
© Цветелина Белутова, Капитал
Министерството на туризма ще поиска сумата за националната програма за реклама за следващата година да е от порядъка на до 15 млн. лева. Това се разбра след заседанието на Националния съвет по туризъм, провел се в курорта "Св. Св. Константин и Елена".
Според ресорния министър Николина Ангелкова, която се срещна с представители на различни институции и браншови организации, за основа ще се ползва сумата от тази година, която е над 13 млн. лева. "Това е реалистичният вариант. Заложили сме оптимистичен, с който искаме увеличение. То ще е в рамките на миналогодишното увеличение от 2 млн. лева. Тази година също сме заложили такова принципно предложение, но пак казвам работим с реалистичен вариант на базата на бюджета за 2018 година", коментира министър Ангелкова, цитирана от агенция "Фокус". Тя добави, че ако министерството успее да докаже необходимостта от увеличението, за което има и подкрепата на бранша, парите може да бъдат заложени.
Програмата за национална реклама се одобрява година по-рано преди започване на изпълнението й, обясни министърът. И поясни, че това се прави с цел постигане на устойчиво развитие на сектора, което се доказва и от статистиката за туристически посещения. С конкретни стъпки вървим в посока постигане основната цел на Министерството на туризма, а именно превръщането на България в целогодишна туристическа дестинация, посочи още тя.
През първите пет месеца на годината над 2,34 млн. чуждестранни туристи са посетили страната, като ръстът е от 11. 1 %, показват данните на министерството. Над 1.6 млрд. лв. са приходите от международен туризъм от януари до май.
Opportunity (5498 days on Mars)
Рейтинг: 3263 Неутрално"какава реклама" се римува с "мама"
SaveBG
Рейтинг: 1012 НеутралноНека Хорсето да ги итвестира за новата флагова система на министерството:
"кафяв флаг - пречиствателните станции не са си свършили работата, но някой друг явно си я свършил...в морето";
сив флаг - бетонен лабиринт от 10 етажни хотели досами брега.";
бял флаг с изобразен суджук - независима губерния на Цуцко, Суджука и приятели";
бял флаг с изобразена дюна - Внимание, опасни дюни! Предстои премахване. Заповядяйте пак при вдигнат сив флаг";
и т.н.
The Island
Рейтинг: 565 НеутралноНе е ли малко.
Роси
Рейтинг: 8842 НеутралноТази Ангелкова е супер нагла. То само с реклама не става, хората искат и качество.
ДСиБ
Рейтинг: 562 НеутралноКоня пак ще покани пенсионирани холивудски звезди да рецитират тъпи фрази за тлъст хонорар за сметка на държавата. Ама пък догодина пак ще е на Оскарите, уж за сметка на същите актьори, но реално ние и плащаме екскурзията до Холивуд и покана за звездното събитие.
Няма толкова нагла калинка.
everlast666
Рейтинг: 998 ГневноТези от туристическия бранш са много нагли!
Не стига, че Данъкоплатеца им строи инфраструктура, пречиствателни станции, допълнително полиция и лекари за сезона, преференциални данъци, реклами, логота и т.н., и накрая не създават работни места за българи, искат да им внасяме молдовци и украинци и избягват данъци като крият 90% от оборота.
На това отгоре бетонираха морето и изгониха българите оттам и докарват най-големите отрепки и пияници от Албиона.
Иво
Рейтинг: 292 НеутралноБългария става все по- търсена от туристите целогодишно. Логично е да се да се вложат повече средства в представянето й пред другите държави.