
© Fabian Bimmer, Reuters
Германският автомобилопроизводител "Фолксваген" (Volkswagen) възнамерява да увеличи броя на електрическите и хибридните коли в служебния си автопарк. Това пише днес вестник "Велт", цитиран от ДПА и БТА.
Според публикацията, позоваваща се на източници от компанията, след "значително увеличение" делът на електромобилите и хибридите сред 20-те хиляди автомобила, ползвани служебно, ще достигне десет на сто догодина.
Главният изпълнителен директор на "Фолксваген" Херберт Дис иска мениджърите на подразделенията да карат коли на батерии, а новите правила за ползването на служебния автопарк ще бъдат оповестени "до седмици или месеци", съобщиха от фирмата.
В началото на 2020 г. "Фолксваген" ще пусне в производство първия си изцяло електрически автомобил.
През юни компанията обяви, че ще плати на германските власти глоба от 1 млрд. евро заради скандала с манипулираните данни за емисиите отработени газови на дизелови автомобили. "Фолксваген" призна през септември 2015 година, че е манипулирал данните при американските тестове за измерване на отделените вредни газове. Скандалът, станал известен като "Дизелгейт", доведе до множество съдебни дела за милиарди долари в няколко страни, а политиците в САЩ и Европа обърнаха сериозно внимание на въпроса за вредните емисии, отделяни от дизеловите двигатели.
palav_nik
Рейтинг: 3028 НеутралноТова не е добра новина за Рассия и арабските шейхове.
Divi filius
Рейтинг: 2819 ЛюбопитноКолко ще струва колата, тока? И, откъде ще го вземат(от какво ще го произведат) тока?
Нали германия беше против ядрената енергия?
Батериите, от какво се правят, и колко време издържат. Колко ще струва подмяната им?
Много въпросчета. 🤔 reductio ad absurdum...
palav_nik
Рейтинг: 3028 Неутрално"Нали германия беше против ядрената енергия?"
Е, и.
Германия няма режим на тока.
wwwwww
Рейтинг: 481 НеутралноДа живей Руския газ в Германия
Да кажем не на педерастията!penetrating
Рейтинг: 12504 Неутрално10% хибриди не е много, а 1 милиард в сравнение с 15-те в САЩ е нищожен за лъжата. А какво ще плати на излъганите собственици е друга тема...
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertDivi filius
Рейтинг: 2819 ЛюбопитноКакво общо има "режим на тока", с моя въпрос, за цената на тока?!? 🤔😵😖
Въпросът е, колко ще ти СТРУВА, едно зареждане, и колко км (ще) можеш да изминеш с него? Примерно, 400 км. с едно зареждане.
И, колко цента ще ти излезе изминаването на 1 километър? 💶
П.П. Също питах, от какво ще правят ток: въглища, газ, слънце, вятър... reductio ad absurdum...
quatro_4x3
Рейтинг: 1870 Неутрално[quote#2:"fje35574291"][/quote] "Колко ще струва колата, тока? И, откъде ще го вземат(от какво ще го произведат) тока?
РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.Нали германия беше против ядрената енергия?
Батериите, от какво се правят, и колко време издържат. Колко ще струва подмяната им?
Много въпросчета. "
Като имаш много въпросчета, сядащ и четеш,а не да драскаш глупави коментари. Тоя форум не е образователен център за такива, които ги мързи да четат.
abdulhazred
Рейтинг: 900 Неутрално"Излъганите" собственици продължават да си купуват дизелови фолксвагени, това е най-показателното.
historama
Рейтинг: 4168 Неутрално[quote#6:"fje35574291"][/quote]
"...И, колко цента ще ти излезе изминаването на 1 километър?..."
Ще се опитам да те успокоя. най-вероятно 1 км няма да е по-евтин, отколкото сега. Защото дори и сега, при скъпите горивА с високи акцизи улиците и магистралите са задръстени от автомобили. дОРИ И В бЪЛГАРИЯ!
Целта на електромобилите е НАМАЛЯВАНЕ НА ЗАВИСИМОСТТА НА РАЗВИТИТЕ СТРАНИ ОТ СТРАНИТЕ, ИЗНОСИТЕЛКИ НА ФОСИЛНИ ГОРИВА!
quatro_4x3
Рейтинг: 1870 НеутралноДори китайците отдавна правят чисто електрически автомобили, а Фолксваген още нямат! Лъжеха с дизелите и мислеха, че далаверата ще е вечна. Ситуацията наподобява тая със смартфоните на Нокия и тяхната операционна система. Държаха на нея докато се затриха, а бяха номер 1. Фолксваген няма да се затриятн, но много изостанаха с електриките - 2020 г. щели да пуснат първия си електрически автомобил. Нисан до тогава вероятно ще пуснат 3-тата генерация на техния.
РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.historama
Рейтинг: 4168 НеутралноДокато някои се взират в големите шосейни кръстосвачи от по 5 м, и се тюхкат как ще могат да изминат 500 км само с едно зареждане, Нисан и Рено напредват с градските електромобили - защото там ще е пробива, и болшинството автомобили изминават 50-100 км дневно.
Да не говорим, че и при нас ще дойдат времената, когато таксите за големите 5 м автомобили ще се удвоят, а може и изобщо да им се забрани движението в големите градове.
palav_nik
Рейтинг: 3028 Неутрално"Въпросът е, колко ще ти СТРУВА, едно зареждане, и колко км (ще) можеш да изминеш с него?"
Тези коли са проектирани за европейски пътища.
А не за нашите селски друмища.
Торбалан
Рейтинг: 863 ВеселоКрайно време е да си вземат по една “Тесла”!
Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald ReaganИ да не и пипат софтуера! 😂😂
Divi filius
Рейтинг: 2819 ВеселоДо коментар [#7] от "quatro_4x3":
reductio ad absurdum...Ако не си забелязал, въпросите ми са РЕТОРИЧНИ! 😏😛
Торбалан
Рейтинг: 863 ВеселоДо коментар [#8] от "abdulhazred":
Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald ReaganИзлъгани (без кавички) са милиони. “Продължават да купуват” каквото има на пазара. Ако се предлагаха същото количество електромобили, дизел нямаше да купи вече никой...
Divi filius
Рейтинг: 2819 ВеселоДо коментар [#8] от "abdulhazred":
reductio ad absurdum...До коментар [#9] от "historama":
Така е, хората не ги вълнува "Дизелгейт", а КОЛКО манги, трябва да платят СЕГА. За кое, по- напред, да платят!
Дизелът си остава евтин транспорт, и затова не им пука на хората, какво се съдят, там горе. Ако не беше икономически изгоден, дизелът нямаше да се ползва от градския транспорт, камиони/тирове, изобщо тежка техника/транспорт(включително военна), и т.н.
Гледам, настроението е друго, под статиите, за новите LED крушки, срещу халогенните, а тука някои се правят, на големи новатори(ли, как да ги нарека)!?! 🔋🛢⛽️💡🕯😏🤑😊
historama
Рейтинг: 4168 НеутралноСАЩ (само САЩ) намалиха постепенно вноса на петрол от Б.И., и сринаха цените.
Достатъчно ще е 5% от автомобилите да са електрически, и петролът ще престане да е стратегическа суровина.
не казвам че никой няма да го купува, но потреблението му ще спадне поне с 20, а може би и с 30% в световен мащаб. Да му мислят страните - бензинови колонки!
Divi filius
Рейтинг: 2819 ВеселоПо- гот е, като го пипнат, вади криле!?
Летяща тесла:
https://youtu.be/iJpUPPznYSU
🚗🚘😵😊 reductio ad absurdum...
quatro_4x3
Рейтинг: 1870 НеутралноИ риторични са глупави. РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
Divi filius
Рейтинг: 2819 ВеселоНамалиха вноса, защото взеха да произвеждат повече собствен, и май станаха #1 производител в сета! Не, че по- малко консумират.
Явно, цените се отразиха, на добива на шистов нефт/газ. 🛢😉 reductio ad absurdum...
Divi filius
Рейтинг: 2819 ВеселоНамалиха вноса, защото взеха да произвеждат повече собствен, и май станаха #1 производител в сета! Не, че по- малко консумират.
Явно, цените се отразиха, на добива на шистов нефт/газ. 🛢😉 reductio ad absurdum...
historama
Рейтинг: 4168 НеутралноВ Западна Европа все повече хора слизат от автомобилите, и се придвижват с алтернативни транспортни средства-велосипеди, електротротонетки, електроскутери. Разбира се автомобилистите за разлика от родните талибанонеандерталци с шофьорски книжки, там пазят и пешеходеца, и велосипедиста, и дори тези, които са посмели да си карат тротонетките по улиците.
Нека си представим какви ще са нашите градове, ако автомобилите се намалят с някакви 10%
Между другото любопитна ще е някаква статистика колко от движещите се автомобили в София са на държавната администрация?
Divi filius
Рейтинг: 2819 ВеселоПак тоа БЪГ!?
reductio ad absurdum...Първо си оправете бъговете, а после мислете, за "нови"/модерни технологии! 💻📲🖥😉😏
tigervi
Рейтинг: 1518 НеутралноДо коментар [#9] от "historama":
Eddie lives... somewhere in time!Абсолютно си прав, истерията по електрокарите е на политическа основа. Няма как икономически неизгоден и със съмнителна екология електрокар да е конкурентен на нормалните автомобили.
historama
Рейтинг: 4168 НеутралноДо 21
Чугунът трудно вдява.
Divi filius
Рейтинг: 2819 ВеселоДо коментар [#22] от "historama":
reductio ad absurdum...В Европа едно, в СА друго. Американците, трудно ще се откажат, от автомобилите си.
Колите са по- евтини, горивото- също. Плюс това, нямат изградена такава транспортна инфраструктура, като в Европа. На тях им дай- Хайуей, бейби! 🎸🎙👏
https://youtu.be/5UWRypqz5-o
В много градове, дори нямат Метро. Например, Маями(Флорида). 😏
quatro_4x3
Рейтинг: 1870 НеутралноДо коментар [#16] от "fje35574291":
РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.В част от Лондонското Сити започва експериментално за една година ЗАБРАНА ЗА ВСИЧКИ НЕ ЕЛЕКТРИЧЕСКИ коли. След година вероятно ще ги забранят за цялото Сити. Като начало. Подобни забрани навлизат на много места в Западна Европа. Тенденцията е това да се случи постепенно навсякъде. Тогава ще се радваш на "икономичния" си дизелов Голф само на село в гаража. Паралелно с тия забрани започва и повишаване на данъците за дизеловите коли. След тях ще вдигнат и на бензиновите.
Ще те подсетя - за да влезеш малко в час, потърси информация с колко са спаднали продажбите на дизелови коли в Западна Европа през последните 2-3 години, да не се оправдаваш, че въпросите ти били такива или онакива.
Divi filius
Рейтинг: 2819 ВеселоПърво, нито живея "на село", нито в заПАДНА Европа, така че не ме ИНТЕРВА, нито карам Дизел. В града , в който съм, градският транспорт е на ниво, и не ми се налага дори да карам. 🚊🚌🚍🚇😉 reductio ad absurdum...
historama
Рейтинг: 4168 НеутралноДо коментар [#27] от "quatro_4x3":
Скоро тези ограничения ще се случат и в центъра на София. Макар че подозирам, че целта ще е най-вече колите на държавната администрация да се движат по-необезпокоявани от колите на простосмъртните данъкоплатци
Антикомунист и антиГЕРП
Рейтинг: 736 НеутралноДо коментар [#2] от "fje35574291":
Бъдещата устойчива енергетика ще е симбиоза между ядрени генериращи мощности и ВЕИ. Ето защо е важно да се построи безопасната АЕЦ Белене възможно най-бързо!!!Раазумни въпроси, котио троловете не харесват. За това са ти нацвъкали толкова минуси.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Virgin
Рейтинг: 2899 НеутралноТова от колко години го повтаряте?
Да е намалял добива на петрол или да е паднала цената му?
Новината не е добра за Мъск и акционерите на Тесла.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Онуфри
Рейтинг: 2045 ВеселоКакво да правят, ако не могат да четат (с разбиране) ?
: )
Имало едно време ссср! Маргарет Татчър: "Комунизмът свършва тогава, когато свършат чуждите пари, които харчиш!"
quatro_4x3
Рейтинг: 1870 ВеселоДо коментар [#36] от "Онуфри":
РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.Които не разбират прочетеното, само да четат. Така никой не научава за проблема им. А може някога да започнат да разбират. Но като пропишат става ясно, че и четенето им е като писането. :))
ivailosavoff
Рейтинг: 549 НеутралноДо коментар [#5] от "penetrating":
Като говорите, имате ли хал хабер, каква е ситуацията или просто така приказка да става! ФВ изкупиха старите коли на отли4на цена и дадоха съвсем нови коли на супер цена! И познайте, хората какво взеха, ами дизел пак.
bat_plamen
Рейтинг: 4107 НеутралноТова е ПЪТЯТ!!!!!
quatro_4x3
Рейтинг: 1870 НеутралноДо коментар [#38] от "ivailosavoff":
РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.Хубаво са си взели дизели, но има вероятност след няколко години да берат ядове. На запад, много често, си купуваш нова кола, караш я докато и изтече гаранцията(обикновено 5 години), след което я караш в магазина, оценяват ти я и вземаш нова кола, като ти приспадат стойността, на която са ти оценили старата и доплащаш разликата. Като закараш след 5 години дизела или няма да ти го изкупят или ще ти приспаднат за него някаква нищожна сума от цената на новата кола.
Да си купи отново дизел, с какъвто вече си е имал проблеми, това може да го направи само някой Ганьо, защото сме "големи тарикати".
quatro_4x3
Рейтинг: 1870 НеутралноДо коментар [#38] от "ivailosavoff":
РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.https://www.manager.bg/avtomobili/ryazk-spad-na-prodazhbite-na-dizelovi-avtomobili-v-germaniya
https://money.bg/auto/25-sriv-na-prodazhbite-na-dizelovi-koli-vav-velikobritaniya.html
https://www.capital.bg/biznes/kompanii/2018/06/22/3203665_kraiat_na_dizela/
Купуваш си дизел и става вечно твой.
dante_18
Рейтинг: 824 НеутралноТочно. Играчка за шефове. Много скъпо и непрактично за да бъде масов автомобилю
If you are going through hell... Keep going!vassilun
Рейтинг: 4975 НеутралноДо коментар [#27] от "quatro_4x3":
Грешите! В центъра на Лондон (не в лондонското Сити) преди около пет години въведоха такса за достъп на неелектрически автомобили (не е забранен достъпа на такива и едва ли ще бъде). Който иска да влезе в центъра, си плаща. Който не иска / може да плаща, не влиза с кола в центъра.
penetrating
Рейтинг: 12504 ВеселоДо коментар [#38] от "ivailosavoff":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertПриказка да става :)
Аз съм един от тези, на които фирмата смени само софтуера и дума не продума за обратно изкупуване, камо ли на "отлична" цена и не предложиха да продадат нови на "супер" цена :)
penetrating
Рейтинг: 12504 ВеселоДо коментар [#8] от "abdulhazred":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertНо не и с манипулиран софтуер, нали :)
Divi filius
Рейтинг: 2819 ВеселоДо коментар [#40] от "quatro_4x3":
reductio ad absurdum..." На запад, много често, си купуваш нова кола, караш я докато и изтече гаранцията(обикновено 5 години), след което я караш в магазина, оценяват ти я и вземаш нова кола"
Много ЕКОЛОГИЧЕН подход, няма що!?
Да ва и..., и еколозите(зелени)!
ivailosavoff
Рейтинг: 549 НеутралноДо коментар [#44] от "penetrating":
Не ме разбирайте неправилно. ФВ се осраха и си платиха за лъжата и така трябва да бъде. Но дизела си остава ненадминат откъм икономия и докато е така хората сте купуват. ФВ изкупиха модели 2010 до 2014 за по 16 000 до 20000 долара и собствениците им бе предложено да платят 2 до 3000 за нов автомобил, което си е отли4на сделка.
Аз ли4но не карам дизел и не ми пука, няма и да купя, НО за фирма и за хора които карат много няма алтернатива НИКАКВА.
penetrating
Рейтинг: 12504 ВеселоДо коментар [#47] от "ivailosavoff":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertПо цената да разбираам ли, че предложената сделка не е в Европа? :)