Има градове в които не можеш без кола, има и градове в които да имаш кола е проблем. Най-готини са градовете където има развит обществен транспорт, но и ползването на лична кола не е огромен проблем.
Трябва по един терминатор на всеки булевард с о една M134 Minigun и да пречуква личните автомобили. Да видите как ще се научат да ползуван обществен транспорт "свободните" сополи.
И какво обещаваше банкянския - пускаме метрото и мит'ряла слиза от колите. Нищо подобно, не познавам някой да е слязал от автомобила и да се е качил на метрото. Както и не познавам гепаджия да пътува в обществен транспорт. Докато продължава насилственото затрояване положението ще се влошава. Това е резултата от бойкоикономиката!
Личният автомобил в големите градове требва да се превърне в скъп лукс, само тогава народът масово ще мине на градски транспорт. А тия, които ще искат и ще могат да си позволят личен автомобил, поне ще карат и паркират като бели хора.
Кметичке, при "кадърното" управление на София и Българи имаше ред за закупуване на автомобил, лимит за бензин, бонове раздавани от ППО и огромни опашки по бензиностанциите. Поради тази причина нямаше трафик.
Миличка кифличке милиционерска, ред имаше САМО за нови коли. Защото хората имаха пари и искаха да карат нови коли. Преди това се продаваха свободно в ЦУМ без ред и без пари. Който имаше валута също не чакаше. Дано да си разбрала. Хубавото е , че дори и ти не спориш колко некадърно управлявахте града и крадохте 15 години и докъде го докарахте .
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
Има градове, в които наистина е безсмислено да губиш време със задръствания. В Мадрид, примерно, градският транспорт е просто супер. Само за 15 минути с метрото отивам на работа, така че не виждам смисъл от губене на време и нерви със задръствания. Монреал също има отличен градски транспорт, както и Токио. Но, в градове като Торонто, с 4 метро линии на кръст и супер бавни автобуси е истинско предизвикателство да стигнеш до работа без кола. За сравнение, Мадрид има 12 линии и 300 метро станции с подобно на Торонто население. Така че наистина зависи от града. Това го казвам от личен опит, но в много северноамерикански градове положението е подобно. В градове като Канзас Сити, примерно, практически няма градски транспорт, освен ако не броите автобуси на всеки час по основни булеварди за градски транспорт.
Комунизмът и неговите мутации са проклятието на съвременна България
Ако повечето хора слязат от колите си у нас и се качат в автобусите ... цената на билета ще скочи двойно, под предлог, че трябват двойно повече автобуси :) Тогава хората отново ще се качат в колите си, защото ще им е по- евтино :) Проблемите са основно в централните части на големите градове. И аз пътувам с кола до работата си, защото разходите нямат разлика и все още паркинга е безплатен.
простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
Всеки знае себе си, за какво да си кара колата. Повечето са виладжии и с връзки на село, лятото къде по-удобно е да отидеш на почивка с кола. Хилядарките, дето ги пестя годишно от гориво, данъци, глоби и ремонти ги давам за такси в града или автобус до някъде. Кой както иска. Откакто нямам кола, грам не ми липсва. Мога да дам много примери от махлата, напр. бай Загорката е към 80-те, да е жив и здрав, приятел ми е човекът, чува една Ланча на паркинга, току и дига капака, но не я кара. И не е само той. Но казах, всеки знае себе си.
Личният автомобил в големите градове требва да се превърне в скъп лукс, само тогава народът масово ще мине на градски транспорт. А тия, които ще искат и ще могат да си позволят личен автомобил, поне ще карат и паркират като бели хора.
Единствено София се доближава до критериите за голям град. Нормалния градски транспорт в повечето наши градове винаги ще е на загуба и неефективен. За градове като Пловдив, Варна, Бургас и др. би следвало да се оскъпи престоя в централната част(приходи от цветни зони), като приходите отиват за дотиране на автобусния транспорт.
простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
Морски, ти чете ли статията? Тук става въпрос за огромни мегаполиси като Ню Йорк, Сидни, Торонто, Лондон, а България дори не участва в проучването, защото както пише колегата в коментар 18, в България само София се доближава до дефиницията за голям град, така че нерде Ямбол нерде Стамбул. Какво БКП, какъв цар Борис, какви 5 лева?! Или идеята е под всяка статия да хвалиш каскетите?!
Комунизмът и неговите мутации са проклятието на съвременна България
До известна степен там ни е проблемът - всеки действа и мисли само за себе си без грам да си даде сметка, че с мааалко допълнителни усилия (а в някои случи и без усилия) можем да си улесним всички живота като действаме малко по-разумно и съвестно.
Притежанието на автомобил безспорно е изключително удобство при все разходите му и грижите, ползването му обаче може да е много по-оптимизирано.
Като първа стъпка могат да се намалят цените на ГТ и да се подобри транспортната схема. По отношение на хигиената в транспорта също има много още какво да се желае.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
Затова компанията препоръчва на общинските власти да инвестират в нови технологични решения. ______________ За какво да се развива евтин и бърз и екологичен транспорт в мегаполисите, като бизнеса с лични автомобили и обслужващата ги петролна индустрия прави десетки трилиони от този бизнес , не е либерално да бъде изоставен! ЦК на либерастите и Путин (който е нисък)харесват високите цени на петрола!
Въпрос за един милион долара. Отговорът е: зависи. Примерни цифри: Софийския ГТ има разходи от 1 млн. лв. на ден - за всичко. Гориво, заплати, амортизации, и т.н. и т.н. Ако се возят днес 1 млн. души - 1 возене излиза левче. Ако натъпчеш 2 милиона - ще излезе по 50 ст. Ако ли пък повечето се качат на коли и се возят само 0.5 милиона души - излиза по 2 лв.
Разходите са относително постоянни, променят се само при големи промени на линиите, графиците, и т.н. Именно затова в промени и разширяване може да се инвестира само ако могат точно да предвидят колко ще са возещите се. А как да предвидят, като това зависи и от много други фактори - колко е бензина, колко е синята зона, къде се строят нови офиси и нови жилища... не е проста работа, и не е за прости хора.
Като гледам всеки ден колко агресивно карат шофьорите на градския транспорт и как минават на червено, нормално е повечето хора да предпочитат да се движат с коли.
Като цяло, обществения транспорт в градовете в България е ОК, имайки и предвид цената, която се плаща. Често работещите не го използват обаче.
Проблема е, че много от новоотритите работни места през последните години са в бизнес паркове/сгради, индустриални зони, които са намират в покрайните на градовете и до тях няма уреден и удобен градскти транспорт.
Пресичайки малка улица в Стара Загора чакам за минаващите коли повече, отколкото в Западна Европа на главна нерелигулирана със светофар. Броят на леките коли в България в последните 3 години се е увеличил многократно.
През Комунизма не ми се и налгаше да се оглеждам наляво-надясно, като пресичам главната улица пред бензиностанция на "Петрол", беше държавно предприятие. В момента е различно, винаги се оглеждам, в 90% от случаите шофьорите спират и ми дават предимство да премина по зебрата.
В София вече си е автомобилно подивяне-колите унищожават града ни с активното съдействие на Столична община. Зоните трябва да са на двойна и тройна цена и до околовръстното, да се промени наредбата за ИУМПС, зверски глоби за скотско паркиране, бой по всички измами с цел паркиране ....
Като гледам всеки ден колко агресивно карат шофьорите на градския транспорт и как минават на червено, нормално е повечето хора да предпочитат да се движат с коли.
Шофьорите на градския транспорт карат както могат да си спазят графика, и се налага да карат агресивно, именно заради идиотите които ходят до обществената тоалетна на следващата пресечка, с автомобил, поединично!
мурзилка
Хахаха! Транспортът с автомобил е най-нерентабилният, това го знае всяка птичка! В една кола един човек. Закарва я и я трясва на тротоар, градинка, или под носа ти. За цял ден.Знаем го. Градовете на нищо не приличат. Не са за хора. За коли са. Смърдяща, димяща и трещяща ламаринена лавина. И това го знаем. И ката ден го виждаме. Е, и? Лобито на автомобилната промишленост е много силно, нало така, братя журналя?
Хахаха! Транспортът с автомобил е най-нерентабилният, това го знае всяка птичка! В една кола един човек. Закарва я и я трясва на тротоар, градинка, или под носа ти. За цял ден.Знаем го. Градовете на нищо не приличат. Не са за хора. За коли са. Смърдяща, димяща и трещяща ламаринена лавина. И това го знаем. И ката ден го виждаме. Е, и? Лобито на автомобилната промишленост е много силно, нало така, братя журналя?
Хахаха! Транспортът с автомобил е най-нерентабилният, това го знае всяка птичка! В една кола един човек. Закарва я и я трясва на тротоар, градинка, или под носа ти. За цял ден.Знаем го. Градовете на нищо не приличат. Не са за хора. За коли са. Смърдяща, димяща и трещяща ламаринена лавина. И това го знаем. И ката ден го виждаме. Е, и? Лобито на автомобилната промишленост е много силно, нало така, братя журналя?
Нормално.В автомобилът не ти се налага да душиш миризмата на некъпани пенсионери като в градският транспорт.Нито пък да се буташ с други хора,нито пък има опасност да се заразиш,или да да те окрадат.Не чакаш по спирки в дъжд,сняг,студ,жега,мъгла .Нито пък ходиш пеша в такова време.
До тези дето хвалят градския транспорт - Вие по кои линии пътувате. Защо не се качите в някоя от приватизираните , но претоварени примерно 111,204 в София. А в линиите към гетата или жк.Левски смърди нетърпимо на некъпани цигани. Та по кротко с хвалбите на адския транспорт.
... В автомобила не ти се налага да ... се буташ с други хора, нито пък има опасност да се заразиш ... Не чакаш по спирки в дъжд, сняг, студ, жега, мъгла. Нито пък ходиш пеша в такова време.
До коментар [#47] от "Мусаши":Ти няма да дишаш миризмата на пенсионери, но пък децата ще дишат изгорелте газове на твоята кола и ще се наслаждават на шума на твоята кола....
Моята кола я карам на метан . Изгорелите газове са минимално количество. А и чудно защо като са толкова вредни автомобилните газове, продължителността на живота в София е най-висока.А най-ниска в дадени села,в които няма много коли.
Возенето в градски транспорт винаги е било голям стрес.Я някоя баба ще падне върху мен,я ще съм принуден на друга да й душа миризмите,я шофьорът ще тръгне рязко или ще кара бързо.Или пък зимата ще е студено,а лятото жега.Защо да си го причинявам това?
И като е на метан - не шуми, не заема място на улицата, не пречи на градския транспорт, не отнема жизнено пространство, пешеходците не трябва да се съобразяват, грам не замърсява.
Това сериозно ли: " и чудно защо като са толкова вредни автомобилните газове, продължителността на живота в София е най-висока.А най-ниска в дадени села,в които няма много коли."
До коментар [#52] от "Мусаши":И като е на метан - не шуми, не заема място на улицата, не пречи на градския транспорт, не отнема жизнено пространство, пешеходците не трябва да се съобразяват, грам не замърсява.Това сериозно ли:" и чудно защо като са толкова вредни автомобилните газове, продължителността на живота в София е най-висока.А най-ниска в дадени села,в които няма много коли."
Остава и да ми кажеш как да се придвижа от мястото,където живея до близкият град.Да се телепортирам ли?Как да си закарам децата на детска градина?Там ,където живея няма метро,няма маршрутки,нито трамваи или тролеи.Автобуси минават два-три пъти дневно.Какво точно предлагаш?
Т.е на теб ти е проблем междуграския транспорт. И с колата си шумиш на живеещи в града, цапаш на живеещи в града, задръстваш градския транспорт на място, където не живееш. Частна или държавна градина ползваш?
До коментар [#55] от "Мусаши":Т.е на теб ти е проблем междуграския транспорт. И с колата си шумиш на живеещи в града, цапаш на живеещи в града, задръстваш градския транспорт на място, където не живееш. Частна или държавна градина ползваш?
Щом масово се пътува с лични автомобили значи народа е достатъчно богат. Бедните не могат да хранят семейство и автомобил. Във Варна почти всяко семейство притежава по 2 автомобила. Това личи и от паркираните коли и джипове по всички тротоари и градинки. Бедни били българите, айде бе ;)
Много прост народ е българския - сам си създава проблемите, а после се жалва от Държавата, Общината и т.н. “Прост народ = слаба Държава” - мноооого стара истина ;)
Няма да говориш против мургавия електорат на еднокнижника! Българийо, за тебе те умряха, а капиталистическите политици те напълниха с български граждани с някакъв друг произход, които на някои много префинери girls като принцеса василка стойчева им смърдели.
мурзилка
Това, че повечето хора в големите градове ползват колите си, за да ходят на работа, въпреки добре уредения градски транспорт, е въпрос на манталитет. На голяма част от тях им е един вид под нивото да се смесят с цялата "паплач", щото се чувстват някак си по ВИП от въпросната "паплач". Въпреки че не е много ясно по какви критерии правят сравнението. И предпочитат да стоят на светофари, да се блъскат, да си трошат колите, да се чудят къде да паркират, да се скъсат от нерви, но да са си в комфортното возило и да се чувстват, че са постигнали нещо в тоя живот, щом могат да си се возят в колата - самостоятелно, далеч от масата. Криворазбран ВИП е това, ама айде.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
karabastun
Рейтинг: 3000 ЛюбопитноВ големите градове ИМА добре уреден обществен транспорт, - за съжаление има и много келеши, които си возят г..зовете самостоятелно, за калабалък !
[email protected]КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4014 НеутралноСофия не е голям град но има същите проблеми заради некадърното управление(и крадливо) през последните 15 години.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Таралеж
Рейтинг: 2743 НеутралноИма градове в които не можеш без кола, има и градове в които да имаш кола е проблем. Най-готини са градовете където има развит обществен транспорт, но и ползването на лична кола не е огромен проблем.
Маршалов
Рейтинг: 524 НеутралноТрябва по един терминатор на всеки булевард с о една M134 Minigun и да пречуква личните автомобили. Да видите как ще се научат да ползуван обществен транспорт "свободните" сополи.
мурзилкаogix
Рейтинг: 180 НеутралноДо коментар [#4] от "Маршалов":
огн.ГЛУПАК!!!!
telqk
Рейтинг: 949 НеутралноИ какво обещаваше банкянския - пускаме метрото и мит'ряла слиза от колите. Нищо подобно, не познавам някой да е слязал от автомобила и да се е качил на метрото. Както и не познавам гепаджия да пътува в обществен транспорт. Докато продължава насилственото затрояване положението ще се влошава. Това е резултата от бойкоикономиката!
izt21595181
Рейтинг: 287 НеутралноЛичният автомобил в големите градове требва да се превърне в скъп лукс, само тогава народът масово ще мине на градски транспорт. А тия, които ще искат и ще могат да си позволят личен автомобил, поне ще карат и паркират като бели хора.
4ort
Рейтинг: 2971 НеутралноКметичке, при "кадърното" управление на София и Българи имаше ред за закупуване на автомобил, лимит за бензин, бонове раздавани от ППО и огромни опашки по бензиностанциите.
Поради тази причина нямаше трафик.
Гербер ДайБългарист ДеСеБар
Рейтинг: 457 НеутралноТролчетата каращи дизелови трошки на по 10-20 години са пуснали лай*номета.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4014 ВеселоДо коментар [#8] от "4ort":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Миличка кифличке милиционерска, ред имаше САМО за нови коли. Защото хората имаха пари и искаха да карат нови коли. Преди това се продаваха свободно в ЦУМ без ред и без пари. Който имаше валута също не чакаше.
Дано да си разбрала.
Хубавото е , че дори и ти не спориш колко некадърно управлявахте града и крадохте 15 години и докъде го докарахте .
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4014 ВеселоДо коментар [#9] от "Гербер ДайБългарист ДеСеБар":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!А тия доходи какви коли да карат като ГЕРБ и обръчите им от суджуци не им дават да си поемат дъх ?
ralita68
Рейтинг: 524 НеутралноА животът е толкова кратък!
andreas_hofer
Рейтинг: 876 НеутралноИма градове, в които наистина е безсмислено да губиш време със задръствания. В Мадрид, примерно, градският транспорт е просто супер. Само за 15 минути с метрото отивам на работа, така че не виждам смисъл от губене на време и нерви със задръствания. Монреал също има отличен градски транспорт, както и Токио. Но, в градове като Торонто, с 4 метро линии на кръст и супер бавни автобуси е истинско предизвикателство да стигнеш до работа без кола. За сравнение, Мадрид има 12 линии и 300 метро станции с подобно на Торонто население. Така че наистина зависи от града. Това го казвам от личен опит, но в много северноамерикански градове положението е подобно. В градове като Канзас Сити, примерно, практически няма градски транспорт, освен ако не броите автобуси на всеки час по основни булеварди за градски транспорт.
Комунизмът и неговите мутации са проклятието на съвременна БългарияКМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4014 НеутралноДо коментар [#12] от "ralita68":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!И благодарение на ГЕРБ в София става още по-кратък !!!
ь
Рейтинг: 1199 НеутралноАко повечето хора слязат от колите си у нас и се качат в автобусите ... цената на билета ще скочи двойно, под предлог, че трябват двойно повече автобуси :) Тогава хората отново ще се качат в колите си, защото ще им е по- евтино :) Проблемите са основно в централните части на големите градове. И аз пътувам с кола до работата си, защото разходите нямат разлика и все още паркинга е безплатен.
простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!Веселин Дечев
Рейтинг: 1317 ВеселоПо времето на БКП нямашр такива проблеми!
В Русия съм! В Русия съм!Но най-добре беше при цар Борис 3 - 19км асфалтови пътища и никакви задръствания!
man_un
Рейтинг: 536 НеутралноВсеки знае себе си, за какво да си кара колата. Повечето са виладжии и с връзки на село, лятото къде по-удобно е да отидеш на почивка с кола. Хилядарките, дето ги пестя годишно от гориво, данъци, глоби и ремонти ги давам за такси в града или автобус до някъде. Кой както иска. Откакто нямам кола, грам не ми липсва. Мога да дам много примери от махлата, напр. бай Загорката е към 80-те, да е жив и здрав, приятел ми е човекът, чува една Ланча на паркинга, току и дига капака, но не я кара. И не е само той. Но казах, всеки знае себе си.
ь
Рейтинг: 1199 НеутралноЕдинствено София се доближава до критериите за голям град. Нормалния градски транспорт в повечето наши градове винаги ще е на загуба и неефективен. За градове като Пловдив, Варна, Бургас и др. би следвало да се оскъпи престоя в централната част(приходи от цветни зони), като приходите отиват за дотиране на автобусния транспорт. простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
andreas_hofer
Рейтинг: 876 НеутралноМорски, ти чете ли статията? Тук става въпрос за огромни мегаполиси като Ню Йорк, Сидни, Торонто, Лондон, а България дори не участва в проучването, защото както пише колегата в коментар 18, в България само София се доближава до дефиницията за голям град, така че нерде Ямбол нерде Стамбул. Какво БКП, какъв цар Борис, какви 5 лева?! Или идеята е под всяка статия да хвалиш каскетите?! Комунизмът и неговите мутации са проклятието на съвременна България
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4014 НеутралноДо коментар [#18] от "ь":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Колко е себестойността на един билет ?
redguy
Рейтинг: 1021 НеутралноДо известна степен там ни е проблемът - всеки действа и мисли само за себе си без грам да си даде сметка, че с мааалко допълнителни усилия (а в някои случи и без усилия) можем да си улесним всички живота като действаме малко по-разумно и съвестно.
Притежанието на автомобил безспорно е изключително удобство при все разходите му и грижите, ползването му обаче може да е много по-оптимизирано.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4014 НеутралноДо коментар [#21] от "redguy":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Като първа стъпка могат да се намалят цените на ГТ и да се подобри транспортната схема. По отношение на хигиената в транспорта също има много още какво да се желае.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2796 НеутралноЗатова компанията препоръчва на общинските власти да инвестират в нови технологични решения.
Libertarianism is just anarchy for rich people______________
За какво да се развива евтин и бърз и екологичен транспорт в мегаполисите, като бизнеса с лични автомобили и обслужващата ги петролна индустрия прави десетки трилиони от този бизнес , не е либерално да бъде изоставен! ЦК на либерастите и Путин (който е нисък)харесват високите цени на петрола!
Камен
Рейтинг: 1130 НеутралноВъпрос за един милион долара. Отговорът е: зависи.
Примерни цифри: Софийския ГТ има разходи от 1 млн. лв. на ден - за всичко. Гориво, заплати, амортизации, и т.н. и т.н.
Ако се возят днес 1 млн. души - 1 возене излиза левче.
Ако натъпчеш 2 милиона - ще излезе по 50 ст.
Ако ли пък повечето се качат на коли и се возят само 0.5 милиона души - излиза по 2 лв.
Разходите са относително постоянни, променят се само при големи промени на линиите, графиците, и т.н. Именно затова в промени и разширяване може да се инвестира само ако могат точно да предвидят колко ще са возещите се. А как да предвидят, като това зависи и от много други фактори - колко е бензина, колко е синята зона, къде се строят нови офиси и нови жилища... не е проста работа, и не е за прости хора.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4014 НеутралноДо коментар [#24] от "Камен":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!То затова е НАУКА и не е за калинки .
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2908 ВеселоОт 18 години нямам кола и се чувствам добре ...използвайки само обществен транспорт!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...Marinov
Рейтинг: 8 НеутралноКато гледам всеки ден колко агресивно карат шофьорите на градския транспорт и как минават на червено, нормално е повечето хора да предпочитат да се движат с коли.
MarinovRadiMiles
Рейтинг: 294 НеутралноПо един човек в колата и всеки ден идват све повече жители с колите си, какво друго да очакваме..май скоро колелото ще е най-бързият транспорт
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4014 НеутралноДо коментар [#28] от "RadiMiles":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Женен ли си ?
shisharko
Рейтинг: 302 НеутралноКато цяло, обществения транспорт в градовете в България е ОК, имайки и предвид цената, която се плаща. Често работещите не го използват обаче.
Проблема е, че много от новоотритите работни места през последните години са в бизнес паркове/сгради, индустриални зони, които са намират в покрайните на градовете и до тях няма уреден и удобен градскти транспорт.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4014 НеутралноДо коментар [#31] от "shisharko":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Ти кога се вози последно в София и по коя линия ?
wzm39600440
Рейтинг: 287 НеутралноПресичайки малка улица в Стара Загора чакам за минаващите коли повече, отколкото в Западна Европа на главна нерелигулирана със светофар. Броят на леките коли в България в последните 3 години се е увеличил многократно.
През Комунизма не ми се и налгаше да се оглеждам наляво-надясно, като пресичам главната улица пред бензиностанция на "Петрол", беше държавно предприятие. В момента е различно, винаги се оглеждам, в 90% от случаите шофьорите спират и ми дават предимство да премина по зебрата.
гошо
Рейтинг: 524 ГневноДо коментар [#1] от "karabastun":
гошоЛипсата на контрол е доста отблъскваща
borkar
Рейтинг: 294 НеутралноВ София вече си е автомобилно подивяне-колите унищожават града ни с активното съдействие на Столична община. Зоните трябва да са на двойна и тройна цена и до околовръстното, да се промени наредбата за ИУМПС, зверски глоби за скотско паркиране, бой по всички измами с цел паркиране ....
Маршалов
Рейтинг: 524 НеутралноШофьорите на градския транспорт карат както могат да си спазят графика, и се налага да карат агресивно, именно заради идиотите които ходят до обществената тоалетна на следващата пресечка, с автомобил, поединично! мурзилка
Маршалов
Рейтинг: 524 НеутралноТрябва да се забрани въобще наличието на частни автомобили, в диаметър поне 10 километра около геометричният център на големите градове.
мурзилкаМаршалов
Рейтинг: 524 ВеселоНе сини, не зелени, не лиляви зони, ЗАБРАНА!
мурзилкаКМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4014 НеутралноДо коментар [#38] от "Маршалов":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!И който не е собственик на имот - никакъв автомобил в София.
Баш петко
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#38] от "Маршалов":
А теб кога ще забранят хм?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4014 НеутралноДо коментар [#40] от "Баш петко":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Давай го по- демократично. Всеки има право на мнение.
султана глаушева
Рейтинг: 352 НеутралноХахаха! Транспортът с автомобил е най-нерентабилният, това го знае всяка птичка! В една кола един човек. Закарва я и я трясва на тротоар, градинка, или под носа ти. За цял ден.Знаем го. Градовете на нищо не приличат. Не са за хора. За коли са. Смърдяща, димяща и трещяща ламаринена лавина. И това го знаем. И ката ден го виждаме. Е, и? Лобито на автомобилната промишленост е много силно, нало така, братя журналя?
Мърфи е оптимист!султана глаушева
Рейтинг: 352 НеутралноХахаха! Транспортът с автомобил е най-нерентабилният, това го знае всяка птичка! В една кола един човек. Закарва я и я трясва на тротоар, градинка, или под носа ти. За цял ден.Знаем го. Градовете на нищо не приличат. Не са за хора. За коли са. Смърдяща, димяща и трещяща ламаринена лавина. И това го знаем. И ката ден го виждаме. Е, и? Лобито на автомобилната промишленост е много силно, нало така, братя журналя?
Мърфи е оптимист!султана глаушева
Рейтинг: 352 НеутралноХахаха! Транспортът с автомобил е най-нерентабилният, това го знае всяка птичка! В една кола един човек. Закарва я и я трясва на тротоар, градинка, или под носа ти. За цял ден.Знаем го. Градовете на нищо не приличат. Не са за хора. За коли са. Смърдяща, димяща и трещяща ламаринена лавина. И това го знаем. И ката ден го виждаме. Е, и? Лобито на автомобилната промишленост е много силно, нало така, братя журналя?
Мърфи е оптимист!Маршалов
Рейтинг: 524 ЛюбопитноТи не знаеш ли какво означава забрана? мурзилка
Маршалов
Рейтинг: 524 ВеселоМен е най-лесно да ме забранят. мурзилка
Мусаши
Рейтинг: 1685 НеутралноНормално.В автомобилът не ти се налага да душиш миризмата на некъпани пенсионери като в градският транспорт.Нито пък да се буташ с други хора,нито пък има опасност да се заразиш,или да да те окрадат.Не чакаш по спирки в дъжд,сняг,студ,жега,мъгла .Нито пък ходиш пеша в такова време.
Vassil Stoychev
Рейтинг: 1267 НеутралноДо тези дето хвалят градския транспорт - Вие по кои линии пътувате. Защо не се качите в някоя от приватизираните , но претоварени примерно 111,204 в София.
А в линиите към гетата или жк.Левски смърди нетърпимо на некъпани цигани.
Та по кротко с хвалбите на адския транспорт.
neadekvaten
Рейтинг: 239 НеутралноЕ това ми е мъката и на мен ("адският транспорт"), а аз нямам даже и кола. Чакам пенсията с нетърпение, ама няма да е много скоро.
Ето една по-стара статия:
Дългото пътуване с обществен транспорт до офиса е вредно
Рискът за здравето съществено се увеличава, когато пътуването с обществен транспорт продължава малко над 20 минути, смятат канадски учени
30 май 2015,
http://www.vesti.bg/zdravoslovno/uchenite-kazvat/dylgo-pytuvane-s-obshtestven-transport-do-ofisa-e-vredno-6036979
borkar
Рейтинг: 294 НеутралноДо коментар [#47] от "Мусаши":
Ти няма да дишаш миризмата на пенсионери, но пък децата ще дишат изгорелте газове на твоята кола и ще се наслаждават на шума на твоята кола....
sanvito
Рейтинг: 341 Неутралноабе цяла България работи за мършата златев и руската мафия, кочината е пълна, особено в кенефа наречен софия
Мусаши
Рейтинг: 1685 НеутралноМоята кола я карам на метан . Изгорелите газове са минимално количество.
А и чудно защо като са толкова вредни автомобилните газове, продължителността на живота в София е най-висока.А най-ниска в дадени села,в които няма много коли.
Мусаши
Рейтинг: 1685 НеутралноДо коментар [#49] от "neadekvaten":
Возенето в градски транспорт винаги е било голям стрес.Я някоя баба ще падне върху мен,я ще съм принуден на друга да й душа миризмите,я шофьорът ще тръгне рязко или ще кара бързо.Или пък зимата ще е студено,а лятото жега.Защо да си го причинявам това?
borkar
Рейтинг: 294 НеутралноДо коментар [#52] от "Мусаши":
И като е на метан - не шуми, не заема място на улицата, не пречи на градския транспорт, не отнема жизнено пространство, пешеходците не трябва да се съобразяват, грам не замърсява.
Това сериозно ли:
" и чудно защо като са толкова вредни автомобилните газове, продължителността на живота в София е най-висока.А най-ниска в дадени села,в които няма много коли."
Мусаши
Рейтинг: 1685 НеутралноОстава и да ми кажеш как да се придвижа от мястото,където живея до близкият град.Да се телепортирам ли?Как да си закарам децата на детска градина?Там ,където живея няма метро,няма маршрутки,нито трамваи или тролеи.Автобуси минават два-три пъти дневно.Какво точно предлагаш?
borkar
Рейтинг: 294 НеутралноДо коментар [#55] от "Мусаши":
Т.е на теб ти е проблем междуграския транспорт. И с колата си шумиш на живеещи в града, цапаш на живеещи в града, задръстваш градския транспорт на място, където не живееш. Частна или държавна градина ползваш?
Мусаши
Рейтинг: 1685 НеутралноДанъците ми отиват в същата община,където е и градът.Искаш да кажеш,че щом не живея в град,нямам право да карам автомобил там ли?
borkar
Рейтинг: 294 НеутралноДо коментар [#57] от "Мусаши":
Не съм казал това, споря с теб, защото проблемът с трафика и броя на колите в София е много тежък, а на теб не ти пука.
borkar
Рейтинг: 294 НеутралноДо коментар [#57] от "Мусаши":
А данъците ти ги разпределят хора, на които още по-малко им пука.
Мусаши
Рейтинг: 1685 НеутралноИ кой ти каза,че имам нещо общо със София?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
wzm39600440
Рейтинг: 287 Неутрално[quote#36:"Маршалов"][/quote]
Баща ми много мрази столицата, както и при мен. Гледаме да бъде, идвам от летището и към Южна България.
mop36557620
Рейтинг: 344 НеутралноЩом масово се пътува с лични автомобили значи народа е достатъчно богат. Бедните не могат да хранят семейство и автомобил.
Във Варна почти всяко семейство притежава по 2 автомобила. Това личи и от паркираните коли и джипове по всички тротоари и градинки.
Бедни били българите, айде бе ;)
mop36557620
Рейтинг: 344 НеутралноМного прост народ е българския - сам си създава проблемите, а после се жалва от Държавата, Общината и т.н.
“Прост народ = слаба Държава” - мноооого стара истина ;)
''zms15783''
Рейтинг: 524 НеутралноПо-скоро да почват серийното производство на маломерните електрички, били без шофьорски курс :-)
Маршалов
Рейтинг: 524 НеутралноНяма да говориш против мургавия електорат на еднокнижника! Българийо, за тебе те умряха, а капиталистическите политици те напълниха с български граждани с някакъв друг произход, които на някои много префинери girls като принцеса василка стойчева им смърдели. мурзилка
buzanka
Рейтинг: 525 НеутралноТова, че повечето хора в големите градове ползват колите си, за да ходят на работа, въпреки добре уредения градски транспорт, е въпрос на манталитет. На голяма част от тях им е един вид под нивото да се смесят с цялата "паплач", щото се чувстват някак си по ВИП от въпросната "паплач". Въпреки че не е много ясно по какви критерии правят сравнението. И предпочитат да стоят на светофари, да се блъскат, да си трошат колите, да се чудят къде да паркират, да се скъсат от нерви, но да са си в комфортното возило и да се чувстват, че са постигнали нещо в тоя живот, щом могат да си се возят в колата - самостоятелно, далеч от масата. Криворазбран ВИП е това, ама айде.
Обичам да слушам само себе сиМаршалов
Рейтинг: 524 НеутралноТия са болни мозъци, затова е така. МиналЕ са нейде покрай ВИП-а. мурзилка