Ремонтите по "Тракия" се очаква да приключат до края на юни

Ремонтите по "Тракия" се очаква да приключат до края на юни

© Агенция пътна инфраструктура



Ремонтните работи по трасето на автомагистрала "Тракия" трябва да приключат до края на юни, обяви пред "Нова телевизия" Иван Досев, член на Управителния съвет на Агенция "Пътна инфраструктура". Той увери и че пътната агенция прави всичко възможно с ресурса, с който разполага, да облекчи трафика.


Срокът за "Тракия" малко по-дълъг, но ние упражняваме натиск върху изпълнителите да работят по-усилено, за да може да освободим трафика и да няма стеснения, обяснява Досев. Стесненията, които ще останат и през летния сезон, са на "Хемус" на двата виадукта на 20 и на 37 км, обясни той.


Досев допълни, че другото стеснение ще бъде на тунел "Витиня". "Там работите са доста по-сложни и изискват доста по-голяма подготовка. Към момента се правят аварийни укрепвания, но тече проектиране, за да се преведе този тунел и тези две тръби към всички необходими нормативни изисквания", каза още той. Ремонтът се очаква да продължи до края на годината.




Напомни, че през 2017 година бе ремонт на дясната тръба на тунел "Витиня" и на тунел "Ечемишка"


За лятото са планирани само тези три ремонта. "Ще освободим движението, за да може да облекчим максимална степен пътуването и да осигурим в максимална степен здравето и живота на ползвателите на пътищата", допълни Досев.


Досев допълни, че опасни съоръжения към момента няма. "Там където има опасно съоръжения или опасен път, ние затваряме съоръжението или ленти. По такъв начин се регулира движението съвместно с колегите от "Пътна полиция", за да може да се избегне застрашаването на живота на хората", обясни той.

Ключови думи към статията:

Коментари (27)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 11404 Неутрално

    Не е добре да привършат. Ремонтите означават поддръжка. Приключване на ремонтите означава приключване на поддръжката...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  3. 3 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3782 Неутрално

    До коментар [#1] от "penetrating":

    "Приключване на ремонтите означава приключване на поддръжката..."

    Последните месеци няколко пъти минах по откритото преди 5 години с тъпани, хоругви и речи трасе на Хемус, което заобикаля с. Яна.

    Вече и КРЪПКИТЕ са се напукали и плачат за кърпеж.

    Чух, че под мостовете на откритата съвсем наскоро с тъпани, хоругви и речи Северна тангента падали големи парчета бетон.

    Важното е тъпани да думкат, хоругви да се развяват и речи да се държат.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  4. 4 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 4037 Неутрално

    До коментар [#1] от "penetrating":

    Нещо пак не си разбрал! Имаше участъци от магистралата които си бяха ок от 30г. и вместо да налеят малко дзифт в пуканитините, те ги разчоплиха и така всяка година ремонти на 2-3 ново преасфалтиране а претоварените турски тирове най-много помагат!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  5. 5 Профил на SaveBG
    SaveBG
    Рейтинг: 1074 Неутрално

    Tatiana Christy
    4 hrs
    И така, приятели, човек и добре да живее, се налага да прекоси рОдината надлъж с кола… Реших да хвана пътя София-Бургас, за да ползвам „подаръка“ на герб – „безкрайно дългата магистрала“ за няколко часа, надявайки се на малко комфорт и спокойствие, за да не трябва да вися километри зад цестерни, камиони и тирове или зад хора, които са решили да карат с 30 км в час, защото си нямат друга работа, но пък не им идва на ум на тях и на другите бавни да отбиват в страни от време на време, за да пускат задръстената от тях колона, както правят хората в държави на по-високо цивилизационно стъпало…. Известно време нямах особени оплаквания, освен, че в началото дълги магистрални участъци са в ремонт и се кара бавно и в една лента, но както и да е, случва се. Но каква беше огромната ми изненада, когато малко преди Стара Загора и много километри след това, почти до Бургас, магистралата е нагъната като малка невидима хармоника. Уж, хубав, нов асфалт, пък както си кара човек с 130 км изведнъж губи контрол над колата, защото кара по невидима нагъната на хармоника магистрала. Как е възможно това, не знам!? После обръщам внимание на знаците и виждам, че на много места по магистралата има ограничения за 90 км без да има ремонт и правя връзката, че това е заради хармониката, защото човек трудно може да кара с повече по такъв нагънат терен без опасност за живота…. Та се чудя, защо са ни магистрали, след като трябва да караме с 90 км в час по тях като по пресечена местност? И така, м/у другото да питам, някой повдигал ли е този въпрос, защото, този, на който са му дали тази поръчка да строи магистрала очевидно не е построил магистрала, а нагъната хармоника и то невидима!

    Както и да е продължаваме напред. Малко преди Бургас, тъкмо си помислих, че културата на движение е станала по-добра в България, след като не видях прекалено много кретени – шофьори, зад мен в лявата лента застава, разбира се, черен мерцедес, който започва да ми пресвятка нервно и да свири да му дам път. От дясно е колона от бавни камиони и аз няма как да дам път точно в момента, в който шимпанзето в мерцедеса иска. Продължавам спокойно да си карам със 130, докато задмина колоната. Шимпанзето полудява и се залепя за мен, натискайки клаксона. При първа безопасна за мен възможност отбивам в дясно и поглеждам към колата на шимпанзето, да видя на какво прилича. Вътре седи една банална кифла – подута от силикон, в/у който са сложени слънчеви очила тип бухал, с изкуствено удължена „руса“ коса, в контраст с доста мургаво лице. Класика! Отвори си прозореца и ми показа среден пръст с ръка обсипана с кичозни пръстени и зафуча напред сигурно със 160. Както казах, имах кратка среща с шимпанзе… Продължаваме напред и влизаме в Бургас по закърпените пътища на чичо кмет, бургаски -- общинският спонсор на Доган. Малко след това започва задръстване. Причината е кифлата – която е ударила някаква друга кола отзад. Тръгвам на север към Несебър и Слънчев бряг. Обзема ме униние, едно потискащо чувство, че се намирам в страна от Третия свят. Навсякъде се виждат стари незавършени строежи, които вероятно никога няма бъдат завършени. Ръждясалите арматури и плесенясалият бетон са немите свидетели на човешката алчност и тъпота. Пътят е обрасъл с бурени от страни, редуват се различни хаотично построени сгради в разнороден стил, повечето построени такива не показват признаци на живот. Повечето надписи по пътя са на руски. Като една затворена „екологична“ винарна, с неугледна ограда, която предлага „екологично“ вино с двор, в който е нахвърлена ръждясала селскостопанска техника…Почти със затворени очи минавам покрай Слънчев бряг—тук-таме по пътя притичват почервенели като раци от слънцето руско говорящи. Спирам на една пешеходна пътека, за да им дам път да минат, те не могат да повярват на очите си на този жест, и много устремено притичват към другата страна… Искам да напусна този бетонен пейзаж със сгъстен въздух, без красота, финес, уют и смисъл колкото се може по-бързо… Но проходът към Обзор е обикновено непроходим, защото задължително ще е задръстен от вериги с автобуси, на които също не им хрумва да дават път на бързо движещите се превозни средства, така както правят в Швейцария, която не е на Балканите, например. Няма спасение. Виждам в прохода жълти табели на немски. Защо пък само на немски се питам аз? Що за глупост? Соцът уж свърши преди 30 години! Табелите май казват да се мине на по-ниска предавка или нещо такова, но на немски…. Мерси, значи… Та искам да кажа, че земята като една човешка длан, явно никога няма да има щастието да притежава магистрала от 500 км, която да свърже двата й клети края… и която да не е на хармоника, гарантирана от герб! Благодаря за вниманието.

  6. 6 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3782 Неутрално

    До коментар [#5] от "SaveBG":

    Вече имаш първи минус от някой братовчед на шимпанзето...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  7. 7 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3782 Неутрално

    До коментар [#5] от "SaveBG":

    "Та се чудя, защо са ни магистрали, след като трябва да караме с 90 км в час по тях като по пресечена местност?"

    За да бъдат усвоени едни пари, които по новия закон могат направо да бъзат делнати между усвоителя и правителството, което му ги е дало да ги усвоява.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  8. 8 Профил на cmy12603507
    cmy12603507
    Рейтинг: 2410 Неутрално

    До коментар [#5] от "SaveBG": “...
    Уж, хубав, нов асфалт, пък както си кара човек с 130 км изведнъж губи контрол над колата, защото кара по невидима нагъната на хармоника магистрала. ..““ Хайде да не лъжете толкова! Защото в този форум пишем и хора, живеещи постоянно само в България- не само български емигранти в чужбина и аз твърдя, че посоченият цитат от Вашият коментар, не отговаря на истината! НЯМА такъв участък точно в посоченото от Вас място! В месеца да кажем, че по 2 пъти минаваме в едната и в другата посока по АМ Тракия и неслучайно не ползваме АМ Хемус, въпреки удължаването на разстоянието София- Варна.

  9. 9 Профил на cmy12603507
    cmy12603507
    Рейтинг: 2410 Неутрално

    До коментар [#6] от "Norman Granz": Единият минус е от мен, български емигранте в чужбина! Кога се връна в България, кога шофира по АМ Тракия, кога забеляза, че има проблеми по нея, а?

  10. 10 Профил на Blaster _
    Blaster _
    Рейтинг: 488 Неутрално

    И нито дума за ужасните близо 50 км между Стара Загора и Чирпан, които вече не са и магистрала.

  11. 11 Профил на cmy12603507
    cmy12603507
    Рейтинг: 2410 Неутрално

    До коментар [#10] от "Blaster _": “...близо 50 км между Стара Загора и Чирпан...“ За АМ Тракия ли става въпрос?:) Защото новото трасе на АМ Тракия не минава през Стара Загора, а има отклонение и за Стара Загора с табелка , и отделно отклонение - за Чирпан...

  12. 12 Профил на cmy12603507
    cmy12603507
    Рейтинг: 2410 Неутрално

    До коментар [#10] от "Blaster _": Лъжа ли е написаното от мен в мой коментар № 11 ? Питам за един приятел:) Щото на лъжата краката са къси и някои ще бъдат неприятно изненадани:) Не е добър пътят СЛЕД отклонението за Стара Загора от АМ Тракия- т.е. когато се излезе от магистралата и се поеме по самото отклонение за достигане на града, а самият град отстои на 12 км. от новото трасе на АМ Тракия.

  13. 13 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4427 Неутрално

    До коментар [#5] от "SaveBG":

    Между другото, такава нагъната магистрала има и в Чехия. От словашката граница до Бърно. Допреди 2 г. поне беше така. От Бърно до Прага пък бяха ремонти. Тоест, такива неща има по цял свят.

    Gunter glieben glauchen globen
  14. 14 Профил на balgariez
    balgariez
    Рейтинг: 1564 Весело
  15. 15 Профил на arnautsky
    arnautsky
    Рейтинг: 1155 Любопитно

    До коментар [#9] от "cmy12603507":

    Явно си роднина на шимпанзето с Мерцедес от репортажа?

    Keep it cool, keep it funny, keep on changing the world.
  16. 16 Профил на Blaster _
    Blaster _
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#11] от "cmy12603507":

    До коментар [#12] от "cmy12603507":
    Става въпрос точно за АМ „Тракия” в участъка Чирпан-Стара Загора от км 168 до км 208, където към момента има ограничение от 90км/ч заради неравности по пътя.
    Преди 10 дни минах по този участък и мога да твърдя, че състоянието му е ужасно, особено в дясната лента.
    До колкото обаче може да се намери информация, проблемът не е само в асфалта, ами и в основата, което значи скъп ремонт. Разбира се всички срокове за гаранции са изтекли, т.е. пак се очаква ремонт за сметка на данъкоплатеца. До тогава разбира се ще си чупим автомобилите по него.


  17. 17 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 11404 Весело

    До коментар [#4] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    Добре съм разбрал, но Вие нещо не сте разбрали. Как наричате процеса " ... да налеят малко дзифт в пуканитините..." ако не е "поддръжка" и може ли да ми покажете шосе, което след построяването си не се нуждае от поддръжка. Друг е въпросът колко често и колко сериозно.
    Затова поддръжката се изразява и в наблюдение и решение да се действа навреме и най-ефективно, като това е постоянен процес, а не на 5-10 или 30 години веднъж или когато Борисов реши, че е свършил с джобните си пари.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  18. 18 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 11404 Весело

    До коментар [#3] от "Norman Granz":

    Перпетуум мобиле :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  19. 19 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3454 Весело

    Дано смогнат на време, че се чакат ремонтите на ремонтите да почнат от първи юли.

  20. 20 Профил на vovka
    vovka
    Рейтинг: 513 Неутрално

    Нито дума за трасето на Трейс, прието от Плевнелиев между Чирпан и Ст.Загора. Кошмарът от липсата на магистрала, с ограничение от 90 км/ч продължава и ще е хранилка на КАТ.

  21. 21 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 5341 Неутрално

    До коментар [#5] от "SaveBG":

    " Продължаваме напред и влизаме в Бургас по закърпените пътища на чичо кмет, бургаски..."


    Другарю, лъжеш като дърт сиганин, асфалта е чисто нов, положен по всички правила, като за автомобилна писта.
    Тролеща история...

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Noise, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  22. 22 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 4037 Неутрално

    До коментар [#17] от "penetrating":

    Абе да не си от някоя компания с пректратен договор за поддръжка ,че толкова ги разбираш?
    Става въпрос ,че преди да получат няколко гневни писма и възмущения снимки на групи в социалните мрежи погазани в Господари на Ефира, не се прави нищо по дупките, които са зейнали! Иначе със собствените си очи съм виждал как чисто нов път на година и половина, край Силистра го асфалтираха още веднъж с една педя асфалт, просто защото е имало пара за харчене!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  23. 23 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 11404 Весело

    До коментар [#22] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    Не съм от такава компания :)
    Просто мога да мисля :)
    А Вашите примери потвърждават думите ми за поддръжката :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  24. 24 Профил на kirka80286
    kirka80286
    Рейтинг: 1161 Весело

    ... А в края на юли се очаква да започнат следващите ремонти.

    "Тhe lack of major wars may be hurting economic growth." New York Times
  25. 25 Профил на livanov
    livanov
    Рейтинг: 238 Весело

    Моля уточнете за коя година става въпрос!

  26. 26 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 2197 Неутрално

    Да пускат лилито да изяде асфалта и да полагат нов отгоре, може а издаяни 1-2 години.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  27. 27 Профил на SaveBG
    SaveBG
    Рейтинг: 1074 Неутрално

    До коментар [#21] от "hamiltonf":

    Другарю, споделил съм на жената преживяването. Иначе за въпросния участък-хармоника потвърждавам. 90км ограниение и в продължение на повече от 50 километра, дясната лента е неизползваема. Минах преди 5 дни оттам.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK