Графика на деня: Как се формира цената на горивата според петролната асоциация


Не протестите, а котировките на петрола свалиха цените на горивата в България. Отпадането на биокомпонента в горивата може да намали цената с едва 5-6 ст. за литър. Касовите бележки, от които да се вижда как се формира цената на горивото, които обмисля да въведе Министерството на финансите, не е известно как технически ще се въведат. Така обобщи ситуацията на пазара на горива генералният директор на "Лукойл България" Валентин Златев на семинар вчера на Българската петролна и газова асоциация, чийто член е компанията. Там беше обявено и че членовете на организацията държат едва 23 от общо 121 данъчни складове, но без да посочват какъв е обемът, съобщи "Капитал".


Асоциацията представи изчисления как се формира цената на дизела и бензина, като обяви, че от литър бензин печалбата е 1 ст. за търговците, а от дизела - 4 ст.

Ключови думи към статията:

Коментари (71)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на nikolaimi
    nikolaimi
    Рейтинг: 599 Неутрално

    ПО-дебела лъжа отдавна не бях чел

    Гледай отвисоко падналия,само ако си се навел да му подадеш ръка!You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war
  2. 2 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2524 Неутрално

    Сутринта Марешки много ясно обясни, че е хубаво на новите касови бележки да пише надценката, която си слагат фирмите, а не колко им е печалбата, защото в разходите може да си сложат каквото си искат.

    Каза също, че неговата надценка е 7 стотинки, а на големите вериги 50-70 ст.
    Той печели 1-2 стотинки, а те 0,004 ст.
    Върху което и плащат данъци.
    Правете сметка, колко сме прости.







  3. 3 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1845 Неутрално

    Асоциацията представи изчисления как се формира цената на дизела и бензина като обяви, че от литър бензин печалбата е 1 ст. за търговците, а от дизела - 4 ст.

    Въх, тез още ли работят на загуба????? Ако ви е малък маржа да вземете да юрнете министерски съвет да направи една ревизия в Лукойл-Нефтохим, да започне същия министерски съвет да контролира счетоводната дейност и международните доставчици. Има я тази опция и трябва да се възползват от нея. Всички гледат със страх към нефтохима да не би от Росенец да излезе някой Сокол и да насъска прокурори, ДАНСери и НАПаджии срещу тях.

  4. 4 Профил на canu
    canu
    Рейтинг: 439 Разстроено

    Живи да ги ожалиш горките!

  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  6. 6 Профил на Димитър Давидков
    Димитър Давидков
    Рейтинг: 38 Неутрално

    Страхотно, нема що. Дайте да видим кой какви надценки си праска, тогава може да стане интересна графика.

  7. 7 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1845 Неутрално

    Странна графика. Интересно какво ли трябва да показва тази графика? Това, че в цената има акциз и ДДС? Че ние си го знаем и никой не реве срещу акциза и добавената стойност. Защо не изкарат такава графика на румънските търговци на горива, на белгийските, австрийските или немските? Да не би в изброените страни да са по-ниски тези ставки? Или пък горивата да са по-некачествени?

  8. 8 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2780 Неутрално

    Както каже Кремъл - така се формира цената!!!!
    Руски памперси, недни!!!

  9. 9 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2524 Неутрално

    А защо никой не говори за качество?
    Според мен скъпите горива у нас са с качеството на евтините в ЕС.
    И няма как да ме убедят в противното, защото през последните 10 години съм го видяла с очите си. Разхода на гориво пада значително, като зареждаме извън България.

  10. 10 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2524 Неутрално

    Асоциацията представи изчисления как се формира цената на дизела и бензина като обяви, че от литър бензин печалбата е 1 ст. за търговците, а от дизела - 4 ст.Въх, тез още ли работят на загуба????? Ако ви е малък маржа да вземете да юрнете министерски съвет да направи една ревизия в Лукойл-Нефтохим, да започне същия министерски съвет да контролира счетоводната дейност и международните доставчици. Има я тази опция и трябва да се възползват от нея. Всички гледат със страх към нефтохима да не би от Росенец да излезе някой Сокол и да насъска прокурори, ДАНСери и НАПаджии срещу тях.
    —цитат от коментар 3 на stanislavdi


    ---------------

    Представяш ли си колко са разходите на Лукойл за подкупи на политици....
    За да не плащат данъци.

  11. 11 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 743 Неутрално

    До коментар [#5] от "qed26590192":

    ДДС в Македония е 18%.

  12. 12 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 738 Неутрално

    Както каже Кремъл - така се формира цената!!!!Руски памперси, недни!!!
    —цитат от коментар 8 на selqnin

    Погледни кой е собственик на Лукойл и тогава пак за памперсите. Има и руска част в тях, ама по-голямата е на "новите" ни големи братя от Запада. Просто олигархията, със помощта на представителя си в в управлението Боко тиквето ни доят.

  13. 13 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1975 Неутрално

    Това не е никаква разбивка!!!
    "нефт, нефтопреработка и търговия" и "ДДС, акцизи и задължение за съхраняване на запаси" трябва да се разделят на съставни части и чак тогава графиката ще бъде информативна за хората!

  14. 14 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4389 Неутрално

    Хоп три позиции, с три числа и готово. Само че, за да се направи някакъв анализ на себестойността, особено на производителя, трябва да се знае вида нефт, дали сорт Урал - кисело суров петрол, сяра около 1.3%, сорт Брент, или друг, за съжаления няма как да е WTI - сяра 0,4-0,5 %, въпреки, че е най-добрият на пазара и почти се извлича в състояние за директна употреба за по-стари автомобили.
    Второ - цената на този нефт, и трето - какъв % от 1 барел се преработва/добива от Лукойл България? Според професор Слави Иванов в Лукойл-България преработват 75% от суровината, а при западните нефтопреработвателни предприятия процента достига 97%...

    скоростен индекс "Y"
  15. 15 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1845 Неутрално

    [quote#10:"hope"][/quote]

    А, то аз си представям и много други неща. Например какъв е мениджърският договор на Валентин Златев в Лукойл. От къде се появиха парите му да строи много милионни хотели и то откато е Изпълнителен директор на Нефтохима? Или в мениджърския му договор има някаква клауза за свръх високозаплащане и бонифициране, или отклонява средства, или пък и двете? Много много интересни въпроси

  16. 16 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 839 Неутрално

    До коментар [#5] от "qed26590192":

    Хайде стига с тази Македония. Гледай какви са акцизите е и ддс.
    А инапе е хубаво да видим наистина с какви надценки работят "реномираните" вериги бензиностанции. Защото явно иде реч за 30-40 ст при тях, след като един може да продава дизел на 2.10, а при картелчиците да е над 2.30.

  17. 17 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2287 Неутрално

    До коментар [#2] от "hope":

    И от кога Марешки стана говорителя на истината от последна инстанция?!

    Надценката над себестойността на горивата покрива оперативните разходи, финансовите разходи и разходите за амортизации.
    Ако една бензиностанция се намира в центъра на София и е върху общинска земя, за която се плаща наем по пазарни цени надценката ще е една, а ако е на село върху някоя нива - друга.
    Всеки софиянец е свободен да ходи да си зарежда автомобила еФтинко на селската бензиностанция.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  18. 18 Профил на rumen_s
    rumen_s
    Рейтинг: 403 Неутрално

    На тези май никой не им вярва май. А дори и в момента пак ни обират, но през цената на дизела. Само ми е чудно как след толкова много години изравнени цени на бензин/дизел, баш сега се сетиха, че дизела им излизал по-скъпо... За качеството на горивата въобще няма какво да се коментира, за всеки който поне веднъж е пълнил резервоар зад граница му е ясно за какво става въпрос. Ама така ще е в държавата на ГРОБ-аджиите, продължавайте да си ги избирате. Иначе може и да бъде другояче - за справка, случилото се на Лукойл в Румъния. Ама румънците все пак си избират управници, а не мафиоти и подлизурковци.

  19. 19 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 839 Неутрално

    До коментар [#12] от "чобанмахала":

    Хех, стига с тези опорки, че ЛУК била холандска. И Юлен е на един кипърец с офшорка, нали?

  20. 20 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 2851 Неутрално

    Нещо ни будалкат пак по телевизията! Валентин Златев охотно обясняваше как по данни на НСИ еди какво си, и как в цената на горивата имало по около 8 ст. разходи за персонал !!! По същите данни на НСИ средно месечно се произвеждат 250 хил тона дизел и 160 хил тона бензин.
    Нали можете да смятате 360,000,000 л. по 0.08 лв. за персонал = 28,800,000 лв./месец
    29 милиона лв. на месец за заплати!
    350 лилиона на година !!!
    Защо в отчета им няма и 70 млн.лв за персонал годишно ???
    Будалкат ни яко

  21. 21 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 1975 Неутрално

    До коментар [#2] от "hope":

    Не се учудвам, при това положение, че проруските мекерета се опитват да изкарат Марешки слуга на дявола.

  22. 22 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 839 Неутрално

    До коментар [#17] от "tribiri":

    На село върху някоя нива цените на картелчиците са дори по-високи от тези в София. И как пък на всички оперативните разходи са сходни, че да дават еднакви крайни цени? Надценките им са безумно високи - това е истината. Затова пълен бойкот на тарикатите.

  23. 23 Профил на blagoj
    blagoj
    Рейтинг: 762 Неутрално

    Прекалено обща графика. Очаквах да видя какво е съотношението между цената на нефта, преработката и търговията, както и какъв дял разходи за складови запаси си определя Лукойл. Там някъде се крие причината дори при много ниски цени на петрола цените на горивата да остават относително високи.

  24. 24 Профил на Petko Popov
    Petko Popov
    Рейтинг: 338 Неутрално

    Когато вдигнат цените на горевата веднага поскъпва хляба и сумати други изделия, а когато по евтинее цените не мърдат,защо ?

  25. 25 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2287 Неутрално

    До коментар [#5] от "qed26590192":

    Елементарно Уотсън. Щото не са в ЕС и от там не са им казали, колко да бъде акциза.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  26. 26
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  27. 27 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 839 Неутрално

    До коментар [#14] от "hamiltonf":

    Цената на едро от производителя (без акциз и ддс) е вече съпоставима със средната за ЕС. Позасрамиха се малко и разбраха, че лъсна истината. Но, надценката на дребно е вероятно сред най-високите. Големи разходи имали всички търговци бе, при това в най-бедната страна от ЕС.

  28. 28 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2780 Неутрално

    До 12
    Разбирам, че обслужвате усърдно ушанските опорки, но фактите Ви убягват!
    Отечеството е в мъртвата енергийна хватка на кремълското джудже....

  29. 29 Профил на Darcas
    Darcas
    Рейтинг: 1099 Неутрално

    Пичове и дами, цената се определя единствено от търсенето и предлагането. Ако 1 млн българи слязат от колите за 2 месеца, ще има осезаемо сваляне на цените. Ама никой не иска да протестира, предпочитаме само да мрънкаме. Ами тогава ще плащаме и ще мрънкаме.

    България - вече 113-то място по свобода на словото
  30. 30 Профил на blagoj
    blagoj
    Рейтинг: 762 Весело

    " Касовите бележки, от които да се вижда как се формира цената на горивото, които обмисля да въведе Министерството на финансите, не е известно как технически ще се въведат."
    За Лукойл беше технически невъзможно да поставят измервателен уред на тръбата си, а това сега е още по-невъзможно. Техниката още не е достатъчно напреднала - няма още такива суперкомпютри, че да изчислят параметрите за тези касови бележки.

  31. 31 Профил на Г.Е.М.
    Г.Е.М.
    Рейтинг: 1201 Любопитно

    До коментар [#29] от "Darcas":

    Точно това е истината, ама кой ще се лиши от личния комфорт? Аз и ти, останалите все имат належащи нужди от придвижване на дирниците си от спалнята до работата... Бойкот от всеки, който може да си го позволи, това му е майката, ама няма единство, не става в Бг-то тая работа, да не сме французи или гърци...

  32. 32 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 4446 Гневно

    В.Златев пак ни взе за боядисани врабчета!Жената на труда тук и в Холандия еднаква ли е ?А правешки?Амортизации,цена на ток ,вода и т.н?А Златев?Та при преработка на тон петрол колко е оскъпяването в Европа и колко тук?А Златев???

    До истината се достига с познание!
  33. 33 Профил на меншевик
    меншевик
    Рейтинг: 1740 Неутрално

    До коментар [#5] от "qed26590192":Елементарно Уотсън. Щото не са в ЕС и от там не са им казали, колко да бъде акциза.
    —цитат от коментар 25 на tribiri


    Акцизът върху горивата не е обект на европейско регулиране, а е въпрос на всяка страна поотделно. Пак лъжете бе, Кутев.

    Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
  34. 34 Профил на explorerv
    explorerv
    Рейтинг: 279 Неутрално

    Като пишат цена на нефт е редно да напишат към коя дата го смятат, защото винаги хващат по-високата стойност, независимо дали е цената на която е купен или прогнозна цена за след няколко месеца, а котировките са в значителни граници.

  35. 35 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 1923 Неутрално

    Ето как се формира:
    Взема се цената в съседните от нас държави и се умножава по коефицент 1.1

  36. 36 Профил на С Стоянов
    С Стоянов
    Рейтинг: 2000 Любопитно

    Много ми интересно, акционерите в ,,Лукойл” не ги ли е еня за това какви ги върши подопечният им тука?

    ВЯРНОСТ И ПОСТОЯНСТВО
  37. 37 Профил на r3tro
    r3tro
    Рейтинг: 241 Неутрално

    Само ще кажа, че преди няколко дена танкер с нефт от Ирак застана в Росенец. Не знам дали има общо с падането на цените.

  38. 38 Профил на The sphere
    The sphere
    Рейтинг: 1337 Неутрално

    Златев да ми коментира цените на бензина и дизела е все едно дявола да ми чете евангелието.

    https://www.youtube.com/watch?v=e4CSWKlgl_Q
  39. 39 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 3243 Неутрално

    ПО-дебела лъжа отдавна не бях чел
    —цитат от коментар 1 на nikolaimi



    Да, защото цените на петрола и друг път са падали, но в България цените на бензина и дизела си оставаха същите, което значи, че днешните намаления са плод на протестите, което прави чест на българите .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  40. 40 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 743 Неутрално

    До 12Разбирам, че обслужвате усърдно ушанските опорки, но фактите Ви убягват!Отечеството е в мъртвата енергийна хватка на кремълското джудже....
    —цитат от коментар 28 на selqnin


    Не виждам какъв е проблема САЩ да ни доставя бензин на цена 20 евроцента. Или пък някои други азерски джуджета.

  41. 41 Профил на Иван  К
    Иван К
    Рейтинг: 2925 Гневно

    БРАВО!
    Нефт, нефтопреработка и търговия в едно.
    Колко е акцизът заем от нормативните документи. Те да си кажат колко плащат за нефт, отделно за производство и отделно за търговия.

    подпис
  42. 42 Профил на Чинчила
    Чинчила
    Рейтинг: 252 Неутрално

    Далеч по-интересен би бил въпросът, който БТВ не зададе на Златев на интервюто как так при може би най-високите цени на горивото в Европа (91 ст преди ДДС и акциз), Лукой повече от десет години беше на загуба. Примерно също така би било интересно какви са цените на Лукой (пак преди ДДС и акциз) на руските бензиностанции, където наистина има конкуренция? Може да помогнем - около 50 ст е доставната цена в Русия, а тук е 91 ст.

    И в тази връзка с измислената и раздута разходна част, за което Марешки е прав за веригите, не е ли по-интересно формирането й при Лукойл?

  43. 43 Профил на acarid
    acarid
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Биодобавката оскъпява дизела с 2-3 ст. по данни на мой приятел технолог във фабрика за такива продукти. Златев да го духа, мазен лъжец.

    АЗ НЕ ЗАРЕЖДАМ В БЕНЗИНОСТАНЦИИ ЛУКОЙЛ!
  44. 44 Профил на blagoj
    blagoj
    Рейтинг: 762 Неутрално

    Много ми интересно, акционерите в ,,Лукойл” не ги ли е еня за това какви ги върши подопечният им тука?
    —цитат от коментар 36 на С Стоянов

    Сигурно са много доволни акционерите от него. "Лукойл България" регистрира нулева печалба, за да не плаща данъци в България, а действителната печалба се изнася в Русия. Така се получи, че в този отрасъл България остана руска колония и генералният директор на "Лукойл България" има голяма заслуга за това.

  45. 45 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1083 Неутрално

    Лукойл е на загуба от 20 години, а бензиностациите печелят по 1 ст/литър.... Фалит кога!???

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  46. 46 Профил на Jumbo Jet
    Jumbo Jet
    Рейтинг: 1941 Неутрално

    Добре, а защо в Македония цените са значително по-ниски? Пак на продукти на Лукойл?
    —цитат от коментар 5 на qed26590192


    Защото акциза им е три пъти по-малък. Престанете да задавате глупави въпроси.

  47. 47 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 743 Неутрално

    [quote#46:"Jumbo Jet"][/quote]

    Уж у нас и ДДС е по-високо,и акциза е по-висок пък сме по бедни и от македонци.
    Интересно къде отива този акциз и това ДДС,,,

  48. 48 Профил на lusi12
    lusi12
    Рейтинг: 14 Любопитно

    Базисна цена за София в български лева, валидна от 30.11.2018 г.
    Бензин А95Н с мин. 8% био 1000 л - 1867.20 лв
    Бензин А100Н с мин. 8% био 1000 л - 2014.80 лв
    Евро Дизел 0.001%S с 6% FAME 1000 л - 2053.20 лв
    Продажната цена на едро се формира като към базисната цена се прибавят транспортните разходи до склад на клиента и се приспаднат договорените отстъпки за закупени количества.
    http://saksa-bg.com/targovia-na-edro/goriva-sofia
    направете си вие сметката колко е надценката на търговските вериги, а това е цената с акциз и ДДС

  49. 49 Профил на The Island
    The Island
    Рейтинг: 848 Неутрално

    Към журналистите- Кои са топ 5 производители на биоетанол в БГ?

  50. 50 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2287 Неутрално

    До коментар [#26] от "qed26590192":

    А акциза колко е? Щото той е по-голямото перо.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  51. 51 Профил на rossen4i4o
    rossen4i4o
    Рейтинг: 485 Неутрално

    що пък си мислех че цената се определя на белот ?

  52. 52
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  53. 53 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 2406 Неутрално

    Значи трябва да продадат 1000000000(един милиард) литра, че да вземат колко,.... 40000(четиредесет хиляди) лева печалба. Лъжци, та дрънкат, Вярвам на Марешки!

    мурзилка
  54. 54 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9705 Неутрално

    "Напънала се планината и родила мишка" :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  55. 55 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 743 Неутрално

    Към журналистите- Кои са топ 5 производители на биоетанол в БГ?
    —цитат от коментар 49 на The Island


    Ето нещо по въпроса.

    http://agroplovdiv.bg/9001/фирма-на-бившия-банкер-светослав-божи/

  56. 56 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1710 Неутрално

    До коментар [#48] от "lusi12":

    Това са базисни цени ... никой по- сериозен търговец не купува на такива цени, както и не работи с печалба 0,5- 1 стотинка(изключая в кратки периоди, където може и на загуба) ... това си беше направо просташка наглост.
    Изпаднах в умиление, като видях 8 ст. разход на литър за заплати и осигуровки на персонал ... също брутална лъжа :)
    Разликата в акциза м/ду бензина и дизела е 5 ст. за литър, а в цената на дребно е към 20 ст. ... така и не чух сериозен довод каква е причината.

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  57. 57 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2780 Неутрално

    До 40
    Проблемът е, че с подобни ...мъдрости спомагате за профанизиране на дебата!
    Хубав ден Ви желая!

  58. 58 Профил на arcanum
    arcanum
    Рейтинг: 2514 Неутрално

    Долна лъжа. Но докато Бойко пада на карти от тоя, всичко е ОК.

  59. 59 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1710 Весело

    .... Вярвам на Марешки!
    —цитат от коментар 53 на Маршалов


    :) и той не е много за вярване, но определено е по- рационален. Семпли обекти без предлагане на излишни скъпи глезотии и минимум персонал. Аз съм склонен да повярвам, че се работи с минимална надценка, когато изчезнат 90% от денонощните безиностанции... инак да ме прощават, че вечер работят само за заплатите на излишен персонал ... филантропи ха-ха :)

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  60. 60 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 743 Неутрално

    До коментар [#57] от "selqnin":

    Вие на конкурентно способността профанизъм ли му казвате.
    Не съм видял забрана или закон ,който да забрани на който и да е инвеститор да внася или преработва евтин бензин стига да се разплати с данъци,акцизи и ДДС-та тук.
    Но даже западните ОМВ,Шелл и т.н. не правят франчайзинг поне ,а си дружат с Лукойл.
    Дори един американски посланик след посещение /нарочено/ в Лукойл каза публично ,че там всичко е цветя и рози. И българите трябва да умираме от кеф ,че го имаме.

  61. 61 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2521 Неутрално

    До коментар [#5] от "qed26590192":

    Ами щото не е верно: https://fuelo.net/world/country/34. В Македония е 2.00, в България е 2.07 ( аз лично заредин на 2.04 преди 3 дена на ОМВ в София ). Само дето Македония не член на ЕС и не важат минималните ставки на акцизите. И пак разликата е 3-7 ст.

  62. 62 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2521 Неутрално

    До коментар [#59] от "ь":

    Ако бензиностанцията е легална, от горива не се печели. Печели се от допълнителни услуги - хапване, кафе, стоки. И затова почти няма семпли обекти и няма плашане с карта на самата колонка - цялата идея е да ви вкарат в магазина за да се сетите да си вземете я цигари, я кафенце.

  63. 63 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2521 Неутрално

    До коментар [#56] от "ь":

    Ама производствената цена е различна и дори е еднакъв акциз идва различна крайна цена.

  64. 64 Профил на lusi12
    lusi12
    Рейтинг: 14 Неутрално

    До коментар [#56] от "ь":

    е така де от базисната цена, цената е надолу или е много близка до нея но по ниска за търговеца, Марешки що да не продава с 9-10 ст. надценка. Аз 3ти съм зареждал на неговата бензиностанция и вигаги имаше поне 25-30 коли, които зареждат до горе, а и ако разчита на оборота

  65. 65 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1710 Неутрално

    До коментар [#56] от "ь":е така де от базисната цена, цената е надолу или е много близка до нея но по ниска за търговеца, Марешки що да не продава с 9-10 ст. надценка. Аз 3ти съм зареждал на неговата бензиностанция и вигаги имаше поне 25-30 коли, които зареждат до горе, а и ако разчита на оборота
    —цитат от коментар 64 на lusi12


    От няколко години зареждам на две бензиностанции, които държат почти цените на Марешки. Семпли, с малък персонал и явно законно работещи, след като не са ги затворили. :) Защо всички вериги зареждат от Лукойл- Нефтохим и продават все още на едни и същи цени? Бензинджия ми каза следната история ... искаш да зареждаш от Лукойл - Нефтохим чрез посредник естествено... доставната цена е толкова ... но условието е цената на колонката да е като тази на Лукойл- България. На мен този авер ми предоставяше ... само 15 стотинки отстъпка и ме успокояваше, че не е на загуба :) Има доста "контрабандно" гориво, но то не е от внос ... според моята версия е от ... фиктивен износ :) Имаше едни уреди за които се беше заял един митнически шеф(лека му пръст), които се съмнявам дали въобще започнаха да функционират. Междувременно на митничарите им намериха други занимания ... да дирят скрити кранчета за алкохол ... :)

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  66. 66 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8110 Неутрално

    На Златев от вчера носа му сигурно е пораснал , като на Буратино.

  67. 67 Профил на rossen4i4o
    rossen4i4o
    Рейтинг: 485 Неутрално

    До коментар [#62] от "m17":

    да бе , то и от хапчетата и прахчетата не се печели , но пък виж от опаковките им печалбата е 300%

  68. 68 Профил на Oktober
    Oktober
    Рейтинг: 56 Неутрално

    Интересно печалбата в кой "компонент" се намира. Или ще ни кажат, че работят на загуба?!

  69. 69 Профил на Минувач
    Минувач
    Рейтинг: 644 Любопитно

    Марешки може да ви е неприятен като личност, но винаги гледайте цените му:

    https://fuelo.net/brand/id/122?lang=bg

  70. 70 Профил на Станимир Стоев
    Станимир Стоев
    Рейтинг: 5 Весело

    Много коментари ... много верни и неверни неща прочетох тук... Може ли някой "гений" тук или екипът на дневник да ми обясни следното:
    ЗАЩО ДИЗЕЛЪТ Е ПО-СКЪП ОТ БЕНЗИНА ? И господин Златев да обяснява колко са производствените разходи... А КАК г-н Златев се произвежда бензин и как дизел и защо в Гърция примерно цената на бензин А-95 е по-висока от цената на дизела /което е нормално/ Ама ние в БГ сме си на хляба скъпи , а на луканката евтини... открай време

  71. 71 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 5 Гневно

    Април 2017г бензин 2.06 дизел 2.05 Ноември 2018г. бензин 2.06 дизел 2.29 / средни цени за литър /. Ето линк за 2017г
    https://nova.bg/news/view/2017/04/03/178298/бензинът-у-нас-е-по-скъп-от-13-страни-в-ес/?fbclid=IwAR0o5HvfReoyRnCjJa0BQy7By6RzcuQVoBbkRxvJFd3QsBULQUKQyIUoEKs

    Другите интересни неща: Какви данъци плаща Лукойл в Булгария; Защо производствената цена за литър гориво е по-висока от 12 европейски държави.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK