Автобусните компании "Юнион Ивкони" и "Груп плюс" подготвят сливане

Автобусните компании "Юнион Ивкони" и "Груп плюс" подготвят сливане

© Надежда Чипева, Капитал



Автобусните компании "Юнион Ивкони" и "Груп плюс" ще се слеят в една компания, съобщава "Капитал" като се позовава на Комисията за защита на конкуренцията (КЗК), която трябва да одобри сделката.


За целта в края на 2017 г. е учредено дружеството "Транспект" АД като негов представител е Георги Атанасов - управител на "Юнион Ивкони". Атанасов държи половината от акциите, а другата е в Петър Господинов, който участва в консултантски компании.


Съдружници в "Груп плюс" са Галя Топалова и двама турски граждани. По-голямата автобусна компания на Галя Топалова обаче е "Етап Адрес". За миналата година приходите й са 8.3 млн. лв., а тези на "Груп плюс" - 1.7 млн. лв.


В началото на годината обаче е имало преобразуване на двете компании на Топалова като част от активите на "Етап Адрес" са били прехвърлени на "Груп Плюс", а капиталът му увеличен от 180 хил. лв. на 2 млн. лв.

Ключови думи към статията:

Коментари (15)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на dgerald
    dgerald
    Рейтинг: 660 Неутрално

    КЗК ако спазва закона не трябва да позволява .

  2. 2 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 590 Неутрално

    Доган разраства бизнеса.

  3. 3 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Една компания да доминира пазара... от една страна лошо, от друга има ли място за няколко жизнени превозвачана нашия малък пазар изобщо? :(

    Умерен толераст
  4. 4 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 1340 Неутрално

    КЗК няма да види тука никакъв проблем. Всичко ще излезе законно. Гаранция.

  5. 5 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4244 Неутрално

    Оформя се поредния монопол във вреда на потребителя. Гарантирано от суджуците !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  6. 6 Профил на Cara Mia
    Cara Mia
    Рейтинг: 322 Неутрално

    Стават такива сливания при автобусния транспорт.

  7. 7 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3118 Любопитно

    В този бизнес всички големи превозвачи са..."подпомагани"партиино!"Арда Турс"от ДПС,"Карат С"от ГЕРБ...."Юнион Ивкони","Адрес...са си открай време червени!Сливанията се правят за да се противопоставят на конкуренцията.....Която става безмилостна!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  8. 8 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3118 Любопитно

    А вече в България дойде и FlixBus-немска компания която измести 15 немски фирми,3 датски и 5 френски....Вече имат редовни линии до Австрия,Германия,Чехия...Гърция!На супер цени,с нови автобуси!!!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  9. 9 Профил на aqz05573763
    aqz05573763
    Рейтинг: 8 Неутрално
  10. 10 Профил на owz46306052
    owz46306052
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#8] от "Messerschmitt":
    Коментара е грешен - Фликс няма собствен автопарк - аналогията е нещо като Юбер за автобуси.

  11. 11 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7406 Неутрално

    А защо не забранят автобусни линии там, където има ЖП превоз в часовете, в които тръгва и влак. Да живнат малко БДЖ, както е по белия свят.

  12. 12 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1225 Неутрално

    До коментар [#11] от "Роси":

    ми не въпроса е защо няма влакове в удобни часове

  13. 13 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1225 Неутрално

    абсолютно трябва да се забрани на БДЖ да прибира старшиите от Д Митрополия
    те летят ми да си долетят до Плевен писна ми експреса/ускорен влак да спира за 1 човек

  14. 14 Профил на t_tzanev
    t_tzanev
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Една компания да доминира пазара... от една страна лошо, от друга има ли място за няколко жизнени превозвачана нашия малък пазар изобщо? :(
    —цитат от коментар 3 на Наблюдател


    За да има конкуренция не е ли време държавните БДЖ и НКЖИ /извинете за тавтологоията/ като няма вагони, локомотиви, вече и трасета да се обърнат на автобусен превозвач. За справка гръцките железници са най-голямата национална автобусна фирма.

  15. 15 Профил на t_tzanev
    t_tzanev
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Една компания да доминира пазара... от една страна лошо, от друга има ли място за няколко жизнени превозвачана нашия малък пазар изобщо? :(
    —цитат от коментар 3 на Наблюдател


    За да има конкуренция не е ли време държавните БДЖ и НКЖИ /извинете за тавтологоията/ като няма вагони, локомотиви, вече и трасета да се обърнат на автобусен превозвач. За справка гръцките железници са най-голямата национална автобусна фирма.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK