Министерството на туризма ще иска 15 млн. лв. за реклама през 2019 г.

Министерството на туризма ще иска 15 млн. лв. за реклама през 2019 г.

© Цветелина Белутова, Капитал



Министерството на туризма ще поиска сумата за националната програма за реклама за следващата година да е от порядъка на до 15 млн. лева. Това се разбра след заседанието на Националния съвет по туризъм, провел се в курорта "Св. Св. Константин и Елена".


Според ресорния министър Николина Ангелкова, която се срещна с представители на различни институции и браншови организации, за основа ще се ползва сумата от тази година, която е над 13 млн. лева. "Това е реалистичният вариант. Заложили сме оптимистичен, с който искаме увеличение. То ще е в рамките на миналогодишното увеличение от 2 млн. лева. Тази година също сме заложили такова принципно предложение, но пак казвам работим с реалистичен вариант на базата на бюджета за 2018 година", коментира министър Ангелкова, цитирана от агенция "Фокус". Тя добави, че ако министерството успее да докаже необходимостта от увеличението, за което има и подкрепата на бранша, парите може да бъдат заложени.


Програмата за национална реклама се одобрява година по-рано преди започване на изпълнението й, обясни министърът. И поясни, че това се прави с цел постигане на устойчиво развитие на сектора, което се доказва и от статистиката за туристически посещения. С конкретни стъпки вървим в посока постигане основната цел на Министерството на туризма, а именно превръщането на България в целогодишна туристическа дестинация, посочи още тя.


През първите пет месеца на годината над 2,34 млн. чуждестранни туристи са посетили страната, като ръстът е от 11. 1 %, показват данните на министерството. Над 1.6 млрд. лв. са приходите от международен туризъм от януари до май.

Ключови думи към статията:

Коментари (7)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на chkn41566335
    chkn41566335
    Рейтинг: 2624 Неутрално

    "какава реклама" се римува с "мама"

  2. 2 Профил на SaveBG
    SaveBG
    Рейтинг: 1009 Неутрално

    Нека Хорсето да ги итвестира за новата флагова система на министерството:
    "кафяв флаг - пречиствателните станции не са си свършили работата, но някой друг явно си я свършил...в морето";
    сив флаг - бетонен лабиринт от 10 етажни хотели досами брега.";
    бял флаг с изобразен суджук - независима губерния на Цуцко, Суджука и приятели";
    бял флаг с изобразена дюна - Внимание, опасни дюни! Предстои премахване. Заповядяйте пак при вдигнат сив флаг";

    и т.н.

  3. 3 Профил на The Island
    The Island
    Рейтинг: 1158 Неутрално
  4. 4 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8065 Неутрално

    Тази Ангелкова е супер нагла. То само с реклама не става, хората искат и качество.

  5. 5 Профил на ДСиБ
    ДСиБ
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Коня пак ще покани пенсионирани холивудски звезди да рецитират тъпи фрази за тлъст хонорар за сметка на държавата. Ама пък догодина пак ще е на Оскарите, уж за сметка на същите актьори, но реално ние и плащаме екскурзията до Холивуд и покана за звездното събитие.
    Няма толкова нагла калинка.

  6. 6 Профил на everlast666
    everlast666
    Рейтинг: 1013 Гневно

    Тези от туристическия бранш са много нагли!

    Не стига, че Данъкоплатеца им строи инфраструктура, пречиствателни станции, допълнително полиция и лекари за сезона, преференциални данъци, реклами, логота и т.н., и накрая не създават работни места за българи, искат да им внасяме молдовци и украинци и избягват данъци като крият 90% от оборота.

    На това отгоре бетонираха морето и изгониха българите оттам и докарват най-големите отрепки и пияници от Албиона.

  7. 7 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 291 Неутрално

    България става все по- търсена от туристите целогодишно. Логично е да се да се вложат повече средства в представянето й пред другите държави.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK