Ето...! Поредният успех за ГЕРБ! Няма да ни глобят 300 милиона, ще ни глобят само 70 милиона! Браво...! Естествено, защо ни глобяват, този въпрос остава на заден план...! И никой нищо не споменава, за поемане на политическа отговорност...! :)
""Топенерджи" е смесена компания между "Газпром" (с 50%), държавната "Булгаргаз" (с 25%) и фирми от някога могъщата "Мултигруп". "
"БЪДЕЩЕТО на Топенерджи като инвестиционно дружество ще решават днес членовете на надзорния му и управителния му съвет в почивната станция на Газпром Морозовка край Москва. От българска страна тук вече са: Красимир Николов, Николай Вълканов, Румен Овчаров, Илия Павлов, Петър Събев, Сашо Дончев, Бело Белов, квесторите на Първа частна банка. Единствено ръководството на Булбанк е съобщило, че няма да изпрати представител на общото събрание. По покана на изпълнителния директор Сергей Пашин като консултант присъства и депутатът Андрей Луканов. ..." https://m.dnevnik.bg/print/arhiv_pari/1996/09/01/1416446_ambiciozen_biznesplan_obsujdat_akcionerite_na/
НУвърта се като глист! Ако беше станало това - щеше да стане това и това, ако не беше станало онова - нямаше да стне онова и онова! Само оправдания! Ама то от български политици друго не сме чували.
Абе нали газ ни не трябва , за такъв малък пазар , без перспектива за развитие, да ни глобтят 5 евро какви са тези 1/3 млрд?! Libertarianism is just anarchy for rich people
А какво пречеше да регистрират акционерно дружество. В устава да заложат ограничение никой акционер да не притежява примерно повече от 5% а само държавата да притежава примерно 20%.
Бойко Борисов никога няма да осъзнае две неща: -- истинската стойност на личния си коефициент на интелигентност; -- неподправената своя дарба за политически цинизъм. Достоен ученик на косматоушия си учител.
Не те глобяват заради приватизацията! Глобяват НИ заради недопускане на други доставчици до газопреносната мрежа. Защото със различни хватки давате цебия капацитет на Газпром и сега ни правите на улави. Много различни неща - но за такъм електорат такова обяснение.
Най-лошото е, че няма със кого да ви сменим. Усилията на БКП дадоха резултат: в момента всичките ни партии са от лява по-лява. А трагичното е, че всичките са на клемльовска хранилка.
" Европейската комисия първоначално е смятала да глоби България с 300 млн. евро заради монопола, който налага държавното дружество "Булгартрансгаз" върху газопреносната система на страната. Така "преговорите" започнали от тази сума, за да стигнат до 77 млн. евро. "
Боко и в този случай е със заслуги. Той винаги има заслуги. Даже ако рекат да ни бесят, той ще договори въженце от дунапрен, да боли най.малко. Благодарим ти Бащице!
Резонният въпрос е защо въобще има глоба. Държавата се управлява изключително зле. Някакви хора правят някакви неща, които се оказват неподходящи и грешни
А какво пречеше да регистрират акционерно дружество. В устава да заложат ограничение никой акционер да не притежява примерно повече от 5% а само държавата да притежава примерно 20%.
По полека троловете. Истината е някъде по средата. Така пострадахме от приватизацията на електроразпределителните дружества, което ние правехме успешно от десетилетия, а се получи европейска принуда, нещо като данък подкуп за приемане в ЕС. После държавата изгуби един добър и работещ организъм по поддръжка и пренос на енергия, а спечелиха няколко компании, които постоянно си измислет, че правят енвестиции/ ЕВН прави, ЧЕЗ още не е направил обещаното дистанционно отчитане.........../ А да ми изкарвате руското ченге Сашо Дончев, нещо повече от руско ченге, и от човек, който е измъкнал по номенклатирна линия от държавата един частен- полумонополен бизнес, е жалка история.
Не мога да повярвам, че Борисов се опитва да излъже, че глобата е заради отказ от приватизация на газопреносната ни мрежа.!! Наглостта и безочието на този човек вече са нетърпими!
Не те глобяват заради приватизацията!Глобяват НИ заради недопускане на други доставчици до газопреносната мрежа. Защото със различни хватки давате цебия капацитет на Газпром и сега ни правите на улави. ...
Приватизация на тръбите е било препоръка на ЕК. Иначе Б-я вече е ангажирала азерски газ за около 1/3 от годишното си потребление. А пък при бай Тошо проучванията на нашия шелф били забранени... Не че нещо особено, но такива действия не могат да се чакат нито от Р.Овчаров, нито от Сашо Дончев.
По полека троловете. Истината е някъде по средата. Така пострадахме от приватизацията на електроразпределителните дружества, което ние правехме успешно от десетилетия, а се получи европейска принуда, нещо като данък подкуп за приемане в ЕС. После държавата изгуби един добър и работещ организъм по поддръжка и пренос на енергия, а спечелиха няколко компании, които постоянно си измислет, че правят енвестиции/ ЕВН прави, ЧЕЗ още не е направил обещаното дистанционно отчитане.........../А да ми изкарвате руското ченге Сашо Дончев, нещо повече от руско ченге, и от човек, който е измъкнал по номенклатирна линия от държавата един частен- полумонополен бизнес, е жалка история.
Вие май наистина не помните каква разруха бяха електоразпределителните дружества години преди приватизацията! Тъй като имам поглед върху ИВиЕН, мога да кажа че наляха милиони в подобряване на мрежата, докато преди това ремонтните групи нямаха инструменти за работа дори. Така, че недейте да лъжите!
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
Първата вноска за глобата може да се вземе от 13 заплата и бонусите на експертите и юристите в енергетиката. Преди година и половина имаше разследване на прокуратурата на НЕК за огромни допълнителни хонорари, но май нищо нередно не откриха. http://news.bnt.bg/bg/a/proverka-nek България досега няма нито едно спечелено международно дело. В този смисъл глобата наистина е малка. По-добре да си плащаме само глобите, вместо да плащаме 15-та заплата, бонуси и допълнителни хонорари за различни експерти и юристи в енергетиката.
Ако 2010 г . бяха допуснали конкурентна газ по тръбите , колко щеше да струва газта за населението и промишлеността ? Ако от 2010 в България имаше по евтина газ колко щеше да ръста на икономиката на България .? Ако България имаше двуцифрен ръст на икономиката , колко щяха да са заплатите и пенсиите във България ? Ако имахме заплати като средно европейските страни ,колко хора биха напуснали България ? Ако младите и образовани хора се върнеха във България ,биха ли оставили Борисов и ГЕРБ на власт, да не говорим за комунистите те нямаше да могат да прескочат 4 % бариера.
Защо лъже, господин Борисов? Глобата е наложена за друго и то е написано, периодът е до 2015 година, защото правителството МУ е приложило необходимите мерки. Не съм чул да са продали мрежата тогава. Заначи може да се избегне глобата и продажбата не е условие за това
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
Ха сега познайте, върлата опозиция на ГЕРБ, тоест БСП, дали ще вземе отношение по въпроса или ще си замъчли деликатно и с разбиране...?!? :) Дежурните ГЕРБ-аджии и те изгубиха, говор и картина...! :)
Абе, стане ли въпрос за руски интереси, ГЕРБ и БСП действат в удивителен синхрон...! :)
" Европейската комисия първоначално е смятала да глоби България с 300 млн. евро заради монопола, който налага държавното дружество "Булгартрансгаз" върху газопреносната система на страната. Така "преговорите" започнали от тази сума, за да стигнат до 77 млн. евро. "Много тежки преговори бяха и това беше минималната сума, която можахме да договорим." Това обяви пред журналисти във Виена премиерът Бойко Борисов, се вижда във видео в неговия фейсбук профил."
Браво момчета ! Цяла България ви ръкопляска ! Успели сте да " свалите" сумата само до "скромните " 77 милиона евро ! Скромни, щото сигурно толкова слага в джоба си " концесионерът" на Банско за може би няколко години експлотация на района ! ( айде темата кой точно е концесионерът да я избегнем, че работата става прекалено жалка !) Браво още веднъж ! А, щях да забравя - сега премиерът, Теменужка и компания ли ще плащат от джоба си въпросната сума ?
България спокойно може да ангажира румънски газ за цялото си потребление. Румънците са готови при подписване на договор да ни снабдяват с цялото необходимо количество газ от собствени източници от декември 2019 г. И то без транзитни такси .Само че тогава няма нужда от Газпром...
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
Не те глобяват заради приватизацията!Глобяват НИ заради недопускане на други доставчици до газопреносната мрежа. Защото със различни хватки давате цебия капацитет на Газпром и сега ни правите на улави.....
Ето...! Поредният успех за ГЕРБ! Няма да ни глобят 300 милиона, ще ни глобят само 70 милиона! Браво...! Естествено, защо ни глобяват, този въпрос остава на заден план...! И никой нищо не споменава, за поемане на политическа отговорност...! :)
Махнете я тази "политическа отговорност". Без "икономическа" или "криминална отговорност" нищо няма да стане! Докато не вземат да им конфискуват имуществото и да ги вкарват зад решетките, нищо няма да се промени! Той усвоил например 40- 50 или повече милиона, щял да си понесе "политическата отговорност"! Демек, щял да си подаде оставката или на изборите "гласуващите" щели да го накажат, като не го изберат! Пука му на жилетката!
Не лъжа. семейството ми работеше в Електроразпределение София. Всичко беше съвсем наред, а новите материали и оборудване щяха да си дойдат в употреба и без чужд собственик. В момента има огромно изтичане на пари от държавата и ниски нива на инвестиции, отделно никакъв контрол над размера на инвестиции. Отделно тук пишат, че сме изпълнявали руска поръчка, при положение, че аз съм по- принцип русофоб, а Сашо Дончев е тежък проруски елемент, който по руско- партийна линия измъкна тоя бизнес.
"С което обяви край на темата, като предупреди "да не плашат хората", че ще плащат глобата. Тя щяла да се плати от печалбата на "Булгаргаз" и "Булгартрансгаз". И двете дружества са държавни компании."
Така значи - държавните компании няма да платят 77 милиона евро дивидент на държавата, което според видния мислител Байхой означавало, че хората нямало да плащат. Демек държавните компании не са на хората. Всъщност те са на хората, само че на нашите хора. Иначе му трябвали 80 милиона евро за охрана на границата.
Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
Абсолютна лъжа - опорка, вчера повторена от безумната Теменужка. Бойко, ако има глоба - някой се е оцапал. Разбираш ли? Тая печалба (потенциална) можехме да я реинвестираме в нещо друго, вместо да плащаме за факта, че пазим монопола. Ю Трябва да те дадат на съд за подвеждане и лъжа.
Ама ти как така не си му лично благодарен на премиера ? Че те " хората" за тебе и за мене свалиха сумата от 300 на 77 милиона, кършиха ръце пред Брюксел, сън не ги е ловило, а , ето, няма благодарност и човешко признание на положените усилия ! Забравили са явно как едно време комунистическите величия слизаха от волгите и чайките пред ликуващата тълпа и малки чавдарчета или пионери им поднасяха букети с цветя с пожелание партията - майка да продължава да ги води към светли бъднини ! Къде е сега това славно време, ех ! Младите днеска са много неблагодарни !
Какво пречи на държавната Булгартрансгаз да снеме монопола върху газопреносната мрежа без приватизация?Този министър-председател е поклоник и последовател на бившия си шеф др.Тодор Живков.
Първата вноска за глобата може да се вземе от 13 заплата и бонусите на експертите и юристите в енергетиката.Преди година и половина имаше разследване на прокуратурата на НЕК за огромни допълнителни хонорари, но май нищо нередно не откриха.http://news.bnt.bg/bg/a/proverka-nek България досега няма нито едно спечелено международно дело. В този смисъл глобата наистина е малка. По-добре да си плащаме само глобите, вместо да плащаме 15-та заплата, бонуси и допълнителни хонорари за различни експерти и юристи в енергетиката.
А пък най-добре би било, "приватизаторите", които не са си изпълнили договорите да заминат в едни закрити учреждения, където да чукат камъни и да подпомагат строителството на магистралите в отечеството! Разбира се, че приватизираното от тях трябва да бъде конфискувано, за да се изплащат глобите!
ЕК не ни глобява защото не сме приватизирали Булгартрансгаз, а защото не сме осигурили достъп на трети страни до капацитет на тръбата. Що за нагла манипулация - няма ли журналист който да му зададе въпрос за това!?
Нагло е да се говори че ще плащаме с парите на Булгаргаз които са нашите пари така или иначе. Все едно като са на държавна фирма, не са нашите пари които ще ни вземат от другаде, чрез цената на газа?
Това не е случай в който сме ограничавали достъпа до тръбата преди, а сега не го ограничаваме. Още го ограничаваме! Някой няма ли да пита Борисов дали да не очакваме допълнителни глоби за това?
ебати боклука. никакво защитаване на националния интерес, когато няма ползи от това. къде бехте бе боклуци. къде бехте. и оня боклук къде беше бе ровч. кажи бе ровч. топло ли ти е близо до руския служител златев. тоя златев, който в пряк конфликт на интереси застана срещи нашата делегация да защитява росатом и борисов се направи на улав. нещо на мафиоти ли си играеме. ебати мафиотите, ебати боклуците.
"Не те глобяват заради приватизацията! Глобяват НИ заради недопускане на други доставчици до газопреносната мрежа. Защото със различни хватки давате цебия капацитет на Газпром и сега ни правите на улави." Точно това е истинската причина, но все пак ситуацията не беше толкова елементарна. Сащо Дончев имаше претенции, той да сключва директен договор с Газпром и да прави през въпросния газопровод, собственост на Булгаргаз за вътрешния пазар,. както виждате ставаше дума и за Чирен и съхраняване на газ на склад.. При това има възможност да си намига с Газпром и да стане основен доставчик за вътрешния ни пазар, с което лишаваше държавната фирма от нейната печалба. Това беше и причината за разваляне отношенията на Дончев с властта и той е пуснал жалбата до ЕК. Дали това е точно така, лошо ли е или добре...нямам информация - най-добре да видим мнението на Илиян Василев, той е експерт в областта.
Що си мислиш, че те също не са имали предвид по-малка от представената сума, а са я вдигнали при представянето само за да имат място за отстъпка?
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Пълномощния представител на осемдесетте процента както винаги лъже. Ако не лъже - наградете преводачите му. А онез овчари, дето резнаха лентата на 24 километра от "Струма" в негово отсъствие, да се смятат уволнени.
той непрекъснато се оправдава, както мутрите. ма не съм краднал колата, а съм а взел под наем. по принцип само по този начин говори, когато оправдава криминални престъпления. а къде отидоха парите на хората, които булгартрансгаз даде за парцелите, по които уж щеше да мине южен поток. какво стана с тея 17 милиона. айде вече да изчезвате. че нещо започнахте да се посирате всекидневно. боклуци.
"Години наред българските потребители на природен газ са били лишени от възможност за избор на доставчици, тъй като групата на БЕХ е отказвала да предостави достъп до своята газова инфраструктура на други доставчици на газ на едро", казва комисар Маргрете Вестегер, която отговаря за политиката в областта на конкуренцията
За к'ва приватизация говори Бай Ганьо... Лъжите му са Скандални
И кога ще е следващата глоба, щото мутрьо не е казал, че ще се Поправи.
Наистина е трудна за обяснение политиката на това правителство , особено на последното Борисов 3 . Толкова невероятно нескопосана е , че когато се опитвам да разкажа нещо на единия от синовете ми, който от малък е в Германия - от детската градина та до бранша на IT- технологиите днес - той не може да ми повярва , че има такава европейска страна и това е нашата България ! !
Значи "кмета" го разбирам, той е пряко заинтересован от финансовото благоденствие на Сашо Дончев.При тебе е малко по " мъгливо". Уж не сте червени, а ви боли за това, че отрязаха "червен" Сашко.
Резонният въпрос е защо въобще има глоба. Държавата се управлява изключително зле. Някакви хора правят някакви неща, които се оказват неподходящи и грешни
Аха...! Да бе...! И в Брюксел ги боли за червен Сашко, та затова глобиха България. Това ли искаш да ме убеждаваш? Или се правиш на неразбрал, тоест типично поведение на ГЕРБ-ер, когато нещо не му изнася...?!? :)))
Андрешко така си представя управлението — ще си я караме, както си знаем, а бирника (Брюксел) или ще го преметнем, или ще се спазарим по-малко да ни одруса.
За избраната роля на Борисов си има детска приказка "Каквото стори дядо, все е хубаво" Само, че някои от нас вече са пораснали, а други все още предпочитат приказки и точно този сладкодумен разказвач :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
Деба и дървото неокастрено! Така е, докато позволяваме една шепа малоумници гласуващи за подобния на тях да го избират, болшинството негласували, ще плащат за гламасаците.
Всеки може да сезира ЕК за нещо си. Същественият момент е има ли основание да я сезира. Когато има основание, ЕК излиза с решение. ЕК е водила разговори с правителството и не е успяла да го убеди да спазва третия енергиен пакет.
Защото преговаря с бандит, който има смътна представа от договори, закони и пр. подобни.
""Топенерджи" е смесена компания между "Газпром" (с 50%), държавната "Булгаргаз" (с 25%) и фирми от някога могъщата "Мултигруп". ""БЪДЕЩЕТО на Топенерджи като инвестиционно дружество ще решават днес членовете на надзорния му и управителния му съвет в почивната станция на Газпром Морозовка край Москва. От българска страна тук вече са: Красимир Николов, Николай Вълканов, Румен Овчаров, Илия Павлов, Петър Събев, Сашо Дончев, Бело Белов, квесторите на Първа частна банка. Единствено ръководството на Булбанк е съобщило, че няма да изпрати представител на общото събрание. По покана на изпълнителния директор Сергей Пашин като консултант присъства и депутатът Андрей Луканов. ..."https://m.dnevnik.bg/print/arhiv_pari/1996/09/01/1416446_ambiciozen_biznesplan_obsujdat_akcionerite_na/
Да, а Жан Виденов, като не им играеше по гайдата го свалиха! Ето от "Капитал" , архивите са живи:
https://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/1996/12/23/1001892_i_gazta_beshe_razigrana_predkongresno/ --------------------------- "Газпром" се опита да постави поредния ултиматум на българското правителство Виденов по проекта "Топенерджи". През януари в страната вероятно ще пристигне шефът на руския газов концерн Рем Вяхирев, за да преговаря по газовия проект. Заместникът му Богдан Будзуляк, който е и изпълнителен директор на смесената компания, пристигна с делегацията на вицепремиера Олег Лобов. Будзуляк подготви посещението на боса си според инструкциите - пресирайки правителството, той опита да го направи по-податливо на натиск. "Преговорите за транзитните газопроводи от Русия ще ги води Жан Виденов, а не Илия Павлов", отсече седмица преди това премиерът пред съпартийци в Пловдив.." -------------------------- След като отстраниха българското правителство, от "Газпром", чрез наши политици- веднага си осигуриха комфорт.
Ето от "Дневник":
https://www.dnevnik.bg/biznes/2009/11/12/815060_gazovite_fanfari/ .. ... "Топенерджи" изгря с пълна сила при служебното правителство на Стефан Софиянски. През април 1997 г. Софиянски подписа в Москва газова спогодба, която се смята за най-голямото отстъпление на българско правителство в полза на "Газпром" ... В нея се предвиждаше изграждането на нови газопроводи да става с финансиране от "Газпром" чрез "Топенерджи" и пак "Топенерджи" да експлоатира инфраструктурата и да извършва доставките..."
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Вие луди ли сте, та се хващате на тези лъжи! Най високите си приходи БЕХ е постигнал през 2012 та и те са под 300 милиона евро (559 442 хил.лв.). Чували ли сте за глоба 110% от оборота?!
Даже и тези 77 милиона ми приличат на 7 милиона + по 35 милиона за преговарящите.
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
[quote#34:"tww09306483"Абе, стане ли въпрос за руски интереси, ГЕРБ и БСП действат в удивителен синхрон...! :)[/quote]И ако ги питаш, ще кажат .. "ами поддържаме европейските правила". Иначе синхронът е забележителен - ГЕРБ, БСП , Европейската комисия, "Овъргаз" ..
ЕС прие гледната точка на КОМПАНИЯ С РУСКО УЧАСТИЕ, доставяща РУСКИ ГАЗ.
Отвсякъде сме заобиколени от ВРАГОВЕ! Но скоро нещата ще се променят!
Ще сме без газ, без господар! Септември ще бъде май, ноември ще бъде май , декември ще бъде май.
Борисов сега и заслуга ли си приписва. Нали заради бездействието на неговото правителство я плащаме тази глоба. И пак заради него платихме милиарда за Белене.
Цитат от публикацията: "Доколкото виждаме стратегията на БЕХ е да попречи на внос на газ в страната, който да конкурира съществуващите доставките, посочва тя." Черно на бяло се казва защо е глобата. Оставете приказките как не сме искали да се приватизира газопреносната система. ГЛОБАТА Е ЗАРАДИ ОПИТА НА БЕХ ДА ПОПРЕЧИ НА ДРУГИ ДА КОНКУРИРАТ РУСКИЯ ГАЗ. Ерокомисарката по конкуренцията го казва съвсем директно. А преди това зам.председателят на Еврокомисията Шефчович също така директно ни предупреди - опитате ли се да "евакуирате" руския газ по т.н. турски поток през България, ви чакат солени санкции. Пред които 77-те милиона ще ни се видят залъгалка. Той употреби точно думата "евакуирате". Т.е. предупреди и Путин да не си прави илюзии да прокарва транзитни тръби през България. Разбира се, Борисов се огъва като тръстика на силен вятър и прави опит да балансира по ръба на острието. Защото България не е Гърция и Борисов не може да отреже Путин, както Ципрас го отряза за втори път онзи ден, когато Путин го покани в Москва да го моли потокът да мине през Гърция. Големият проблем на Путин е, че до края на 19-та година им изтича договора с украинците за пренос през Украйна. Той си правеше сметка да бъдат готови и северния, и южния обиколен маршрут дотогава. Сега руснаците трябва да преговарят с Украйна за удължаване на преноса. Изключително унизително. А не се знае изобщо ще им тръгне ли южния обиколен маршрут. Борисов би могъл да им каже - ще ви направим тръбата, но ще компенсирате глобата на Евросъюза. А северния поток 2? Ако Америка санкционира фирмите, свързани с него, те ще предпочетат да се откажат. И Русия трябва да го довършва сама. Нови 4-5 милиарда евро. Случаят е показателен как една маниакална идея - да направиш мръсно на комшиите, се обръща срещу теб. Срещу народа ти по-точно.
Най-ченгеджийските номера най- му се удават. Дори само внушението, че Европа е тръгнала да ни глобява 77 млн. € "за нищо", а монополът бил спасението, е достатъчно, е БайХой лъже като дърт циганин. Само един милиционер може да разчита на простотията на аудиторията. Ами нали ако се приватизира "Булгаргаз", то собственици на акциите му ще станат много субекти (без значение лицата А, B, C, D), но с това монополът НА КОМПАНИЯТА НЯМА да изчезне. Глобата е за монополното недопускане на ДРУГИ КОМПАНИИ до мрежата, а не че собственикът на Булгаргаз е един (държавата) и той бил спасил България с отказ за приватизация... Прост и нагъл - как иначе да го наречеш...
На тоя неук премиер няма ли кой да му обясни, че никой не иска да се приватизира газопреносната мрежа, а да се дава достъп до нея на разни начела и на други доставчици освен на Булгаргас. Ако за него даването на достъп, не купуванета на тръбите, на груги газопреносни компании е привативация значи е много некомпенентен.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
кокошката
Рейтинг: 229 НеутралноДобре се е спазарил. За сметка на данъкоплатеца.
Иван K
Рейтинг: 3130 НеутралноНаглост!
подписДоказаха, че сме виновни, но пък уредихме да платим по-малко.
Petleshev
Рейтинг: 2918 НеутралноЕто...! Поредният успех за ГЕРБ! Няма да ни глобят 300 милиона, ще ни глобят само 70 милиона! Браво...! Естествено, защо ни глобяват, този въпрос остава на заден план...! И никой нищо не споменава, за поемане на политическа отговорност...! :)
Бивш tww09306483.plebs
Рейтинг: 284 Неутрално""Топенерджи" е смесена компания между "Газпром" (с 50%), държавната "Булгаргаз" (с 25%) и фирми от някога могъщата "Мултигруп". "
"БЪДЕЩЕТО на Топенерджи като инвестиционно дружество ще решават днес членовете на надзорния му и управителния му съвет в почивната станция на Газпром Морозовка край Москва. От българска страна тук вече са: Красимир Николов, Николай Вълканов, Румен Овчаров, Илия Павлов, Петър Събев, Сашо Дончев, Бело Белов, квесторите на Първа частна банка. Единствено ръководството на Булбанк е съобщило, че няма да изпрати представител на общото събрание. По покана на изпълнителния директор Сергей Пашин като консултант присъства и депутатът Андрей Луканов. ..."
https://m.dnevnik.bg/print/arhiv_pari/1996/09/01/1416446_ambiciozen_biznesplan_obsujdat_akcionerite_na/
С Стоянов
Рейтинг: 1535 ВеселоНУвърта се като глист! Ако беше станало това - щеше да стане това и това, ако не беше станало онова - нямаше да стне онова и онова! Само оправдания! Ама то от български политици друго не сме чували.
ВЯРНОСТ И ПОСТОЯНСТВОcomandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4116 ВеселоАбе нали газ ни не трябва , за такъв малък пазар , без перспектива за развитие, да ни глобтят 5 евро какви са тези 1/3 млрд?!
Libertarianism is just anarchy for rich people
Иван K
Рейтинг: 3130 НеутралноА какво пречеше да регистрират акционерно дружество. В устава да заложат ограничение никой акционер да не притежява примерно повече от 5% а само държавата да притежава примерно 20%.
подписPractic
Рейтинг: 303 НеутралноБойко Борисов никога няма да осъзнае две неща:
-- истинската стойност на личния си коефициент на интелигентност;
-- неподправената своя дарба за политически цинизъм.
Достоен ученик на косматоушия си учител.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4327 ГневноШУТ !!!
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!ОСТАВКА !!!
skara
Рейтинг: 1170 ГневноНе те глобяват заради приватизацията!
Прави каквото трябва, да става каквото ще.Глобяват НИ заради недопускане на други доставчици до газопреносната мрежа. Защото със различни хватки давате цебия капацитет на Газпром и сега ни правите на улави.
Много различни неща - но за такъм електорат такова обяснение.
Най-лошото е, че няма със кого да ви сменим. Усилията на БКП дадоха резултат: в момента всичките ни партии са от лява по-лява. А трагичното е, че всичките са на клемльовска хранилка.
Judjuk
Рейтинг: 2333 Неутрално" Европейската комисия първоначално е смятала да глоби България с 300 млн. евро заради монопола, който налага държавното дружество "Булгартрансгаз" върху газопреносната система на страната. Така "преговорите" започнали от тази сума, за да стигнат до 77 млн. евро. "
JudjukБоко и в този случай е със заслуги. Той винаги има заслуги. Даже ако рекат да ни бесят, той ще договори въженце от дунапрен, да боли най.малко. Благодарим ти Бащице!
daam
Рейтинг: 1259 НеутралноРезонният въпрос е защо въобще има глоба. Държавата се управлява изключително зле. Някакви хора правят някакви неща, които се оказват неподходящи и грешни
plebs
Рейтинг: 284 НеутралноДо коментар [#7] от "Иван К":
КТБ беше създадена от 11 фирми /офшорки/ заради ограничение никой да не притежава повече от 10%...
"Парен каша духа"
danubian.whale
Рейтинг: 320 ВеселоНов етап в развитието на "държавническото мислене" - да договаряш по-ниски глоби, вместо да правиш така, че въобще да ги няма.
grayeagle
Рейтинг: 716 НеутралноПо полека троловете. Истината е някъде по средата. Така пострадахме от приватизацията на електроразпределителните дружества, което ние правехме успешно от десетилетия, а се получи европейска принуда, нещо като данък подкуп за приемане в ЕС. После държавата изгуби един добър и работещ организъм по поддръжка и пренос на енергия, а спечелиха няколко компании, които постоянно си измислет, че правят енвестиции/ ЕВН прави, ЧЕЗ още не е направил обещаното дистанционно отчитане.........../
А да ми изкарвате руското ченге Сашо Дончев, нещо повече от руско ченге, и от човек, който е измъкнал по номенклатирна линия от държавата един частен- полумонополен бизнес, е жалка история.
asdas200
Рейтинг: 229 НеутралноНе мога да повярвам, че Борисов се опитва да излъже, че глобата е заради отказ от приватизация на газопреносната ни мрежа.!! Наглостта и безочието на този човек вече са нетърпими!
Hawaii
Рейтинг: 6070 НеутралноТези 70 МИЛИОНА са СЪЩО ЧАСТ от
ДАНЪК РУСИЯ
ПЛАЩАМЕ СИ, ЗА ДА СМЕ ЗАВИСИМИ ОТ РУСИЙКАТА
plebs
Рейтинг: 284 НеутралноДо коментар [#10] от "skara":
Приватизация на тръбите е било препоръка на ЕК. Иначе Б-я вече е ангажирала азерски газ за около 1/3 от годишното си потребление. А пък при бай Тошо проучванията на нашия шелф били забранени...
Не че нещо особено, но такива действия не могат да се чакат нито от Р.Овчаров, нито от Сашо Дончев.
regular_observer
Рейтинг: 820 НеутралноТози успех на Шкембьо ще засенчи успеха по плащането на реакторите.
Успех след успех.
Докато еврото стане 5 лева.
traveler1
Рейтинг: 751 НеутралноВие май наистина не помните каква разруха бяха електоразпределителните дружества години преди приватизацията! Тъй като имам поглед върху ИВиЕН, мога да кажа че наляха милиони в подобряване на мрежата, докато преди това ремонтните групи нямаха инструменти за работа дори.
Така, че недейте да лъжите! ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
nesty
Рейтинг: 395 НеутралноОтивам да запаля една свещ за благодарност към вожда
Resurrection
Рейтинг: 2703 ВеселоТака е!Какво са някакви си 77 милиона евро глоба за българина. То КТБ потъна с милиарди,та за едни 77 милиона € ли сме?
ggot
Рейтинг: 826 НеутралноПървата вноска за глобата може да се вземе от 13 заплата и бонусите на експертите и юристите в енергетиката.
Преди година и половина имаше разследване на прокуратурата на НЕК за огромни допълнителни хонорари, но май нищо нередно не откриха.
http://news.bnt.bg/bg/a/proverka-nek
България досега няма нито едно спечелено международно дело. В този смисъл глобата наистина е малка. По-добре да си плащаме само глобите, вместо да плащаме 15-та заплата, бонуси и допълнителни хонорари за различни експерти и юристи в енергетиката.
danubian.whale
Рейтинг: 320 Весело"Тогава Виденов взел правилно решение да не продава тръбите, обяви Борисов."
Да не свършим като Виденов само.
АзКлавдия
Рейтинг: 948 ВеселоЕ, хайде сега, твърдял Борисов. В Капитал съм го чела поне три пъти.
Доброто е заразноregular_observer
Рейтинг: 820 НеутралноДо коментар [#16] от "asdas200":
Сикаджията отдавна не различава лъжа от истина.
Истината е това, което му носи пари.
И бълва истина подир истина.
дедо Андро
Рейтинг: 2023 НеутралноВъпросът не е от колко са започнали преговорите, а защо изобщо е трябвало да започнат.
Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.Тони КОСТОВ
Рейтинг: 872 НеутралноСпасителят в скрапта..
vagabond66
Рейтинг: 2435 ВеселоДемек, трябва да се радваме, че са ни глобили малко ли?
Е@аси и простотиите!
Тоя всеки ден изплясква по един огромен, миризлив екскремент!
lout66
Рейтинг: 494 ЛюбопитноАко 2010 г . бяха допуснали конкурентна газ по тръбите , колко щеше да струва газта за населението и промишлеността ?
Ако от 2010 в България имаше по евтина газ колко щеше да ръста на икономиката на България .?
Ако България имаше двуцифрен ръст на икономиката , колко щяха да са заплатите и пенсиите във България ?
Ако имахме заплати като средно европейските страни ,колко хора биха напуснали България ?
Ако младите и образовани хора се върнеха във България ,биха ли оставили Борисов и ГЕРБ на власт, да не говорим за комунистите те нямаше да могат да прескочат 4 % бариера.
plebs
Рейтинг: 284 НеутралноДо коментар [#25] от "АзКлавдия":
Клавдия, тази статия е писана за лийдуейци.
Със здраве.
penetrating
Рейтинг: 9079 НеутралноЗащо лъже, господин Борисов?
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertГлобата е наложена за друго и то е написано, периодът е до 2015 година, защото правителството МУ е приложило необходимите мерки. Не съм чул да са продали мрежата тогава. Заначи може да се избегне глобата и продажбата не е условие за това
The sphere
Рейтинг: 618 НеутралноСега да на правителството да съобщи че изгоряха коледните надбавки за пенсиите ( по 70 лв. на калпак).
"Социализма свършва, когато свършат парите на другите."Petleshev
Рейтинг: 2918 НеутралноХа сега познайте, върлата опозиция на ГЕРБ, тоест БСП, дали ще вземе отношение по въпроса или ще си замъчли деликатно и с разбиране...?!? :)
Бивш tww09306483.Дежурните ГЕРБ-аджии и те изгубиха, говор и картина...! :)
Абе, стане ли въпрос за руски интереси, ГЕРБ и БСП действат в удивителен синхрон...! :)
Корки
Рейтинг: 3290 НеутралноСамо не се разбра при продължаващо нарушение, дали ще има нови глоби?
Червена линия, червен картонsamoedin
Рейтинг: 4229 Весело" Европейската комисия първоначално е смятала да глоби България с 300 млн. евро заради монопола, който налага държавното дружество "Булгартрансгаз" върху газопреносната система на страната. Така "преговорите" започнали от тази сума, за да стигнат до 77 млн. евро. "Много тежки преговори бяха и това беше минималната сума, която можахме да договорим." Това обяви пред журналисти във Виена премиерът Бойко Борисов, се вижда във видео в неговия фейсбук профил."
Браво момчета ! Цяла България ви ръкопляска ! Успели сте да " свалите" сумата само до "скромните " 77 милиона евро ! Скромни, щото сигурно толкова слага в джоба си " концесионерът" на Банско за може би няколко години експлотация на района ! ( айде темата кой точно е концесионерът да я избегнем, че работата става прекалено жалка !)
Браво още веднъж !
А, щях да забравя - сега премиерът, Теменужка и компания ли ще плащат от джоба си въпросната сума ?
mitko11
Рейтинг: 2218 ВеселоДо коментар [#18] от "plebs":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовБългария спокойно може да ангажира румънски газ за цялото си потребление. Румънците са готови при подписване на договор да ни снабдяват с цялото необходимо количество газ от собствени източници от декември 2019 г. И то без транзитни такси .Само че тогава няма нужда от Газпром...
lpi31580057
Рейтинг: 321 НеутралноНе може да се каже по-точно. Адмирации.
vagabond66
Рейтинг: 2435 ГневноДо коментар [#3] от "tww09306483":
Махнете я тази "политическа отговорност".
Без "икономическа" или "криминална отговорност" нищо няма да стане!
Докато не вземат да им конфискуват имуществото и да ги вкарват зад решетките, нищо няма да се промени!
Той усвоил например 40- 50 или повече милиона, щял да си понесе
"политическата отговорност"!
Демек, щял да си подаде оставката или на изборите "гласуващите" щели да го накажат, като не го изберат!
Пука му на жилетката!
danubian.whale
Рейтинг: 320 НеутралноДобави ОП и ДПС. Общо взето всичко в парламента е овладяно.
grayeagle
Рейтинг: 716 НеутралноДо коментар [#20] от "traveler1":
Не лъжа. семейството ми работеше в Електроразпределение София. Всичко беше съвсем наред, а новите материали и оборудване щяха да си дойдат в употреба и без чужд собственик. В момента има огромно изтичане на пари от държавата и ниски нива на инвестиции, отделно никакъв контрол над размера на инвестиции. Отделно тук пишат, че сме изпълнявали руска поръчка, при положение, че аз съм по- принцип русофоб, а Сашо Дончев е тежък проруски елемент, който по руско- партийна линия измъкна тоя бизнес.
Tod
Рейтинг: 550 НеутралноБУДАЛКАТ НИ! Глобата е за липса на достъп, а не собственост на тръбите! ОСТАВКА БОРИСОВ, махай се!
меншевик
Рейтинг: 340 Неутрално"С което обяви край на темата, като предупреди "да не плашат хората", че ще плащат глобата. Тя щяла да се плати от печалбата на "Булгаргаз" и "Булгартрансгаз". И двете дружества са държавни компании."
Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечетТака значи - държавните компании няма да платят 77 милиона евро дивидент на държавата, което според видния мислител Байхой означавало, че хората нямало да плащат. Демек държавните компании не са на хората. Всъщност те са на хората, само че на нашите хора. Иначе му трябвали 80 милиона евро за охрана на границата.
Killing Joke
Рейтинг: 1592 НеутралноТоя наглец само дето не иска и да му благодарим.
Slick
Рейтинг: 450 ГневноАбсолютна лъжа - опорка, вчера повторена от безумната Теменужка.
Бойко, ако има глоба - някой се е оцапал. Разбираш ли? Тая печалба (потенциална) можехме да я реинвестираме в нещо друго, вместо да плащаме за факта, че пазим монопола. Ю
Трябва да те дадат на съд за подвеждане и лъжа.
samoedin
Рейтинг: 4229 ВеселоАма ти как така не си му лично благодарен на премиера ? Че те " хората" за тебе и за мене свалиха сумата от 300 на 77 милиона, кършиха ръце пред Брюксел, сън не ги е ловило, а , ето, няма благодарност и човешко признание на положените усилия !
Забравили са явно как едно време комунистическите величия слизаха от волгите и чайките пред ликуващата тълпа и малки чавдарчета или пионери им поднасяха букети с цветя с пожелание партията - майка да продължава да ги води към светли бъднини ! Къде е сега това славно време, ех ! Младите днеска са много неблагодарни !
dlagnikov
Рейтинг: 620 НеутралноКакво пречи на държавната Булгартрансгаз да снеме монопола върху газопреносната мрежа без приватизация?Този министър-председател е поклоник и последовател на бившия си шеф др.Тодор Живков.
vagabond66
Рейтинг: 2435 ВеселоДо коментар [#23] от "ggot":
А пък най-добре би било, "приватизаторите",
които не са си изпълнили договорите да заминат в едни закрити учреждения,
където да чукат камъни и да подпомагат строителството на магистралите в отечеството! Разбира се, че приватизираното от тях трябва да бъде конфискувано, за да се изплащат глобите!
Дедо Лойко
Рейтинг: 8 НеутралноГнусен, мазен, тлъст ЛЪЖЕЦ!
Vernam Cipherskeptichen
Рейтинг: 284 НеутралноЕК не ни глобява защото не сме приватизирали Булгартрансгаз, а защото не сме осигурили достъп на трети страни до капацитет на тръбата. Що за нагла манипулация - няма ли журналист който да му зададе въпрос за това!?
Нагло е да се говори че ще плащаме с парите на Булгаргаз които са нашите пари така или иначе. Все едно като са на държавна фирма, не са нашите пари които ще ни вземат от другаде, чрез цената на газа?
Това не е случай в който сме ограничавали достъпа до тръбата преди, а сега не го ограничаваме. Още го ограничаваме! Някой няма ли да пита Борисов дали да не очакваме допълнителни глоби за това?
WC1
Рейтинг: 506 НеутралноКакво е положението с GDF? Там няма ли глоби?
ATXmihail_p
Рейтинг: 1642 Неутралноебати боклука.
https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnkникакво защитаване на
националния интерес, когато
няма ползи от това.
къде бехте бе боклуци.
къде бехте.
и оня боклук къде беше бе ровч.
кажи бе ровч.
топло ли ти е близо до
руския служител златев.
тоя златев, който в пряк конфликт на интереси
застана срещи нашата делегация
да защитява росатом и борисов
се направи на улав.
нещо на мафиоти ли си играеме.
ебати мафиотите, ебати боклуците.
tsvetko_51
Рейтинг: 1447 НеутралноДо коментар [#10] от "skara":
"Не те глобяват заради приватизацията!
Глобяват НИ заради недопускане на други доставчици до газопреносната мрежа. Защото със различни хватки давате цебия капацитет на Газпром и сега ни правите на улави."
Точно това е истинската причина, но все пак ситуацията не беше толкова елементарна.
Сащо Дончев имаше претенции, той да сключва директен договор с Газпром и да прави през въпросния газопровод, собственост на Булгаргаз за вътрешния пазар,. както виждате ставаше дума и за Чирен и съхраняване на газ на склад..
При това има възможност да си намига с Газпром и да стане основен доставчик за вътрешния ни пазар, с което лишаваше държавната фирма от нейната печалба.
Това беше и причината за разваляне отношенията на Дончев с властта и той е пуснал жалбата до ЕК.
Дали това е точно така, лошо ли е или добре...нямам информация - най-добре да видим мнението на Илиян Василев, той е експерт в областта.
Храбър
Рейтинг: 1444 ЛюбопитноЩо си мислиш, че те също не са имали предвид по-малка от представената сума, а са я вдигнали при представянето само за да имат място за отстъпка? "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Неизвестен извършител
Рейтинг: 229 ВеселоПълномощния представител на осемдесетте процента както винаги лъже. Ако не лъже - наградете преводачите му. А онез овчари, дето резнаха лентата на 24 километра от "Струма" в негово отсъствие, да се смятат уволнени.
mihail_p
Рейтинг: 1642 НеутралноДо коментар [#43] от "меншевик":
https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnkтой непрекъснато се оправдава, както мутрите.
ма не съм краднал колата, а съм а взел под наем.
по принцип само по този начин говори, когато
оправдава криминални престъпления.
а къде отидоха парите на хората, които
булгартрансгаз даде за парцелите, по които
уж щеше да мине южен поток.
какво стана с тея 17 милиона.
айде вече да изчезвате.
че нещо започнахте да се посирате всекидневно.
боклуци.
Хи-хи
Рейтинг: 2166 Неутрално"Години наред българските потребители на природен газ са били лишени от възможност за избор на доставчици, тъй като групата на БЕХ е отказвала да предостави достъп до своята газова инфраструктура на други доставчици на газ на едро", казва комисар Маргрете Вестегер, която отговаря за политиката в областта на конкуренцията
За к'ва приватизация говори Бай Ганьо... Лъжите му са Скандални
И кога ще е следващата глоба, щото мутрьо не е казал, че ще се Поправи.
ОСТАВКА
Toni Bonboni
Рейтинг: 458 НеутралноНемога да не се изсмея
Deinio
Рейтинг: 466 НеутралноПореден успех за ГЕРБ. Хейтърите винаги ще намерят за какво да хейтят
deutscher._
Рейтинг: 477 НеутралноНаистина е трудна за обяснение политиката на това правителство , особено на последното Борисов 3 . Толкова невероятно нескопосана е , че когато се опитвам да разкажа нещо на единия от синовете ми, който от малък е в Германия - от детската градина та до бранша на IT- технологиите днес - той не може да ми повярва , че има такава европейска страна и това е нашата България ! !
свети георги груп от последните дни на герп
Рейтинг: 450 ВеселоБлагодарим ви г-н Борисов че ни направихте европейци
todor._89
Рейтинг: 1163 ВеселоДо коментар [#3] от "tww09306483":
Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.Значи "кмета" го разбирам, той е пряко заинтересован от финансовото благоденствие на Сашо Дончев.При тебе е малко по " мъгливо". Уж не сте червени, а ви боли за това, че отрязаха "червен" Сашко.
lpi31580057
Рейтинг: 321 НеутралноДа разбирам, че ти е приятно да ти вземат 70млн от джоба заради глупостта на Винету?
lechevalier
Рейтинг: 462 НеутралноБойко, прост си, ама много по-просто са тия, дето гласуват за тебе!
Alexander97
Рейтинг: 1106 НеутралноНито са неподходящи, нито грешни! Дори са полезни!
въпросът е за кого!
лесен отговор – за Русия /всеки път/ и второ
за слугите!!!!!!!!
от ГЕРп и БСП!
Petleshev
Рейтинг: 2918 НеутралноДо коментар [#62] от "todor._89":
Бивш tww09306483.Аха...! Да бе...! И в Брюксел ги боли за червен Сашко, та затова глобиха България. Това ли искаш да ме убеждаваш? Или се правиш на неразбрал, тоест типично поведение на ГЕРБ-ер, когато нещо не му изнася...?!? :)))
K2
Рейтинг: 2699 НеутралноТОЙ се спазарил...! А защо се стигна до спазаряване(глоба) , скромно пропуска. Костов е виновен.
SHADOWS of SOFIAFiji
Рейтинг: 488 НеутралноАндрешко така си представя управлението — ще си я караме, както си знаем, а бирника (Брюксел) или ще го преметнем, или ще се спазарим по-малко да ни одруса.
Toni Bonboni
Рейтинг: 458 НеутралноТея милиони за нищо ги няма.. Видите ли ако беше Коки не 300 а 500..600 700 милиона, трилярди
hammurabi
Рейтинг: 340 ЛюбопитноНе разбрах дали претендира за процент от отстъпката!
penetrating
Рейтинг: 9079 ВеселоЗа избраната роля на Борисов си има детска приказка "Каквото стори дядо, все е хубаво"
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertСамо, че някои от нас вече са пораснали, а други все още предпочитат приказки и точно този сладкодумен разказвач :)
todor._89
Рейтинг: 1163 ВеселоДо коментар [#66] от "tww09306483":
Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.Мали колко щеше да рИвете ако тиквата позволи на ШаШо да приватизира газопреносната мрежа. Ама вие перманентно си рИвете като вдовица за .
петро
Рейтинг: 514 НеутралноДеба и дървото неокастрено!
Така е, докато позволяваме една шепа малоумници гласуващи за подобния на тях да го избират, болшинството негласували, ще плащат за гламасаците.
Мондиана
Рейтинг: 1503 НеутралноДобре (макар че е зле). Оттук нататък какво ще направим, за да не ни глобят за същото през следващите години. Сега това ме интересува.
regular_observer
Рейтинг: 820 НеутралноДо коментар [#53] от "tsvetko_51":
Цвятко,
Всеки може да сезира ЕК за нещо си.
Същественият момент е има ли основание да я сезира.
Когато има основание, ЕК излиза с решение.
ЕК е водила разговори с правителството и не е успяла да го убеди да спазва третия енергиен пакет.
Защото преговаря с бандит, който има смътна представа от договори, закони и пр. подобни.
Сега бандюгата се хвали с простотията си.
Petleshev
Рейтинг: 2918 НеутралноДо коментар [#72] от "todor._89":
Бивш tww09306483.Що...? Читави европейски инвеститори няма ли? :)
sim4o
Рейтинг: 2547 НеутралноДа, а Жан Виденов, като не им играеше по гайдата го свалиха!
Ето от "Капитал" , архивите са живи:
https://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/1996/12/23/1001892_i_gazta_beshe_razigrana_predkongresno/
---------------------------
"Газпром" се опита да постави поредния ултиматум на българското правителство Виденов по проекта "Топенерджи". През януари в страната вероятно ще пристигне шефът на руския газов концерн Рем Вяхирев, за да преговаря по газовия проект. Заместникът му Богдан Будзуляк, който е и изпълнителен директор на смесената компания, пристигна с делегацията на вицепремиера Олег Лобов. Будзуляк подготви посещението на боса си според инструкциите - пресирайки правителството, той опита да го направи по-податливо на натиск.
"Преговорите за транзитните газопроводи от Русия ще ги води Жан Виденов, а не Илия Павлов", отсече седмица преди това премиерът пред съпартийци в Пловдив.."
--------------------------
След като отстраниха българското правителство, от "Газпром", чрез наши политици- веднага си осигуриха комфорт.
Ето от "Дневник":
https://www.dnevnik.bg/biznes/2009/11/12/815060_gazovite_fanfari/
.. ... "Топенерджи" изгря с пълна сила при служебното правителство на Стефан Софиянски. През април 1997 г. Софиянски подписа в Москва газова спогодба, която се смята за най-голямото отстъпление на българско правителство в полза на "Газпром" ... В нея се предвиждаше изграждането на нови газопроводи да става с финансиране от "Газпром" чрез "Топенерджи" и пак "Топенерджи" да експлоатира инфраструктурата и да извършва доставките..."
sim4o
Рейтинг: 2547 НеутралноДа!
Костов и костоваците - конкретни имена- Бакърджиев и Софиянски ..
Архивите са живи!
"Дневник" и "Капитал" са писали, писали ...
K2
Рейтинг: 2699 НеутралноВероятно в Гражданите за Европейско развитие , всеки трети е маколко по-умен от другите двама.Това е така щом допускат слънчицето им да ги подценява.
SHADOWS of SOFIAtodor._89
Рейтинг: 1163 ВеселоДо коментар [#76] от "tww09306483":
Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.Има, само, че познай от три пъти дали ще добият кураж да участват в авантюрата Булгаристан. И тогава кой печели?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
tribiri
Рейтинг: 948 НеутралноВие луди ли сте, та се хващате на тези лъжи! Най високите си приходи БЕХ е постигнал през 2012 та и те са под 300 милиона евро (559 442 хил.лв.). Чували ли сте за глоба 110% от оборота?!
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Даже и тези 77 милиона ми приличат на 7 милиона + по 35 милиона за преговарящите.
tribiri
Рейтинг: 948 ВеселоИма! Марк Жирардели!
Читав.
Европейски.
Инвеститор.
И пак рев!
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
Дедо Лойко
Рейтинг: 8 Неутрално:D
тва беше добро Vernam Cipher
Petleshev
Рейтинг: 2918 НеутралноДо коментар [#80] от "todor._89":
Бивш tww09306483.Въх...! Доживях да чуя от ГЕРБ-ер, че България не е добри място за инвестиции!
Ха сега, да ни обясниш, защо е така...! :)
Дедо Лойко
Рейтинг: 8 ГневноАйде сега.... А с кво ше красим стълбовете по цариградско??? Vernam Cipher
todor._89
Рейтинг: 1163 ВеселоДокато смятате всички които мислят различно от вас за "гербери", ще стоите на завет в ъгъла на политическата сцена. И това не ми е приятно.
Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.sim4o
Рейтинг: 2547 Неутрално[quote#34:"tww09306483"Абе, стане ли въпрос за руски интереси, ГЕРБ и БСП действат в удивителен синхрон...! :)[/quote]И ако ги питаш, ще кажат .. "ами поддържаме европейските правила".
Иначе синхронът е забележителен - ГЕРБ, БСП , Европейската комисия, "Овъргаз" ..
ЕС прие гледната точка на КОМПАНИЯ С РУСКО УЧАСТИЕ, доставяща РУСКИ ГАЗ.
Отвсякъде сме заобиколени от ВРАГОВЕ!
Но скоро нещата ще се променят!
Ще сме без газ, без господар!
Септември ще бъде май, ноември ще бъде май , декември ще бъде май.
tribiri
Рейтинг: 948 НеутралноДо коментар [#34] от "tww09306483":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Що бе! Къде тука е бил интересът на Русия?! Да не би Сашо Дончев да се е готвел да внася газ от луната?
Ей заради такива едноклетъчни управниците смятат, че имат работа с идиоти!
batrumcho
Рейтинг: 229 ГневноДа благодарим на вожда!Най-вече,да" благодарим"на майка му,ама целия български народ!!!
Роси
Рейтинг: 7941 НеутралноБорисов сега и заслуга ли си приписва. Нали заради бездействието на неговото правителство я плащаме тази глоба. И пак заради него платихме милиарда за Белене.
Athanatos
Рейтинг: 1378 НеутралноДемек, тая глоба ще я пишем към успехите на Партията?!?
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .nik_77.
Рейтинг: 1255 НеутралноЦитат от публикацията:
"Доколкото виждаме стратегията на БЕХ е да попречи на внос на газ в страната, който да конкурира съществуващите доставките, посочва тя."
Черно на бяло се казва защо е глобата. Оставете приказките как не сме искали да се приватизира газопреносната система. ГЛОБАТА Е ЗАРАДИ ОПИТА НА БЕХ ДА ПОПРЕЧИ НА ДРУГИ ДА КОНКУРИРАТ РУСКИЯ ГАЗ. Ерокомисарката по конкуренцията го казва съвсем директно. А преди това зам.председателят на Еврокомисията Шефчович също така директно ни предупреди - опитате ли се да "евакуирате" руския газ по т.н. турски поток през България, ви чакат солени санкции. Пред които 77-те милиона ще ни се видят залъгалка. Той употреби точно думата "евакуирате". Т.е. предупреди и Путин да не си прави илюзии да прокарва транзитни тръби през България. Разбира се, Борисов се огъва като тръстика на силен вятър и прави опит да балансира по ръба на острието. Защото България не е Гърция и Борисов не може да отреже Путин, както Ципрас го отряза за втори път онзи ден, когато Путин го покани в Москва да го моли потокът да мине през Гърция. Големият проблем на Путин е, че до края на 19-та година им изтича договора с украинците за пренос през Украйна. Той си правеше сметка да бъдат готови и северния, и южния обиколен маршрут дотогава. Сега руснаците трябва да преговарят с Украйна за удължаване на преноса. Изключително унизително. А не се знае изобщо ще им тръгне ли южния обиколен маршрут. Борисов би могъл да им каже - ще ви направим тръбата, но ще компенсирате глобата на Евросъюза. А северния поток 2? Ако Америка санкционира фирмите, свързани с него, те ще предпочетат да се откажат. И Русия трябва да го довършва сама. Нови 4-5 милиарда евро. Случаят е показателен как една маниакална идея - да направиш мръсно на комшиите, се обръща срещу теб. Срещу народа ти по-точно.
anihilator_jack
Рейтинг: 574 НеутралноДа я платят от партийната субсидия тогава.
Veritas odium parit obsequim amicostribiri
Рейтинг: 948 НеутралноНякой успя ли да направи асоциация на статията с ЦУМ, Гергов, Цацаров, Дончев или за това никой не плаща?!
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!inn
Рейтинг: 1628 НеутралноНай-ченгеджийските номера най- му се удават. Дори само внушението, че Европа е тръгнала да ни глобява 77 млн. € "за нищо", а монополът бил спасението, е достатъчно, е БайХой лъже като дърт циганин. Само един милиционер може да разчита на простотията на аудиторията. Ами нали ако се приватизира "Булгаргаз", то собственици на акциите му ще станат много субекти (без значение лицата А, B, C, D), но с това монополът НА КОМПАНИЯТА НЯМА да изчезне. Глобата е за монополното недопускане на ДРУГИ КОМПАНИИ до мрежата, а не че собственикът на Булгаргаз е един (държавата) и той бил спасил България с отказ за приватизация... Прост и нагъл - как иначе да го наречеш...
.
Рейтинг: 1900 НеутралноББ всяка некадърност водеща и да огромни загуби на държавата я изкарва успех... Ми като има кой да му вярва,
lry46536968
Рейтинг: 8 НеутралноНа тоя неук премиер няма ли кой да му обясни, че никой не иска да се приватизира газопреносната мрежа, а да се дава достъп до нея на разни начела и на други доставчици освен на Булгаргас. Ако за него даването на достъп, не купуванета на тръбите, на груги газопреносни компании е привативация значи е много некомпенентен.
Deinio
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#63] от "lpi31580057":
Използвам герберски новговор. Трябва да свиквам
aramissss
Рейтинг: 506 НеутралноРАДВАЙ СЕ, НАРОДЕ!!!!
БЛАГАДАРЕНИЕ НА БОКО ТИКВИН ,НЕ СА НИ ГО ВКАРАЛИ ЦЕЛИЯ,А САМО ГЛАВИЧКАТА!!!!
ЖИВА ДА НЕ БЕХ!!!