На железниците не им достигат средно по 15 локомотива и до 50 вагона всеки ден

На железниците не им достигат средно по 15 локомотива и до 50 вагона всеки ден


Средно на ден на железниците не им достигат по 15 локомотива и 40-50 вагона, каза днес председателят на Съвета на директорите на "Холдинг БДЖ" Григори Григоров по време на изслушването му в Комисията по транспорт и информационни технологии и съобщения, предаде агенция "Фокус".


Той допълни, че за трите месеца, през които работи новото ръководство на холдинга, е направена подготовка за необходимите поръчки. До края на годината целта е недостигът на локомотиви и вагони да бъде свален до едноцифрени числа.


Първите обществени поръчки ще бъдат обявени в края на март и в началото на април и ще са за ремонта на 50 локомотива. Имало и интензивна капиталова програма за ремонт на около 200 вагона. Общо се планира над 64 млн. лв. тази година да бъдат инвестирани в подобрение и в ремонти на подвижния състав.




"Анализът на пазара показва, че основната част от приходите между 40 и 50% се носят от дългите линии София – Варна и София – Бургас. Напълно естествено е фокусът върху новия подвижен състав да бъде на първо време върху тези два участъка", заяви председателят на съвета на директорите на "Холдинг БДЖ".


Григоров каза, че ръководството на железниците не се е отказало от идеята за наемане на подвижен състав за срок до 3 години. Като промени, които ползващите железниците могат да очакват, той посочи намаляване на закъсненията и по-добра информационна обезпеченост.


Григори Григоров обясни, че ако през декември средното дневно закъснение е близо 1900 минути, през март то е вече около 970 минути. Планът до края на годината е то да падне под 500 минути на ден. Според Григоров до 30 юни онлайн системата трябва да има пълната си функционалност.


Сред идеите на новото ръководство на БДЖ е развитие на международни линии, които да бъдат използвани до близките балкански столици.

Ключови думи към статията:

Коментари (12)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5129 Неутрално

    10 години герб-10 години РР !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3165 Неутрално

    Не пътувам често с влак , но колкото пъти пътувам , толкова пъти ми се е случвало локомотивът да се развали по време на път. Следват престои и чакане с часове , докато подменят локомотива. Мислих си , че късметът ми изневерява, но след тази информация разбирам , че разпадът на БДЖ е стигнал до там, щото е съмнително , ако тръгнеш с влак, дали ще стигнеш на време дотам , до където си се запътил.

  3. 3 Профил на balgariez
    balgariez
    Рейтинг: 902 Весело

    Да поискат пак пари за влакове, да ги изплюскат за заплати&премии и пак да искат- схемата работи, проверено!

  4. 4 Профил на MititU
    MititU
    Рейтинг: 1155 Любопитно

    Ми метрополитена колко локомотива има за 10 години със субсидиите който са за железопътният транспорт ????
    ПС А БДЖ колко има със субсидията която е за едните и другите ?!?!?


    ПС2 краде се от всякъде и от всичко ;)

    "Колкото повече толкова повече" Мечо ПУХ
  5. 5 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1120 Любопитно

    Григори Григоров обясни, че ако през декември средното дневно закъснение е близо 1900 минути, през март то е вече около 970 минути. Планът до края на годината е то да падне под 500 минути на ден.

    Ако тая новина я прочете някой от японското БДЖ, ще си направи 500 харахирита, ужас...

  6. 6 Профил на ЙЕИ
    ЙЕИ
    Рейтинг: 524 Весело

    Нормално нощния влак е удобен. Лягаш вечерта във арна или Бургас и се събуждаш в София. Ама спални места да намериш последния ден е абсурд.
    Като направят Пътуването между Пловдив-Пазарджик и София за 1-1.5 и там ще стане ефективно

  7. 7 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4738 Неутрално

    Железният кон няма насита!

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  8. 8 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3641 Неутрално

    а колко пътници на ден не достигат ?

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  9. 9 Профил на z_axis
    z_axis
    Рейтинг: 1217 Неутрално

    Ами ако им стигаха, щяха да губят още.
    Приходи=х, разходи=4х.
    Всяко зло за добро....


  10. 10 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1006 Неутрално

    има надежда с това ръководство - опитват се да разбутат закостенелите администрации по места, да електронизират документацията.

    успех им пожелавам, има нужда от бърз железопътен транспорт, за съжаление доста време беше пропиляно.

  11. 11 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5129 Неутрално

    До коментар [#10] от "хм":

    А откраднатото ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  12. 12 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1006 Неутрално

    До коментар [#11] от "КМЕТ В СЯНКА":

    какво очаквате да направи новото ръководство за откраднатото ?

    за откраднатото питайте прокурватурата и потитическите утки от БКП/БСП/ГЕРБ





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK