Значи багажа горе на практика е един лаптоп. Другия в багажното, но там има риск да изчезне нещо.
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.
Какво толкова има пътуващия с тези та да изчезне?:) Нискотарифните са за бедняци. На бедняка какво да му изчезне?:) :) Момци, примирете се. Винаги е имало две и повече класи. Само че традицията беше да са заедно в корабите, в самолетите, във влаковете. Нискотарифните са изцяло за долната класа. За долната класа права не се предвиждат. Така е било от времената на емигрантските кораби. Така и ще бъде... :) !
Скъпите на друг тип самолети ли летят, защото гледам ползват едни и същи. Проблемът с нискобюджетните е, ако нещо се обърка полета. Докато ВА, Луфтханза или Суис ще измислят нещо, тези те оставят на произвола. Иначе, не виждам някава разлика.
Стават като Ryanair - и там преди бординга минават едни служители, оглеждат багажите и казват - този в багажното, този не. В общи линии - ако си с раничка, си ок, но с онези "малките" куфарчета с колелца - заминават в багажното. После трябва да се чака на лентата.
Сигурен ли си? Щото тя моята раничка не е много голяма (колкото да побира лаптоп и някоя дрешка) и пак не влиза в тия 40х30х18 см. Пък ако ми я вземат да я мятат напред-назад като другите куфари, то тоя лаптоп вътре няма да оцелее.
Причината е, че нискобюджетните имат много натоварен график и бързат да излетят. Нямат време са суматохата свързане с разполагането на ръчния багаж в отсеците на тавана на кабината или под седалката. Просто се влиза, сяда се, зтягат се коланите и самолета потегля.
Раничките (стига да не са видимо огромни) не ги закачат. Лично проверен факт. А и да ги вземат, багажа се етикира като ръчен и уж се отнасят по-внимателно с него. Но винаги можеш преди да ти я вземат, да си извадиш лаптопа отвътре и да го качиш в салона.
Тази промяна е отпреди 2-3 седмици, летях буквално първият ден след нея. Реално обаче е добре, защото сега е много по-лесно да намериш място за багажа си, а същевременно е подобрение спрямо ситуацията преди 1-2 години когато всичко по-голямо от малка раничка се нуждаеше от солидно доплащане.
Скоро пътувах с България еър, там работата е подобна. Нямаше място за малките куфари в багажниците над главите и стюардесите се чудеха кое как да разместят, за да не остава багаж на пътеката. Така че добре са решили да ги прибират в багажното.
Защо да фалират? Напротив, много са си добри. Знаеш ли колко много хора казват, че те са една от най-свестните компании в Европа? Не си им ял манджата на Луфтханза и Ал Италия да видиш какво е отношение. Пътниците за Рим са супер щастливи, ако им се падне самолет на България еър вместо на Ал Италия.
Купуваш прайорити и нямаш проблем, не е вол и крава. Особено за полети от София много си струва, тъй като няма никакво място в чакалнята и опашката за извеждане към автобуса напомня пиков час в тролея. С прайорити хем куфарът ти е с теб, хем заобикаляш опашката. Че и сядаш първи в самолета, което не знам какъв му е кяра, освен, че имаш място за ръчния багаж точно над теб, понеже никой не го е заел.
Още май месец ни направиха този номер с багажа. А това с "прайорито" си е само за надуване на цената, реално няма кой знае колко повече удобства за пътниците, даже понякога са по-малко. Тези с "прайорити" ги вкарват в предната част на автобуса без седалки и ги заграждат с една верига, където прави изчакват да се качат всички останали пътници, за да ги закарат до самолета. Единствено, че и на самолета се качват първи, но ползата не е кой знае каква, след като тъй или иначе, пуснат ли те с някакъв багаж на борда, все ще му намерят място.
Приоритито ти дава право на още един багаж. Аз го ползвам всеки път и пътувам с малък куфар и раница. Това, че се качваш първи в самолета е добре, защото лесно си слагаш багажа над седалката понеже никой не е заел мястото. Според мен доплащането за приорити си струва.
Проблема на Уизеър е, че са окупирали много директни дестинации от София. Ако ги нямаше, други превозвачи щяха да возят по същите направления. Живееш ли в България, не можеш да избягаш на Уизеър, дори и да разполагаш със средства. За мен, тази новина не променя нищо, но се дразня от третирането на пътниците като добитък.
Ползата е, че имаш право на допълнителна чанта. Ако не можеш да си събереш багажа в малък куфар и не ти се доплащат 20+ евро за голям такъв, приоритито е една добра опция.
Глупости! Какво пречи на другите да "окупират" същите дестинации? До Милано, Виена, Мадрид, Лондон, Брюксел и Барселона имаш избор от цени, време в денонощието, летище и прочее.
Проблема с нискотарифните компании е донякъде причинен от тях самите. Високи такси за чекиран багаж, които водят до увеличаване на обема на ръчния багаж, а кабината си е все същата. За това и тоя проблем го има в "нормалните" компании само при много натоварени полети.
Аз например съм задник и винаги отказвам (на Бритиш - те са ми "служебния" превозвач) да си сложа лаптопа в краката - плащам си за чекиран багаж и не си нося ръчния, на който имам право, а само лаптопа (ръчна чанта + лаптоп разрешават те). Повечето време няма грижи, но понякога трябва да настоявам и късам етикетчета, когато са на зор. Абе, задник :)
Между другото, вече се конструират и седалки за правостоящи. Така се уплътнява всяко кьоше, ако случайно са пропуснали да го запълнят. Имаше клип в тубата как точно ще изглежда.
При Райънеър е същото, както го правят сега тези от Уиз!Не ти мерят багажа, а само стоят малко преди да ти чекират билетите и да се качаваш на самолета, на гейта.И гледат, като преценяват на кои да сложат лентичка, че багажа им е за багажното или направо да влизат с него в самолета.И после чакаш на въртележката чантите си, което може и да те забави естествено.Но наистина - всички с куфари, независимо от големината им, ги пращат в багажното, а тези с раници - да си ги носиш с теб. Преди месец летях до Италия и обратно с Райън и на връщане, на една двойка им сложиха лентички, че багажа им е за багажното, но те си се наредиха да се качват и никой не ги видя от персонала, та си взеха бая големите си раници с тях.Тъй, че - всичко е до късмет и от преценката на онзи, който решава за багажа ти. А лаптоп или фотоапарат с обективи, е най-добре да си го извадиш от багажа, ако решат, че ще е в багажното.Аз си бях взел една платнена чанта, ако се наложи подобно нещо.
Няма никакъв кяр от това приорити.Чакаш колкото останалите в рейсчето, заграден с верига, а това, че се качваш първи не променя нищо.Колкото за допълнителния багаж - аз без приорити, пътувах с една раница и по-малка чанта за фотоапарат с обектив в нея и разни филтри и прочие.Като видяха, че съм са раница, ми казаха да влизам с нея, без да ми я пращат в багажното и реално бях пак с две чанти. Наиситина не виждам смисъл от тези допълнителни пари, като реално пририти за отиване и връщане, е колкото билета ти за отиване - 16 евро, занякои дестинации и дати!
Едно време в условията на УизЕр пишеше черно на бяло, че не поемат отговорност за електроника в багажното (колко удобно). Едва ли това се е променило. Някаква лудост е да слагат там нещо, което си приготвил за ръчен багаж.
Цялата история с евтините полети е манипулация и измама.
Това, зе веднъж са ви пуснали, не значи, че винаги е така!
Приоритито дава право на допълнителна чанта освен ръчния багаж. Аз ползвам малък пластмасов куфар и събирам още багаж отделно в раница, която в повечето случаи е по-издута от нормалното. Както и да е, всеки сам си преценява. Аз съм експериментирал и съм си направил сметката. За мен приоритито е ОК.
Ами, като тръгне да пада тея от горната класа умират първи защото са най-отпред. Разлика от няколко милисекунди, но все пак... и в умирането най-първи.:) :)
И аз така казвам и не използвам нискотарифни, обаче тука си на сайта на "умните и красивите" - сега гледай от колко кладенеца вода ще ти докарат, за да се самоубедят, че само тъпаци летят с нормални авиокомпании. Водил съм ги тия спорове на живо и знам, че е безмислено.
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
не знам, от Луфтханза нямам оплаквания (най-вече презокеански полети), дори си ги търся специално, но за италианците съм съгласен, не само самолетната компания, но и обслужването на летище Фиумичино- бетер държавни чиновници, когато си поискат работят и с големи почивки, много са уморени... Много лоши впечатления, затова само през Германия , или Холандия...
Пътувах до Кипър служебно с УизЕър, защото никоя друга авиокомпания няма директен полет. Тридневното пътуване мина без никакви проблеми, закъснения или неудобства. Ползвах "приоритет", разбира се, и съм доволен, че избрах да летя с "измекярите", вместо да вися по 3-4 часа на разни трансферни летища.
Луфтханза ме зарязаха при една стачка в Малта без никакви опции. Добре че 3 дни по-късно имаше полет на Уиз, който ми излезе примерно 150 лева с всички екстри, които можеше да се купят.
'It's not wise to violate rules until you know how to observe them' - T.S. Eliot, interview with The Paris Review (Issue 21, 1959)
Можеш и още как:) Ама трябва са разполагаш със СРЕДСТВА:):):)?!?
Едни допълнителни € 100-150 (понякога и по малко) СРЕДСТВА ли са бе, човече?!?
Вярно, ако летиш през ден два, десетина + полета месечно, € 1000-2000 си е сума за уважение.
Ако летиш веднъж на месец два, КОЛКО ти струва да се наспиш до 08;00 и да излетиш в 11;00-12;00, и да кацнеш в пълно съзнание някъде? Вместо да станеш в 04;00, за да хванеш полета в 07;30 и да кацнеш недоспал някъде в 9;00-9;30?!? В хотела ти дават стаята след 14;00,
КАКВО правиш недоспал 5 часа?!? Лочиш кафета? Или се явяваш в офиса на бизнес'контрагента преди портиера да е отворил входа на зданието?
НИКОГА не съм летял в НОВИТЕ нискотарифни компании. Преди триййсетина години летях веднъж с чартер до ЮК (не от НРБ) и ми се еб@ м@м@та с часовата разлика и кацане на екзотично летище (уж Лондон, ама Лютон) И от тогава казах твърдо НьЕ на тези перверзии. Все пак отдавна не съм тийн'айджър броещ жълтите стотинки. ....OF
Много се радвам и твърдо подкрепям новите правила. Нагледах се на летищата как бай ви Ганя и тотка Петка пътуват с ръчен багаж с двойни размери, пълен с мускали, суджуци и кутии от сладолед пълни със сарми, да спорят и вдигат скандали на стюардесите, когато те оспорват качването на двойногабаритните куфари в кабината на самолета!
Аз не ползвам Приорити. Просто си ползвам безплатният багаж в малки куфари и ги чекирам. Да пътуваш в кабината на самолета с ръце в джобовете е много приятно!
ДА на АЕЦ Белене! Ядрената енергетика е гарант за безкарбоново бъдеще!
Потомствен антикомунист!
[quote#46:"Тюфлекчия"]И аз така казвам и не използвам нискотарифни, обаче тука си на сайта на "умните и красивите" - сега гледай от колко кладенеца вода ще ти докарат, за да се самоубедят, че само тъпаци летят с нормални авиокомпании. Водил съм ги тия спорове на живо и знам, че е безмислено.
Май аз съм единственият от "тъпаците" разписали се тук, нелетящи с ниско тарифните, който предпочита да лети с "нормалните" авиокомпании. По простата причина-по удобни часове за излитане/събуждане. Е, вече написах в предишния коментар-не летя пред 2-3 дена, а веднъж на 2-3 месеца. Та "не губя десетки €К", а само броени стотици (и по малко). И без да ме е срам си казвам-СТРУВА СИ!
Аз съм работещ беден (български феномен) и дебна ниЗките цени на Уиз Еър, защото само те ми помагат да видя широкия свят. А съм широко скроен човек, обичам да пътувам. Но поради бедността си, се ограничавам предимно в България. Любима семейна дестинация - Западни Родопи. Любима (лична) дестинация - мраморното било на Пирин! Просто не мога да си позволя авиокомпания, която в цената на билета включва закуска, обяд и вечеря :(
ДА на АЕЦ Белене! Ядрената енергетика е гарант за безкарбоново бъдеще!
Потомствен антикомунист!
Това priority е просто още един начин да вземат допълнително пари от пътуващите. Аз лично wizz air никога не съм ги харесвала предвид изключително лошият опит, който имам с тях. За летния сезон пък цените им са съизмерими с нормалните авиокомпании. За съжаление, обаче, инвазията им на пазара е доста агресивна и благодарение на големия брой директни полети имат пълни самолети с непретенциозни пътници.
Тук все още е пълно с палячовци,които си мислят, че като напишат, че не летят с нискотарифки и всички ще ги помислят за големи баровци. Ебаси и Ганьовците. Работата ми изисква да летя много. От полетчета из Европа за по един час, до полети за по 12-13 часа. Така и не разбрах, какво му е нужно на човек за един- два часа, че нискотарифките да не задоволяват високите му ганьовски изисквания. Смешна история, но типично българска. Те европейците,защото са по- глупави от нас, затова нискотарифките изместват все повече традиционните, поне за вътрешните европейски полети.
Не се разстройвай (тагът на коментара ти е "разстроен").
Ще ти цитирам (по памет) Алеко за Бай Ганьо:
Рим...Град като град, повече хора от Севлиево.
Вярвам че позитивните ти емоции от Родопите и Пирин са ти по полезни...по съществени...знам ли (позабравих българския) от една СУПЕРикономична кратка екскурзия с нискотарифна компания до Европа. Крайният резултат по всяка вероятност е в твоя полза:)
П.С. Относно "Просто не мога да си позволя авиокомпания, която в цената на билета включва закуска, обяд и вечеря :("-НИКОЯ компания (освен рядко в първа класа) ти предлага сносен обяд/вечеря, в български понятия. Да, дават нещо не лошо, колкото да не си гладен, но...толкоз! Хубавото в нормалните компании е че ти дават почти неограничен алкохол (от ниската класа, ама качествен) , ако знаеш как да си го поискаш:)
Виж, написах което написах до тук в предишните си коментари в отговор на екстримните адвокати/критикари на нискотарифните компании. От "мойта камбанария" (след над 40 г' извън НРБ, и със що годе уреден живот).
Ако такива компании бяха се появили в НРБ през 70те (с двупосочен билет до Централна/Западна Европа на цена на 3-4 дневни заплати) ЩЯХ ДА СЪМ ПЪРВИЯ НА ОПАШКАТА веднъж седмично да ма'ам гащи в чужденеция:) Па ако ще на сандвичи от къщи и чешмяна вода да живея там няколко дена.
Сега нещата са различни! И слава богу ВСЕКИ може да си позволи да отскочи до Иврупата за няколко дена, без да търси потребителски заем за това. На някои не им пука за неудобните часове на полетите, и летят на 1/2 до 1/4 цена. Респект! На мойта възраст търся удобството, и си плащам съответно. Това ако изобщо летя до ужбина (и този мерак ми мина вече:()
Да си призная без бой: НИКОГА не ми се е налагало да бъда някъде в еди'кой си час, по чужда заповед:) Щото от бая години работя за себе си, не за друг на заплата. Но и когато определях бизнес'срещи в чужбина го правех така че да се явя на срещата отпочинал/преспал и максимално функциониращ. Явно бях достатъчно важен за контрагентите ми в чужбина, та се разбирахме за срещи в нормални часове, удобни за всички.
И с нормална авиокомпания ми се случи да ми откажат пускане на борда с ръчен багаж - полеът бил пълен, аз бях на края на опашката за качване и преценили, че повече място за ръчен багаж няма. Да съм го пуснела безплатно в багажното, защото дори и да се кача с него, пак няма да има къде да го сложа и ще се забавят да го изнасят. Та явно не е до дизайна на конкретния самолет. Просто няма място за куфари колкото са пътниците.
То от България реално разлика между ниско тарифна авиокомпания и конвенционална няма в качеството на услугата , освен ако не се появи проблем с полета и тогава се забелязва разликата , докато конвенционалните осигуряват хотели, нискотарифните не . Но за западняците това да летят с нискотарифна компания и да възникне проблем , не ги бърка те имат травъл застраховки и после им покриват разходите за хотели и други полетиу , докато нашите умно красиви нямат застраховки и реват Бойко да ги спасява. Относно цената , ами не винаги са по евтини като се сметнат всички разходи, аз примерно често ходя до Лондон , ами трябва да имам куфар , моите хора живеят до Хийтроу , и с ниско тарифните ми излиза по скъппо , защото с тях излиза евтино, ако си само с ръчен багаж и ти е близко летището , е ОК , но ако се наложи куфар , градски транспорт /в Лондон е доста скъп/ или пък такси и вече си на червено.
явно не си летял ама си спец. няма как да му вземат ракийката. не може да я качи на самолета. няма да ти обяснявам защо.
Политиката на Дневник за администриране на форума е най-грозното лице на цензурата. Към съфоромците с най много плюсове. Кефи ли ви , че лоената топка ви ги блъска?
Туй "приорити" ми напомни една смешка: Варна-София, нещо БГ беше, летище, кочина, доместик, 40 градуса, пушещ автобус, без климатик, добитъкът вътре, пот, смрад+пушек, автобусът затваря вратите, тръгва, след 150 метра спира, ВИП! ВИП-овете на свой ред излизат от климатизирания лоундж и хоп - във вмирисания рейс. До тръгването вече всички миришехме еднакво - и ВИП-овете и простолюдието...
До бастуните тука дето много знаят обеснявайки че нискотарифните са за бедняци. Ей...тъпун-гери, да сте се качвали на самолет най-много 1-2 пъти през живота си. Колкото и пари да имам няма, а и не само аз, да се возя през 1-2 седмици за да пия кафенце тук и там по европа на самолет за 200евро като мога да го направя същото за 20-30 евро.
това го разправям и аз ,зависи до къде летиш На мен ми се налага до Дортмунд За там няма друго решение освен Уизер В много от случайте пък зависи до кое летище ти по удобно, визирам Завентен и Шарлеруа на Брюксел
Честно казано-не знам:) Щото видиш ли, от 30+ г' летя предимно към столици/главни летища. С изключение на Северна Италия (Венето), ама там и до двете главни летища (Венеция и Бергамо) има редовни линии с удобни часове, от където излитам (НЕ е България). Е, през последните няколко години летя много по рядко. Просто излезнах от "джаза" на мони'майкинг, правя го за кеф. А това прави нещата бая по лесни:). Особено на мойта възраст:(
Както казва братския пиндостански народ: Диферент строкс фор диферент фолкс:)
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
plamen_b
Рейтинг: 2737 Весело"всеки редовен билет покрива безплатен ръчен багаж, но заради дизайна на самолета, капацитетът на багажното отделение в кабината не е безкраен"
Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)И това е новина? Има ли друг дизайн на самолети?
AzDebil
Рейтинг: 1368 ВеселоДо коментар [#1] от "plamen_b":
Купили са нови самолети. :) От извънземните.:)
Или са направили втори етаж седалки.:)
Дизайнерски...:)
:)
!
today
Рейтинг: 1751 НеутралноЗначи багажа горе на практика е един лаптоп. Другия в багажното, но там има риск да изчезне нещо.
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.AzDebil
Рейтинг: 1368 ВеселоДо коментар [#3] от "today":
Какво толкова има пътуващия с тези та да изчезне?:)
Нискотарифните са за бедняци. На бедняка какво да му изчезне?:)
:)
Момци, примирете се. Винаги е имало две и повече класи. Само че традицията беше да са заедно в корабите, в самолетите, във влаковете.
Нискотарифните са изцяло за долната класа. За долната класа права не се предвиждат. Така е било от времената на емигрантските кораби. Така и ще бъде...
:)
!
rat
Рейтинг: 442 НеутралноАко си с голяма раница няма проблем. Само твърдите куфари прехвърлят в багажното. Лично го изпитах няколко пъти тия дни :)
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2127 НеутралноКойто иска екстри....да не се вози на "евтини"компании!За 20 евро до Милано примерно...толкоз.
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...есе
Рейтинг: 551 НеутралноТези скоро ще ни таксуват и телефоните и ще ни държат прави, че няма място.
stoiank
Рейтинг: 1421 ЛюбопитноДо коментар [#6] от "Messerschmitt":
Скъпите на друг тип самолети ли летят, защото гледам ползват едни и същи. Проблемът с нискобюджетните е, ако нещо се обърка полета. Докато ВА, Луфтханза или Суис ще измислят нещо, тези те оставят на произвола. Иначе, не виждам някава разлика.
AzDebil
Рейтинг: 1368 ВеселоДо коментар [#7] от "Алфонсо":
Чакай малко, нали на самолета има кондиционер за въздуха. А този въздух струва пари. Може да се пипне там с някоя таксичка в повече за обем...:)
:)
!
Пипера е много лют
Рейтинг: 714 НеутралноСтават като Ryanair - и там преди бординга минават едни служители, оглеждат багажите и казват - този в багажното, този не. В общи линии - ако си с раничка, си ок, но с онези "малките" куфарчета с колелца - заминават в багажното. После трябва да се чака на лентата.
седеньето го зголемува задникотИвайло Вълчев
Рейтинг: 305 ЛюбопитноДо коментар [#5] от "rat":
Сигурен ли си? Щото тя моята раничка не е много голяма (колкото да побира лаптоп и някоя дрешка) и пак не влиза в тия 40х30х18 см. Пък ако ми я вземат да я мятат напред-назад като другите куфари, то тоя лаптоп вътре няма да оцелее.
Сатана Ликующий
Рейтинг: 819 НеутралноПричината е, че нискобюджетните имат много натоварен график и бързат да излетят. Нямат време са суматохата свързане с разполагането на ръчния багаж в отсеците на тавана на кабината или под седалката. Просто се влиза, сяда се, зтягат се коланите и самолета потегля.
Само простите хора си мислят, че има прости неща!Пипера е много лют
Рейтинг: 714 НеутралноРаничките (стига да не са видимо огромни) не ги закачат. Лично проверен факт. А и да ги вземат, багажа се етикира като ръчен и уж се отнасят по-внимателно с него. Но винаги можеш преди да ти я вземат, да си извадиш лаптопа отвътре и да го качиш в салона.
седеньето го зголемува задникотvenciч
Рейтинг: 1943 НеутралноТова го има от около 1-2 години, само че досега пускаха част от ръчния по усмотрение
The greatest successes comes from the freedom to failtolex
Рейтинг: 706 НеутралноСкоро и такса за тоалетната ще въведат
vagabond66
Рейтинг: 2399 ВеселоДо коментар [#4] от "AzDebil":
Ми като му претарашат на "бедняка" куфара и му приберат цигарките или ракийката и той по-добре да си лети без куфар!
Skydiver
Рейтинг: 555 НеутралноТази промяна е отпреди 2-3 седмици, летях буквално първият ден след нея.
Реално обаче е добре, защото сега е много по-лесно да намериш място за багажа си, а същевременно е подобрение спрямо ситуацията преди 1-2 години когато всичко по-голямо от малка раничка се нуждаеше от солидно доплащане.
aleko
Рейтинг: 660 НеутралноСкоро пътувах с България еър, там работата е подобна. Нямаше място за малките куфари в багажниците над главите и стюардесите се чудеха кое как да разместят, за да не остава багаж на пътеката. Така че добре са решили да ги прибират в багажното.
aa1830
Рейтинг: 279 НеутралноСкоро и такса качване, такса слизане, такса тоалетна, такса въздух в самолета, такса колан и такса за всяка допълнителна такса.
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
Пипера е много лют
Рейтинг: 714 НеутралноДо коментар [#19] от "aa1830":
седеньето го зголемува задникотЗа цена на основен билет 20 евро - толкова.
aleko
Рейтинг: 660 НеутралноЗащо да фалират? Напротив, много са си добри. Знаеш ли колко много хора казват, че те са една от най-свестните компании в Европа? Не си им ял манджата на Луфтханза и Ал Италия да видиш какво е отношение. Пътниците за Рим са супер щастливи, ако им се падне самолет на България еър вместо на Ал Италия.
aa1830
Рейтинг: 279 НеутралноДо коментар [#21] от "Пипера е много лют":
Съгласен!
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
dasho
Рейтинг: 497 НеутралноКупуваш прайорити и нямаш проблем, не е вол и крава. Особено за полети от София много си струва, тъй като няма никакво място в чакалнята и опашката за извеждане към автобуса напомня пиков час в тролея. С прайорити хем куфарът ти е с теб, хем заобикаляш опашката. Че и сядаш първи в самолета, което не знам какъв му е кяра, освен, че имаш място за ръчния багаж точно над теб, понеже никой не го е заел.
aleko
Рейтинг: 660 НеутралноДо коментар [#24] от "aleks ivan":
Аз пък имах друг опит - качиха ми 28 килограма и не мъцнаха и стон за доплащане. Това ако беше някоя друга компания, никога нямаше да мине.
Пипера е много лют
Рейтинг: 714 НеутралноДо коментар [#22] от "aleko":
седеньето го зголемува задникотАл Жабариа са мега зле от години.
Пипера е много лют
Рейтинг: 714 НеутралноДо коментар [#25] от "dasho":
седеньето го зголемува задникотНе разбирам това Прайорити, качваш се първи в ихтибуса, после и в самолета, ама първи ли излиташ?
Ebeneezer Goode
Рейтинг: 744 НеутралноДо коментар [#4] от "AzDebil":
Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn'tТой самолета като тръгне да пада на тея от горната класа им дават по-големи парашути.
Ebeneezer Goode
Рейтинг: 744 НеутралноВиз са измекяри, но не могат да бият по измекярщина Райън
Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn'tmurttle
Рейтинг: 843 НеутралноОще май месец ни направиха този номер с багажа. А това с "прайорито" си е само за надуване на цената, реално няма кой знае колко повече удобства за пътниците, даже понякога са по-малко. Тези с "прайорити" ги вкарват в предната част на автобуса без седалки и ги заграждат с една верига, където прави изчакват да се качат всички останали пътници, за да ги закарат до самолета. Единствено, че и на самолета се качват първи, но ползата не е кой знае каква, след като тъй или иначе, пуснат ли те с някакъв багаж на борда, все ще му намерят място.
Pandipool
Рейтинг: 480 НеутралноДо коментар [#28] от "Пипера е много лют":
Приоритито ти дава право на още един багаж. Аз го ползвам всеки път и пътувам с малък куфар и раница. Това, че се качваш първи в самолета е добре, защото лесно си слагаш багажа над седалката понеже никой не е заел мястото.
Според мен доплащането за приорити си струва.
Технолог
Рейтинг: 554 НеутралноПроблема на Уизеър е, че са окупирали много директни дестинации от София. Ако ги нямаше, други превозвачи щяха да возят по същите направления. Живееш ли в България, не можеш да избягаш на Уизеър, дори и да разполагаш със средства. За мен, тази новина не променя нищо, но се дразня от третирането на пътниците като добитък.
Pandipool
Рейтинг: 480 НеутралноДо коментар [#31] от "murttle":
Ползата е, че имаш право на допълнителна чанта. Ако не можеш да си събереш багажа в малък куфар и не ти се доплащат 20+ евро за голям такъв, приоритито е една добра опция.
blondofil
Рейтинг: 2185 НеутралноБъди рахат. Седалките са толкова тесни, че много от пътниците вече доброволно стоят прави за дълги периоди от време.
deymus
Рейтинг: 1323 НеутралноГотино решение, няма да има хора с ръчен багаж, торбички и дамски чанти.
Пипера е много лют
Рейтинг: 714 НеутралноДо коментар [#33] от "Технолог":
седеньето го зголемува задникотГлупости! Какво пречи на другите да "окупират" същите дестинации? До Милано, Виена, Мадрид, Лондон, Брюксел и Барселона имаш избор от цени, време в денонощието, летище и прочее.
nassaux
Рейтинг: 503 НеутралноДо коментар [#8] от "stoiank":
Проблема с нискотарифните компании е донякъде причинен от тях самите. Високи такси за чекиран багаж, които водят до увеличаване на обема на ръчния багаж, а кабината си е все същата. За това и тоя проблем го има в "нормалните" компании само при много натоварени полети.
Аз например съм задник и винаги отказвам (на Бритиш - те са ми "служебния" превозвач) да си сложа лаптопа в краката - плащам си за чекиран багаж и не си нося ръчния, на който имам право, а само лаптопа (ръчна чанта + лаптоп разрешават те). Повечето време няма грижи, но понякога трябва да настоявам и късам етикетчета, когато са на зор. Абе, задник :)
aleko
Рейтинг: 660 ВеселоМежду другото, вече се конструират и седалки за правостоящи. Така се уплътнява всяко кьоше, ако случайно са пропуснали да го запълнят. Имаше клип в тубата как точно ще изглежда.
xymax
Рейтинг: 497 НеутралноДо коментар [#4] от "AzDebil":
Та е.а и у милионера и тебе!
chinaski
Рейтинг: 381 НеутралноДо коментар [#11] от "Ивайло Вълчев":
При Райънеър е същото, както го правят сега тези от Уиз!Не ти мерят багажа, а само стоят малко преди да ти чекират билетите и да се качаваш на самолета, на гейта.И гледат, като преценяват на кои да сложат лентичка, че багажа им е за багажното или направо да влизат с него в самолета.И после чакаш на въртележката чантите си, което може и да те забави естествено.Но наистина - всички с куфари, независимо от големината им, ги пращат в багажното, а тези с раници - да си ги носиш с теб.
Преди месец летях до Италия и обратно с Райън и на връщане, на една двойка им сложиха лентички, че багажа им е за багажното, но те си се наредиха да се качват и никой не ги видя от персонала, та си взеха бая големите си раници с тях.Тъй, че - всичко е до късмет и от преценката на онзи, който решава за багажа ти.
А лаптоп или фотоапарат с обективи, е най-добре да си го извадиш от багажа, ако решат, че ще е в багажното.Аз си бях взел една платнена чанта, ако се наложи подобно нещо.
chinaski
Рейтинг: 381 НеутралноДо коментар [#32] от "Pandipool":
Няма никакъв кяр от това приорити.Чакаш колкото останалите в рейсчето, заграден с верига, а това, че се качваш първи не променя нищо.Колкото за допълнителния багаж - аз без приорити, пътувах с една раница и по-малка чанта за фотоапарат с обектив в нея и разни филтри и прочие.Като видяха, че съм са раница, ми казаха да влизам с нея, без да ми я пращат в багажното и реално бях пак с две чанти.
Наиситина не виждам смисъл от тези допълнителни пари, като реално пририти за отиване и връщане, е колкото билета ти за отиване - 16 евро, занякои дестинации и дати!
lechevalier
Рейтинг: 454 НеутралноЕдно време в условията на УизЕр пишеше черно на бяло, че не поемат отговорност за електроника в багажното (колко удобно). Едва ли това се е променило. Някаква лудост е да слагат там нещо, което си приготвил за ръчен багаж.
Цялата история с евтините полети е манипулация и измама.
Pandipool
Рейтинг: 480 НеутралноДо коментар [#42] от "chinaski":
Това, зе веднъж са ви пуснали, не значи, че винаги е така!
Приоритито дава право на допълнителна чанта освен ръчния багаж. Аз ползвам малък пластмасов куфар и събирам още багаж отделно в раница, която в повечето случаи е по-издута от нормалното.
Както и да е, всеки сам си преценява. Аз съм експериментирал и съм си направил сметката. За мен приоритито е ОК.
AzDebil
Рейтинг: 1368 ВеселоДо коментар [#29] от "Ebeneezer Goode":
Ами, като тръгне да пада тея от горната класа умират първи защото са най-отпред. Разлика от няколко милисекунди, но все пак... и в умирането най-първи.:)
:)
До коментар [#40] от "xymax":
Та е.а. и у лишения от чувство за хумор.
:)
!
Тюфлекчия
Рейтинг: 3589 ВеселоИ аз така казвам и не използвам нискотарифни, обаче тука си на сайта на "умните и красивите" - сега гледай от колко кладенеца вода ще ти докарат, за да се самоубедят, че само тъпаци летят с нормални авиокомпании. Водил съм ги тия спорове на живо и знам, че е безмислено. Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
AzDebil
Рейтинг: 1368 ВеселоДо коментар [#46] от "Тюфлекчия":
Ти гледай само колко от изказалите се наистина с убеденост защитават това дето ги мачка.
Глобални граждани....:)
:)
!
balgariez
Рейтинг: 503 НеутралноНищо чудно, на фона на въвеждането на правостоящи в пътнически полети :-//
Pederugi kradat Bulgaria. PP - v kausha!( https://news.bg/int-economics/pravostoyashti-v-samoletite-na-ryanair-1000194.html )
Бойкот на скъперниците !!!
Константин Танев
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#2] от "AzDebil":
Услугата тук е винаги в ущърб на клиента, а спестените пари винаги излизат от джоба на пътника с лихвите.
zara09
Рейтинг: 307 НеутралноДо коментар [#22] от "aleko":
не знам, от Луфтханза нямам оплаквания (най-вече презокеански полети), дори си ги търся специално, но за италианците съм съгласен, не само самолетната компания, но и обслужването на летище Фиумичино- бетер държавни чиновници, когато си поискат работят и с големи почивки, много са уморени... Много лоши впечатления, затова само през Германия , или Холандия...
uporit
Рейтинг: 541 ВеселоПътувах до Кипър служебно с УизЕър, защото никоя друга авиокомпания няма директен полет. Тридневното пътуване мина без никакви проблеми, закъснения или неудобства. Ползвах "приоритет", разбира се, и съм доволен, че избрах да летя с "измекярите", вместо да вися по 3-4 часа на разни трансферни летища.
kilgore
Рейтинг: 499 НеутралноДо коментар [#8] от "stoiank":
'It's not wise to violate rules until you know how to observe them' - T.S. Eliot, interview with The Paris Review (Issue 21, 1959)Луфтханза ме зарязаха при една стачка в Малта без никакви опции. Добре че 3 дни по-късно имаше полет на Уиз, който ми излезе примерно 150 лева с всички екстри, които можеше да се купят.
Roni
Рейтинг: 388 НеутралноДо коментар [#33] от "Технолог":
Можеш и още как:) Ама трябва са разполагаш със СРЕДСТВА:):):)?!?
Едни допълнителни € 100-150 (понякога и по малко) СРЕДСТВА ли са бе, човече?!?
Вярно, ако летиш през ден два, десетина + полета месечно, € 1000-2000 си е сума за уважение.
Ако летиш веднъж на месец два, КОЛКО ти струва да се наспиш до 08;00 и да излетиш в 11;00-12;00, и да кацнеш в пълно съзнание някъде? Вместо да станеш в 04;00, за да хванеш полета в 07;30 и да кацнеш недоспал някъде в 9;00-9;30?!? В хотела ти дават стаята след 14;00,
КАКВО правиш недоспал 5 часа?!? Лочиш кафета? Или се явяваш в офиса на бизнес'контрагента преди портиера да е отворил входа на зданието?
НИКОГА не съм летял в НОВИТЕ нискотарифни компании. Преди триййсетина години летях веднъж с чартер до ЮК (не от НРБ) и ми се еб@ м@м@та с часовата разлика и кацане на екзотично летище (уж Лондон, ама Лютон) И от тогава казах твърдо НьЕ на тези перверзии. Все пак отдавна не съм тийн'айджър броещ жълтите стотинки.
....OF
Just Бахур
Рейтинг: 455 НеутралноМного се радвам и твърдо подкрепям новите правила. Нагледах се на летищата как бай ви Ганя и тотка Петка пътуват с ръчен багаж с двойни размери, пълен с мускали, суджуци и кутии от сладолед пълни със сарми, да спорят и вдигат скандали на стюардесите, когато те оспорват качването на двойногабаритните куфари в кабината на самолета!
ДА на АЕЦ Белене! Ядрената енергетика е гарант за безкарбоново бъдеще! Потомствен антикомунист!Аз не ползвам Приорити. Просто си ползвам безплатният багаж в малки куфари и ги чекирам. Да пътуваш в кабината на самолета с ръце в джобовете е много приятно!
Roni
Рейтинг: 388 НеутралноМай аз съм единственият от "тъпаците" разписали се тук, нелетящи с ниско тарифните, който предпочита да лети с "нормалните" авиокомпании. По простата причина-по удобни часове за излитане/събуждане. Е, вече написах в предишния коментар-не летя пред 2-3 дена, а веднъж на 2-3 месеца. Та "не губя десетки €К", а само броени стотици (и по малко). И без да ме е срам си казвам-СТРУВА СИ!
....OF
Just Бахур
Рейтинг: 455 РазстроеноДо коментар [#55] от "Roni":
ДА на АЕЦ Белене! Ядрената енергетика е гарант за безкарбоново бъдеще! Потомствен антикомунист!Аз съм работещ беден (български феномен) и дебна ниЗките цени на Уиз Еър, защото само те ми помагат да видя широкия свят. А съм широко скроен човек, обичам да пътувам. Но поради бедността си, се ограничавам предимно в България. Любима семейна дестинация - Западни Родопи. Любима (лична) дестинация - мраморното било на Пирин!
Просто не мога да си позволя авиокомпания, която в цената на билета включва закуска, обяд и вечеря :(
nassaux
Рейтинг: 503 НеутралноДо коментар [#55] от "Roni":
Ако ти се наложи да си в Лондон в 9 сутринта, с кой би летял? За приятел питам, щото то отпуската винаги е крайна величина!
Е?
Orchid
Рейтинг: 877 РазстроеноТова priority е просто още един начин да вземат допълнително пари от пътуващите. Аз лично wizz air никога не съм ги харесвала предвид изключително лошият опит, който имам с тях. За летния сезон пък цените им са съизмерими с нормалните авиокомпании. За съжаление, обаче, инвазията им на пазара е доста агресивна и благодарение на големия брой директни полети имат пълни самолети с непретенциозни пътници.
zle_platen_trol
Рейтинг: 442 НеутралноТук все още е пълно с палячовци,които си мислят, че като напишат, че не летят с нискотарифки и всички ще ги помислят за големи баровци. Ебаси и Ганьовците. Работата ми изисква да летя много. От полетчета из Европа за по един час, до полети за по 12-13 часа. Така и не разбрах, какво му е нужно на човек за един- два часа, че нискотарифките да не задоволяват високите му ганьовски изисквания. Смешна история, но типично българска. Те европейците,защото са по- глупави от нас, затова нискотарифките изместват все повече традиционните, поне за вътрешните европейски полети.
Roni
Рейтинг: 388 ВеселоДо коментар [#56] от "xqv31309910":
....OFНе се разстройвай (тагът на коментара ти е "разстроен").
Ще ти цитирам (по памет) Алеко за Бай Ганьо:
Рим...Град като град, повече хора от Севлиево.
Вярвам че позитивните ти емоции от Родопите и Пирин са ти по полезни...по съществени...знам ли (позабравих българския) от една СУПЕРикономична кратка екскурзия с нискотарифна компания до Европа. Крайният резултат по всяка вероятност е в твоя полза:)
П.С. Относно "Просто не мога да си позволя авиокомпания, която в цената на билета включва закуска, обяд и вечеря :("-НИКОЯ компания (освен рядко в първа класа) ти предлага сносен обяд/вечеря, в български понятия. Да, дават нещо не лошо, колкото да не си гладен, но...толкоз! Хубавото в нормалните компании е че ти дават почти неограничен алкохол (от ниската класа, ама качествен) , ако знаеш как да си го поискаш:)
Виж, написах което написах до тук в предишните си коментари в отговор на екстримните адвокати/критикари на нискотарифните компании. От "мойта камбанария" (след над 40 г' извън НРБ, и със що годе уреден живот).
Ако такива компании бяха се появили в НРБ през 70те (с двупосочен билет до Централна/Западна Европа на цена на 3-4 дневни заплати) ЩЯХ ДА СЪМ ПЪРВИЯ НА ОПАШКАТА веднъж седмично да ма'ам гащи в чужденеция:) Па ако ще на сандвичи от къщи и чешмяна вода да живея там няколко дена.
Сега нещата са различни! И слава богу ВСЕКИ може да си позволи да отскочи до Иврупата за няколко дена, без да търси потребителски заем за това. На някои не им пука за неудобните часове на полетите, и летят на 1/2 до 1/4 цена. Респект! На мойта възраст търся удобството, и си плащам съответно. Това ако изобщо летя до ужбина (и този мерак ми мина вече:()
Roni
Рейтинг: 388 ВеселоДо коментар [#57] от "nassaux":
....OFДа си призная без бой: НИКОГА не ми се е налагало да бъда някъде в еди'кой си час, по чужда заповед:) Щото от бая години работя за себе си, не за друг на заплата. Но и когато определях бизнес'срещи в чужбина го правех така че да се явя на срещата отпочинал/преспал и максимално функциониращ. Явно бях достатъчно важен за контрагентите ми в чужбина, та се разбирахме за срещи в нормални часове, удобни за всички.
Ирина Марудина
Рейтинг: 574 НеутралноДо коментар [#1] от "plamen_b":
И с нормална авиокомпания ми се случи да ми откажат пускане на борда с ръчен багаж - полеът бил пълен, аз бях на края на опашката за качване и преценили, че повече място за ръчен багаж няма. Да съм го пуснела безплатно в багажното, защото дори и да се кача с него, пак няма да има къде да го сложа и ще се забавят да го изнасят. Та явно не е до дизайна на конкретния самолет. Просто няма място за куфари колкото са пътниците.
Иван К.
Рейтинг: 279 НеутралноДо коментар [#55] от "Roni":
То от България реално разлика между ниско тарифна авиокомпания и конвенционална няма в качеството на услугата , освен ако не се появи проблем с полета и тогава се забелязва разликата , докато конвенционалните осигуряват хотели, нискотарифните не . Но за западняците това да летят с нискотарифна компания и да възникне проблем , не ги бърка те имат травъл застраховки и после им покриват разходите за хотели и други полетиу , докато нашите умно красиви нямат застраховки и реват Бойко да ги спасява. Относно цената , ами не винаги са по евтини като се сметнат всички разходи, аз примерно често ходя до Лондон , ами трябва да имам куфар , моите хора живеят до Хийтроу , и с ниско тарифните ми излиза по скъппо , защото с тях излиза евтино, ако си само с ръчен багаж и ти е близко летището , е ОК , но ако се наложи куфар , градски транспорт /в Лондон е доста скъп/ или пък такси и вече си на червено.
Иван К.
Рейтинг: 279 НеутралноДо коментар [#46] от "Тюфлекчия":
Е умните красиви освен, че много тачат нискотарифните полети , купуват билетите по фейса от Спас от Кочериново да им излезе още по тънко.
sarunka
Рейтинг: 969 НеутралноДо коментар [#16] от "vagabond66":
Политиката на Дневник за администриране на форума е най-грозното лице на цензурата. Към съфоромците с най много плюсове. Кефи ли ви , че лоената топка ви ги блъска?явно не си летял ама си спец. няма как да му вземат ракийката. не може да я качи на самолета. няма да ти обяснявам защо.
Лео
Рейтинг: 1186 НеутралноИнтересно е как променят условията за вече купени билети...
georgi_ww
Рейтинг: 821 ВеселоДо коментар [#31] от "murttle":
Туй "приорити" ми напомни една смешка:
Варна-София, нещо БГ беше, летище, кочина, доместик, 40 градуса, пушещ автобус, без климатик, добитъкът вътре, пот, смрад+пушек, автобусът затваря вратите, тръгва, след 150 метра спира, ВИП! ВИП-овете на свой ред излизат от климатизирания лоундж и хоп - във вмирисания рейс. До тръгването вече всички миришехме еднакво - и ВИП-овете и простолюдието...
fillipova
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#20] от "aleks ivan":
Наистина весел коментар но не мисля че очаквания фалит ще се случи, поне по мое мнение ;)
Mladen Stefanov
Рейтинг: 225 НеутралноДо бастуните тука дето много знаят обеснявайки че нискотарифните са за бедняци. Ей...тъпун-гери, да сте се качвали на самолет най-много 1-2 пъти през живота си. Колкото и пари да имам няма, а и не само аз, да се возя през 1-2 седмици за да пия кафенце тук и там по европа на самолет за 200евро като мога да го направя същото за 20-30 евро.
elena bal
Рейтинг: 234 НеутралноДо коментар [#47] от "AzDebil":
Малко сте смешен. Хайде не забравяйте от каква държава произлизате и колко сте се издигнал над "тълпата" и над 'бедняците".
Доста смешно
гошо
Рейтинг: 497 ЛюбопитноДо коментар [#55] от "Roni":
гошозависи за къде летиш Я ме посъветвай как с "нормална " компания да стигна до Саарбюкен или Дортмунд нпр.
гошо
Рейтинг: 497 НеутралноДо коментар [#63] от "Иван К.":
гошотова го разправям и аз ,зависи до къде летиш На мен ми се налага до Дортмунд За там няма друго решение освен Уизер В много от случайте пък зависи до кое летище ти по удобно, визирам Завентен и Шарлеруа на Брюксел
Roni
Рейтинг: 388 ВеселоДо коментар [#71] от "гошо":
....OFЧестно казано-не знам:) Щото видиш ли, от 30+ г' летя предимно към столици/главни летища. С изключение на Северна Италия (Венето), ама там и до двете главни летища (Венеция и Бергамо) има редовни линии с удобни часове, от където излитам (НЕ е България). Е, през последните няколко години летя много по рядко. Просто излезнах от "джаза" на мони'майкинг, правя го за кеф. А това прави нещата бая по лесни:). Особено на мойта възраст:(
Както казва братския пиндостански народ: Диферент строкс фор диферент фолкс:)
nassaux
Рейтинг: 503 НеутралноДо коментар [#61] от "Roni":
Мда, познато, но все от някъде се почва, а и аз за приятел питах - много "удобни" бяха тия полети на Уиз :)