"Уизер" промени правилата за ръчния багаж

"Уизер" промени правилата за ръчния багаж

© Надежда Чипева, Капитал



Всеки, който ползва нискобюджетни авиокомпании, знае колко строги са за размера на багажа и броя на чантите, които могат да се вземат на борда - чекиран или ръчен.. Това е и един от начините тези превозвачи да изкарват допълнително пари от пътниците в замяна на често доста ниски цени на билетите в сравнение с "нормалните" авиокомпании.


Наскоро първият стъпил на българския пазар нискобюджетен превозвач - унгарската "Уизер" (Wizzair), е променила политиката си за ръчния багаж.


"Wizz Air промени своята политика по отношение на транспортирането на ръчния багаж и качването му на борда, за да гарантира по-плавен и оптимизиран процес на качване на пътниците, особено за полетите с висока натовареност", посочват от компанията в отговор на въпрос на "Дневник" за промяната.




Уточнява се, че всеки редовен билет покрива безплатен ръчен багаж, но заради дизайна на самолета, капацитетът на багажното отделение в кабината не е безкраен и ограничава броя на ръчните чанти, които могат да бъдат качени на борда.


"Тъй като продуктът WIZZ Priority, който гарантира мястото на ръчния багаж на борда, стана много популярен сред пътуващите през последните месеци, авиокомпанията реши да въведе нова мярка, за да сведе до минимум забавянето на излитането на полета, заради качването на ръчния багаж и да увеличи удовлетвореността на клиентите", посочва превозвачът.


Мярката е вече в сила и само пътниците, купили Wizz Priority (около 8 лв. за посока - бел. ред.) ще могат да носят ръчния си багаж в кабината.


Ръчният багаж на пътниците, които не са купили тази услуга, ще бъде поставен безплатно в отделението за товари на самолета и може да бъде взет обратно от багажната лента на пристигащото летище.


Пътниците с ръчен багаж, който може да бъде поставен под седалката (максимални размери 40х30х18 см), все още имат право да носят ръчния си багаж на борда.


В момента тази промяна може да се види само на сайта на компанията. Причината за това била, че на този етап тя преминава през процедурно одобрение на отпътуващите летища.


Компанията уточнява, че новото правило важи вече за всички пътници независимо кога са купили билетите си.

Ключови думи към статията:

Коментари (74)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 2791 Весело

    "всеки редовен билет покрива безплатен ръчен багаж, но заради дизайна на самолета, капацитетът на багажното отделение в кабината не е безкраен"

    И това е новина? Има ли друг дизайн на самолети?

  2. 2 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 2459 Весело

    До коментар [#1] от "plamen_b":

    Купили са нови самолети. :) От извънземните.:)
    Или са направили втори етаж седалки.:)
    Дизайнерски...:)
    :)
    !

  3. 3 Профил на today
    today
    Рейтинг: 1443 Неутрално

    Значи багажа горе на практика е един лаптоп. Другия в багажното, но там има риск да изчезне нещо.

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  4. 4 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 2459 Весело

    До коментар [#3] от "today":

    Какво толкова има пътуващия с тези та да изчезне?:)
    Нискотарифните са за бедняци. На бедняка какво да му изчезне?:)
    :)
    Момци, примирете се. Винаги е имало две и повече класи. Само че традицията беше да са заедно в корабите, в самолетите, във влаковете.
    Нискотарифните са изцяло за долната класа. За долната класа права не се предвиждат. Така е било от времената на емигрантските кораби. Така и ще бъде...
    :)
    !

  5. 5 Профил на rat
    rat
    Рейтинг: 461 Неутрално

    Ако си с голяма раница няма проблем. Само твърдите куфари прехвърлят в багажното. Лично го изпитах няколко пъти тия дни :)

  6. 6 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 4810 Неутрално

    Който иска екстри....да не се вози на "евтини"компании!За 20 евро до Милано примерно...толкоз.

    До истината се достига с познание!
  7. 7 Профил на Алфонсо
    Алфонсо
    Рейтинг: 587 Неутрално

    Тези скоро ще ни таксуват и телефоните и ще ни държат прави, че няма място.

  8. 8 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1243 Любопитно

    До коментар [#6] от "Messerschmitt":

    Скъпите на друг тип самолети ли летят, защото гледам ползват едни и същи. Проблемът с нискобюджетните е, ако нещо се обърка полета. Докато ВА, Луфтханза или Суис ще измислят нещо, тези те оставят на произвола. Иначе, не виждам някава разлика.

  9. 9 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 2459 Весело

    До коментар [#7] от "Алфонсо":

    Чакай малко, нали на самолета има кондиционер за въздуха. А този въздух струва пари. Може да се пипне там с някоя таксичка в повече за обем...:)
    :)
    !

  10. 10 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1062 Неутрално

    Стават като Ryanair - и там преди бординга минават едни служители, оглеждат багажите и казват - този в багажното, този не. В общи линии - ако си с раничка, си ок, но с онези "малките" куфарчета с колелца - заминават в багажното. После трябва да се чака на лентата.

    седеньето го зголемува задникот
  11. 11 Профил на Ивайло Вълчев
    Ивайло Вълчев
    Рейтинг: 273 Любопитно

    До коментар [#5] от "rat":

    Сигурен ли си? Щото тя моята раничка не е много голяма (колкото да побира лаптоп и някоя дрешка) и пак не влиза в тия 40х30х18 см. Пък ако ми я вземат да я мятат напред-назад като другите куфари, то тоя лаптоп вътре няма да оцелее.

  12. 12 Профил на vxa15365434
    vxa15365434
    Рейтинг: 1338 Неутрално

    Причината е, че нискобюджетните имат много натоварен график и бързат да излетят. Нямат време са суматохата свързане с разполагането на ръчния багаж в отсеците на тавана на кабината или под седалката. Просто се влиза, сяда се, зтягат се коланите и самолета потегля.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  13. 13 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1062 Неутрално

    Раничките (стига да не са видимо огромни) не ги закачат. Лично проверен факт. А и да ги вземат, багажа се етикира като ръчен и уж се отнасят по-внимателно с него. Но винаги можеш преди да ти я вземат, да си извадиш лаптопа отвътре и да го качиш в салона.

    седеньето го зголемува задникот
  14. 14 Профил на venci4
    venci4
    Рейтинг: 1811 Неутрално

    Това го има от около 1-2 години, само че досега пускаха част от ръчния по усмотрение

    Платени форумни тролчета, така ли ви възпитават на Позитано? http://prikachi.com/images/793/8000793h.jpg
  15. 15 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 1093 Неутрално

    Скоро и такса за тоалетната ще въведат

  16. 16 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 2325 Весело

    До коментар [#4] от "AzDebil":


    До коментар [#3] от "today":Какво толкова има пътуващия с тези та да изчезне?:)Нискотарифните са за бедняци. На бедняка какво да му изчезне?!
    —цитат от коментар 4 на AzDebil


    Ми като му претарашат на "бедняка" куфара и му приберат цигарките или ракийката и той по-добре да си лети без куфар!

  17. 17 Профил на Skydiver
    Skydiver
    Рейтинг: 517 Неутрално

    Тази промяна е отпреди 2-3 седмици, летях буквално първият ден след нея.
    Реално обаче е добре, защото сега е много по-лесно да намериш място за багажа си, а същевременно е подобрение спрямо ситуацията преди 1-2 години когато всичко по-голямо от малка раничка се нуждаеше от солидно доплащане.

  18. 18 Профил на aleko
    aleko
    Рейтинг: 673 Неутрално

    Скоро пътувах с България еър, там работата е подобна. Нямаше място за малките куфари в багажниците над главите и стюардесите се чудеха кое как да разместят, за да не остава багаж на пътеката. Така че добре са решили да ги прибират в багажното.

  19. 19 Профил на aa1830
    aa1830
    Рейтинг: 266 Неутрално

    Скоро и такса качване, такса слизане, такса тоалетна, такса въздух в самолета, такса колан и такса за всяка допълнителна такса.

  20. 20 Профил на aleks ivan
    aleks ivan
    Рейтинг: 2336 Весело

    До коментар [#18] от "aleko":

    Така е, БГ/ТИМ Ер се правят на нискотарифна напоследък. Но нищо, ще се оправят... като фалират :)))

    ЖИВОТ за дунавските есетри!! : https://esetri.wwf.bg/
  21. 21 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1062 Неутрално

    До коментар [#19] от "aa1830":

    За цена на основен билет 20 евро - толкова.

    седеньето го зголемува задникот
  22. 22 Профил на aleko
    aleko
    Рейтинг: 673 Неутрално

    До коментар [#18] от "aleko":Така е, БГ/ТИМ Ер се правят на нискотарифна напоследък. Но нищо, ще се оправят... като фалират :)))
    —цитат от коментар 20 на aleks ivan


    Защо да фалират? Напротив, много са си добри. Знаеш ли колко много хора казват, че те са една от най-свестните компании в Европа? Не си им ял манджата на Луфтханза и Ал Италия да видиш какво е отношение. Пътниците за Рим са супер щастливи, ако им се падне самолет на България еър вместо на Ал Италия.

  23. 23 Профил на aa1830
    aa1830
    Рейтинг: 266 Неутрално

    До коментар [#21] от "Пипера е много лют":

    Съгласен!

  24. 24 Профил на aleks ivan
    aleks ivan
    Рейтинг: 2336 Весело

    До коментар [#22] от "aleko":

    Аз пък бях щастлив именно като ми се падна ал Итслия до Рим с билет за бъгъ ер: така можах да превозя спортната си екипировка като чекиран багаж без такса. А преди това по телефона ми обясняваха с мек варньиенски колко десйетки евря трябвало да доплатЯ! :)))

    А ще фалират, защото са мафиоти, които разчитат на държавни протекции.

    ЖИВОТ за дунавските есетри!! : https://esetri.wwf.bg/
  25. 25 Профил на dasho
    dasho
    Рейтинг: 825 Неутрално

    Купуваш прайорити и нямаш проблем, не е вол и крава. Особено за полети от София много си струва, тъй като няма никакво място в чакалнята и опашката за извеждане към автобуса напомня пиков час в тролея. С прайорити хем куфарът ти е с теб, хем заобикаляш опашката. Че и сядаш първи в самолета, което не знам какъв му е кяра, освен, че имаш място за ръчния багаж точно над теб, понеже никой не го е заел.

  26. 26 Профил на aleko
    aleko
    Рейтинг: 673 Неутрално

    До коментар [#24] от "aleks ivan":

    Аз пък имах друг опит - качиха ми 28 килограма и не мъцнаха и стон за доплащане. Това ако беше някоя друга компания, никога нямаше да мине.

  27. 27 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1062 Неутрално

    До коментар [#22] от "aleko":

    Ал Жабариа са мега зле от години.

    седеньето го зголемува задникот
  28. 28 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1062 Неутрално

    До коментар [#25] от "dasho":

    Не разбирам това Прайорити, качваш се първи в ихтибуса, после и в самолета, ама първи ли излиташ?

    седеньето го зголемува задникот
  29. 29 Профил на Ebeneezer Goode
    Ebeneezer Goode
    Рейтинг: 518 Неутрално

    До коментар [#4] от "AzDebil":

    Той самолета като тръгне да пада на тея от горната класа им дават по-големи парашути.

    Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn't
  30. 30 Профил на Ebeneezer Goode
    Ebeneezer Goode
    Рейтинг: 518 Неутрално

    Виз са измекяри, но не могат да бият по измекярщина Райън

    Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn't
  31. 31 Профил на murttle
    murttle
    Рейтинг: 794 Неутрално

    Още май месец ни направиха този номер с багажа. А това с "прайорито" си е само за надуване на цената, реално няма кой знае колко повече удобства за пътниците, даже понякога са по-малко. Тези с "прайорити" ги вкарват в предната част на автобуса без седалки и ги заграждат с една верига, където прави изчакват да се качат всички останали пътници, за да ги закарат до самолета. Единствено, че и на самолета се качват първи, но ползата не е кой знае каква, след като тъй или иначе, пуснат ли те с някакъв багаж на борда, все ще му намерят място.

  32. 32 Профил на Pandipool
    Pandipool
    Рейтинг: 781 Неутрално

    До коментар [#28] от "Пипера е много лют":

    Приоритито ти дава право на още един багаж. Аз го ползвам всеки път и пътувам с малък куфар и раница. Това, че се качваш първи в самолета е добре, защото лесно си слагаш багажа над седалката понеже никой не е заел мястото.
    Според мен доплащането за приорити си струва.

  33. 33 Профил на Технолог
    Технолог
    Рейтинг: 630 Неутрално

    Проблема на Уизеър е, че са окупирали много директни дестинации от София. Ако ги нямаше, други превозвачи щяха да возят по същите направления. Живееш ли в България, не можеш да избягаш на Уизеър, дори и да разполагаш със средства. За мен, тази новина не променя нищо, но се дразня от третирането на пътниците като добитък.

  34. 34 Профил на Pandipool
    Pandipool
    Рейтинг: 781 Неутрално

    До коментар [#31] от "murttle":

    Ползата е, че имаш право на допълнителна чанта. Ако не можеш да си събереш багажа в малък куфар и не ти се доплащат 20+ евро за голям такъв, приоритито е една добра опция.

  35. 35 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2660 Неутрално

    Тези скоро ще ни таксуват и телефоните и ще ни държат прави, че няма място.
    —цитат от коментар 7 на Алфонсо


    Бъди рахат. Седалките са толкова тесни, че много от пътниците вече доброволно стоят прави за дълги периоди от време.

  36. 36 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1881 Неутрално

    Готино решение, няма да има хора с ръчен багаж, торбички и дамски чанти.

  37. 37 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1062 Неутрално

    До коментар [#33] от "Технолог":

    Глупости! Какво пречи на другите да "окупират" същите дестинации? До Милано, Виена, Мадрид, Лондон, Брюксел и Барселона имаш избор от цени, време в денонощието, летище и прочее.

    седеньето го зголемува задникот
  38. 38 Профил на nassaux
    nassaux
    Рейтинг: 572 Неутрално

    До коментар [#8] от "stoiank":

    Проблема с нискотарифните компании е донякъде причинен от тях самите. Високи такси за чекиран багаж, които водят до увеличаване на обема на ръчния багаж, а кабината си е все същата. За това и тоя проблем го има в "нормалните" компании само при много натоварени полети.

    Аз например съм задник и винаги отказвам (на Бритиш - те са ми "служебния" превозвач) да си сложа лаптопа в краката - плащам си за чекиран багаж и не си нося ръчния, на който имам право, а само лаптопа (ръчна чанта + лаптоп разрешават те). Повечето време няма грижи, но понякога трябва да настоявам и късам етикетчета, когато са на зор. Абе, задник :)

  39. 39 Профил на aleko
    aleko
    Рейтинг: 673 Весело

    и ще ни държат прави, че няма място.
    —цитат от коментар 7 на Алфонсо


    Между другото, вече се конструират и седалки за правостоящи. Така се уплътнява всяко кьоше, ако случайно са пропуснали да го запълнят. Имаше клип в тубата как точно ще изглежда.

  40. 40 Профил на xymax
    xymax
    Рейтинг: 605 Неутрално

    До коментар [#4] от "AzDebil":

    Та е.а и у милионера и тебе!

  41. 41 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 882 Неутрално

    До коментар [#11] от "Ивайло Вълчев":

    При Райънеър е същото, както го правят сега тези от Уиз!Не ти мерят багажа, а само стоят малко преди да ти чекират билетите и да се качаваш на самолета, на гейта.И гледат, като преценяват на кои да сложат лентичка, че багажа им е за багажното или направо да влизат с него в самолета.И после чакаш на въртележката чантите си, което може и да те забави естествено.Но наистина - всички с куфари, независимо от големината им, ги пращат в багажното, а тези с раници - да си ги носиш с теб.
    Преди месец летях до Италия и обратно с Райън и на връщане, на една двойка им сложиха лентички, че багажа им е за багажното, но те си се наредиха да се качват и никой не ги видя от персонала, та си взеха бая големите си раници с тях.Тъй, че - всичко е до късмет и от преценката на онзи, който решава за багажа ти.
    А лаптоп или фотоапарат с обективи, е най-добре да си го извадиш от багажа, ако решат, че ще е в багажното.Аз си бях взел една платнена чанта, ако се наложи подобно нещо.

  42. 42 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 882 Неутрално

    До коментар [#32] от "Pandipool":

    Няма никакъв кяр от това приорити.Чакаш колкото останалите в рейсчето, заграден с верига, а това, че се качваш първи не променя нищо.Колкото за допълнителния багаж - аз без приорити, пътувах с една раница и по-малка чанта за фотоапарат с обектив в нея и разни филтри и прочие.Като видяха, че съм са раница, ми казаха да влизам с нея, без да ми я пращат в багажното и реално бях пак с две чанти.
    Наиситина не виждам смисъл от тези допълнителни пари, като реално пририти за отиване и връщане, е колкото билета ти за отиване - 16 евро, занякои дестинации и дати!

  43. 43 Профил на lechevalier
    lechevalier
    Рейтинг: 1068 Неутрално

    Едно време в условията на УизЕр пишеше черно на бяло, че не поемат отговорност за електроника в багажното (колко удобно). Едва ли това се е променило. Някаква лудост е да слагат там нещо, което си приготвил за ръчен багаж.

    Цялата история с евтините полети е манипулация и измама.

  44. 44 Профил на Pandipool
    Pandipool
    Рейтинг: 781 Неутрално

    До коментар [#42] от "chinaski":

    Това, зе веднъж са ви пуснали, не значи, че винаги е така!

    Приоритито дава право на допълнителна чанта освен ръчния багаж. Аз ползвам малък пластмасов куфар и събирам още багаж отделно в раница, която в повечето случаи е по-издута от нормалното.
    Както и да е, всеки сам си преценява. Аз съм експериментирал и съм си направил сметката. За мен приоритито е ОК.

  45. 45 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 2459 Весело

    До коментар [#29] от "Ebeneezer Goode":

    Ами, като тръгне да пада тея от горната класа умират първи защото са най-отпред. Разлика от няколко милисекунди, но все пак... и в умирането най-първи.:)
    :)


    До коментар [#40] от "xymax":

    Та е.а. и у лишения от чувство за хумор.
    :)
    !

  46. 46 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 1414 Весело

    Който иска екстри....да не се вози на "евтини"компании!За 20 евро до Милано примерно...толкоз.
    —цитат от коментар 6 на Messerschmitt


    И аз така казвам и не използвам нискотарифни, обаче тука си на сайта на "умните и красивите" - сега гледай от колко кладенеца вода ще ти докарат, за да се самоубедят, че само тъпаци летят с нормални авиокомпании. Водил съм ги тия спорове на живо и знам, че е безмислено.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  47. 47 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 2459 Весело

    До коментар [#46] от "Тюфлекчия":

    Ти гледай само колко от изказалите се наистина с убеденост защитават това дето ги мачка.
    Глобални граждани....:)
    :)
    !

  48. 48 Профил на balgariez
    balgariez
    Рейтинг: 1798 Неутрално

    Нищо чудно, на фона на въвеждането на правостоящи в пътнически полети :-//
    ( https://news.bg/int-economics/pravostoyashti-v-samoletite-na-ryanair-1000194.html )

    Бойкот на скъперниците !!!

  49. 49 Профил на slf58372252
    slf58372252
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#2] от "AzDebil":

    Услугата тук е винаги в ущърб на клиента, а спестените пари винаги излизат от джоба на пътника с лихвите.

  50. 50 Профил на zara09
    zara09
    Рейтинг: 243 Неутрално

    До коментар [#22] от "aleko":

    не знам, от Луфтханза нямам оплаквания (най-вече презокеански полети), дори си ги търся специално, но за италианците съм съгласен, не само самолетната компания, но и обслужването на летище Фиумичино- бетер държавни чиновници, когато си поискат работят и с големи почивки, много са уморени... Много лоши впечатления, затова само през Германия , или Холандия...

  51. 51 Профил на uporit
    uporit
    Рейтинг: 1077 Весело

    Пътувах до Кипър служебно с УизЕър, защото никоя друга авиокомпания няма директен полет. Тридневното пътуване мина без никакви проблеми, закъснения или неудобства. Ползвах "приоритет", разбира се, и съм доволен, че избрах да летя с "измекярите", вместо да вися по 3-4 часа на разни трансферни летища.

  52. 52 Профил на kilgore
    kilgore
    Рейтинг: 555 Неутрално

    До коментар [#8] от "stoiank":

    Луфтханза ме зарязаха при една стачка в Малта без никакви опции. Добре че 3 дни по-късно имаше полет на Уиз, който ми излезе примерно 150 лева с всички екстри, които можеше да се купят.

    'It's not wise to violate rules until you know how to observe them' - T.S. Eliot, interview with The Paris Review (Issue 21, 1959)
  53. 53 Профил на Roni
    Roni
    Рейтинг: 874 Неутрално

    До коментар [#33] от "Технолог":


    Живееш ли в България, не можеш да избягаш на Уизеър, дори и да разполагаш със средства. З.
    —цитат от коментар 33 на Технолог


    Можеш и още как:) Ама трябва са разполагаш със СРЕДСТВА:):):)?!?

    Едни допълнителни € 100-150 (понякога и по малко) СРЕДСТВА ли са бе, човече?!?

    Вярно, ако летиш през ден два, десетина + полета месечно, € 1000-2000 си е сума за уважение.

    Ако летиш веднъж на месец два, КОЛКО ти струва да се наспиш до 08;00 и да излетиш в 11;00-12;00, и да кацнеш в пълно съзнание някъде? Вместо да станеш в 04;00, за да хванеш полета в 07;30 и да кацнеш недоспал някъде в 9;00-9;30?!? В хотела ти дават стаята след 14;00,

    КАКВО правиш недоспал 5 часа?!? Лочиш кафета? Или се явяваш в офиса на бизнес'контрагента преди портиера да е отворил входа на зданието?

    НИКОГА не съм летял в НОВИТЕ нискотарифни компании. Преди триййсетина години летях веднъж с чартер до ЮК (не от НРБ) и ми се еб@ м@м@та с часовата разлика и кацане на екзотично летище (уж Лондон, ама Лютон) И от тогава казах твърдо НьЕ на тези перверзии. Все пак отдавна не съм тийн'айджър броещ жълтите стотинки.

    Гордо форумно Моше (според радиоточката де)
  54. 54 Профил на Антикомунист и антиГЕРП
    Антикомунист и антиГЕРП
    Рейтинг: 881 Неутрално

    Много се радвам и твърдо подкрепям новите правила. Нагледах се на летищата как бай ви Ганя и тотка Петка пътуват с ръчен багаж с двойни размери, пълен с мускали, суджуци и кутии от сладолед пълни със сарми, да спорят и вдигат скандали на стюардесите, когато те оспорват качването на двойногабаритните куфари в кабината на самолета!

    Аз не ползвам Приорити. Просто си ползвам безплатният багаж в малки куфари и ги чекирам. Да пътуваш в кабината на самолета с ръце в джобовете е много приятно!

    Бъдещата устойчива енергетика ще е симбиоза между ядрени генериращи мощности и ВЕИ. Ето защо е важно да се построи безопасната АЕЦ Белене възможно най-бързо!!!
  55. 55 Профил на Roni
    Roni
    Рейтинг: 874 Неутрално

    [/quote]


    [quote#46:"Тюфлекчия"]И аз така казвам и не използвам нискотарифни, обаче тука си на сайта на "умните и красивите" - сега гледай от колко кладенеца вода ще ти докарат, за да се самоубедят, че само тъпаци летят с нормални авиокомпании. Водил съм ги тия спорове на живо и знам, че е безмислено.
    —цитат от коментар 46 на Тюфлекчия


    Май аз съм единственият от "тъпаците" разписали се тук, нелетящи с ниско тарифните, който предпочита да лети с "нормалните" авиокомпании. По простата причина-по удобни часове за излитане/събуждане. Е, вече написах в предишния коментар-не летя пред 2-3 дена, а веднъж на 2-3 месеца. Та "не губя десетки €К", а само броени стотици (и по малко). И без да ме е срам си казвам-СТРУВА СИ!

    Гордо форумно Моше (според радиоточката де)
  56. 56 Профил на Антикомунист и антиГЕРП
    Антикомунист и антиГЕРП
    Рейтинг: 881 Разстроено

    До коментар [#55] от "Roni":

    Аз съм работещ беден (български феномен) и дебна ниЗките цени на Уиз Еър, защото само те ми помагат да видя широкия свят. А съм широко скроен човек, обичам да пътувам. Но поради бедността си, се ограничавам предимно в България. Любима семейна дестинация - Западни Родопи. Любима (лична) дестинация - мраморното било на Пирин!
    Просто не мога да си позволя авиокомпания, която в цената на билета включва закуска, обяд и вечеря :(

    Бъдещата устойчива енергетика ще е симбиоза между ядрени генериращи мощности и ВЕИ. Ето защо е важно да се построи безопасната АЕЦ Белене възможно най-бързо!!!
  57. 57 Профил на nassaux
    nassaux
    Рейтинг: 572 Неутрално

    До коментар [#55] от "Roni":

    Ако ти се наложи да си в Лондон в 9 сутринта, с кой би летял? За приятел питам, щото то отпуската винаги е крайна величина!

    Е?

  58. 58 Профил на Orchid
    Orchid
    Рейтинг: 1044 Разстроено

    Това priority е просто още един начин да вземат допълнително пари от пътуващите. Аз лично wizz air никога не съм ги харесвала предвид изключително лошият опит, който имам с тях. За летния сезон пък цените им са съизмерими с нормалните авиокомпании. За съжаление, обаче, инвазията им на пазара е доста агресивна и благодарение на големия брой директни полети имат пълни самолети с непретенциозни пътници.

  59. 59 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 1732 Неутрално

    Тук все още е пълно с палячовци,които си мислят, че като напишат, че не летят с нискотарифки и всички ще ги помислят за големи баровци. Ебаси и Ганьовците. Работата ми изисква да летя много. От полетчета из Европа за по един час, до полети за по 12-13 часа. Така и не разбрах, какво му е нужно на човек за един- два часа, че нискотарифките да не задоволяват високите му ганьовски изисквания. Смешна история, но типично българска. Те европейците,защото са по- глупави от нас, затова нискотарифките изместват все повече традиционните, поне за вътрешните европейски полети.

  60. 60 Профил на Roni
    Roni
    Рейтинг: 874 Весело

    До коментар [#56] от "xqv31309910":

    Не се разстройвай (тагът на коментара ти е "разстроен").

    Ще ти цитирам (по памет) Алеко за Бай Ганьо:

    Рим...Град като град, повече хора от Севлиево.

    Вярвам че позитивните ти емоции от Родопите и Пирин са ти по полезни...по съществени...знам ли (позабравих българския) от една СУПЕРикономична кратка екскурзия с нискотарифна компания до Европа. Крайният резултат по всяка вероятност е в твоя полза:)

    П.С. Относно "Просто не мога да си позволя авиокомпания, която в цената на билета включва закуска, обяд и вечеря :("-НИКОЯ компания (освен рядко в първа класа) ти предлага сносен обяд/вечеря, в български понятия. Да, дават нещо не лошо, колкото да не си гладен, но...толкоз! Хубавото в нормалните компании е че ти дават почти неограничен алкохол (от ниската класа, ама качествен) , ако знаеш как да си го поискаш:)

    Виж, написах което написах до тук в предишните си коментари в отговор на екстримните адвокати/критикари на нискотарифните компании. От "мойта камбанария" (след над 40 г' извън НРБ, и със що годе уреден живот).

    Ако такива компании бяха се появили в НРБ през 70те (с двупосочен билет до Централна/Западна Европа на цена на 3-4 дневни заплати) ЩЯХ ДА СЪМ ПЪРВИЯ НА ОПАШКАТА веднъж седмично да ма'ам гащи в чужденеция:) Па ако ще на сандвичи от къщи и чешмяна вода да живея там няколко дена.

    Сега нещата са различни! И слава богу ВСЕКИ може да си позволи да отскочи до Иврупата за няколко дена, без да търси потребителски заем за това. На някои не им пука за неудобните часове на полетите, и летят на 1/2 до 1/4 цена. Респект! На мойта възраст търся удобството, и си плащам съответно. Това ако изобщо летя до ужбина (и този мерак ми мина вече:()

    Гордо форумно Моше (според радиоточката де)
  61. 61 Профил на Roni
    Roni
    Рейтинг: 874 Весело

    До коментар [#57] от "nassaux":

    Да си призная без бой: НИКОГА не ми се е налагало да бъда някъде в еди'кой си час, по чужда заповед:) Щото от бая години работя за себе си, не за друг на заплата. Но и когато определях бизнес'срещи в чужбина го правех така че да се явя на срещата отпочинал/преспал и максимално функциониращ. Явно бях достатъчно важен за контрагентите ми в чужбина, та се разбирахме за срещи в нормални часове, удобни за всички.

    Гордо форумно Моше (според радиоточката де)
  62. 62 Профил на Izida
    Izida
    Рейтинг: 535 Неутрално

    До коментар [#1] от "plamen_b":

    И с нормална авиокомпания ми се случи да ми откажат пускане на борда с ръчен багаж - полеът бил пълен, аз бях на края на опашката за качване и преценили, че повече място за ръчен багаж няма. Да съм го пуснела безплатно в багажното, защото дори и да се кача с него, пак няма да има къде да го сложа и ще се забавят да го изнасят. Та явно не е до дизайна на конкретния самолет. Просто няма място за куфари колкото са пътниците.

  63. 63 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 1985 Неутрално

    До коментар [#55] от "Roni":

    То от България реално разлика между ниско тарифна авиокомпания и конвенционална няма в качеството на услугата , освен ако не се появи проблем с полета и тогава се забелязва разликата , докато конвенционалните осигуряват хотели, нискотарифните не . Но за западняците това да летят с нискотарифна компания и да възникне проблем , не ги бърка те имат травъл застраховки и после им покриват разходите за хотели и други полетиу , докато нашите умно красиви нямат застраховки и реват Бойко да ги спасява. Относно цената , ами не винаги са по евтини като се сметнат всички разходи, аз примерно често ходя до Лондон , ами трябва да имам куфар , моите хора живеят до Хийтроу , и с ниско тарифните ми излиза по скъппо , защото с тях излиза евтино, ако си само с ръчен багаж и ти е близко летището , е ОК , но ако се наложи куфар , градски транспорт /в Лондон е доста скъп/ или пък такси и вече си на червено.

  64. 64 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 1985 Неутрално

    До коментар [#46] от "Тюфлекчия":

    Е умните красиви освен, че много тачат нискотарифните полети , купуват билетите по фейса от Спас от Кочериново да им излезе още по тънко.

  65. 65 Профил на sarunka
    sarunka
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#16] от "vagabond66":

    явно не си летял ама си спец. няма как да му вземат ракийката. не може да я качи на самолета. няма да ти обяснявам защо.

  66. 66 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1732 Неутрално

    Интересно е как променят условията за вече купени билети...

  67. 67 Профил на georgi_ww
    georgi_ww
    Рейтинг: 565 Весело

    До коментар [#31] от "murttle":

    Туй "приорити" ми напомни една смешка:
    Варна-София, нещо БГ беше, летище, кочина, доместик, 40 градуса, пушещ автобус, без климатик, добитъкът вътре, пот, смрад+пушек, автобусът затваря вратите, тръгва, след 150 метра спира, ВИП! ВИП-овете на свой ред излизат от климатизирания лоундж и хоп - във вмирисания рейс. До тръгването вече всички миришехме еднакво - и ВИП-овете и простолюдието...

  68. 68 Профил на fillipova
    fillipova
    Рейтинг: 293 Неутрално

    До коментар [#20] от "aleks ivan":

    Наистина весел коментар но не мисля че очаквания фалит ще се случи, поне по мое мнение ;)

  69. 69 Профил на Mladen Stefanov
    Mladen Stefanov
    Рейтинг: 240 Неутрално

    До бастуните тука дето много знаят обеснявайки че нискотарифните са за бедняци. Ей...тъпун-гери, да сте се качвали на самолет най-много 1-2 пъти през живота си. Колкото и пари да имам няма, а и не само аз, да се возя през 1-2 седмици за да пия кафенце тук и там по европа на самолет за 200евро като мога да го направя същото за 20-30 евро.

  70. 70 Профил на elibal
    elibal
    Рейтинг: 347 Неутрално

    До коментар [#47] от "AzDebil":

    Малко сте смешен. Хайде не забравяйте от каква държава произлизате и колко сте се издигнал над "тълпата" и над 'бедняците".
    Доста смешно

  71. 71 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 1489 Любопитно

    До коментар [#55] от "Roni":

    зависи за къде летиш Я ме посъветвай как с "нормална " компания да стигна до Саарбюкен или Дортмунд нпр.

    гошо
  72. 72 Профил на гошо
    гошо
    Рейтинг: 1489 Неутрално

    До коментар [#63] от "Иван К.":

    това го разправям и аз ,зависи до къде летиш На мен ми се налага до Дортмунд За там няма друго решение освен Уизер В много от случайте пък зависи до кое летище ти по удобно, визирам Завентен и Шарлеруа на Брюксел

    гошо
  73. 73 Профил на Roni
    Roni
    Рейтинг: 874 Весело

    До коментар [#71] от "гошо":

    Честно казано-не знам:) Щото видиш ли, от 30+ г' летя предимно към столици/главни летища. С изключение на Северна Италия (Венето), ама там и до двете главни летища (Венеция и Бергамо) има редовни линии с удобни часове, от където излитам (НЕ е България). Е, през последните няколко години летя много по рядко. Просто излезнах от "джаза" на мони'майкинг, правя го за кеф. А това прави нещата бая по лесни:). Особено на мойта възраст:(

    Както казва братския пиндостански народ: Диферент строкс фор диферент фолкс:)

    Гордо форумно Моше (според радиоточката де)
  74. 74 Профил на nassaux
    nassaux
    Рейтинг: 572 Неутрално

    До коментар [#61] от "Roni":

    Мда, познато, но все от някъде се почва, а и аз за приятел питах - много "удобни" бяха тия полети на Уиз :)





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK