Регулаторът иска обяснение от "Софийска вода" за сметки в хиляди левове

Регулаторът иска обяснение от "Софийска вода" за сметки в хиляди левове

© Цветелина Белутова, Капитал



Комисията за енергийно и водно регулиране (КЕВР) е поискала информация от "Софийска вода" за случая, при който жители на блок в "Красно село" получиха сметки от по няколко хиляди лева. Това показа в репортаж "Нова телевизия".


Според потребители от блок №200 в столичния квартал "Красно село" за 5-месечен период "Софийска вода" АД е фактурирала на домакинствата суми от 1000 до 3800 лв. за ползвани ВиК услуги. В информацията се посочва, че след извършена наскоро подмяна на водомерите в блока от служители на ВиК дружеството новите сметки на потребителите са в нормални граници.


По този повод с писмо до ръководството на "Софийска вода" АД КЕВР изиска след приключване на извършваната от дружеството проверка регулаторът да бъде информиран за резултатите от нея, се казва в съобщение до медиите.




След получаването на доклада от проверката и необходимата документация в съответствие със своите законови правомощия комисията ще се произнесе за спазването на Общите условия на "Софийска вода" АД и дали във фактурите е приложена одобрената от комисията пределна цена на ВиК услуги.


Регулаторът смята, че обективното изясняване на подобни случаи е в интерес както на потребителите, така и на самите дружества.

Ключови думи към статията:

Коментари (81)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1921 Неутрално

    Крадат мошениците, няма как да се изразходват хиляда кубика за 5 месеца, това не е плувен басейн. Водомерите дават възможност да се манипулират, а и трябва да им се оплакваш на тях самите, което е смешно.
    Разходът е неидентифициран още повече, не е никое от домакинствата, а на общия водомер. Не се прави така, Софийска вода, време е май да ви се прекрати концесията.

  2. 2 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3722 Неутрално

    А Прокуратурата защо още не се е самосезирала !?!?!?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  3. 3 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3722 Гневно

    СО защо мълчи гузно !?!?!?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  4. 4 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3722 Гневно

    Къде дреме КЗП !?!?!?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  5. 5 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3722 Гневно

    Какво е мнението на ДАНС ???

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  6. 6 Профил на Lou
    Lou
    Рейтинг: 1348 Неутрално

    Овците служат за стригане на вълна. Това е мотото на всеки монополист в България - от Топлофикация през ЕРП до Софийска вода. Тази "ефикасна" методика беше използвана още по времето на Вальо Топлото. Бракът с монополистите е като църковния - докато смъртта ви раздели. Искаш, не иска, ползваш, не ползваш - плащаш и никой не те пита. Да си ползвал. Защото това е България. Но всичко е точно!!!

    Тези домакинства в Красно село басейни ли пълнят с толкова много вода? 3000 лева са 1300 кубика, които биха напълнили цял олимпийски басейн.

    "Виж, приятелю, на този свят има два типа хора - тези със заредените пистолети и тези, които копаят. Ти копаеш!"
  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  8. 8 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1921 Неутрално

    Така ни праснаха и нас наскоро. По 100 лв. отгоре на сметките с обяснението, че бил разход на общия водомер. Все едно сме свързали някой басейн с общия водомер. Наглеци безподобни. Жалваш се, идват, казват да, много е общия разход, ще проверим и така.
    И после всичко си е О.К., платете си сметките. Нищо, че не сте ги изразходвали.
    Така че разбирам какво им е на хората, хем те лъжат, хем те принуждават да си платиш.

  9. 9 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3722 Гневно

    До коментар [#7] от "todor._89":

    Много ли ти е весело - кажи го на пострадалите потребители.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  10. 10 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 1212 Неутрално

    Обяснението: "Ако мине - мине".

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  11. 11 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3722 Гневно

    До коментар [#8] от "НеКой":

    От години е така на много места в София !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  12. 12 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1921 Неутрално

    До коментар [#11] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Знам, те превъртат цифри на водомерите.
    Боклуци.

  13. 13 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3722 Неутрално

    До коментар [#12] от "НеКой":

    И с топломерите в абонатните станции също въртят измами.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  14. 14 Профил на todor._89
    todor._89
    Рейтинг: 1073 Весело

    До коментар [#9] от "КМЕТ В СЯНКА":


    До коментар [#7] от "todor._89":Много ли ти е весело - кажи го на пострадалите потребители.
    —цитат от коментар 9 на КМЕТ В СЯНКА


    ОБЕЗАТЕЛНО ми е весело от твоя ентусиазъм. Колко голяма "шматка" трябва да си за да платиш подобна сметка за вода? Може би само някой който си мисли, че това е опит за измама е по-голяма "шматка".

    Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
  15. 15 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1921 Неутрално

    До коментар [#14] от "todor._89":

    Ще те осъдят като нищо в нашата правова държава, да не ти сервират такива изненади, ако не платиш. Ако се вдигнат много хора и сезират КЗП може и да стане нещо, но иначе... и съдия изпълнител накрая...

  16. 16 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3722 Неутрално

    До коментар [#15] от "НеКой":

    Не се занимавай- нищо не разбира- целта му е да хейти. Въобще не вниква в сериозността на ситуацията.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  17. 17 Профил на todor._89
    todor._89
    Рейтинг: 1073 Весело

    До коментар [#16] от "КМЕТ В СЯНКА":


    До коментар [#15] от "НеКой":Не се занимавай- нищо не разбира- целта му е да хейти. Въобще не вниква в сериозността на ситуацията.
    —цитат от коментар 16 на КМЕТ В СЯНКА


    Колко сериозна да е ситуацията? Софийска вода ЯВНО е объркала сметките на няколко десетки потребители. Сефте! И защо трябва да занимаваш ДАНС с това?

    Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
  18. 18 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3722 Неутрално

    До коментар [#17] от "todor._89":

    Десетки хиляти са всяко тримесечие с надписани сметки за вода в София ( За "общи" нужди ).

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  19. 19 Профил на Мизийски ☦
    Мизийски ☦
    Рейтинг: 821 Неутрално

    Нали все пак някой трябва да плати сметката на цигните живеещи в този квартал. Софийска вода са се издънили този път, защото не са я разпределили равномерно, както обикновено правят.

    Спаси, Господи, люди Твоя и благослови достояние Твое, победи православному болгарскому народу на сопротивния даруя и Твое сохраняя крестом Твоим жительство. ☦
  20. 20 Профил на john_3volta
    john_3volta
    Рейтинг: 701 Неутрално

    До коментар [#14] от "todor._89":Ще те осъдят като нищо в нашата правова държава, да не ти сервират такива изненади, ако не платиш. Ако се вдигнат много хора и сезират КЗП може и да стане нещо, но иначе... и съдия изпълнител накрая...
    —цитат от коментар 15 на НеКой


    Никакво КЗП не могат да сезират, защото има специализиран регулатор - споменатата в статията КЕВР. И както се вижда КЕВР вместо да проверят на място, казват на виновника "Софийска вода" да направи проверката, на документите от която КЕВР ще направи литературен анализ. Красота!

  21. 21 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8668 Неутрално

    Ами тази вода, която се разлива след авариите по улиците, някой трябва да я плаща.

  22. 22 Профил на todor._89
    todor._89
    Рейтинг: 1073 Весело

    До коментар [#18] от "КМЕТ В СЯНКА":


    До коментар [#17] от "todor._89":Десетки хиляти са всяко тримесечие с надписани сметки за вода в София ( За "общи" нужди ).
    —цитат от коментар 18 на КМЕТ В СЯНКА


    Това, че ви цакат редовно с по 10- 20% е далаверата която минава. Затова твърдя, че тези сметки от по няколко хиляди са техническа или човешка грешка. Просто няма как да минат. Това е все едно да отидеш на бензиностанция и да ти кажат, че са ти сипали 400 литра в резервоара на "голфа".

    Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
  23. 23 Профил на Росен съм аз а  Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2863 Неутрално

    До коментар [#2] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Защото няма престъпление бе мозък.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  24. 24 Профил на Росен съм аз а  Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2863 Неутрално

    До коментар [#3] от "КМЕТ В СЯНКА":


    СО защо мълчи гузно !?!?!?
    —цитат от коментар 3 на КМЕТ В СЯНКА


    Поправи си старият "Юность" и ще научиш повече и за СО и за сметките.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  25. 25 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4188 Неутрално

    До коментар [#14] от "todor._89":

    Интересн ми е ситуацията, в която няма да си платиш сметката за вода, особено след като един мандат по-рано Герб дадоха безгранична свобода на доставчиците на комунални услуги в събирането на задължения.
    Ще ни светнеш ли как става това неплащане на сметка?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  26. 26 Профил на Росен съм аз а  Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2863 Неутрално

    До коментар [#4] от "КМЕТ В СЯНКА":


    Къде дреме КЗП !?!?!?
    —цитат от коментар 4 на КМЕТ В СЯНКА


    Никой не се е оплакал още. На ниво разследване са.
    Водата софийска проверявала за течове в мазите и наоколо. Водомера е сменен и вероятно от него идва грешката.

    Поправи си телевизора.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  27. 27 Профил на Росен съм аз а  Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2863 Неутрално

    До коментар [#5] от "КМЕТ В СЯНКА":


    Какво е мнението на ДАНС ???
    —цитат от коментар 5 на КМЕТ В СЯНКА


    От ДАНС смятат, че трябва да гонят престъпници, а не да проверяват водомери.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  28. 28 Профил на Martin Georgiev
    Martin Georgiev
    Рейтинг: 18 Неутрално

    До коментар [#6] от "Lou":

    Чакай, чакай... не знам какво прави топлофикация тук?! И не мога да разбера какви са тези заучени фрази "монополисти" и прочие. Топлофикация предлага една от най-приемливите услуги за потребителя. Мисля, че трябва да ни се случи това, което стана на хората във Варшава, за да я оценим.

  29. 29 Профил на todor._89
    todor._89
    Рейтинг: 1073 Весело

    До коментар [#25] от "Darth Plagueis":


    До коментар [#14] от "todor._89":Интересн ми е ситуацията, в която няма да си платиш сметката за вода, особено след като един мандат по-рано Герб дадоха безгранична свобода на доставчиците на комунални услуги в събирането на задължения.Ще ни светнеш ли как става това неплащане на сметка?
    —цитат от коментар 25 на Darth Plagueis


    При вас се оправяйте. При мен "ще имат да взимат".

    Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
  30. 30 Профил на Росен съм аз а  Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2863 Весело

    До коментар [#6] от "Lou":

    .................... Бракът с монополистите е като църковния - докато смъртта ви раздели.................

    Църковният брак е злато. Само до смъртта е.
    Та не е същото. И да умреш продължаваш да им дължиш. Плащат наследниците ти.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  31. 31 Профил на Росен съм аз а  Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2863 Весело

    До коментар [#25] от "Darth Plagueis":

    Давност има.
    Предвидливо трябва да прехвърлиш партидата на някой, който....си няма много неща да речем и после край, забравяш за сметките.
    Ще имат да получават ВиК, но нищо няма да получат.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  32. 32 Профил на Росен съм аз а  Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2863 Неутрално

    До коментар [#28] от "Martin Georgiev":

    Каква заучена фраза те тресе тебе пък?

    Как се нарича фирма, която единствена предлага дадена услуга?

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  33. 33 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 745 Неутрално

    Френските свине от Веолия отдавна трябваше да бъдат изритани от България.

    Every cradle is a grave.
  34. 34 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1330 Неутрално

    поредната смърдяща на корупция концесия.

  35. 35 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 1067 Неутрално

    Да плащат и да мълчат, че клатят стабилността.

  36. 36 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3722 Неутрално

    До коментар [#23] от "Росен съм аз а Путлер ще капитулира":

    Има НЯКОЛКО престъпления !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  37. 37 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3722 Неутрално

    До коментар [#27] от "Росен съм аз а Путлер ще капитулира":

    Кой разследва ОПГ ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  38. 38 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 1000 Неутрално

    В моя блок преди 2-3 години имаше голяма неясна консумация (около 2000 кубика за 3 месеца), отчетена на главния водомер. Викнахме специалисти, след разследване се установи, че има спукан топлообменник на една от абонатните станции, в резултат на което външно няма никакъв теч, а вътре в топлобменника вода от водопровода се е изливала и отивала в топлопреносната мрежа на Топлофикация. Аз написах жалба до Топлофикация, където отговорният специалист г-н Христов бързо и коректно задвижи нещата (за което сме му много благодарни), вследствие на което Топлофикация преведе съответна парична сума на "Софийска вода" за изтеклите кубици вода и Софийска вода след това приспадна тази сума от сметките ни. Така че нещата с монополистите не са толкова черни, както смятат повечето хора.

  39. 39 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3722 Неутрално

    До коментар [#31] от "Росен съм аз а Путлер ще капитулира":

    Партидата върви с имота - "мозък" !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  40. 40 Профил на qfp51575500
    qfp51575500
    Рейтинг: 13 Неутрално

    Разбирам, че това са много пари, очевидно ще се изясни проблемът. Затова не виждам защо е тази паника... отново атака на бутилиращите компании?

  41. 41 Профил на Росен съм аз а  Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2863 Неутрално

    До коментар [#39] от "КМЕТ В СЯНКА":


    До коментар [#31] от "Росен съм аз а Путлер ще капитулира":Партидата върви с имота - "мозък" !
    —цитат от коментар 39 на КМЕТ В СЯНКА


    Само да припомня като начало, че соца свърши преди 30 години и някоИ закони се промениха каскет.

    Не, не върви с имота партидата от много години.
    Това е променено преди поне десетина години, заради измамниците наематели, които трупат сметки за ток и вода и после се изнасят.
    Това ми напомня, че и за партидата на тока е също, както за водата.

    И вече номера на измамниците не върви, защото енергото и ВиК знаят кой точно им дължи пари и няма как втори път да се регистрира с нова партида без да си плати старите дългове.
    Иначе много хора пострадаха от такива наематели, но нали българина е тарикат и гледа да скатае данъка, поради което после гризва дървото с наема, който е взел за шест месеца назад. А данъка за наем е 10%.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  42. 42 Профил на Росен съм аз а  Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2863 Неутрално

    До коментар [#37] от "КМЕТ В СЯНКА":


    До коментар [#27] от "Росен съм аз а Путлер ще капитулира":Кой разследва ОПГ ?
    —цитат от коментар 37 на КМЕТ В СЯНКА


    Как кой бе?
    Ами естествено, че дружеството за разследване на ОПГаджии.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  43. 43 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3722 Неутрално




    До коментар [#41] от "Росен съм аз а Путлер ще капитулира":

    ВИНАГИ е свързана И с имота - отиди и прехвърли като си толкова отворен.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  44. 44 Профил на todor._89
    todor._89
    Рейтинг: 1073 Весело

    Мило и безпристрастно "Дневниче", за да не се получават следващи недоразумения бихте ли били така добри да ме информирате какво точно нецензурно, обидно или заплашително видяхте в следния коментар: "Хапчетатааааааа!!!!" Изтрит е с смотивите: "Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица."
    Ако ви затруднява отговора изтрийте и горенаписаното.

    Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
  45. 45 Профил на Uprsport
    Uprsport
    Рейтинг: 627 Неутрално

    Най-вероятно е човешка грешка. Може би калинчеста. Титуляра и бил в отпуск, калинката, която обикновено нищо не прави е била накарана да осчетоводи показанията и е въвела освен кубическите метри и литрите. И така. Дано де е далеч деня, в който калинките ще трябва и да работят.

  46. 46 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3390 Любопитно

    UNITED EU UNION

    Хронология

    Имало (други) време и жилищен блок, когато ВиК фирма щурмувала блока и подменила всички водомери (за топла и за студена вода), щрангове и др.
    На пръв поглед ВиК фирмата нямала нищо общо с Топлофикация и Водофикация.

    В по-ново време ВиК фирма (на Водофикация?) подменила в блок всички водомери.
    За студена вода? За топла? За едната и за другата?

    Що е в основата на необичайните сметки...
    Страшно скъпи водомери?
    Колосално водопотребление?

    "Комисията за енергийно и водно регулиране (КЕВР) е поискала информация от "Софийска вода" за случая, при който

    жители на блок в "Красно село" получиха сметки от по няколко хиляди лева.
    Това показа в репортаж "Нова телевизия".

    Според потребители от блок №200 в столичния квартал "Красно село" за 5-месечен период "Софийска вода" АД е фактурирала на домакинствата суми от 1000 до 3800 лв.
    за ползвани ВиК услуги.

    В информацията се посочва, че след

    извършена наскоро подмяна на водомерите в блока от служители на ВиК дружеството
    новите сметки на потребителите са в нормални граници."

  47. 47 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3390 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Вместо безгрижно да бълва "фактури",

    би трябвало всеки абонаментен доставчик автоматично да разпознава
    необичайно (невроятно) голямо "потребление" от клиент и произведе съобщение за
    такъв констатиран факт, с цел проверка, уточняване.

    А не да "запрати" невероятна (да е вярна) "фактура" и чака каво ли ще стане"...

  48. 48 Профил на Росен съм аз а  Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2863 Неутрално

    До коментар [#43] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Свързан е с имота, а не със собственика на имота.
    Вдяна ли най-после?
    Може да има партида на името на друг, освен на собственика на имота.
    Нищо не знаеш, но спамиш ли спамиш.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  49. 49 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3390 Неутрално

    UNITED EU UNION

    "Пратидата върви с имота" е измама "неразрывна" напр. с Топлофикация
    половин век или повече.
    Любима на сенчести и пр. кметове.
    От дълбини на тоталитарен комун соц.

    Измама чрез вродена и с придобита неграмотност.

    Абонаментен Договор между Правоимащи Лица Абонат (Клиент) и Доставчик
    (Лице Абонат може да е Собственик на недвижим имот или да не е)
    Измамно се Подменя с Партида за Собственост недвижим имот.

    Има хиляди примери за това. Най-кратък и ясен е фактът
    за хиляди т.нар. Аб. номера за Апартаменти
    (като че ли апартаментите си нямат истински исконни номера...),
    постоянно подвеждащи "Аб. номера"...
    от когато е била построена и "присъединена" към Топлофикация
    една или друга жилищна сграда.
    За някои: от 60те години на миналия век.

    Така на Собственост недвижим имот се вменява постоянно Фалшиво качество
    Абонат: "вечно", т.е. безсрочно, независимо кой е Собственик, наемател и/или потребител на/в имота.

    Комунистически перверзно и неуважително:
    Собственост е "над" Гражданин или юридическо лице Собственик на (частна) собственост -- противно на Конституция непосредствено и непрекъснато
    действаща от 1991 г.

    Разбира се, преждеизложените простотии не са достатъчни щото
    измамата да е пълна.

    Физически или юридически Лица са нужни за измамата, като "длъжници".

    Измамникът правилно се е договедил, че не може да докара/вкара в Съдилище
    недвижим имот от другия край на град или село.
    Може, евентуално, Собственик на недвижимия.
    Но най-лесно: измамни Книжа.

    Затова същият (измамникът) злоупотребява с Лични данни.

    Така тръгнал по пътя на порока...
    злоупотребява и в банки, в държавни институции, в общински...

    До коментар [#39] от "КМЕТ В СЯНКА":
    До коментар [#31] от "Росен съм аз а Путлер ще капитулира":

    Партидата върви с имота

  50. 50 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3722 Неутрално

    До коментар [#48] от "Росен съм аз а Путлер ще капитулира":

    И затова ти гори имота - схващаш ли ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  51. 51 Профил на Росен съм аз а  Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2863 Неутрално

    До коментар [#50] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Не знам колко трябва да си тъп за да не правиш разлика между нотариален акт и партида за вода или ток.

    Гори ти....някъде на тебе.
    Купища безсмислени постове сипеш всеки ден.

    И все пак как ти горял имота?
    Щото аз тия номера съм правил и с кола и с ДВА апартамента и нищо не ми изгоря.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  52. 52 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3722 Неутрално

    До коментар [#51] от "Росен съм аз а Путлер ще капитулира":

    Пак лъжеш. НЕ си го правил на Софийска вода и на топлофикация- София.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  53. 53 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3390 Неутрално

    UNITED EU UN ION

    Хора, научете поне 2/3 от Главния Закон, с Непосредствено действие, КРБ.
    Малка книжка (хартиена или електронна).

    За Принципиални права, както и за служебни.
    За Йерархия от държавни власти.
    С Повели за Защита на Потребители, Пазар и Конкуренция.
    ...

    В случая, следващ важен закон (подзакон на КРБ) е ЗЗП.
    Оттам и важност за КЗП.

    КЕВР е орган Регулаторен, на изпълнителна държавна власт.
    С Препоръки Под Върховия закон и прочее закони.
    Ако ще да е ултра специализиран...

    Върховият Закон КРБ е разпореден от Велико народно събрание.
    Други закони - от Обикновени народни събрания.
    Друг вид закони са Договорите между Граждани физически и/или юридически лица,
    ако не противоречат на по-силни закони (така пише в ЗЗД).

    Не раздувайте балони...
    Корупцията точно това чака

    До коментар [#20] от "john_3volta":

    Никакво КЗП не могат да сезират, защото има специализиран регулатор -
    споменатата в статията КЕВР.

    И както се вижда КЕВР вместо да проверят на място, казват на виновника "Софийска вода" да направи проверката, на документите от която КЕВР ще направи литературен анализ. Красота!

  54. 54 Профил на Росен съм аз а  Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2863 Неутрално

    До коментар [#52] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Не каскет, в София не съм,поради простата причина, че нямам апартаменти там.

    Закона мозък е еднакъв за всички в България.
    Закона позволи партида да е на един човек на името, а собствеността да не е.

    Колкото и да риташ това е положението.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  55. 55 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1341 Гневно

    Някой от хилядата комисии ще ми обясни каква е логиката на “общия” водомер!? Завършил е в Москва или сме 1930, това е безумна наглост, която се допуска с абсолютното корумпирано поведение на КВЕР. Имаме частна собственост, ВиК има право да ми постави водомер с точност определена от тях, за какво да се интересувам от някакъв си друг измервателен уред. Все едно аз да преведа 300 лв на една обща сметка и да кажа на всички комунални, кабелни, интернет и т.н. Оправяйте се и си ги разпределяйте. Дори при соца нямахме общ водомер, но дойде “демокрацията” и се пръкна това изобретение....

  56. 56 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 1000 Неутрално

    Някой от хилядата комисии ще ми обясни каква е логиката на “общия” водомер!? Завършил е в Москва или сме 1930, това е безумна наглост, която се допуска с абсолютното корумпирано поведение на КВЕР.
    —цитат от коментар 55 на stoiank

    Освен личната Ви консумация във Вашия апартамент има и консумация от чешми в общи части (напр. в мазета), има консумация за пълнене на инсталацията за парно (която е ваша собственост - на блока, а не на Топлофикация), има и загуби от течове от спукани щрангове. Всичката тази вода се консумира от Вашия блок, но не се отчита от апартаментните водомери, защото става преди тях. Затова има общ (главен) водомер, който е на входа на главната тръба в блока Ви и който отчита и всички тези допълнителни разходи на вода.

  57. 57 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 1000 Неутрално

    Някой от хилядата комисии ще ми обясни каква е логиката на “общия” водомер!? Завършил е в Москва или сме 1930, това е безумна наглост, която се допуска с абсолютното корумпирано поведение на КВЕР.
    —цитат от коментар 55 на stoiank

    В допълнение към горното нека дам пример - това е все едно да питате защо трябва да плащате за светенето на крушките по стълбищата и за тока на асансьора, при положение, че във Вашия апартаментен електромер няма такава отчетена консумация.

  58. 58 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#56] от "Smoke":

    Нямаме парно, но и да имаме какъв е проблемът да се сложи водомер за общите части, а не да се мери общото количество и после да се вадят индивидуалните водомери, после да се коригират показанията и т.н. Така веднага ще се хване какъв е проблемът, но и по-трудно ще се лъже.

  59. 59 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1341 Весело

    До коментар [#57] от "Smoke":

    Примерът Ви е 100% коректен. Не случайно имаме Електромер общи нужди и редовно си го плащаме, дори по отделна сметка. Но нямаме общ електромер, който да е определящ за сметките ни......

  60. 60 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 1000 Неутрално

    До коментар [#58] от "stoiank":

    Ами проблемът е, че не може на всяка чешма в мазетата (в нашия блок има 3 такива чешми и 3 тоалетни, направени като част от бомбоубежището) да се сложи отделен водомер. Даже и да се сложи, то как ще предотвратите някой да си пусне отклонение от тръбата преди тези водомери. Затова главният водомер е сложен непосредствено на входа на главната тръба. Софийска вода не я интересува от коя чешма или от кой спукан щранг е станал допълнителния разход. И не би трябвало да я интересува, защото тя така или иначе ще трябва да разпредели този разход по всички апартаменти. Ако вие искате да знаете откъде точно се получава този допълнителен разход, то няма никакъв проблем да си сложите колкото искате допълнителни водомери където си искате - по щрангове, по чешмички в мазета, преди и след абонатна станция. Вие (т.е. блока) сте собственици на тези тръби и можете да си ги сложите където и колкото искате. Но това не е задължение на Софийска вода.

  61. 61 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#60] от "Smoke":

    Няма смисъл да си слагам аз нищо, защото меродавен е техния водомер. Това е все едно аз да определям валутния курс, а Вие ако искате да си обявавате свои. Бих приел дори този вариант, ако се приеме че КВЕР или някое гражданско сдружение може на случаен принцип да сложи 100 водомера и 100 електромера в Пловдив. Същите да са пломбирани и сертифицирани без Комуналните дружества да знаят къде са и ако има разминаване повече от 5%, това да води автоматично да намаляване на ВСИЧКИ сметки с удвоения процент на надписването. Защото аз съм ги засичал да има надписани сметки и те казват сори, ако се оплачеш и ти оправят сметката. Дори разходът ми на време не може да се компенсира, а и колко човека си следят нещата. Няма ли публичен контрол винаги ще има надписване, това е както залагате увеличение на дадена своя цена и отчитате колко % ще се откажат и ако Ви е на сметка го правите.

  62. 62 Профил на Росен съм аз а  Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2863 Неутрално

    До коментар [#61] от "stoiank":

    Оказва се, че водомерът не е бил наред. Новият показвал правилно. Не е ясно какво ще стане със сметките, но ако си заведат дела си мисля, че ще ги спечелят.
    Съдиите забелязъл съм по делата не обичат общини и общински фирми пък били те и частни.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  63. 63 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3722 Неутрално

    Ако някой орган пожелае веднага мога да ги науча как да хванат кражбите от дружествата доставящи вода, ток и парно.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  64. 64 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 1000 Неутрално

    До коментар [#61] от "stoiank":

    Даже и да има надписване (което не е толкова лесно да се направи, защото всеки има достъп до главния водомер и може да гледа показанията му), то то трудно ще остане незабелязано. Самият случай на тази статия говори за това. Всеки си има апартаментен водомер и веднага ще му се набие в очи евентуална голяма разлика в сметката му.

    Виж, главният топломер на Топлофикация на абонатната станция е съвсем друга работа. Той отчита около 128 различни показания (дебити, температури и какво ли не), на база на които Топлофикация по сложна формула смята консумираната енергия. Там Топлофикация може да сметне каквото и колкото си поиска. Никой апартамент няма апартаментен топломер и не може да сравни неговите показания със сметката, дадена му от Топлофикация. Там е големият проблем, а не при тока и водата.

  65. 65 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 4188 Неутрално

    До коментар [#31] от "Росен съм аз а Путлер ще капитулира":

    Т.е., ти, видният демократ ме съветваш в подобна ситуация да направя съвсем истинска измама? Ти у ред ли си?


    До коментар [#29] от "todor._89":

    Разкошен отговор, само не ни каза, как ще го превърнеш в реалност.

    Впрочем, понеже питаш що ти е изтрит коментара, да ти кажа - за тъпота.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  66. 66 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#62] от "Росен съм аз а Путлер ще капитулира":

    Очевадно не е бил наред, просто консумацията е прекалено голяма и се чудя как нямат софтуер да засича такова разминаване преди да издадат документа. Но нали Ви е ясно, че КЗП може да глоби Леля Пенка за несложено етикетче или спорна рекламация 5000 лв., а комунално дружество може да ти “отреже“ главата със сметката и единствения ти ход е да водиш дело. Което е абсурдно от гледна точка на съпопставимост на оборот, възможности за манипулация и ресурси. Нямам спор ако сега, ВиК им опрости сметки в размер на 100% от надписаното или нещо от този род....

  67. 67 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#64] от "Smoke":

    И там се чудя отдавна, защо не се мине на хоризонтални инсталации. Толкова време се дъвче този проблем и си остана с тези вертикални шрангове през домовете, кой ползвал, кой плаща, кой смята-абсолютна тъмнина или мътна вода.

  68. 68 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 1889 Неутрално

    До коментар [#61] от "stoiank":

    Те са сключили договора си с етажната собственост, демек с блока и се интересуват колко вода е влязла в блока, затова е меродавен техният водомер. Както и топломерът в абонатната станция. Друг въпрос е, защо ги карат да разпределят консумацията те, вместо домоуправителят да плаща сметката на входа, а той да си се оправя с живеещите в него от кого колко.

  69. 69 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#68] от "usero":

    Какво значи сключили договора, като аз съм им клиент преди да има изобщо “етажна собственост“. Просто гласуван лобистки закон, за да може да има куче влачи - диря няма. Спасява ни, че водата е безумно евтина и реално ти е все тази колко кубика ще ти пишат, ако не е груба измама. Иначе, това с някакви общи измервателни уреди си е чист меланж между социализъм и някакъв утопичен идеализъм. За съжаление, нито е първия, нито последния който действа у нас, просто сме нула гражданско общество и така си минават между капките доенето на овцете.

  70. 70 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 1000 Весело

    До коментар [#64] от "Smoke":И там се чудя отдавна, защо не се мине на хоризонтални инсталации. Толкова време се дъвче този проблем и си остана с тези вертикални шрангове през домовете, кой ползвал, кой плаща, кой смята-абсолютна тъмнина или мътна вода.
    —цитат от коментар 67 на stoiank

    Няма проблем да се мине на хоризонтални щрангове. Само 'дето трябва да се издънят всички апартаменти, за да се прекарат хоризонтални щрангове от входната врата към помещенията. Колко му е :)

    Това трябва да се плати от собствениците, защото сградната инсталация е обща собственост на блока, а не е собственост на Топлофикация (както всички глупави хорица си мислят). Собствеността на Топлофикация е до абонатната станция (включително). Оттам нататък, вкл. и щранговете, са ваша обща собственост на блока.

    Когато се разберете собствениците, съберете пари и го направите, елате и ми се обадате :)))

  71. 71 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#70] от "Smoke":

    Мисля, че през годините доста повече пари се потрошиха от собствениците за плащане на сметки на съседи, които “не ползват“ парно. А и Топлофикация отписва едни над 100 милиона несъбрани, тоест и двете страни от икономическа гледна точка имат полза от такова решение.

  72. 72 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 1000 Весело

    До коментар [#61] от "stoiank":Те са сключили договора си с етажната собственост, демек с блока и се интересуват колко вода е влязла в блока, затова е меродавен техният водомер.
    —цитат от коментар 68 на usero

    Категорично не е вярно, че Софийска вода има договор с етажната собственост. Ако беше така, нямаше всеки апартамент да има собствен партиден номер и да издават отделни фактури.

    Вярно е, че Софийска вода се интересува от това колко вода общо е влязла в блока, защото тази вода е консумирана от този блок и затова Софийска вода трябва да я разпредели по апартаментите. Затова тя я разпределя право пропорционално на консумацията, отчетена от апартаментните водомери.

    П.П. Кажи ми как я виждаш тази работа домоуправителят да събира парите за вода? Какво ще прави той, когато 10 апартамента откажат да платят? Той ли ще се съди с тях? Как ще стане тази работа, кой ще се занимава с това и с какви пари?

  73. 73 Профил на proza
    proza
    Рейтинг: 1985 Неутрално

    В Тази страна винаги могат да те натоварят с огромни суми за плащане и да ти е..т м..та. И после и Господ не може да ти помогне, не само регулаторът. Толкова хора изгърмяха и стигнаха до фалит "благодарение" на грижите на държавата и подопечните и структури. Както и "благодарение" на усилията на ЕРП и други такива хиени, упълномощени от същата тази държава да ни докарат до просешка тояга. Няма никакъв шанс да се измъкнем от това съвременно робство, нито от пладнешките бандити, които ни грабят.

  74. 74 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 1000 Неутрално

    До коментар [#68] от "usero":

    ... И когато домоуправителят не събере цялата сума и не може да плати цялата сметка за водата, какво ще става - Софийска вода ще спира водата на блока ли? Защото това е логичното да става тогава. Иначе тя ще доставя вода, а никой няма да ѝ плаща, защото никой нищо няма да прави на неплащащите.

  75. 75 Профил на todor._89
    todor._89
    Рейтинг: 1073 Весело

    До коментар [#65] от "Darth Plagueis":


    До коментар [#31] от "Росен съм аз а Путлер ще капитулира":Т.е., ти, видният демократ ме съветваш в подобна ситуация да направя съвсем истинска измама? Ти у ред ли си?До коментар [#29] от "todor._89":Разкошен отговор, само не ни каза, как ще го превърнеш в реалност.Впрочем, понеже питаш що ти е изтрит коментара, да ти кажа - за тъпота.
    —цитат от коментар 65 на Darth Plagueis

    Че съм тъп, тъп съм, но като чета твоите коментари се успокоявам, че явно може и по-зле.

    Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
  76. 76 Профил на Росен съм аз а  Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2863 Неутрално

    До коментар [#65] от "Darth Plagueis":

    Това не е измама, а познаване на законите на страната.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  77. 77 Профил на antropos
    antropos
    Рейтинг: 591 Неутрално

    До коментар [#41] от "Росен съм аз а Путлер ще капитулира":ВИНАГИ е свързана И с имота - отиди и прехвърли като си толкова отворен.
    —цитат от коментар 43 на КМЕТ В СЯНКА


    Прехвърля се с договор за наемане. Правя го всеки път, когато имам нови наематели. Затова Путлера ви пише, че тарикатлъка да скатаеш 10% данък, понякога излиза солено.

    Sic transit..
  78. 78 Профил на Росен съм аз а  Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2863 Весело

    До коментар [#75] от "todor._89":

    Благодарско, че не бях му видял коментара и утре можеше да ми търси сметка, че съм се скатал от отговор.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  79. 79 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 10039 Неутрално

    Служителят/ка вкарали данните в компа е объркал данните, друго обяснение няма.

  80. 80 Профил на Росен съм аз а  Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2863 Весело

    До коментар [#77] от "antropos":

    Мисля, че не прави разлика между партида и нотариален акт.
    Или поне смята, че така лесно се краде апартамент.
    Нито е по-лесно, нито е по-трудно.

    Ама ти си спечели враг в Кметско лице. Той не обича истината, ако не е подадена от правилният човек.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando
  81. 81 Профил на Росен съм аз а  Путлер ще капитулира
    Росен съм аз а Путлер ще капитулира
    Рейтинг: 2863 Неутрално

    До коментар [#79] от "Peni Nikol":

    Централният водомер се е претаковал....търсили са следи от много вода и не са намерили. Сменен е и вече подава вярна информация.
    Могат да бъдат съдени тия с водата за морални вреди, стрес и т.н., които са наистина факт като вреди на хората с тия сметки.

    в двубоя между Цветната телевизия и Черно-белия хладилник... печели винаги...хладилника...сеш'се...ХЛАДИЛНИКА! o_sando




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK