Застрахователите намекнаха, че регулаторът не налага еднакви правила за всички

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (19)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на unbiased
    unbiased
    Рейтинг: 393 Неутрално

    Интересно ми е този застраховател има достатъчно ликвидни резерви.

  2. 2 Профил на Цъкльо ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ ДИЗАЙН.
    Цъкльо ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ ДИЗАЙН.
    Рейтинг: 636 Любопитно

    Свикнали са в България да не се плаща и ревЪт, че и в чужбина не е така. А цените на застраховката вече гонят еврУпейските.

    АМАН ОТ НЕКАДЪРНИ ОБНОВЛЕНИЯ
  3. 3 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3643 Неутрално

    Тия се точат сами, точат нас и точат държавата.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  4. 4 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 3643 Гневно

    До коментар [#2] от "Цъкльо ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ ДИЗАЙН.":

    Цените Да но Не и обезщетенията.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  5. 5 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 269 Любопитно

    "Пазарът на застраховката "Гражданска отговорност" на автомобилистите е динамичен и сложен, затова устойчивостта и здравословното му развитие изискват присъствието на професионален и силен регулатор, налагащ прозрачни правила, еднакви за всички участници на пазара".

    Абе, Дневник /статията е без автор/, това ли ви е обосновката за фамозното заглавие?

  6. 6 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 872 Неутрално

    Да вземат лизенза на Лев Инс и да арестуват собствениците му и мениджмънта му, а на тяхно място да сложат синдици, които да подготвят продажбата и на по-нормални хора, от създалите я мутри.

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  7. 7 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 888 Неутрално

    Да вземат лизенза на Лев Инс и да...
    —цитат от коментар 6 на Viva la Evolution

    ЛевИнс имат премиер. Кой ще им вземе лиценза?

  8. 8 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1952 Неутрално

    "Пазарът на застраховката "Гражданска отговорност" на автомобилистите е динамичен и сложен, затова устойчивостта и здравословното му развитие изискват присъствието на професионален и силен регулатор, налагащ прозрачни правила, еднакви за всички участници на пазара". Абе, Дневник /статията е без автор/, това ли ви е обосновката за фамозното заглавие?
    —цитат от коментар 5 на plebs


    ми принципно, прав си е Трактора... то бива ли пък всеки да може да провери сложното състояние на пазара на ГО за минути... какъв е тоя регулатор хахахах

  9. 9 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 4584 Любопитно

    Днес вече я сключихме, един "бирник" отпада :).

  10. 10 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 8172 Неутрално

    Крайно време е да го кажат на глас!

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  11. 11 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Да вземат лизенза на Лев Инс и да арестуват собствениците му и мениджмънта му, а на тяхно място да сложат синдици, които да подготвят продажбата и на по-нормални хора, от създалите я мутри.
    —цитат от коментар 6 на Viva la Evolution


    Ако вземат лиценза, с застрахованите ще се случи същото като с Олимпик. Ще трябва пак да се бръкнат и да правят нова застраховка. В България малките люде не са защитени по никакъв начин от своеволията нито на застрахователи, нито на държавата. Не че няма механизми за обезщетение, но не са такива, които да гарантират възвръщане на направеният разход + допълнителните разходи направени по пътя на достигане до такова обезщетение.

    мурзилка
  12. 12 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4516 Неутрално

    До коментар [#6] от "Viva la Evolution":

    Да, ама НЕ! Това би станало в нормална държава. В превзета от мафията държава мат'риалът плаща!

  13. 13 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7217 Неутрално

    Става въпрос за двойните стандарти. Това вече на всички е ясно.

  14. 14 Профил на Суджук Герберите
    Суджук Герберите
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Тези недоволни мутри ще си го изкарат на единствените на които могат - на всеки който иска да си застрахова колата или вече има застраховка.
    А който не иска - ще го направят да иска... В това имат ненадминат опит вашите "застрахователи"

    Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!
  15. 15 Профил на alehandro77
    alehandro77
    Рейтинг: 455 Неутрално

    Абе няма проблем, знам кой ще плати масрафа...ние КТБ, Олимпик, ТЕЦ Варна, Полимери платихме, че една Зелена карта ли ще ни се опъне...ние милиарди даваме...

    Корупцията е новия социализъм! Нямаш връзки, нямаш пари.
  16. 16 Профил на jmf29537805
    jmf29537805
    Рейтинг: 856 Неутрално

    Всички имаме жълти жилетки в колите си.

  17. 17 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 752 Неутрално

    До коментар [#11] от "Маршалов":

    Какво своеволие на държава виждаш, ако реши да се намеси при очевидно проблемен застраховател?

  18. 18 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#11] от "Маршалов":Какво своеволие на държава виждаш, ако реши да се намеси при очевидно проблемен застраховател?
    —цитат от коментар 17 на deymus


    Като е проблемен обявява фалит. Иначе каквато и да е намеса е държавна помощ за частници. То и аз искам да съм така. Да направя някакъв бизнес, да не ми върви и всеки път като аха-аха да фалирам и да ми пращат помощ.

    мурзилка
  19. 19 Профил на Manolete
    Manolete
    Рейтинг: 210 Неутрално

    От Лев Инс твърдят, че ги източвали в Румъния с фиктивни ПТП, понеже имало много коли с бг регистрация. Пълни глупости за наивници. Първо, защо точно Лев инс източват, най-мафиотската компания? Има още толкова много застрахователи Защо румънците не източват например някоя от международните компании в Бг? Второ, ако така лесно и масово се източваше, нали всички шофьори и у нас щяха да го правят с двустранните протоколи. Но от Лев инс се кълнат, че точно чрез зелената карта ставало. Трето, щом са лидер на пазара на ГО, значи са им по - евтини полиците, макар и с малко - защото всеки сключва най-евтината. Значи събират най-много премии. Как тогава не им стигат парите. Ако стратегията им е грешна и не им излизат сметките, отговорността е само тяхна.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK