В края на септември ще се знае как да действат клиентите на "Олимпик" (допълнена)

В края на септември ще се знае как да действат клиентите на "Олимпик" (допълнена)

© Велко Ангелов



До края на септември се очаква кипърски съд да реши дали да открие производство по несъстоятелност на застрахователната компания "Олимпик", с която около 200 хил. потребители в България имат сключени застраховки "Гражданска отговорност".


Ако решението на съда е положително, застрахованите в компанията ще имат 35 дни да предявят претенциите си и да бъдат вписани като кредитори, съобщи на пресконференция Ралица Агайн, зам.-председател на Комисията за финансов надзор, която отговаря за надзора над застрахователните компании.


Процедурата, по която става това, все още не е известна, защото българският регулатор не е получил информация от кипърските власти.




Днес в полунощ всички застраховки на "Олимпик" престават да действат.


Компанията развива дейност само в България и Кипър, а неин едноличен краен собственик е Диего Алонсо Гонсалес - гражданин на Испания, чийто друг бизнес няма връзка с тази част на Европа, се разбра от думите на Агайн.


Кой фонд какво гарантира


Въпреки че комисията вече беше обявила, че гаранционният фонд на Кипър ще изплаща обезщетенията, тъй като компанията има издаден лиценз там, а не в България, днес се разбра, че "Олимпик" е правила вноски и в България. Това е ставало не само към фонда, който обезщетява при липса на задължителната застраховка претърпелите щети, но също и към обезпечителния фонд. Той функционира в България, за да се намесва в случай на фалити на лицензирани в страната застрахователи. Регулаторът проверява дали наистина и колко са тези вноски и ако тази информация се потвърди, то тези вноски би трябвало да му се възстановят и да станат част от масата на несъстоятелността.


В допълнение Агайн обясни, че в много от страните от ЕС няма такива обезпечителни фондове за разлика от България. Затова в момента се подготвяла промяна в европейската директива, с която във всички страни да се въведат.


Тя посъветва хората, които се застраховат в компании с лиценз от друга държава да проверяват дали там действат фондове, които биха ги обезщетили в случай на фалит. По данни на комисията в България са заявили, че развиват дейност общо 618 застрахователни компании с лиценз от други страни от ЕС и 15 клона, които за миналата година имат общо 89 млн. лв. приходи от купени полици. На въпрос на "Дневник" Агайн посочи, че в комисията няма сигнали за потенциални проблеми с някой от тези застрахователи, както и че за "Олимпик" информацията е постъпила в деня, в който кипърските власти са й отнели лиценза. Преди това не е имало индикации за финансовите затруднения на застрахователя, станали причина за отнемането на лиценза му.


Близо 10 млн. лв. дължи "Олимпик" на българи


Половината от притежателите на "Гражданска отговорност" в компанията плащат на 4 вноски, сочат данните на гаранционния фонд. До края на октомври общо 111 261 (почти половината) полици изтичат, 57 хил. - до януари, а след това 28 911.


Агайн увери, че веднага са взети мерки и след тази дата няма сключена застраховка. Гаранционният фонд е направил така, че софтуерът да не допусне сключването на полици.


Агайн посъветва гражданите, когато сключват застраховка при компания с лиценз от друга страна, да проверят дали там има гаранционен фонд, покриващ щети при фалит.


По оценки на комисията в България "Олимпик" има дългове към свои клиенти за около 9.350 млн. лв. Към момента няма данни дали активите на компанията, които при производство по несъстоятелност ще бъдат осребрени, са достатъчни да покрият сумата. Средната загуба на клиент от фалита на "Олимпик" е между 3 и 78 лв. към края на януари 2019 г., показват още сметките на регулатора.


За дейността в България на "Олимпик" Агайн посочи, че е от застрахователите, срещу които има най-малко жалби.


Никой не се оплаква


Общо около 57 хил. от клиентите на "Олимпик" в България вече имат застраховка от други компании, показват данните на комисията. По нейна информация много брокери са обявили, че ще работят с удължено време, за да обслужат близо 200-те хил. души.


Агайн припомни и че от МВР са обещали в рамките на няколко дни да не санкционират хората, които още не са подновили застраховките си. Въпреки това тя напомни, че ако причинят щета, а нямат валидна застраховка, гаранционният фонд ще я плати, но ще предяви към тях претенции за съответната сума.

Ключови думи към статията:

Коментари (65)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на д р Чарли Мишкин от ГРУ
    д р Чарли Мишкин от ГРУ
    Рейтинг: 2178 Весело

    "Никой не е застрахован"
    - ЗК Олимпик

    Путин kiss май ЕС! ----- wwww . ДЕНьГИ .ru.net :-)
  2. 2 Профил на кокошката
    кокошката
    Рейтинг: 827 Весело

    Ще им раздадат по една чаша студена вода😂😂

  3. 3 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 1699 Неутрално

    Нагли са - пределно ясна е било какво може да се очаква от сикаджийска офшорка, но са и дали лиценз, а сега се правят на мишки ... Българинът е много търпелив

    Ние сме малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  4. 4 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1255 Неутрално

    До коментар [#1] от "Чарли":

    Прави ми впечатление , че "Дневник " не публикува информация за Георги Попстоянов - син на Пламен Попстоянов от Петрич , който тежко рани 2 деца в нощта на 15 срещу 16 08 .Та въпросният татко е КОЛЕГА по "приватизация " и по партийна принадлежност от "синьото време " на СДС на др.Нинова ! По тази причина ли не публикувахте нищо ????Нали сте "обективен " и безпристрастен сайт ???

  5. 5 Профил на balkantourist
    balkantourist
    Рейтинг: 834 Неутрално

    КФН - поредната нищонеправеща, а само вземаща заплати институция в РБ.

  6. 6 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2251 Неутрално

    Имам едно такова питане - застрахованите в "Олимпик" били ли са предупредени, че при проблем със застрахователя им ще се оправят с кипърския гаранционен фонд, а не с българския? Това записано ли е в издаваните от "Олимпик" застрахователни полици? Ако не е записано КФН знаела ли е това? Ако го е знаела защо не е поискала незабавно да бъде направено и всички притежатели на вече издадени полици да бъдат уведомени? Ако не го е знаела - защо не го е знаела? Разбираме, че в България чрез клонове действат и други чуждестранни застрахователи като "Олимпик". Възнамерява ли КФН да ги задължи преди сключване на застраховките ясно и изрично да уведомяват клиентите си за това, че може да им се наложи да търсят правата си в чуждестранни гаранционни фондове?

  7. 7 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3957 Любопитно

    Очаква се "блага вест" от Кипър!После обаче не се знае какво ще стане по нашите географски ширини.....................?!

  8. 8 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1255 Неутрално

    До коментар [#4] от "doroteus":

    Който слага "минуси " е "гузен - негонен бяга "!

  9. 9 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3957 Любопитно

    До коментар [#5] от "balkantourist":

    ++++++++++++++++++++++++++++++++
    На това хората му викат "синекурна длъжност"/нищо не правиш,но се водиш на добре платена работа/!!!!

  10. 10 Профил на КА2
    КА2
    Рейтинг: 2670 Неутрално

    Вчера един наглец се изходи по въпроса. Хората да внимават къде се застраховат! Само дето от скромност забрави да спомене , че КФН е държавна комисия и дала разрешение на този застраховател. А всичко което е отговорност на държавата опира в ръководството и.

  11. 11 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 2001 Неутрално

    До коментар [#6] от "Един препатил":

    Ралица Агаин с фланелките " Срам ни е от вас", "Ще ви оправим за 800 дни", "Вервайте ни" и "Строим Белене за 1,6 млрд. $" отговаря за гаранционния фонд. Това значи, че всички са предупредени и всичко е 6.

  12. 12 Профил на babyroo
    babyroo
    Рейтинг: 813 Неутрално

    1. Как да действат клиентите на Олимпик е съвсем ясно:
    а) пият една студена вода,
    б) дават едни пари,
    в) чакат второто пришествие, да им върнат парите.
    2. По отношение на КФН - трябва голямо ритане на задници!!!

    roo
  13. 13 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8065 Неутрално

    Калинки малинки във всяка институция в България.

  14. 14 Профил на jmf29537805
    jmf29537805
    Рейтинг: 618 Неутрално

    А за туй нещо:
    „Далл Богг: живот и здраве“




  15. 15 Профил на Aetius
    Aetius
    Рейтинг: 120 Неутрално

    По-нагло не би могло да бъде.

  16. 16 Профил на bitaka
    bitaka
    Рейтинг: 654 Неутрално

    До коментар [#14] от "jmf29537805":

    Дал Бог дърво....скоро

    харпун
  17. 17 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2478 Неутрално

    До коментар [#2] от "кокошката":

    Да изчакат до Февруари, тогава водата е най-студена.

  18. 18 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1888 Неутрално

    Биволъ
    2 hrs ·
    Повтаряме и прилагаме документ, защото продажните национални т. нар. медии мръхтят и се правят на ударени. През 2015 г. испанската Комисия за финансов надзор предупреждава, че собственикът на Олимпик Диего Гонзалес Алонсо е меко казано инвестиционен мошеник. #КОЙ го остави да си вее коня и да ограби 270 000 души в България? Споделяйте!

    https://www.facebook.com/bivolnews/photos/a.659321057453013/1965062976878808/?type=3&theater

  19. 19 Профил на xali
    xali
    Рейтинг: 7375 Неутрално

    В края на септември "ще ти духнат под опашката", щото настъпа мотиката.

  20. 20 Профил на goodman69
    goodman69
    Рейтинг: 464 Неутрално

    И тази на снимката е видимо калинка като тази в Търговския регистър.

  21. 21 Профил на sporta
    sporta
    Рейтинг: 601 Неутрално

    Тази ....ФИчКА с дълга шия ще бъде съдена за бездействие . Искове срещу КФН от граждани и юридически лица. Не е там да ми обяснява как ЕС нямал директива . Доста държави нямат и такова некомпетентна комисия , а е нещо към дадено министерство.

  22. 22 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1317 Неутрално

    Това със застраховките го разбрахме..... но след 4 г когато ЧПФ ще трябва да плащат пенсии..... колко от тях ще се окажат с кипърска регистрация?

    Русия- проказата на планетата Земя.
  23. 23 Профил на Антикомунист и антиГЕРП
    Антикомунист и антиГЕРП
    Рейтинг: 807 Неутрално

    На снимката може да видите още една (поредната) калинка, не е герберска, а царска.

    Или казано по друг начин: България - страната на калинките!

    Бъдещата устойчива енергетика ще е симбиоза между ядрени генериращи мощности и ВЕИ. Ето защо е важно да се построи безопасната АЕЦ Белене възможно най-бързо!!!
  24. 24 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1317 Неутрално

    Имам едно такова питане - застрахованите в "Олимпик" били ли са предупредени, че при проблем със застрахователя им ще се оправят с кипърския гаранционен фонд, а не с българския? Това записано ли е в издаваните от "Олимпик" застрахователни полици? Ако не е записано КФН знаела ли е това? Ако го е знаела защо не е поискала незабавно да бъде направено и всички притежатели на вече издадени полици да бъдат уведомени? Ако не го е знаела - защо не го е знаела? Разбираме, че в България чрез клонове действат и други чуждестранни застрахователи като "Олимпик". Възнамерява ли КФН да ги задължи преди сключване на застраховките ясно и изрично да уведомяват клиентите си за това, че може да им се наложи да търсят правата си в чуждестранни гаранционни фондове?
    —цитат от коментар 6 на Един препатил


    Пич, всички застраховани в Олимпик имат стикер на Гаранционния фонд на България..... зеленото, залепено на предното ти стъкло! Разгледай го.

    Русия- проказата на планетата Земя.
  25. 25 Профил на ssw35520284
    ssw35520284
    Рейтинг: 263 Неутрално

    Да проверявам лицензите аз като клиент. Пак аз да проверявам, ако са рег. в друга държава кой ще ми плати в случай на фалит? Имат ли гаранционен фонд. Все справки от клиент, който е длъжен по закон да направи гражданска? Що за малоумие е таз мома.?Това е работа на ДЪРЖАВАТА. Тя трябва да защитава гражданите след като им събира такси по закон. Егати наглите

  26. 26 Профил на Антикомунист и антиГЕРП
    Антикомунист и антиГЕРП
    Рейтинг: 807 Неутрално

    "Агайн посъветва гражданите, когато сключват застраховка при компания с лиценз от друга страна, да проверят дали там има гаранционен фонд, покриващ щети при фалит."

    А на комисията каква й е работата? За чий * сте там? Какви за заплатите на работещите в тази комисия? А в другите комисии-хрантутници?

    Бъдещата устойчива енергетика ще е симбиоза между ядрени генериращи мощности и ВЕИ. Ето защо е важно да се построи безопасната АЕЦ Белене възможно най-бързо!!!
  27. 27 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 1998 Весело

    Да внесем малко яснота по въпроса:
    1. Застраховките са направени към българския клон на Олимпик, който е редовен към българските власти - до последно си е плащал вноските към гаранционния фонд и обезпечителния фонд. Няма никаква причина да се намесва кипърския гаранционен фонд.
    2. КФН, Ралица Агаин и Гаранционния фонд да не се правят на неразбрали, ами да уредят изплащането на щети съгласно чл.565 от устава на Обезпечителния фонд:

    http://guaranteefund.org/bg/обезпечителен-фонд

    България е "крайник с руска гангрена за ампутиране"
  28. 28 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2251 Неутрално

    До коментар [#11] от "Ще върнем България в Европа":

    До коментар [#6] от "Един препатил":Ралица Агаин с фланелките " Срам ни е от вас", "Ще ви оправим за 800 дни", "Вервайте ни" и "Строим Белене за 1,6 млрд. $" отговаря за гаранционния фонд. Това значи, че всички са предупредени и всичко е 6.
    —цитат от коментар 11 на Ще върнем България в Европа


    Нищо лично - само факти:

    "В средата на 2013 г. цялата страна се възмути от назначението на свинеподобния Пеевски, после също свинеподобния Гергов обяви, че в държавата „няма брат, няма сестра има БСП”, а в началото на 2014 г. 67 депутати на Герб избраха Ралица Агайн за заместник шеф на Комисията по финансов надзор. Щяла да наблюдава застрахователния сектор. С мандат от 6 години. Само за информация – българската държава държи там, контролират се, нито по-малко, нито повече от 5 милиарда лева! Да, „партизанчето” Агайн ще наблюдава сектор в родната икономика, в който се въртят 5 милиарда лева. В продължение на мандат и половина.

    Омерзението ми рядко е било толкова травмиращо. Защото произведението на Царя, кадет Рилски е най-характерния образ на човека от задкулисието, на сумрака и гадния, античовешки строен комунизъм. Лицето Ралица Агайн се появи в парламентарната група на НДСВ в 39-то Народно събрание, препоръчана на съвсем крехката възраст от 25 г. от царските съветници, където блести името на генерала от ДС Любен Гоцев. И има защо да е избрана точно тя. Нейният дядо е прословутият Методи Агайн със зловеща слава в родния Пернишки край – полковник от ДС,

    изверг, управлявал концлагерите в Белене и Ножарево,

    после висш служител на МВР в следствения отдел, бияч и крайно жестоко настроен към „враговете на народа”… Разбира се – бивш партизанин! Злите езици в Пернишко разказват, че е престоял в родното си село Друган почти до самата дата 9 септември… Полк. Агайн се постарава и осигурява на децата си „светло бъдеще”: синът му и баща на тази Ралица Ненчо е също милиционер, известен в комунистическите среди като „Тъпунгера”, но това не му пречи да се издигне до заместник-министър на МВР преди 1989 г., неговият брат Георги Агайн пък е отговорник в МВР за подслушванията, т.е. както са популярни сега – СРС-тата. С този бек-граунд Ралица влетява в парламентарната група на НДСВ, едва на 25 години и веднага е наречена от зевзеците „Партизанчето”, според алюзията с дядото и таткото. Скоро след като е овършала където трябва, тя се жени за албанския ерген Гури и прибавя към името си фамилията, вече е Агайн-Гури. Но не бивало пълно щастие, защото съпругът е прихванат като наркотрафикант и това символично Гури изчезва. Сега пак си е само „партизанчето” Агайн. Но напълно достатъчно за депутатите да и дадат мандат от 6 г. в Комисията, за да наблюдава застрахователния сектор… Кой каза, че назначението на Пеевски е скандално?! Ами това на „партизанчето” какво е?

    Любвеобилно и стройно?

    Гадно, другари от партията – майка, много гадно и мръсно. Някой явно ви хързулна или просто тази, вече не толкова младичка Агайн-Гури овърша и през вас, но съвсем не е мотив да я правите висш държавен служител и то при положение, че отчетът на комисията така и не е приет от пленарната зала, май няма и да го приемете… Важното е в намалението да осигурите луксозен живот на десарската щерка Агайн – Гури…

    Поразпитах за тази персона и ето нейна характеристика, направена от бивша колежка от парламентарната група на НДСВ: „Партизанчето Ралица е рядко нахално момиче – винаги, където има далавера тя е там. По едно време ни напусна и стана член на „Новото време”, после се върна при нас и я сложиха в комисията по финансов надзор. После се жени за някакъв албанец, но като разбра, че го гонят за нарко-трафик го напусна… Като характер и възпитание – много мръсно същество! Много близка е до „Лев инс” и Алексей Трактора…То и затова още в началото я кръстиха „партизанчето” – целият си живот е изкарала на гърба на дядовци, бащи, вуйчовци, лели, стринки, които са били в БКП и милицията.”

    Аз няма какво да добавя - да е жива и здрава на Герб! Пеевски има конкурент…

    Христо Марков, Faktor.bg, 29 януари 2014 г.

    https://www.faktor.bg/bg/articles/politika/hlyab-i-pasti/koy-izbra-partizancheto-

  29. 29 Профил на tqh42306221
    tqh42306221
    Рейтинг: 545 Неутрално

    Тая царска фекалия няма ли кой да я изрине от топлата службица!?Даже я бях забравил че съществува,а тя си кютала кротко в администрацията.Изобщо не съм си правил илюзии че за всичките дивотии които стори е получила ефективна присъда...Но поне си мислих че ся я прибрали обратно на село да не си показва срамотиите като другата видна царистка Качакова,разни одиозни фигури от комунделските фамилии като Шулева и прочие сган трето поколение тлъста червена буржоазия...

    Мама,льотчика люблю,я без льотчик не магу.Он летает на высока,набывает на дълбока!
  30. 30 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2251 Весело

    Докато гледах снимката към статията си спомних нещо от "Тримата мускетари:

    "— Този кон положително има или по-скоро на младини е имал златист цвят — поде непознатият, като продължаваше почнатия преглед и се обръщаше към своите слушатели на прозореца, сякаш не забелязваше раздразнението на д’Артанян, който стоеше между него и тях. — Тоя цвят е добре познат в ботаниката, но до днес много рядко се среща у конете."

    Нищо лично, разбира се. Просто цитирах Александър Дюма.

  31. 31 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 1065 Неутрално

    "В допълнение Агайн обясни, че в много от страните от ЕС няма такива обезпечителни фондове за разлика от България. Затова в момента се подготвяла промяна в европейската директива, с която във всички страни да се въведат."
    Ами ,ако дон Диего и нему подобните избират държави с такива фондове,за да правят този номер,дали от ЕК и ЕП няма да Ви се посмеят на желанието във всяка държава от ЕС да има обезпечителни фондове за изгребване.

  32. 32 Профил на Dexx
    Dexx
    Рейтинг: 522 Неутрално

    До коментар [#3] от "danvan":

    Обикновено съм изцяло съгласен с Вашите коментари, но в интерес на обективността, КФН не е давала лиценз точно на тази компания

    “Който и да бе сътворил човечеството, не си бе изпипал работата докрай, защото хората твърде лесно се прегъваха в коленете.” Тери Пратчет
  33. 33 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1128 Неутрално
  34. 34 Профил на sporta
    sporta
    Рейтинг: 601 Неутрално

    До коментар [#26] от "xqv31309910":

    Ще е много полезно за ОБЩЕСТВОТО да разбере живота на ГЕРБ калинките. Нека да покажат някакъв смислен отчет за работа , ама така като за ЕС проект ..ден за ден ( понеже много ги разбира регламентите)

  35. 35 Профил на One Hour
    One Hour
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Тоя български регулатор да даде отчет какво е регулирал и надзиравал досега а не да се изплаква с кипърския съд.

  36. 36 Профил на ivo
    ivo
    Рейтинг: 748 Неутрално

    Какъв е смисъла от тия фондове, нали са точно за такива случаи? И кой е разрешил на Олимпик да прави застраховки в БГ, ако не са изрядни?

    Не на глобалистите и глобуса!
  37. 37 Профил на chepokalipsis
    chepokalipsis
    Рейтинг: 471 Неутрално

    Дреме ми за поредните българи, които са се застраховали тук, щото им се видяло че е на "промоция" и са решили, че са по-умни от останалите, видяхме ги и с КТБ.

    Повече ме интересува дали имате снимка на червенокосата като по-млада, вероятно е била доста прилична, защо се е позапуснала...

  38. 38 Профил на zyb18561487
    zyb18561487
    Рейтинг: 1798 Неутрално

    Почти по темата (финанси): абе как така турската лира се оправи изведнъж? Чухме три пъти за Бранко Ботев, три пъти за Агайн, и за неувяхващата Клавдия, и за Скарлет, а лирата я немА. Някой по телефона ли се обади?

  39. 39 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 702 Неутрално

    Тая царска фекалия няма ли кой да я изрине от топлата службица!?Даже я бях забравил че съществува,а тя си кютала кротко в администрацията.
    —цитат от коментар 29 на tqh42306221


    На Ралка Агайн първата работа е царски дупетат, до 2005. От 2005 насам е зам. в КФН.

    Даже Бенчо може да й завиди.

    Престъплението НДСВ, организирано от ченгетата и московските им покровители с цел да махнат Костов, е най-лошото нещо, което се е случвало на България от Виденовата зима досега!!

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  40. 40 Профил на Антикомунист и антиГЕРП
    Антикомунист и антиГЕРП
    Рейтинг: 807 Неутрално

    https://www.youtube.com/watch?v=L0O_PdcVU3s

    Бъдещата устойчива енергетика ще е симбиоза между ядрени генериращи мощности и ВЕИ. Ето защо е важно да се построи безопасната АЕЦ Белене възможно най-бързо!!!
  41. 41 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2251 Неутрално

    До коментар [#24] от "chichka":

    "Пич, всички застраховани в Олимпик имат стикер на Гаранционния фонд на България..... зеленото, залепено на предното ти стъкло! Разгледай го."

    Приятелю, както навярно знаете не съм лош човек. Ама не мога да премълча, че от такива остроумия и такива остроумничещи сте я докарали дотук. Не само в застраховането. Не се иска много акъл да вденете, че щом питам какво пише в застрахователните полици аз не съм застрахован в "Олимпик". Иначе нямаше да питам, а щях да си прочета полицата. Без да е нужно да разглеждам стикера. Защото и да го гледам и да не го гледам все тая - известно ми е, че парите, които съм платил на "Олимпик" за гаранционен фонд се превеждат на българския гаранционен фонд, а той ги превежда на кипърския. И че общата сума за тази година е около 2 млн. лв. Та точно това е смисълът на въпроса ми - обяснено ли е на телетата, които се радват на зеленкото на предното стъкло, че това не е зелена трева, а зелен хайвер.

  42. 42 Профил на zyb18561487
    zyb18561487
    Рейтинг: 1798 Неутрално



    Това не го разбрах. Царските овце и овни са всичките много вакли, начело с Милен, но бяла между тях за цяр няма.

  43. 43 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 702 Разстроено

    да не си показва срамотиите като другата видна царистка Качакова
    —цитат от коментар 29 на tqh42306221


    Аууу преди време отворих ФБ страницата на Любка Качакова. Ужас!!

    Тонове свещена простота. Даже призовава на помощ робинята Велева да пише против някаква конференция за Холкоста в БГ, организирана от СУ и Шалом.

    Не ми се мисли, щом това чудо на природата е било зам.-министър в KLETA MAJKA BALGARIQ

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  44. 44 Профил на zyb18561487
    zyb18561487
    Рейтинг: 1798 Неутрално

    [quote#43:"c.b.o."][/quote]

    Моята персонална любимка, заедно с културната Чилева, беше едно арменско девойче, на което неправомерно бяха дали апартамент на пъпа на София. И то рече, че го върне, ако му го поискат. Дали го поискаха, дали го върна...

  45. 45 Профил на zyb18561487
    zyb18561487
    Рейтинг: 1798 Неутрално

    До коментар [#24] от "chichka":"Приятелю, както навярно знаете не съм лош човек.
    —цитат от коментар 41 на Един препатил


    А, не знам. Досега не съм срещал добър човек, който да нарича непознатите "приятелю", всичките все калпави излизаха.

  46. 46 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 702 Неутрално

    До коментар [#44] от "zyb18561487":

    Кое е това арменско девойче?

    Иначе Чилова в момента е доцент по данъчно право в УННС. Няма шега! :))))

    А какво става с "юпитата" Милен и Ники Маус?

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  47. 47 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 702 Весело

    Любка Качакова за Евгени Бакърджиев, Фейсбук:

    "Къде го тоз титан на валяците?!

    Къде е лицето Евгени, който се катереше по покривите да гледа събарянето на Мавзолея?

    Искам да му връча кирка и лопата. Да го пусна в подземията и той собственоръчно да ги превърне в "художественото пространство", за което сега напоително ни осведомяват сутрин, обед и вечер...

    Обещавам. И охрана ще осигуря. Защото знам с каква любов ще го посрещнат всички, за които мавзолеят беше сграда, която можеше да бъде запазена и преобразена.

    И пак да повторя- този човек заслужава съд.

    Значи събаря той нещо, което е на всички, и сега пак с парите на всички ще правим влажните мазета галерия. Що за безумие?

    Къде си Валяк? Покажи се! "

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  48. 48 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 702 Неутрално

    До коментар [#47] от "c.b.o.":

    Любка Качакова: Аз съм човек на изкуството, не искам вече да се занимавам с цифри

    Ще правя фондация за откриване и подпомагане на талантливи деца, вече говорих и с Лили Иванова, казва бившият зам.-министър на икономиката

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  49. 49 Профил на zyb18561487
    zyb18561487
    Рейтинг: 1798 Неутрално

    До коментар [#44] от "zyb18561487":Кое е това арменско девойче?Иначе Чилова в момента е доцент по данъчно право в УННС. Няма шега! :))))А какво става с "юпитата" Милен и Ники Маус?
    —цитат от коментар 46 на c.b.o.


    Ето я тук, хем в същия вестник

    https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2004/03/08/70876_gadar_hachikian_e_gotova_da_vurne_durjavnoto_jilishte/

  50. 50 Профил на c.b.o.
    c.b.o.
    Рейтинг: 702 Неутрално

    До коментар [#48] от "c.b.o.":

    Любка Качакова: Някой трябва много ясно да заяви на г-жа Мей, че не можем да отзоваваме дипломати и да обвиняваме ,която и да е страна, без ясни и необорими доказателства. Това не може да бъде присъда, започваша с мей би така мей би онака...

    НАЦИОНАЛИЗМЪТ Е ДА СЕ ХВАЛИШ С ЧУЖДИ УСПЕХИ И ДА ОБВИНЯВАШ ДРУГИ ЗА СВОИТЕ ГРЕШКИ
  51. 51 Профил на Aetius
    Aetius
    Рейтинг: 120 Неутрално

    До коментар [#38] от "zyb18561487": Ти не мисли турската лира, ми ги виж тези хубавци.

  52. 52 Профил на galiwer1880
    galiwer1880
    Рейтинг: 446 Неутрално

    До коментар [#20] от "goodman69":

    Тя беше от калинките на оня с 800дни.и май имаше нещо покрай нея ,ама помнили човек?Някой помнили?

  53. 53 Профил на петро
    петро
    Рейтинг: 782 Неутрално

    Бати и държавата, калинка до калинка.
    Можеш да си извадиш заключение колко нерези има зад тяхното назначение.

  54. 54 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2251 Неутрално

    До коментар [#45] от "zyb18561487":

    "А, не знам. Досега не съм срещал добър човек, който да нарича непознатите "приятелю", всичките все калпави излизаха."

    Вижте сега приятелю, когато наричам непознати или не толкова "приятелю" това е жест на учтивост, не на желание да се сприятелявам или да се харесвам. Повярвайте ми, много пъти ми се иска да започна с "абе, цървул смотан", но няма как, нали разбирате - noblesse oblige.

  55. 55 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3838 Гневно

    Края на Септември!?
    Та това са повече от два месеца!
    През това време хората ще я карат без застраховки ли?
    Ами ако се случи нещо?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  56. 56 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3838 Гневно

    Нагли са - пределно ясна е било какво може да се очаква от сикаджийска офшорка, но са и дали лиценз, а сега се правят на мишки ... Българинът е много търпелив
    —цитат от коментар 3 на danvan


    Прекалено търпелив!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  57. 57 Профил на idiotstavrev
    idiotstavrev
    Рейтинг: 829 Неутрално


    известно ми е, че парите, които съм платил на "Олимпик" за гаранционен фонд се превеждат на българския гаранционен фонд, а той ги превежда на кипърския.
    .
    —цитат от коментар 41 на Един препатил

    Това от къде го измисли?

  58. 58 Профил на Rex
    Rex
    Рейтинг: 805 Неутрално

    Тая царска фекалия няма ли кой да я изрине от топлата службица!?Даже я бях забравил че съществува,а тя си кютала кротко в администрацията.Изобщо не съм си правил илюзии че за всичките дивотии които стори е получила ефективна присъда...Но поне си мислих че ся я прибрали обратно на село да не си показва срамотиите като другата видна царистка Качакова,разни одиозни фигури от комунделските фамилии като Шулева и прочие сган трето поколение тлъста червена буржоазия...
    —цитат от коментар 29 на tqh42306221


    Че кой да я изрине като и Бойко беше виден царски фекалий ?

  59. 59 Профил на Rex
    Rex
    Рейтинг: 805 Неутрално

    До коментар [#11] от "Ще върнем България в Европа":
    —цитат от коментар 28 на Един препатил


    Тая отвратителна рижава кошница е олицетворение на цялото безсрамие на помийно-каналния преход , организиран от комуняците и ченгатата. Интересно че гена на тези помияри влече дъщерите им към креватите на откровени престъпници. Агайн не е единствения пример в това отношение.

  60. 60 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3695 Неутрално

    "..Тя (Ралица Агайн) посъветва хората, които се застраховат в компании с лиценз от друга държава да проверяват дали там действат фондове, които биха ги обезщетили в случай на фалит...."

    Алоу, ти за какво си там бе червенокоске? ДАНС за чий са там? Да се угояват ли? Тюфлек Баце за какво е? За стабилността ли?
    Мицифайките водят война по пътищата, а хората ги избиват по спирките. В страната хайдути обикалят, а тези некадърници с по 5000 лв заплати ни съветват да внимаваме!
    Е.а ти тъпаните от първата редица!

  61. 61 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 1348 Неутрално

    По логиката на тази ДЖЕНФЪРКА и калинките в комисията каквото и да си застраховал и в която и компания да си застраховал няма значение ИДВА султана и казва ФАЛИРАМЕ После те пращат в Кипър или други острови да си подаваш молба в местния съд който се намира в една колиба някъде в ПУСТИНЯТА

  62. 62 Профил на choss
    choss
    Рейтинг: 824 Неутрално

    До коментар [#3] от "danvan":Обикновено съм изцяло съгласен с Вашите коментари, но в интерес на обективността, КФН не е давала лиценз точно на тази компания
    —цитат от коментар 32 на Dexx


    Така е, но КФН не е освободена от контрол над дейността на застрахователите и своевременно реагиране при нарушения.

    "КОДЕКС ЗА ЗАСТРАХОВАНЕТО"
    ...........
    Надзор върху финансовото състояние
    Чл. 88. (1) Комисията и заместник-председателят осъществяват надзор по прилагане разпоредбите на тази глава върху застрахователите със седалище в Република България и във връзка с дейността им при условията на правото на установяване или на свободата на предоставяне на услуги.
    Чл. 89. (В сила от 01.01.2007 г.) В случаите, когато комисията прецени, че застраховател със седалище в друга държава членка, покриващ рискове на територията на Република България при условията на правото на установяване или на свободата на предоставяне на услуги, с дейността си застрашава финансовата си стабилност, тя уведомява за това компетентния орган на държавата членка по произход на застрахователя.

  63. 63 Профил на choss
    choss
    Рейтинг: 824 Неутрално

    известно ми е, че парите, които съм платил на "Олимпик" за гаранционен фонд се превеждат на българския гаранционен фонд, а той ги превежда на кипърския.

    Това от къде го измисли?
    [quote#57:"idiotstavrev"][/quote]

    От думите на самата Раличка Агайн.
    Въпреки че комисията вече беше обявила, че гаранционният фонд на Кипър ще изплаща обезщетенията, тъй като компанията има издаден лиценз там, а не в България, днес се разбра, че "Олимпик" е правила вноски и в България. Това е ставало не само към фонда, който обезщетява при липса на задължителната застраховка претърпелите щети, но също и към обезпечителния фонд. Той функционира в България, за да се намесва в случай на фалити на лицензирани в страната застрахователи. Регулаторът проверява дали наистина и колко са тези вноски и ако тази информация се потвърди, то тези вноски би трябвало да му се възстановят и да станат част от масата на несъстоятелността.
    В допълнение Агайн обясни, че в много от страните от ЕС няма такива обезпечителни фондове за разлика от България.

    Прочети пак статията.

  64. 64 Профил на choss
    choss
    Рейтинг: 824 Неутрално

    Че кой да я изрине като и Бойко беше виден царски фекалий ?
    [quote#58:"Rex"][/quote]
    И дори ГРОБ я инсталираха на тази позиция!


  65. 65 Профил на султана глаушева
    султана глаушева
    Рейтинг: 2514 Неутрално

    Не рзабрах. Важи ли същото и за Дженерали примерно?

    На агитката не отговарям! А на бивши и настоящи доносници хептен!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK