинг: 1446 ВеселоИ сега?
В Русия съм! В Русия съм!Кой е виновен?
Пак ли Орешарски?
Или Тройната коалиция?
Stanko
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#40] от "Хриси":
Прав сте за умишлената съсипия. Ама нали мантрата е да не остане нищо държавно. Целта е приватизацията да се представи като нещо неизбежно. Дори концесията на Летище "София" я обясниха с кризата в БДЖ.
Не сте прав, че не ви "грее" за развитата мрежа. Мисията и задачите на БДЖ не би трябвало да са да угодят на някого, който пътува София-Бургас-София и иска да си показва смартфона вместо билет. Вашите желания се споделят от около 1% от потенциалните пътници.
А колкото до Пощите и писмото, пътувало един месец... Отново ще повторя, че изолиран личен опит не значи нищо. Потърсете в интернет и ще видите куриози от цял свят за писма, пътували с години. Като редовен потребител (както по работа, така и като частно лице) съм сравнително доволен от Български пощи. Определено по-доволен от всички други алтернативи, включително от чуждите куриерски фирми.
Хриси
Рейтинг: 1560 НеутралноНапротив, мисията и задачите на БДЖ, Български пощи, както и на всяка друга нормална компания в сферата на услугите, е да предлага максимално добра, удобна и привлекателна услуга на приемлива цена, на максимален брой хора. Това включва чисти и прилични вагони, които, по възможност да не се палят и да може да се вижда от прозореца, спазване на разписанията, а не закъснения от ЧАСОВЕ и удобна резервационна система. Дори не изпадам в мечти за адекватни за сезона температури в купетата, чиста тоалетна, безжичен интернет и електрически контакти.
А що се отнася до скоростта на Български пощи, примерът с писмото, пътувало един месец, съвсем не е единичен случай. Some say the end is near, Some say we'll see Armageddon soon, I certainly hope we will, I sure could use a vacation from this bullshit three-ring circus sideshow.
Bojidar Vasilev
Рейтинг: 416 НеутралноБДЖ да се радва че все още някой пътува с влак
k.bradshaw
Рейтинг: 8 НеутралноОт много години ползвам влак ежедневно , за да ходя на работа. За мен това е най - сигурния транспорт. Въпроса е, защо години наред се прави всичко възможно БДЖ, да се съсипе. Преди 2-3 години се отказах от БДЖ, защото, поради ремонт на линията, влакове бяха много нередовни. Започнах да пътувам с междуградски автобуси. Като през лятото бяха малки бусчета, и хората се тъпчеха като сърдели. Не ми се мисли какво би станало при инцидент на пътя. Част от пътниците подадоха сигнал в Даи, и познаите на другия ден, когато трябваше да ги проверят си беше голям автобус. Отказах се от автобуса, започнах да пътувам с кола, но в един момент започнах да се моля да се прибера жива в къщи. Сега отново съм с влак. Вече пристига навреме. Просто БДЖ има нужда от добро управление, за да е всичко ок
neadekvaten
Рейтинг: 238 НеутралноНа млади години имах неудоволствието да общувам няколко пъти с този тип, и мога да потвърдя, че си прав.
Самият факт, че в БГ такива недоразумения стават шефове на големи фирми, организации, институции, и пр., показва в каква идиотска държава живеем.
daskal1
Рейтинг: 3813 НеутралноДо коментар [#38] от "baba_zozolana":
В Чехия, Полша ползвам влакове и не съм срещал подобни проблеми. Но, в България сме уникални за много неща...
Gopeто
Рейтинг: 1727 ГневноЛичи си, че Владимиров е от футбола. Единствената му грижа за БДЖ е да има футболен отбор. Проблема с препълнените влакове разрешава като....забранява на хората да се возят.
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян ПетровПреди години по великденските празници един пътнически влак беше препълнен още на Централна гара в София. Начлничката на влака се разправяше с пътниците, защото се страхуваше от нейните началници. В крайна сметка закачиха още един вагон. Та проблемът със спонтанните пътувания е отигран в Железницата и има решение. За Владимиров обаче по-големият проблем е отллива на пътници от автобусите, които не возят по-добре от БДЖ.
Накрая да попитам по Гергьовден ще има ли запазени места за пътническите влакове? Защото досега никога не е имало.
Радка
Рейтинг: 466 НеутралноОт големите гари ще се купят запазени места, да му мислят пътниците от малките гари. БДЖ би следвало да е и за тях.
neut
Рейтинг: 524 Неутрално"Пътуването по празниците БДЖ вече ще става само срещу предварително запазено място"
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restВъпреки че това изречение страда граматически, инициативата на БДЖ следва добрите практики на развитите страни по света