Конкурсът за $1 млн на Chivas ще търси социални проекти, които съчетават смислената цел и печалбата

Стартира Chivas Venture 2019 - глобалния конкурс, който за 5-и пореден сезон предоставя безвъзмездно финансиране от $1 млн. за най-добрите социални стартъпи от цял свят.
Chivas Venture осигурява международна платформа, предназначена за иновативни предприятия, които чрез своите бизнес практики спомагат за решаването на редица социални и екологични проблеми. А от днес всеки желаещ може да кандидатства и да попълни своята заявка за участие в надпреварата. От началото на състезанието през 2014 г., организациите, подкрепяни от Chivas Venture, са допринесли за по-добър живот на повече от 1 милион души в над 40 страни на шест континента.


Конкурсът за  млн на Chivas ще търси социални проекти, които съчетават смислената цел и печалбата

© Chivas


Точно както Chivas Regal обединява малцовите и зърнените уискита, за да създаде своя всепризнат Blended Scotch, така и Chivas Venture подава ръка на предприемачите, които съчетават умело желанието за печалба с волята да променят света към по-добро. Вярата в съчетаването на амбицията с щедростта и в използването на успеха за всеобщо благо се внушава още през 19 век, когато братята Джеймс и Джон Чивас основават Chivas Regal. Днес тази философия е запазена жива не само чрез уискито, но и чрез множество инициативи, една от които е и Chivas Venture.




Този сезон кампанията в България ще премине под знака на силата на човешката воля и желанието за промяна като противовес на всеобщото мрънкане. Конкурсът търси активните, можещите и мислещите, онези, които действат в името на всички нас. Основен инструмент на кампанията е въздействащо видео, което представя първата ария, посветена на социалните предприемачи – възпяти с музиката от операта "Кармен" на Жорж Бизе. Гласовете са на световно известни български оперни певци, а главните роли в клипа се изпълняват от самите социални предприемачи, участвали в предишни издания на Chivas Venture България.



"В България мрънкането се е превърнало във фон на ежедневието ни. Накъдето и да се обърнем, чуваме как "нищо не става в тая държава". Истината е, че много неща се случват в тая държава, но обществото просто не знае за тях. Ето защо тази година решихме да разкажем на всички за тези проекти, представяйки "Хора на действието" - социалните предприемачи, които ежедневно доказват, че в България също могат да се случват невероятни неща." – споделят от Chivas Regal.


Ричард Блек, глобален маркетинг директор на Chivas, заявява: "В Chivas Regal вярваме, че блендът винаги е по-добрият вариант - в живота, бизнеса и скоча. И 100-те финалисти, които подкрепихме до момента, доказаха това. Те откриха правилната комбинация между печалбата и волята да търсят смисъла отвъд финансовите измерения в своите начинания. Благодарение на конкурса финалистите спасяват 8 милиона дървета от обезлесяване, осигуряват 24 милиона литра безопасна питейна вода за нуждаещите се и финансират 75 000 дни обучение за жени и момичета - и това са само няколко примера. Chivas Venture продължава да има глобално въздействие и ние се гордеем, че инвестираме още $1 милион за 2019 г."


Конкурсът за  млн на Chivas ще търси социални проекти, които съчетават смислената цел и печалбата

© Chivas


Кандидатите във всяка от 20-те държави-участници ще се състезават на местно ниво, като победителят измежду тях ще участва в специална акселераторска програма в Обединеното кралство, която ще усъвършенства техните бизнес умения.


Първите $100 000 от наградния фонд тази година ще бъдат определени посредством онлайн гласуване в рамките на три седмици. Кулминацията на Chivas Venture 2019 ще се състои в поредица от оспорвани презентационни сесии по време на глобалния финал в Европа, където финалистите ще се борят за останалата част от мечтаните $1 млн.


През 2018 г. новаторската компания за кафе "Change Please", която помага на бездомните по улиците, събра най-много средства. След като спечели $350 000, основателят й Кемал Езал осигури 2000 квадратни метра за академия, в която бездомници ще бъдат обучавани за баристи.


За да кандидатствате за Chivas Venture 2019 и да научите повече за това защо блендът между печалбата и успехът е по-добрият избор, посетете уеб сайта на Chivas Venture.


ABOUT Chivas Regal


Chivas вярва, че блендът винаги е по-добър - в живота и в шотландското уиски.


Оригиналното луксозно блендед уиски, както и вярата на Chivas в бленда, са установени още от основателите му - братята Джеймс и Джон Чивас. Те са пионерите в изкуството на блендирането в Шотландия през 19 век. Оттогава до днес Chivas е неразделна част от разрастването на категорията "Scotch whisky" в световен мащаб - като обединява най-доброто уиски от малц и зърно, за да създаде нещо необикновено. Chivas вярва в силата на бленда - в живота и в скоча.


Chivas се гордее, че е световен партньор на Манчестър Юнайтед - най-големият футболен клуб в света, именно заради стремежа на Chivas и вярата в обединението на хората за постигането на нещо велико. Обединяването на амбицията и щедростта, както и използването на успеха за подобряване на средата на живот, са причината, поради която Chivas Venture подкрепя различни социални инициативи с финансиране от 1 млн. долара всяка година.


Домът на Chivas Regal е в Speyside, Шотландия, а глобалният успех се дължи на усилията на повече от 100 държави, които заедно формират семейството на бранда, продавайки повече от 4,2 милиона литра всяка година.


Портфолиото на Chivas Regal включва забележителните Chivas 12, Chivas Extra, Chivas XV, Chivas Mizunara, Chivas 18, Chivas Ultis, Chivas 25, Chivas Regal The Icon, и разбира се Global Travel Retail exclusive Chivas Brothers Blend.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK