ИКЕА открива център и в Пловдив

Никос Ифантидис, управител на IKEA за България

© Надежда Чипева, Капитал

Никос Ифантидис, управител на IKEA за България



Шведският гигант за обзавеждане на дома ИКЕА отваря посетителски център и в Пловдив, след като вече два такива работят във Варна (от 2015 г.) и Бургас (от 2016 г.).


Този в Бургас не в традициите на веригата е разположен в мол. Същото се повтаря и в Пловдив. Той ще отвори врати заедно с отварянето на новия мол в града - "Плаза", съобщи Никос Ифантидис, управител на IKEA за България. Той ще бъде разположен на две нива и ще разполага с 2100 кв.м. Компанията не обяви какъв е размерът на инвестицията в този център с мотива, че тя още не е завършила. В него ще работят около 25-30 души при общо 350 служители за цялата компания.


В центъра ще могат да се правят поръчки на стоките, а също ще се предлага проектиране на кухни, монтаж и потребителско финансиране.


Двуцифрен ръст на посетителите




Ръководството на компанията в България се похвали с общо 16 млн. посетители (брой посещения) за последните 7 години, като средно всяка година те се увеличават с 14%. С 12% всяка година пък нарастват продажбите. За изтеклата 2017 г. общо посетителите в магазина в София и в центровете във Варна и Бургас са били 2.9 млн., като продажбите са били за 113 млн. лв.


Компанията се похвали, че вече присъства и на пазара в Индия от няколко дни, а от миналата година и в Сърбия.


Новости в ресторанта


Клиентите на магазина в София се превръщат често и в клиенти на ресторанта на веригата, която обичайно се рекламира с кюфтенцата си. В скоро време ще бъдат пуснати и кюфтета от сьомга, а компанията вече предлага и зеленчуков хотдог.


Компанията отчита, че през миналата година е продала 700 хил. порции храна в ресторанта си.


Нещо ново, нещо евтино


В скоро време потенциалните клиенти на компанията ще получат и новия й каталог, който се разпространява в 50 страни. Новите продукти в него са отбелязани с оранжева точка, а тези с "трайно ниски цени" - с червена.


В него този път са показани седем цялостно обзаведени жилища. Сред акцентите в новия каталог са продуктите за домашни любимци, които са част от лимитирана, но дългосрочна серия и се очаква да бъдат налични за около година.


Ръководството на компанията подчертава, че каталогът е произведен от сертифицирана хартия, чието производство се проследява от началото до края, като целта е да се намали въглеродният отпечатък от производството. Към момента направата на един каталог има въглероден отпечатък, който се измерва с този на четири кюфтенца или изминаването на 4 км разстояние със стандартен автомобил.

Ключови думи към статията:

Коментари (13)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на FvH
    FvH
    Рейтинг: 663 Любопитно

    А кога потребителите в България ще получат от IKEA цени като в Румъния или Унгария?

    One should be free to do whatever he wants, as longs this does not interfere with the equal right of everybody else to do the same.
  2. 2 Профил на Лео
    Лео
    Рейтинг: 1721 Неутрално

    А кога потребителите в България ще получат от IKEA цени като в Румъния или Унгария?
    —цитат от коментар 1 на FvH


    Когато спре да има двуцифрен ръст на клиентите. Само че ние сме овце и за нас тревата на комшията е винаги по-зелена...

  3. 3 Профил на true_original
    true_original
    Рейтинг: 432 Неутрално

    Посетителски център не означава ли магазин или и те са нещо повече колкото макдоналдс е ресторант...

  4. 4 Профил на LiberalToTheBones
    LiberalToTheBones
    Рейтинг: 1189 Неутрално

    До коментар [#1] от "FvH":

    Когато пазарът ви се увеличи със 100 %.. И станете платежно способни.

    Nazis, commies, idiots, conservatives, preservatives... Stay away..
  5. 5 Профил на plamenss
    plamenss
    Рейтинг: 674 Неутрално

    Рекламна статия, сложете поне знак Реклама

  6. 6 Профил на glavatar
    glavatar
    Рейтинг: 317 Неутрално

    Колкото повече магазини, толкова по-добре.

  7. 7 Профил на Killing Joke
    Killing Joke
    Рейтинг: 1131 Неутрално

    До коментар [#1] от "FvH":

    Когато имаме пазар като техния и покупателна способност като тяхната.

  8. 8 Профил на sdfsdfsdf
    sdfsdfsdf
    Рейтинг: 438 Весело

    Сами ли ще си го сглабят филипополисци ?

    NO GDPR CONSENT WAS EVER GIVEN !!! Especially considering that the European data protection authorities have made it clear “that if a controller chooses to rely on consent for any part of the processing, they must be prepared to respect that choice and stop that part of the processing if an individual withdraws consent.” https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/reform/rules-business-and-organisations/legal-grounds-processing-data/grounds-processing/what-if-somebody-withdraws-their-consent_bg Използваме данните, които ни предоставяте, за да Ви предложим съдържание, продукти и услуги, интересни за Вас. Ако не искате данните Ви да се използват по този начин, пишете ни на dpo@economedia.bg Използваме данните, които ни предоставяте, за да Ви предложим съдържание, продукти и услуги, интересни за Вас. Ако не искате данните Ви да се използват по този начин, пишете ни на dpo@economedia.bg Използваме данните, които ни предоставяте, за да Ви предложим съдържание, продукти и услуги, интересни за Вас. Ако не искате данните Ви да се използват по този начин, пишете ни на dpo@economedia.bg Използваме данните, които ни предоставяте, за да Ви предложим съдържание, продукти и услуги, интересни за Вас. Ако не искате данните Ви да се използват по този начин, пишете ни на dpo@economedia.bg Използваме данните, които ни предоставяте, за да Ви предложим съдържание, продукти и услуги, интересни за Вас. Ако не искате данните Ви да се използват по този начин, пишете ни на dpo@economedia.bg Използваме данните, които ни предоставяте, за да Ви предложим съдържание, продукти и услуги, интересни за Вас. Ако не искате данните Ви да се използват по този начин, пишете ни на dpo@economedia.bg Използваме данните, които ни предоставяте, за да Ви предложим съдържание, продукти и услуги, интересни за Вас. Ако не искате данните Ви да се използват по този начин, пишете ни на dpo@economedia.bg Използваме данните, които ни предоставяте, за да Ви предложим съдържание, продукти и услуги, интересни за Вас. Ако не искате данните Ви да се използват по този начин, пишете ни на dpo@economedia.bgИзползваме данните, които ни предоставяте, за да Ви предложим съдържание, продукти и услуги, интересни за Вас. Ако не искате данните Ви да се използват по този начин, пишете ни на dpo@economedia.bg
  9. 9 Профил на TzZar
    TzZar
    Рейтинг: 1515 Неутрално

    До коментар [#6] от "glavatar":
    глупости, много магазини не значи добро качество и/или по ниски цени А и тези вериги разкатават мамката на българските производители, много от тях затвориха и сега ги гонят ЧСИ

    Тиква под наем.
  10. 10 Профил на TzZar
    TzZar
    Рейтинг: 1515 Разстроено

    а и управителя пак е мазен грък

    Тиква под наем.
  11. 11 Профил на Valeria
    Valeria
    Рейтинг: 1211 Любопитно

    А аз харесвам Икея и не разбирам, защо магазин за мебели, рекламират кюфтета и храна!

  12. 12 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3533 Весело

    До коментар [#2] от "Лео":

    И каква е логиката?! Ти пак показваш обирджийският си манталитет като по въпроса с държавните почивни станции и хотели в България! (Виж поста ми под статията в Капитал "Най-големият хотелиер.")

  13. 13 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2892 Неутрално

    До коментар [#1] от "FvH":

    Че различни ли са цените?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK