"Мтел" обявява промени в бранда и обслужването

"Мтел" обявява промени в бранда и обслужването

© Цветелина Белутова, Капитал



Мобилният оператор "Мтел" днес ще обяви промени, свързани както с бранда на компанията, така и с обслужването.


Занапред телекомуникационната компания ще оперира под името А1. Още през септември миналата година компанията майка на най-големия български мобилен оператор - Telekom Austria Group (TAG), обяви, че ще прекръсти всичките си подразделения в региона на А1. тогава от компанията обясниха, че целта на ребрандирането е да предоставят едно и също изживяване и оферти на всичките си 24 млн. клиенти в седем държави. Промяната обаче ще се случи поетапно в засвисимост от пазарните особености.


До момента компанията майка ползваше бранда А1 в Австрия и Словения, а в България, Беларус, Хърватия, Сърбия и Македония той беше друг.




Компанията очаква премениването към общия бранд A1 в отделните държави и амортизацията на локалните марки да се отразят на нетните резултати на групата до 2019 г.


През есента компанията, която е част от конгломерата на Карлос Слим America Movil, обявих, че марките се оценяват на 350 млн. евро към края на 2016 г.


При обявяването на този план през миналата година от "Мтел" обясниха пред "Капитал", че ребрандирането
в А1 ще включва цялостна промяна на компанията, освен смяна на името и логото на телекома от компанията ще предлагат в допълнение нови услуги и продукти, по-качествена мрежа и още по-добро ниво на обслужване на клиентите.


Подробности очаквайте по-късно на www.dnevnik.bg.

Ключови думи към статията:

Коментари (43)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 675 Неутрално

    Това с обслужването им е вечния препъни-камък. Все тоя манталитет на Грашнов и Батков - неизкореним.

    седеньето го зголемува задникот
  2. 2 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1174 Неутрално

    Не вярвам това да им доведе повече клиенти.

  3. 3 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 884 Неутрално

    Драги, Ментел не е най големия български мобилен оператор от години - нито като клиенти, нито като покритие... Като да кажем от голямата драма с фактурите.

    Евроатлантида
  4. 4 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4706 Неутрално

    Прекалено много надежди залагат на един пморо прост трик като ребрандирането.
    Трябват им нови, по-добри продукти и ново отношение към клиентите а не да нахалстват като амбулантни търговци.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  5. 5 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5633 Неутрално

    Всъщност ребрандирането си е опасност...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  7. 7 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2998 Неутрално

    Ако спрат да лъжат на дребно, може да им се получат нещата.... Ама, едва ли.

    Бивш tww09306483.
  8. 8 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 628 Неутрално

    ...и ново отношение към клиентите а не да нахалстват като амбулантни търговци.
    —цитат от коментар 4 на КМЕТ В СЯНКА


    Точно. Онзи ден попаднах на един такъв. Реши, че е хванал поредната рибка, ама не позна....

    No Pain No Gain
  9. 9 Профил на alray
    alray
    Рейтинг: 520 Неутрално

    Вълкът козината си мени... са казали мъдрите хора.. това сме го гледали, отношението към клиента не става по-добро, нито сметките им намаляват..но пък говорят повече, това е истина. Но и какво си казват! Важно е качеството и съдържанието на проведения разговор, а не неговата продължителност, ама това си е и до манталитет!!!

  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  11. 11 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4706 Неутрално

    До коментар [#8] от "tokkay":

    Такова им е обучението и им зависят заплатите като на продавачи на застраховки по домовете.
    Лошото е , че и други са започнали същото дървеняшко обучение като за клиенти аборигени.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  12. 12 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1225 Неутрално

    А 1, а още 1, а...
    Както каза някой, докато не спрат да имат за политика да лъжат всеки на дребно, нищо няма да стане.
    Все има нещо недоизказано, недонаписано в договорите, недосметнато и все в тяхна полза.
    Най-мразя дребните лъжи, а при тях е фирмена политика.
    Не, благодаря.

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  13. 13 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4706 Неутрално

    До коментар [#10] от "rafa1986":

    Особено досадни са с възрастните хора. вече няколко пъти се срещат с мен след като са изнудили други хора да подпишат нещо.
    Сега тормозят за подпис на писмено съгласие да боравят с данните на клиентите.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  14. 14
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  15. 15 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 675 Весело

    Гледам, тук сме хора с различни възгледи по други теми, а какво единодушие цари!

    седеньето го зголемува задникот
  16. 16 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3003 Неутрално

    До коментар [#14] от "yavooor":

    Че то А1 е именно австрийска Гинка?!

  17. 17 Профил на kdesen
    kdesen
    Рейтинг: 279 Неутрално

    Ех, то да ставаше с едно ребрандиране... трябва и акъл!

  18. 18 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 766 Неутрално

    Мтел имат най-отвратителното обслужване на клиенти. Да не говорим, че лъжат на килограм, и после ако мине.

    Every cradle is a grave.
  19. 19 Профил на Мондиана
    Мондиана
    Рейтинг: 1328 Неутрално

    Нищо лошо в идеята за ребрандиране, но А1 ми звучи като елемент от уравнение, не като име.

  20. 20 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4706 Неутрално

    До коментар [#19] от "Мондиана":

    Едно ребрандиране по същество си е една евтина измама на търговеца за заблуда на клиентите.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  21. 21 Профил на galindimov
    galindimov
    Рейтинг: 213 Неутрално

    сякаш беше вчера... мине, не мине време Мтел се ребрандира. Нови изживявания, нови възможности, мечти и химери и накрая .. Мтел, опашки в офисите (само като наблюдател казвам, не съм стъпвал там от 10 години), недоволни клиенти (обратна връзка от бизнес и физически лица), абсолютно неясни тарифи и планове, услуги, които не искаш, а плащаш. И отнема доста време и нерви да ти прекратят договора (обратна връзка от потърпевши).
    След 3-4 години пак да се ребрандирате.

  22. 22 Профил на Slick
    Slick
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Най-гнусното обслужване евър. Тука е така.

  23. 23 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 933 Любопитно

    Амортизацията на локалните марки-моля нЕкой Економист да ми разясни как се амортизира марка? Какви са амокртизационните фактори? Как се отчитат и изчисляват!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  24. 24 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 1901 Гневно

    Колко пъти се променяха и все си останаха същите.
    Тарикатчета на дребно.

    Скоро бях из Трънско по работа и през по-голямата част от времето бях в мрежата на сръбски оператор.
    Сметката ми докара разрив в отношенията със счетоводството.

    Ово е покритие!

    Panta rhei....
  25. 25 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 741 Неутрално

    Карлос Слим - човекът, който предложи работната седмица да е тридневна. И се аргументира много сериозно защо. За което заслужава уважение.

  26. 26 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4706 Неутрално

    До коментар [#23] от "Антикорупционен блок-Да Корупция!":

    Натрупани негативи в клиентите, недоволни от услугите, продуктите и обслужването.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  27. 27 Профил на Balkanets
    Balkanets
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Днес се местя от Виваком в Мтел. С ясното съзнание, че отивам от трън та на глог. Обаче Мтел ми предложиха много по-добра оферта, докато МОЯТ ОПЕРАТОР, местният офис на Виваком, след 12 години лоялен и коректен клиент решиха да си направят икономия в бюджета, като прецакат "чичо от село".

    Уважаеми господа от Виваком, не знам как си бюджетирате структурите, но ниските ви нива в момента цакат изборно клиентите си. Не е ясно по какви критерии, но на мен ми се струва чисто субективно. Червената линия на лоялноста на един клиент е когато при еднакви други условия и при еднаква цена той избира досегашния си оператор. Никой клиент не обича да му извиват ръцете. В един свободен пазар реплики от типа "Еми това е положението!" не вървят.

    Така че от днес се бройте с 5 бр. карти по-малко. Ще си приказваме пак след две години, но тогава Мтел ще са в позицията на МОЯ ОПЕРАТОР.

  28. 28 Профил на ВаняХр
    ВаняХр
    Рейтинг: 683 Неутрално

    Има една приказка - Вълкът козината си мени, но нрава не!

  29. 29 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 675 Неутрално

    Имаше моменти, в които съм плащал по над 70 лева за една карта месечно + услуги като телевизия и т.н. Сега плащам около 30 и след последните им цигании в роуминг - имал съм право според договора ми само на 150 МВ в роуминг според "политиката за справедливо ползване" реших да ги оставя. Комуникацията им с клиентите е тотално сбъркана - пробвайте да ги тагнете в Туитър или Фейсбук с негативен коментар - или неадекватна реакция от типа "според договора ви е така, и така ще е", или коментара се изтрива. Няма да си закрия картата, ще я сложа на минимална тарифа и няма да я ползвам, освен да приемам обаждания.
    Ментел няма да е лошо да помислят за услуга преминаване от абонамент на предплатен план - ще задържат доста повече клиенти, отколкото със сегашните врътки за отказване. Опитаха се да натоварят една фирма с около хилядарка, защото решиха да ги напуснат. Е, пратихме им нотариална покана и клекнаха. Ако мине - може да е новото им лого.

    седеньето го зголемува задникот
  30. 30 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Колко пъти се променяха и все си останаха същите.Тарикатчета на дребно.Скоро бях из Трънско по работа и през по-голямата част от времето бях в мрежата на сръбски оператор.Сметката ми докара разрив в отношенията със счетоводството.Ово е покритие!
    —цитат от коментар 24 на Molossian


    Ми другия път си изключи роуминга, за по-малко минута става.

  31. 31 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1420 Неутрално

    "...освен смяна на името и логото на телекома от компанията ще предлагат в допълнение нови услуги и продукти, по-качествена мрежа и още по-добро ниво на обслужване на клиентите."

    Това го чуваме всеки път и всеки път резултатът е един и същ - незадоволителен.
    Докато на клиентът се гледа само като на дойна крава, докато не се промени манталитетът в управлението, което е все едно и също, независимо кой стои начело, нищо няма да се промени.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  32. 32 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1420 Гневно

    До коментар [#27] от "Balkanets":

    Познавам хора, които премиха през договори с всички български оператори и накрая отчаяно установиха, че всичките са едни и същи - никога клиентът не е най-важния за тях, а само и единствено собственият им интерес. Не знам дали причините се крият в географските ширини, климатът или мантътлатетът, но всички лъжат клиентите си безочливо, а обслужването е пълен ужас.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  33. 34 Профил на Plamen
    Plamen
    Рейтинг: 234 Неутрално

    До коментар [#23] от "Антикорупционен блок-Да Корупция!":

    https://www.iasplus.com/en/standards/ias/ias36

  34. 35 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2998 Неутрално

    До коментар [#30] от "usero":

    Аха...! Един приятел си го изключи роуминга, че и интернета даже. Естествено, след скандали и няколко дневни разправии. По едно време, пак почнали да му искат пари, за... интернет! Преценили, че ще му трябва и го включили...! :)

    Бивш tww09306483.
  35. 36 Профил на Valeria
    Valeria
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Изненадвам се, че все още има хора, които ползват услугите им.

  36. 37 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7064 Неутрално

    Те и другите не са цвете.

  37. 38 Профил на Евгения Христова
    Евгения Христова
    Рейтинг: 271 Неутрално

    До коментар [#7] от "tww09306483":

    От доста време се вижда, че лъгането на дребно не се получава. Не само при тях, но и при останалите оператори. Настроиха всички потребители срещу себе си.

    Евгения Христова
  38. 39 Профил на Евгения Христова
    Евгения Христова
    Рейтинг: 271 Гневно

    Питам се кога ще стане възможно да видя договора, който ми предлагат да подпиша на сайта на оператора. Искам да го прочета, може да искам и съвет от адвокат. И когато се реша - да отида в офиса и да подпиша точно това, което съм прочела и обмислила. Не е ли опит за дребна и подла лъжа, да подписваме договора, не на хартия а с нещо като таблет, а текста на договора да се вижда на монитора. Последният е обърнат почти напълно към служителя и клиентът не може да го чете.

    Евгения Христова
  39. 40 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 1901 Неутрално

    До коментар [#30] от "usero":

    Става за секунди, ако това е въпроса, но на мен телефона ми трябваше. Търсеха ме хора по работа.
    За данните, ок, ползвах си личния(на друг оператор), ама това да нямаш покритие, дори за разговори си е направо излагация.
    Е на следващото ми ходене вече бях сменил оператора, та нямах ядове.

    Panta rhei....
  40. 41 Профил на Molossian
    Molossian
    Рейтинг: 1901 Неутрално

    До коментар [#39] от "Евгения Христова":

    Да, наистина това е голяма тъпотия.
    Не виждам какъв им е проблема след като е взет подписа, да сканират документа и съответно да го качат в системата.

    Panta rhei....
  41. 42 Профил на Radoslav Momchilov
    Radoslav Momchilov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Имам карти и на трите оператора и с чиста съвест мога да кажа че най-некадърно и противно обслужване е на теленор. Не знам дали е само на офисите им в София, но във всички стоят и просто стоят и гледат кога ще им свърши смяната. На последното ми посещение даже жената си дъвчеше дъвка пред мен. На Мтел също са некадърници а пък и при тях в единя офис ти казват едно а в другия друго. Най-малко лошо впечатление са ми направили Виваком, тяхното покритие е най-доброто особено за разговори. Но това са лични мой мнения и не ангажирам никой с тях.

  42. 43 Профил на Евгения Христова
    Евгения Христова
    Рейтинг: 271 Неутрално

    До коментар [#41] от "Molossian":

    Не след подписването, а преди това! Предлагат договор с разни врели-некипели, но не мога да го намеря на сайта им, защото бил "специално за мен" Дрън, дрън... няма да им подпиша договор, карам на предплатени минути.

    Евгения Христова




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK