Тайландски бизнесмен купи американското списание "Форчън"

Тайландски бизнесмен купи американското списание "Форчън"

© Reuters



Американската компания "Мередит" (Meredith) съобщи днес, че ще продаде списание "Форчън" за 150 милиона долара в брой на тайландския бизнесмен Чатчавал Джараванон, предаде "Ройтерс", цитирана от БТА. Изданието сменя собственика си за втори път тази година.


Списанието, което е най-известно с класацията си "Форчън 500" бе придобито от "Мередит" като част от купуването на "Тайм инс" (Time Inc) през януари за 1.84 милиарда долара. Американската компанията се опитва да се освободи от някои от печатните си активи, тъй като се стреми да ограничи разходите и да плати натрупаните дългове.


През септември "Мередит" обяви, че продава списание "Тайм" на основателя на Сейлсфорс.ком (Salesforce.com) Марк Бениоф и съпругата му за 190 милиона долара в брой. Сега компанията уточни, че ще използва парите от продажбата на "Форчън" за изплащане на дългове, които очаква да бъдат намалени с 1 милиард долара през финансовата 2019 година.




По-рано тази година "Мередит" обяви, че съкращава около 200 души като планира закриване на още 1000 работни места.


Купувачът на "Форчън" е свързван най-вече с компанията "Чароен Покпханд груп" (Charoen Pokphand Group) - бизнес конгломерат с дялове в тайландските телекомуникации, хранителния сектор, търговията и автомобилния сектор. Очаква се сделката да бъде приключена тази година.

Ключови думи към статията:

Коментари (5)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 2615 Неутрално

    Все по-трудно е за старите медии да издържат на конкуренцията на интернет - с огромно количество безплатна информация (някоя - с добро качество) и възможност рекламите да бъдат много по-ефективни, защото са насочени към конкретния читател.

  2. 2 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 2496 Неутрално

    До коментар [#1] от "plamen_b":

    Все по-трудно е за старите медии да издържат на конкуренцията на интернет - с огромно количество безплатна информация (някоя - с добро качество) и възможност рекламите да бъдат много по-ефективни, защото са насочени към конкретния читател.
    —цитат от коментар 1 на plamen_b


    А манипулациите да бъдат още по ефективни по същата причина...

    mutricata.blogspot.bg deinstall.blogspot.bg
  3. 3 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3030 Неутрално

    До коментар [#1] от "plamen_b":

    Ама те са си същите медии,само че се разпространяват на друг носител.

  4. 4 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7898 Неутрално

    Азиатците завладяват света.

  5. 5 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2597 Неутрално

    Тайландците едва ли преследват чисто бизнес цели с покупката на сериозна медия, по-скоро си купуват престиж.
    Същото направи и Джеф Безос, като взе Уошингтън Поуст - един от стожерите на свободната преса.
    При наличието на интернет все по-трудно е да направиш или да развиваш рентабилна сериозна медия.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK