Драги, Ментел не е най големия български мобилен оператор от години - нито като клиенти, нито като покритие... Като да кажем от голямата драма с фактурите.
Прекалено много надежди залагат на един пморо прост трик като ребрандирането. Трябват им нови, по-добри продукти и ново отношение към клиентите а не да нахалстват като амбулантни търговци.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Вълкът козината си мени... са казали мъдрите хора.. това сме го гледали, отношението към клиента не става по-добро, нито сметките им намаляват..но пък говорят повече, това е истина. Но и какво си казват! Важно е качеството и съдържанието на проведения разговор, а не неговата продължителност, ама това си е и до манталитет!!!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Такова им е обучението и им зависят заплатите като на продавачи на застраховки по домовете. Лошото е , че и други са започнали същото дървеняшко обучение като за клиенти аборигени.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
А 1, а още 1, а... Както каза някой, докато не спрат да имат за политика да лъжат всеки на дребно, нищо няма да стане. Все има нещо недоизказано, недонаписано в договорите, недосметнато и все в тяхна полза. Най-мразя дребните лъжи, а при тях е фирмена политика. Не, благодаря.
Особено досадни са с възрастните хора. вече няколко пъти се срещат с мен след като са изнудили други хора да подпишат нещо. Сега тормозят за подпис на писмено съгласие да боравят с данните на клиентите.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
сякаш беше вчера... мине, не мине време Мтел се ребрандира. Нови изживявания, нови възможности, мечти и химери и накрая .. Мтел, опашки в офисите (само като наблюдател казвам, не съм стъпвал там от 10 години), недоволни клиенти (обратна връзка от бизнес и физически лица), абсолютно неясни тарифи и планове, услуги, които не искаш, а плащаш. И отнема доста време и нерви да ти прекратят договора (обратна връзка от потърпевши). След 3-4 години пак да се ребрандирате.
Амортизацията на локалните марки-моля нЕкой Економист да ми разясни как се амортизира марка? Какви са амокртизационните фактори? Как се отчитат и изчисляват!
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
Колко пъти се променяха и все си останаха същите. Тарикатчета на дребно.
Скоро бях из Трънско по работа и през по-голямата част от времето бях в мрежата на сръбски оператор. Сметката ми докара разрив в отношенията със счетоводството.
Днес се местя от Виваком в Мтел. С ясното съзнание, че отивам от трън та на глог. Обаче Мтел ми предложиха много по-добра оферта, докато МОЯТ ОПЕРАТОР, местният офис на Виваком, след 12 години лоялен и коректен клиент решиха да си направят икономия в бюджета, като прецакат "чичо от село".
Уважаеми господа от Виваком, не знам как си бюджетирате структурите, но ниските ви нива в момента цакат изборно клиентите си. Не е ясно по какви критерии, но на мен ми се струва чисто субективно. Червената линия на лоялноста на един клиент е когато при еднакви други условия и при еднаква цена той избира досегашния си оператор. Никой клиент не обича да му извиват ръцете. В един свободен пазар реплики от типа "Еми това е положението!" не вървят.
Така че от днес се бройте с 5 бр. карти по-малко. Ще си приказваме пак след две години, но тогава Мтел ще са в позицията на МОЯ ОПЕРАТОР.
Имаше моменти, в които съм плащал по над 70 лева за една карта месечно + услуги като телевизия и т.н. Сега плащам около 30 и след последните им цигании в роуминг - имал съм право според договора ми само на 150 МВ в роуминг според "политиката за справедливо ползване" реших да ги оставя. Комуникацията им с клиентите е тотално сбъркана - пробвайте да ги тагнете в Туитър или Фейсбук с негативен коментар - или неадекватна реакция от типа "според договора ви е така, и така ще е", или коментара се изтрива. Няма да си закрия картата, ще я сложа на минимална тарифа и няма да я ползвам, освен да приемам обаждания. Ментел няма да е лошо да помислят за услуга преминаване от абонамент на предплатен план - ще задържат доста повече клиенти, отколкото със сегашните врътки за отказване. Опитаха се да натоварят една фирма с около хилядарка, защото решиха да ги напуснат. Е, пратихме им нотариална покана и клекнаха. Ако мине - може да е новото им лого.
Колко пъти се променяха и все си останаха същите.Тарикатчета на дребно.Скоро бях из Трънско по работа и през по-голямата част от времето бях в мрежата на сръбски оператор.Сметката ми докара разрив в отношенията със счетоводството.Ово е покритие!
"...освен смяна на името и логото на телекома от компанията ще предлагат в допълнение нови услуги и продукти, по-качествена мрежа и още по-добро ниво на обслужване на клиентите."
Това го чуваме всеки път и всеки път резултатът е един и същ - незадоволителен. Докато на клиентът се гледа само като на дойна крава, докато не се промени манталитетът в управлението, което е все едно и също, независимо кой стои начело, нищо няма да се промени.
Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
Познавам хора, които премиха през договори с всички български оператори и накрая отчаяно установиха, че всичките са едни и същи - никога клиентът не е най-важния за тях, а само и единствено собственият им интерес. Не знам дали причините се крият в географските ширини, климатът или мантътлатетът, но всички лъжат клиентите си безочливо, а обслужването е пълен ужас.
Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
Аха...! Един приятел си го изключи роуминга, че и интернета даже. Естествено, след скандали и няколко дневни разправии. По едно време, пак почнали да му искат пари, за... интернет! Преценили, че ще му трябва и го включили...! :)
От доста време се вижда, че лъгането на дребно не се получава. Не само при тях, но и при останалите оператори. Настроиха всички потребители срещу себе си.
Питам се кога ще стане възможно да видя договора, който ми предлагат да подпиша на сайта на оператора. Искам да го прочета, може да искам и съвет от адвокат. И когато се реша - да отида в офиса и да подпиша точно това, което съм прочела и обмислила. Не е ли опит за дребна и подла лъжа, да подписваме договора, не на хартия а с нещо като таблет, а текста на договора да се вижда на монитора. Последният е обърнат почти напълно към служителя и клиентът не може да го чете.
Става за секунди, ако това е въпроса, но на мен телефона ми трябваше. Търсеха ме хора по работа. За данните, ок, ползвах си личния(на друг оператор), ама това да нямаш покритие, дори за разговори си е направо излагация. Е на следващото ми ходене вече бях сменил оператора, та нямах ядове.
Имам карти и на трите оператора и с чиста съвест мога да кажа че най-некадърно и противно обслужване е на теленор. Не знам дали е само на офисите им в София, но във всички стоят и просто стоят и гледат кога ще им свърши смяната. На последното ми посещение даже жената си дъвчеше дъвка пред мен. На Мтел също са некадърници а пък и при тях в единя офис ти казват едно а в другия друго. Най-малко лошо впечатление са ми направили Виваком, тяхното покритие е най-доброто особено за разговори. Но това са лични мой мнения и не ангажирам никой с тях.
Не след подписването, а преди това! Предлагат договор с разни врели-некипели, но не мога да го намеря на сайта им, защото бил "специално за мен" Дрън, дрън... няма да им подпиша договор, карам на предплатени минути.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Пипера е много лют
Рейтинг: 727 НеутралноТова с обслужването им е вечния препъни-камък. Все тоя манталитет на Грашнов и Батков - неизкореним.
седеньето го зголемува задникот442
Рейтинг: 1370 НеутралноНе вярвам това да им доведе повече клиенти.
sa6
Рейтинг: 1629 НеутралноДраги, Ментел не е най големия български мобилен оператор от години - нито като клиенти, нито като покритие... Като да кажем от голямата драма с фактурите.
ЕвроатлантидаКМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4597 НеутралноПрекалено много надежди залагат на един пморо прост трик като ребрандирането.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Трябват им нови, по-добри продукти и ново отношение към клиентите а не да нахалстват като амбулантни търговци.
penetrating
Рейтинг: 8121 НеутралноВсъщност ребрандирането си е опасност...
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Petleshev
Рейтинг: 2751 НеутралноАко спрат да лъжат на дребно, може да им се получат нещата.... Ама, едва ли.
Бивш tww09306483.Тодор Пеев
Рейтинг: 292 НеутралноТочно. Онзи ден попаднах на един такъв. Реши, че е хванал поредната рибка, ама не позна....
No Pain No Gain
alray
Рейтинг: 438 НеутралноВълкът козината си мени... са казали мъдрите хора.. това сме го гледали, отношението към клиента не става по-добро, нито сметките им намаляват..но пък говорят повече, това е истина. Но и какво си казват! Важно е качеството и съдържанието на проведения разговор, а не неговата продължителност, ама това си е и до манталитет!!!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4597 НеутралноДо коментар [#8] от "tokkay":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Такова им е обучението и им зависят заплатите като на продавачи на застраховки по домовете.
Лошото е , че и други са започнали същото дървеняшко обучение като за клиенти аборигени.
pariah
Рейтинг: 1154 НеутралноА 1, а още 1, а...
- A witty saying proves nothing. VoltaireКакто каза някой, докато не спрат да имат за политика да лъжат всеки на дребно, нищо няма да стане.
Все има нещо недоизказано, недонаписано в договорите, недосметнато и все в тяхна полза.
Най-мразя дребните лъжи, а при тях е фирмена политика.
Не, благодаря.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4597 НеутралноДо коментар [#10] от "rafa1986":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Особено досадни са с възрастните хора. вече няколко пъти се срещат с мен след като са изнудили други хора да подпишат нещо.
Сега тормозят за подпис на писмено съгласие да боравят с данните на клиентите.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Пипера е много лют
Рейтинг: 727 ВеселоГледам, тук сме хора с различни възгледи по други теми, а какво единодушие цари!
седеньето го зголемува задникотwre501051215
Рейтинг: 3414 НеутралноДо коментар [#14] от "yavooor":
Че то А1 е именно австрийска Гинка?!
kdesen
Рейтинг: 284 НеутралноЕх, то да ставаше с едно ребрандиране... трябва и акъл!
Ватник
Рейтинг: 468 НеутралноМтел имат най-отвратителното обслужване на клиенти. Да не говорим, че лъжат на килограм, и после ако мине.
Every cradle is a grave.Мондиана
Рейтинг: 1501 НеутралноНищо лошо в идеята за ребрандиране, но А1 ми звучи като елемент от уравнение, не като име.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4597 НеутралноДо коментар [#19] от "Мондиана":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Едно ребрандиране по същество си е една евтина измама на търговеца за заблуда на клиентите.
galindimov
Рейтинг: 231 Неутралносякаш беше вчера... мине, не мине време Мтел се ребрандира. Нови изживявания, нови възможности, мечти и химери и накрая .. Мтел, опашки в офисите (само като наблюдател казвам, не съм стъпвал там от 10 години), недоволни клиенти (обратна връзка от бизнес и физически лица), абсолютно неясни тарифи и планове, услуги, които не искаш, а плащаш. И отнема доста време и нерви да ти прекратят договора (обратна връзка от потърпевши).
След 3-4 години пак да се ребрандирате.
Slick
Рейтинг: 450 НеутралноНай-гнусното обслужване евър. Тука е така.
джендър NATO generals
Рейтинг: 1020 ЛюбопитноАмортизацията на локалните марки-моля нЕкой Економист да ми разясни как се амортизира марка? Какви са амокртизационните фактори? Как се отчитат и изчисляват!
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токMolossian
Рейтинг: 345 ГневноКолко пъти се променяха и все си останаха същите.
Panta rhei....Тарикатчета на дребно.
Скоро бях из Трънско по работа и през по-голямата част от времето бях в мрежата на сръбски оператор.
Сметката ми докара разрив в отношенията със счетоводството.
Ово е покритие!
subaru
Рейтинг: 688 НеутралноКарлос Слим - човекът, който предложи работната седмица да е тридневна. И се аргументира много сериозно защо. За което заслужава уважение.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4597 НеутралноДо коментар [#23] от "Антикорупционен блок-Да Корупция!":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Натрупани негативи в клиентите, недоволни от услугите, продуктите и обслужването.
Balkanets
Рейтинг: 229 НеутралноДнес се местя от Виваком в Мтел. С ясното съзнание, че отивам от трън та на глог. Обаче Мтел ми предложиха много по-добра оферта, докато МОЯТ ОПЕРАТОР, местният офис на Виваком, след 12 години лоялен и коректен клиент решиха да си направят икономия в бюджета, като прецакат "чичо от село".
Уважаеми господа от Виваком, не знам как си бюджетирате структурите, но ниските ви нива в момента цакат изборно клиентите си. Не е ясно по какви критерии, но на мен ми се струва чисто субективно. Червената линия на лоялноста на един клиент е когато при еднакви други условия и при еднаква цена той избира досегашния си оператор. Никой клиент не обича да му извиват ръцете. В един свободен пазар реплики от типа "Еми това е положението!" не вървят.
Така че от днес се бройте с 5 бр. карти по-малко. Ще си приказваме пак след две години, но тогава Мтел ще са в позицията на МОЯ ОПЕРАТОР.
ВаняХр
Рейтинг: 632 НеутралноИма една приказка - Вълкът козината си мени, но нрава не!
Пипера е много лют
Рейтинг: 727 НеутралноИмаше моменти, в които съм плащал по над 70 лева за една карта месечно + услуги като телевизия и т.н. Сега плащам около 30 и след последните им цигании в роуминг - имал съм право според договора ми само на 150 МВ в роуминг според "политиката за справедливо ползване" реших да ги оставя. Комуникацията им с клиентите е тотално сбъркана - пробвайте да ги тагнете в Туитър или Фейсбук с негативен коментар - или неадекватна реакция от типа "според договора ви е така, и така ще е", или коментара се изтрива. Няма да си закрия картата, ще я сложа на минимална тарифа и няма да я ползвам, освен да приемам обаждания.
седеньето го зголемува задникотМентел няма да е лошо да помислят за услуга преминаване от абонамент на предплатен план - ще задържат доста повече клиенти, отколкото със сегашните врътки за отказване. Опитаха се да натоварят една фирма с около хилядарка, защото решиха да ги напуснат. Е, пратихме им нотариална покана и клекнаха. Ако мине - може да е новото им лого.
usero
Рейтинг: 561 НеутралноМи другия път си изключи роуминга, за по-малко минута става.
Jessika
Рейтинг: 1443 Неутрално"...освен смяна на името и логото на телекома от компанията ще предлагат в допълнение нови услуги и продукти, по-качествена мрежа и още по-добро ниво на обслужване на клиентите."
Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”Това го чуваме всеки път и всеки път резултатът е един и същ - незадоволителен.
Докато на клиентът се гледа само като на дойна крава, докато не се промени манталитетът в управлението, което е все едно и също, независимо кой стои начело, нищо няма да се промени.
Jessika
Рейтинг: 1443 ГневноДо коментар [#27] от "Balkanets":
Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”Познавам хора, които премиха през договори с всички български оператори и накрая отчаяно установиха, че всичките са едни и същи - никога клиентът не е най-важния за тях, а само и единствено собственият им интерес. Не знам дали причините се крият в географските ширини, климатът или мантътлатетът, но всички лъжат клиентите си безочливо, а обслужването е пълен ужас.
Plamen
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#23] от "Антикорупционен блок-Да Корупция!":
https://www.iasplus.com/en/meeting-notes/ifrs-ic/2010/january/ias-27-impairment-of-investments-in-subsidiaries-jointly-controlled-entities-and-associates-in-the-separate-financial-statements-of-the-investor
Plamen
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#23] от "Антикорупционен блок-Да Корупция!":
https://www.iasplus.com/en/standards/ias/ias36
Petleshev
Рейтинг: 2751 НеутралноДо коментар [#30] от "usero":
Бивш tww09306483.Аха...! Един приятел си го изключи роуминга, че и интернета даже. Естествено, след скандали и няколко дневни разправии. По едно време, пак почнали да му искат пари, за... интернет! Преценили, че ще му трябва и го включили...! :)
Valeria
Рейтинг: 450 НеутралноИзненадвам се, че все още има хора, които ползват услугите им.
Роси
Рейтинг: 7804 НеутралноТе и другите не са цвете.
Евгения Христова
Рейтинг: 284 НеутралноДо коментар [#7] от "tww09306483":
Евгения ХристоваОт доста време се вижда, че лъгането на дребно не се получава. Не само при тях, но и при останалите оператори. Настроиха всички потребители срещу себе си.
Евгения Христова
Рейтинг: 284 ГневноПитам се кога ще стане възможно да видя договора, който ми предлагат да подпиша на сайта на оператора. Искам да го прочета, може да искам и съвет от адвокат. И когато се реша - да отида в офиса и да подпиша точно това, което съм прочела и обмислила. Не е ли опит за дребна и подла лъжа, да подписваме договора, не на хартия а с нещо като таблет, а текста на договора да се вижда на монитора. Последният е обърнат почти напълно към служителя и клиентът не може да го чете.
Евгения ХристоваMolossian
Рейтинг: 345 НеутралноДо коментар [#30] от "usero":
Panta rhei....Става за секунди, ако това е въпроса, но на мен телефона ми трябваше. Търсеха ме хора по работа.
За данните, ок, ползвах си личния(на друг оператор), ама това да нямаш покритие, дори за разговори си е направо излагация.
Е на следващото ми ходене вече бях сменил оператора, та нямах ядове.
Molossian
Рейтинг: 345 НеутралноДо коментар [#39] от "Евгения Христова":
Panta rhei....Да, наистина това е голяма тъпотия.
Не виждам какъв им е проблема след като е взет подписа, да сканират документа и съответно да го качат в системата.
Radoslav Momchilov
Рейтинг: 8 НеутралноИмам карти и на трите оператора и с чиста съвест мога да кажа че най-некадърно и противно обслужване е на теленор. Не знам дали е само на офисите им в София, но във всички стоят и просто стоят и гледат кога ще им свърши смяната. На последното ми посещение даже жената си дъвчеше дъвка пред мен. На Мтел също са некадърници а пък и при тях в единя офис ти казват едно а в другия друго. Най-малко лошо впечатление са ми направили Виваком, тяхното покритие е най-доброто особено за разговори. Но това са лични мой мнения и не ангажирам никой с тях.
Евгения Христова
Рейтинг: 284 НеутралноДо коментар [#41] от "Molossian":
Евгения ХристоваНе след подписването, а преди това! Предлагат договор с разни врели-некипели, но не мога да го намеря на сайта им, защото бил "специално за мен" Дрън, дрън... няма да им подпиша договор, карам на предплатени минути.