А не е ли по-добре да ремонтира собствените си/дали на разсрочено плащане, дали ще вземат заем/ Имаме си завод дето ремонтира локомотивите и на съседни държави. Ако съкратят повечето от локомотивните депа и възложат поддръжката на външни фирми май по-евтино ще им излезе. Че в момента се краде като за поседно
През миналата година заради недостиг на локомотиви са закъснявали между 2 и 3 влака на ден, а общото закъснение на влаковете за година е 430 000 минути."
През миналата година заради недостиг на локомотиви са закъснявали между 2 и 3 влака на ден, а общото закъснение на влаковете за година е 430 000 минути."тоест 20 часа дневно закъснения. всеки ден
Ето и друга математика: 20 локомотива + 350 вагона под наем за 2 млн. лева в рамките на 6 месеца = по 30 лв/ден за подвижен железопътен състав. По-евтино от рент а кар. Григори, ако подпише подобен договор, предлагам да му се връчи орден "Стара планина" и да се предложи за почетен гражданин на Горна Оряховица
I shave with Occam's razor
Целта е да се досъсипе и някой от съсипниците ще се появи през 2023 с частна пътническа компания. Тогава трябва да се либерализират пътническите превози и да навлязат други компании.
В общи линни май ще сме единствената държава без собствена железница
Кой не мина през това държавно дръжество ? Кой не излагаше визии за светло бъдеще, коя от коя по - хубави ? Кой не създаде схеми за източване на милиони, които после остават за покриване от всички нас ?
БДЖ-"Българските Дойни Железници".Големи мераци има от вън,да се придобият.Затова са и десетките злополуки годишно,А авантата е едно на ръка.Сименс отдавна са им хвърлили око.
Нова врътка, а? Другарят Хикс ще си купи локомотив и вагони, другарят Игрек ще ги наеме, и другарите Хикс, Игрек, и Зет ще делнат печалбата. А ние УФЦИТЕ ще плащаме сметката!
понякога, като нямаш достатъчно пари, наемът може да се окаже по-добро решение - и при БДЖ, и за жилище. а и от наем няма да откраднат толкова, както при покупка, нали така, сумите са по-малки.
Малко стряскащо звучи да се наемат композиции за 6 месеца на стойност 2 милиона. Ще ги изкарат ли тези пари?
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." -
Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472
До коментар [#6] от "telqk": Ами по-евтино е. За депутатите със сигурност. Но в политиката не всичко се мери в пари - за добро или за лошо. А за БДЖ е въпрос на сметка и статегически мениджмънт/управление. Железниците във всяка държава са на ръба на финансовата рентабилност, но затова много често са и под някакъв държавен контрол/дофинансиране. Ако се реши да се поддържа и развива сегментът на строитеството на ЖП техника - вагони и локомотиви - тогава има смисъл да се инвестира в базите на БДЖ. Но те от своя страна не трябва да са държавни дружества, а напълно частни. Единствено железопътната инфраструктура може и трябва да е изцяло държавна. Така или иначе ЖП транспорта си е по-скоро към отрасъла тежко машиностроене, където ние като държава и нация никога не сме имали традиции и постижения. Чехия е близо, Германия също. Въпрос на управление и политика е, нищо друго.
До коментар [#15] от "chichka": Няма лошо! Всичко е въпрос на сметка и цена - писах го вече. Дяволът се крие в детайлите. Ще си прав, ако се окаже, че сме ги продали за 100 лв, а сега ги наемаме за 50 лв на месец - образно казано. А не знаем зали е така. Иначе частната компания по-добре ще се справи със стопанисването на машините и по-добре ще си гледа печалбата, едва ли се съмняваш.
"Ситуацията в БДЖ е под контрол и финансовото състояние е стабилно", увери изпълнителният директор на холдинг БДЖ Никола Василев."
Само дето не се знае , ако тръгнеш от точка А до точка Б с влак, дали по средата на пътя локомотивът няма да се развали. На мен ми се е случвало 4 пъти , макар , че не пътувам често с влак. Закъсненията в такива случаи са с часове.
явно тези уверения трябва да прозвучат оптимистично, обаче на мен ми се струва, че са насочечни към хората с по-малко от 2гр мозАк.
като е по-евтино под наем защо купуват (скъпо и прескъпко) вагони и локомотиви?
в общи линии при наличие на работеща прокуратура, отдавна щеше да има наказани за златните вагони на мутафчиев, скандалния мин.транспорта при станишев.
ама на - смотаната цацаратура разбира се ПАК не защити обществения интерес, като накаже тая явна кражба на публични средства.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
jmf29537805
Рейтинг: 742 НеутралноОбичам ги тези влакове!
https://www.youtube.com/watch?v=L43bPiP4pww
Костадин Иванов
Рейтинг: 3135 НеутралноКато всяка голяма държавна структура и БДЖ е доено от който свари.
ЕретикЙЕИ
Рейтинг: 450 ВеселоА не е ли по-добре да ремонтира собствените си/дали на разсрочено плащане, дали ще вземат заем/
Имаме си завод дето ремонтира локомотивите и на съседни държави.
Ако съкратят повечето от локомотивните депа и възложат поддръжката на външни фирми май по-евтино ще им излезе. Че в момента се краде като за поседно
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Роси
Рейтинг: 7378 НеутралноРазсипваш БДЖ, а после вземаш назаем вагони и ни убеждаваш, че всичко е под контрол.
telqk
Рейтинг: 817 НеутралноНа тази логика защо купуват автомобили за дупедатите? Да вземат Rent a car! Нали било по-евтино!
virtual brain
Рейтинг: 943 НеутралноСитуацията в БДЖ е под контрол и финансовото състояние е стабилно", увери изпълнителният директор на холдинг БДЖ Никола Василев.
АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".----------
Тоя другар изстреля вица на седмицата!
дерибеев
Рейтинг: 2943 НеутралноПрез миналата година заради недостиг на локомотиви са закъснявали между 2 и 3 влака на ден, а общото закъснение на влаковете за година е 430 000 минути."
всеки коментар може и ще бъде използван срещу вастоест 20 часа дневно закъснения. всеки ден
selqnin
Рейтинг: 2764 НеутралноБДЖ много отдавна здраво СМЪРДИ!!!!
Време е за тотално преструктуриране и затваряне на крановете, през които се източва Държавата!
442
Рейтинг: 1326 НеутралнонЕма нужда от влакове, като купим 16 нови новенички Ф16-ки, матряла ще се придвижва мнооого по-бързо.
Сахаров
Рейтинг: 536 НеутралноЕто и друга математика:
20 локомотива + 350 вагона под наем за 2 млн. лева в рамките на 6 месеца = по 30 лв/ден за подвижен железопътен състав. По-евтино от рент а кар. Григори, ако подпише подобен договор, предлагам да му се връчи орден "Стара планина" и да се предложи за почетен гражданин на Горна Оряховица I shave with Occam's razor
starlighter
Рейтинг: 229 НеутралноЦелта е да се досъсипе и някой от съсипниците ще се появи през 2023 с частна пътническа компания.
Тогава трябва да се либерализират пътническите превози и да навлязат други компании.
В общи линни май ще сме единствената държава без собствена железница
samoedin
Рейтинг: 3469 НеутралноКой не мина през това държавно дръжество ? Кой не излагаше визии за светло бъдеще, коя от коя по - хубави ? Кой не създаде схеми за източване на милиони, които после остават за покриване от всички нас ?
pet_fire
Рейтинг: 5641 ВеселоНов директор, нова далавера
chichka
Рейтинг: 3148 НеутралноДо коментар [#2] от "Костадин Иванов":
Русия- проказата на планетата Земя. Гребете роби, фараона ще кара водни ски!Преди 3-4 г БДЖ продаде локомотивите на частници, сега ще ги наема!!!!
Armagedon
Рейтинг: 236 НеутралноБДЖ-"Българските Дойни Железници".Големи мераци има от вън,да се придобият.Затова са и десетките злополуки годишно,А авантата е едно на ръка.Сименс отдавна са им хвърлили око.
TzZar
Рейтинг: 924 ЛюбопитноДо коментар [#9] от "selqnin":
Тиква под наем.и кой точно ще ги затвори от това крадливо правителство
Petko Popov
Рейтинг: 233 НеутралноА БДЖ беше една печелиуша и сигурна фирма, но попаднала в ръцете на некадърни комуняги, които крадат като циганите до там го докараха111
vassilun
Рейтинг: 5095 Любопитно"Новото ръководство на компанията не планира да закрива нерентабилни линии."
Коя фирма работи на загуба?
Таралеж
Рейтинг: 2590 НеутралноНова врътка, а? Другарят Хикс ще си купи локомотив и вагони, другарят Игрек ще ги наеме, и другарите Хикс, Игрек, и Зет ще делнат печалбата. А ние УФЦИТЕ ще плащаме сметката!
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 3100 НеутралноАко гепи по-малко ще има пара и за реинвестиции!
Libertarianism is just anarchy for rich peopleСещам се ,че по времето на Костов останаха в Сърбия едни хиляди вагони покрай юго-ембаргото!
tos_buratino
Рейтинг: 483 НеутралноХм,...ще наемаме?
Дайте по светлия пример на ЧСИ Тотко Незнамкъвси, просто да си краднем няколко локомотива и вагона от транзитиращите.
boevbisser
Рейтинг: 2486 Веселопонякога, като нямаш достатъчно пари, наемът може да се окаже по-добро решение - и при БДЖ, и за жилище. а и от наем няма да откраднат толкова, както при покупка, нали така, сумите са по-малки.
4ort
Рейтинг: 3471 НеутралноТавагишч, бъркаш яко!!!
Günther
Рейтинг: 951 ЛюбопитноМалко стряскащо звучи да се наемат композиции за 6 месеца на стойност 2 милиона. Ще ги изкарат ли тези пари?
"Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." - Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472reply
Рейтинг: 648 НеутралноРЕДКОСТ Е ВЕЧЕ ДА УЦЕЛИШ ВЛАК ДЕТО ДА НЕ ДЕРАЙЛИРА ИЛИ ДА СЕ НЕ ПОДПАЛИ
Чичи (Ice Man's fan)
Рейтинг: 672 НеутралноДо коментар [#6] от "telqk":
Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένειАми по-евтино е. За депутатите със сигурност. Но в политиката не всичко се мери в пари - за добро или за лошо.
А за БДЖ е въпрос на сметка и статегически мениджмънт/управление. Железниците във всяка държава са на ръба на финансовата рентабилност, но затова много често са и под някакъв държавен контрол/дофинансиране. Ако се реши да се поддържа и развива сегментът на строитеството на ЖП техника - вагони и локомотиви - тогава има смисъл да се инвестира в базите на БДЖ. Но те от своя страна не трябва да са държавни дружества, а напълно частни. Единствено железопътната инфраструктура може и трябва да е изцяло държавна. Така или иначе ЖП транспорта си е по-скоро към отрасъла тежко машиностроене, където ние като държава и нация никога не сме имали традиции и постижения. Чехия е близо, Германия също. Въпрос на управление и политика е, нищо друго.
Чичи (Ice Man's fan)
Рейтинг: 672 ВеселоДо коментар [#11] от "Сахаров":
Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει:D:D:D
Прав сте, така е! Да му се връчи!
Чичи (Ice Man's fan)
Рейтинг: 672 НеутралноДо коментар [#15] от "chichka":
Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένειНяма лошо! Всичко е въпрос на сметка и цена - писах го вече. Дяволът се крие в детайлите.
Ще си прав, ако се окаже, че сме ги продали за 100 лв, а сега ги наемаме за 50 лв на месец - образно казано. А не знаем зали е така. Иначе частната компания по-добре ще се справи със стопанисването на машините и по-добре ще си гледа печалбата, едва ли се съмняваш.
tacheaux
Рейтинг: 4162 Неутрално"Ситуацията в БДЖ е под контрол и финансовото състояние е стабилно", увери изпълнителният директор на холдинг БДЖ Никола Василев."
Само дето не се знае , ако тръгнеш от точка А до точка Б с влак, дали по средата на пътя локомотивът няма да се развали. На мен ми се е случвало 4 пъти , макар , че не пътувам често с влак. Закъсненията в такива случаи са с часове.
bat_plamen
Рейтинг: 4553 Неутрално"Ситуацията в БДЖ е под контрол и финансовото състояние е стабилно", увери изпълнителният директор на холдинг БДЖ Никола Василев"
Порция прах в очите на хората!Всеки знае колко е окаяно състоянието на БДЖ-то така,че тези приказки на Никола Василев са едни лъжи!!!!!
bat_plamen
Рейтинг: 4553 ВеселоДо коментар [#1] от "jmf29537805":
++++++++++++++++++++++++++
Класика в жанра!
bat_plamen
Рейтинг: 4553 НеутралноДо коментар [#2] от "Костадин Иванов":
++++++++++++++++++++++++++++++++++++
.....................И точно заради това "доене" БДЖ е в това окаяно състояние днес...................!
bat_plamen
Рейтинг: 4553 НеутралноДо коментар [#5] от "Роси":
++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Това е поредната порция "лекарства" за един "пациент в кома"-такъв се явява БДЖ днес!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
хм
Рейтинг: 974 Неутралноявно тези уверения трябва да прозвучат оптимистично, обаче на мен ми се струва, че са насочечни към хората с по-малко от 2гр мозАк.
като е по-евтино под наем защо купуват (скъпо и прескъпко) вагони и локомотиви?
в общи линии при наличие на работеща прокуратура, отдавна щеше да има наказани за златните вагони на мутафчиев, скандалния мин.транспорта при станишев.
ама на - смотаната цацаратура разбира се ПАК не защити обществения интерес, като накаже тая явна кражба на публични средства.