Веригата Domino’s Pizza се разраства към Пловдив, Варна, Бургас и Белград

България е един от лидерите по качество в цялата франчайз система на Domino’s, твърди управителят на българското дружество.

© Юлия Лазарова

България е един от лидерите по качество в цялата франчайз система на Domino’s, твърди управителят на българското дружество.



Притежателите на франчайз правата за България на американската верига за продажба и доставка на пици Domino’s ще открият до година 8 нови обекта в страната. Те разширяват бизнеса си и към Сърбия като планират да открият два обекта в Белград до края на годината.


"Опитът от вече 7 години на българския пазар ни прави уверени да разширим своята дейност и да достигнем чужди пазари, доказвайки, че качеството ни на работа на местно ниво ще допринесе за нашето развитие", заяви Никола Николов, собственик и управител в Domino’s България. Той добави, че България е един от лидерите по качество в цялата франчайз система на Domino’s.


През миналата година оборотът на компанията е 33.3 млн. лв., а печалбата - 665 хил. лв. През 2018 г. броят пицарии ще достигне 24, след като предстои да бъдат отворени 4 обекта в Пловдив, 2 в София и по един в два нови за дружеството града – Варна и Бургас. Служителите вече са 823, а средният брой поръчки на ден на обект е 450.




Собственици на компанията са Лазгин Маджид с 61.5% и Никола Николов с 38.5%.


Близо 85% от приходите са от доставки като средната продължителност за изчакване на поръчка е около 30 минути. Това се дължи на собствената логистична мрежа, която компанията е изградила. През 2014 г. България повежда класацията в световен мащаб като държава със средно най-много поръчки на ресторант, съобщи финансовият директор Емануела Николова.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK