"Бритиш американ табако" заяви три бездимни продукта "Дънхил" в България

"Бритиш американ табако" заяви три бездимни продукта "Дънхил" в България

© Shutterstock



Пазарният лидер по продажба на цигари в България – British American Tobacco (БAT), който е с дял от около 40% след покупката на брандовете на "Булгартабак", ще пусне бездимни продукти през есента, съобщи "Капитал".


В регистъра на Министерството на икономиката има заявки за вписване на три бездимни продукта с бранда Dunhill. Процедурата по регистрацията, през която вече минаха първите участници на пазара на бездимни продукти – Philip Morris, продължава до шест месеца.


От ВАТ България не коментират точната си прогноза кога очакват да са готови с регистрацията, на какви цени и къде ще се разпространяват продуктите им.




За разлика от други европейски страни, в които бездимните изделия се предлагат с бранда им Kent, който е от средния ценови сегмент, в България изборът е с вкус на "високата" им марка Dunhill и вероятно ще бъде близо до 6 лв. Устройството, което е конкурентно на IQOS, се нарича glo.


Ако се съди по регистъра, третият световен концерн, който произвежда бездимни изделия – Japan Tobacco International, все още не проявява интерес да предложи на пазара в България своя продукт.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK