
© Надежда Чипева, Капитал
Автобусните компании "Юнион Ивкони" и "Груп плюс" ще се слеят в една компания, съобщава "Капитал" като се позовава на Комисията за защита на конкуренцията (КЗК), която трябва да одобри сделката.
За целта в края на 2017 г. е учредено дружеството "Транспект" АД като негов представител е Георги Атанасов - управител на "Юнион Ивкони". Атанасов държи половината от акциите, а другата е в Петър Господинов, който участва в консултантски компании.
Съдружници в "Груп плюс" са Галя Топалова и двама турски граждани. По-голямата автобусна компания на Галя Топалова обаче е "Етап Адрес". За миналата година приходите й са 8.3 млн. лв., а тези на "Груп плюс" - 1.7 млн. лв.
В началото на годината обаче е имало преобразуване на двете компании на Топалова като част от активите на "Етап Адрес" са били прехвърлени на "Груп Плюс", а капиталът му увеличен от 180 хил. лв. на 2 млн. лв.
dgerald
Рейтинг: 660 НеутралноКЗК ако спазва закона не трябва да позволява .
paf
Рейтинг: 590 НеутралноДоган разраства бизнеса.
Наблюдател
Рейтинг: 217 НеутралноЕдна компания да доминира пазара... от една страна лошо, от друга има ли място за няколко жизнени превозвачана нашия малък пазар изобщо? :(
Умерен толерастИндиана
Рейтинг: 1340 НеутралноКЗК няма да види тука никакъв проблем. Всичко ще излезе законно. Гаранция.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4244 НеутралноОформя се поредния монопол във вреда на потребителя. Гарантирано от суджуците !!!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Cara Mia
Рейтинг: 322 НеутралноСтават такива сливания при автобусния транспорт.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 3118 ЛюбопитноВ този бизнес всички големи превозвачи са..."подпомагани"партиино!"Арда Турс"от ДПС,"Карат С"от ГЕРБ...."Юнион Ивкони","Адрес...са си открай време червени!Сливанията се правят за да се противопоставят на конкуренцията.....Която става безмилостна!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...Willy Messerschmitt
Рейтинг: 3118 ЛюбопитноА вече в България дойде и FlixBus-немска компания която измести 15 немски фирми,3 датски и 5 френски....Вече имат редовни линии до Австрия,Германия,Чехия...Гърция!На супер цени,с нови автобуси!!!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...aqz05573763
Рейтинг: 8 НеутралноГарантирано от ГЕРБ?
owz46306052
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#8] от "Messerschmitt":
Коментара е грешен - Фликс няма собствен автопарк - аналогията е нещо като Юбер за автобуси.
Роси
Рейтинг: 7406 НеутралноА защо не забранят автобусни линии там, където има ЖП превоз в часовете, в които тръгва и влак. Да живнат малко БДЖ, както е по белия свят.
1001
Рейтинг: 1225 НеутралноДо коментар [#11] от "Роси":
ми не въпроса е защо няма влакове в удобни часове
1001
Рейтинг: 1225 Неутралноабсолютно трябва да се забрани на БДЖ да прибира старшиите от Д Митрополия
те летят ми да си долетят до Плевен писна ми експреса/ускорен влак да спира за 1 човек
t_tzanev
Рейтинг: 217 НеутралноЗа да има конкуренция не е ли време държавните БДЖ и НКЖИ /извинете за тавтологоията/ като няма вагони, локомотиви, вече и трасета да се обърнат на автобусен превозвач. За справка гръцките железници са най-голямата национална автобусна фирма.
t_tzanev
Рейтинг: 217 НеутралноЗа да има конкуренция не е ли време държавните БДЖ и НКЖИ /извинете за тавтологоията/ като няма вагони, локомотиви, вече и трасета да се обърнат на автобусен превозвач. За справка гръцките железници са най-голямата национална автобусна фирма.