Нещо пак не си разбрал! Имаше участъци от магистралата които си бяха ок от 30г. и вместо да налеят малко дзифт в пуканитините, те ги разчоплиха и така всяка година ремонти на 2-3 ново преасфалтиране а претоварените турски тирове най-много помагат!
Tatiana Christy 4 hrs И така, приятели, човек и добре да живее, се налага да прекоси рОдината надлъж с кола… Реших да хвана пътя София-Бургас, за да ползвам „подаръка“ на герб – „безкрайно дългата магистрала“ за няколко часа, надявайки се на малко комфорт и спокойствие, за да не трябва да вися километри зад цестерни, камиони и тирове или зад хора, които са решили да карат с 30 км в час, защото си нямат друга работа, но пък не им идва на ум на тях и на другите бавни да отбиват в страни от време на време, за да пускат задръстената от тях колона, както правят хората в държави на по-високо цивилизационно стъпало…. Известно време нямах особени оплаквания, освен, че в началото дълги магистрални участъци са в ремонт и се кара бавно и в една лента, но както и да е, случва се. Но каква беше огромната ми изненада, когато малко преди Стара Загора и много километри след това, почти до Бургас, магистралата е нагъната като малка невидима хармоника. Уж, хубав, нов асфалт, пък както си кара човек с 130 км изведнъж губи контрол над колата, защото кара по невидима нагъната на хармоника магистрала. Как е възможно това, не знам!? После обръщам внимание на знаците и виждам, че на много места по магистралата има ограничения за 90 км без да има ремонт и правя връзката, че това е заради хармониката, защото човек трудно може да кара с повече по такъв нагънат терен без опасност за живота…. Та се чудя, защо са ни магистрали, след като трябва да караме с 90 км в час по тях като по пресечена местност? И така, м/у другото да питам, някой повдигал ли е този въпрос, защото, този, на който са му дали тази поръчка да строи магистрала очевидно не е построил магистрала, а нагъната хармоника и то невидима!
Както и да е продължаваме напред. Малко преди Бургас, тъкмо си помислих, че културата на движение е станала по-добра в България, след като не видях прекалено много кретени – шофьори, зад мен в лявата лента застава, разбира се, черен мерцедес, който започва да ми пресвятка нервно и да свири да му дам път. От дясно е колона от бавни камиони и аз няма как да дам път точно в момента, в който шимпанзето в мерцедеса иска. Продължавам спокойно да си карам със 130, докато задмина колоната. Шимпанзето полудява и се залепя за мен, натискайки клаксона. При първа безопасна за мен възможност отбивам в дясно и поглеждам към колата на шимпанзето, да видя на какво прилича. Вътре седи една банална кифла – подута от силикон, в/у който са сложени слънчеви очила тип бухал, с изкуствено удължена „руса“ коса, в контраст с доста мургаво лице. Класика! Отвори си прозореца и ми показа среден пръст с ръка обсипана с кичозни пръстени и зафуча напред сигурно със 160. Както казах, имах кратка среща с шимпанзе… Продължаваме напред и влизаме в Бургас по закърпените пътища на чичо кмет, бургаски -- общинският спонсор на Доган. Малко след това започва задръстване. Причината е кифлата – която е ударила някаква друга кола отзад. Тръгвам на север към Несебър и Слънчев бряг. Обзема ме униние, едно потискащо чувство, че се намирам в страна от Третия свят. Навсякъде се виждат стари незавършени строежи, които вероятно никога няма бъдат завършени. Ръждясалите арматури и плесенясалият бетон са немите свидетели на човешката алчност и тъпота. Пътят е обрасъл с бурени от страни, редуват се различни хаотично построени сгради в разнороден стил, повечето построени такива не показват признаци на живот. Повечето надписи по пътя са на руски. Като една затворена „екологична“ винарна, с неугледна ограда, която предлага „екологично“ вино с двор, в който е нахвърлена ръждясала селскостопанска техника…Почти със затворени очи минавам покрай Слънчев бряг—тук-таме по пътя притичват почервенели като раци от слънцето руско говорящи. Спирам на една пешеходна пътека, за да им дам път да минат, те не могат да повярват на очите си на този жест, и много устремено притичват към другата страна… Искам да напусна този бетонен пейзаж със сгъстен въздух, без красота, финес, уют и смисъл колкото се може по-бързо… Но проходът към Обзор е обикновено непроходим, защото задължително ще е задръстен от вериги с автобуси, на които също не им хрумва да дават път на бързо движещите се превозни средства, така както правят в Швейцария, която не е на Балканите, например. Няма спасение. Виждам в прохода жълти табели на немски. Защо пък само на немски се питам аз? Що за глупост? Соцът уж свърши преди 30 години! Табелите май казват да се мине на по-ниска предавка или нещо такова, но на немски…. Мерси, значи… Та искам да кажа, че земята като една човешка длан, явно никога няма да има щастието да притежава магистрала от 500 км, която да свърже двата й клети края… и която да не е на хармоника, гарантирана от герб! Благодаря за вниманието.
До коментар [#5] от "SaveBG": “... Уж, хубав, нов асфалт, пък както си кара човек с 130 км изведнъж губи контрол над колата, защото кара по невидима нагъната на хармоника магистрала. ..““ Хайде да не лъжете толкова! Защото в този форум пишем и хора, живеещи постоянно само в България- не само български емигранти в чужбина и аз твърдя, че посоченият цитат от Вашият коментар, не отговаря на истината! НЯМА такъв участък точно в посоченото от Вас място! В месеца да кажем, че по 2 пъти минаваме в едната и в другата посока по АМ Тракия и неслучайно не ползваме АМ Хемус, въпреки удължаването на разстоянието София- Варна.
До коментар [#6] от "Norman Granz": Единият минус е от мен, български емигранте в чужбина! Кога се връна в България, кога шофира по АМ Тракия, кога забеляза, че има проблеми по нея, а?
До коментар [#10] от "Blaster _": “...близо 50 км между Стара Загора и Чирпан...“ За АМ Тракия ли става въпрос?:) Защото новото трасе на АМ Тракия не минава през Стара Загора, а има отклонение и за Стара Загора с табелка , и отделно отклонение - за Чирпан...
До коментар [#10] от "Blaster _": Лъжа ли е написаното от мен в мой коментар № 11 ? Питам за един приятел:) Щото на лъжата краката са къси и някои ще бъдат неприятно изненадани:) Не е добър пътят СЛЕД отклонението за Стара Загора от АМ Тракия- т.е. когато се излезе от магистралата и се поеме по самото отклонение за достигане на града, а самият град отстои на 12 км. от новото трасе на АМ Тракия.
Между другото, такава нагъната магистрала има и в Чехия. От словашката граница до Бърно. Допреди 2 г. поне беше така. От Бърно до Прага пък бяха ремонти. Тоест, такива неща има по цял свят.
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
До коментар [#12] от "cmy12603507": Става въпрос точно за АМ „Тракия” в участъка Чирпан-Стара Загора от км 168 до км 208, където към момента има ограничение от 90км/ч заради неравности по пътя. Преди 10 дни минах по този участък и мога да твърдя, че състоянието му е ужасно, особено в дясната лента. До колкото обаче може да се намери информация, проблемът не е само в асфалта, ами и в основата, което значи скъп ремонт. Разбира се всички срокове за гаранции са изтекли, т.е. пак се очаква ремонт за сметка на данъкоплатеца. До тогава разбира се ще си чупим автомобилите по него.
До коментар [#4] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
Добре съм разбрал, но Вие нещо не сте разбрали. Как наричате процеса " ... да налеят малко дзифт в пуканитините..." ако не е "поддръжка" и може ли да ми покажете шосе, което след построяването си не се нуждае от поддръжка. Друг е въпросът колко често и колко сериозно. Затова поддръжката се изразява и в наблюдение и решение да се действа навреме и най-ефективно, като това е постоянен процес, а не на 5-10 или 30 години веднъж или когато Борисов реши, че е свършил с джобните си пари.
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
Нито дума за трасето на Трейс, прието от Плевнелиев между Чирпан и Ст.Загора. Кошмарът от липсата на магистрала, с ограничение от 90 км/ч продължава и ще е хранилка на КАТ.
" Продължаваме напред и влизаме в Бургас по закърпените пътища на чичо кмет, бургаски..."
Другарю, лъжеш като дърт сиганин, асфалта е чисто нов, положен по всички правила, като за автомобилна писта. Тролеща история...
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи."
1932 година.
Абе да не си от някоя компания с пректратен договор за поддръжка ,че толкова ги разбираш? Става въпрос ,че преди да получат няколко гневни писма и възмущения снимки на групи в социалните мрежи погазани в Господари на Ефира, не се прави нищо по дупките, които са зейнали! Иначе със собствените си очи съм виждал как чисто нов път на година и половина, край Силистра го асфалтираха още веднъж с една педя асфалт, просто защото е имало пара за харчене!
Другарю, споделил съм на жената преживяването. Иначе за въпросния участък-хармоника потвърждавам. 90км ограниение и в продължение на повече от 50 километра, дясната лента е неизползваема. Минах преди 5 дни оттам.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
penetrating
Рейтинг: 8708 НеутралноНе е добре да привършат. Ремонтите означават поддръжка. Приключване на ремонтите означава приключване на поддръжката...
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Norman Granz
Рейтинг: 4966 НеутралноДо коментар [#1] от "penetrating":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."Приключване на ремонтите означава приключване на поддръжката..."
Последните месеци няколко пъти минах по откритото преди 5 години с тъпани, хоругви и речи трасе на Хемус, което заобикаля с. Яна.
Вече и КРЪПКИТЕ са се напукали и плачат за кърпеж.
Чух, че под мостовете на откритата съвсем наскоро с тъпани, хоругви и речи Северна тангента падали големи парчета бетон.
Важното е тъпани да думкат, хоругви да се развяват и речи да се държат.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 3986 НеутралноДо коментар [#1] от "penetrating":
Libertarianism is just anarchy for rich peopleНещо пак не си разбрал! Имаше участъци от магистралата които си бяха ок от 30г. и вместо да налеят малко дзифт в пуканитините, те ги разчоплиха и така всяка година ремонти на 2-3 ново преасфалтиране а претоварените турски тирове най-много помагат!
RIP BG
Рейтинг: 609 НеутралноTatiana Christy
4 hrs
И така, приятели, човек и добре да живее, се налага да прекоси рОдината надлъж с кола… Реших да хвана пътя София-Бургас, за да ползвам „подаръка“ на герб – „безкрайно дългата магистрала“ за няколко часа, надявайки се на малко комфорт и спокойствие, за да не трябва да вися километри зад цестерни, камиони и тирове или зад хора, които са решили да карат с 30 км в час, защото си нямат друга работа, но пък не им идва на ум на тях и на другите бавни да отбиват в страни от време на време, за да пускат задръстената от тях колона, както правят хората в държави на по-високо цивилизационно стъпало…. Известно време нямах особени оплаквания, освен, че в началото дълги магистрални участъци са в ремонт и се кара бавно и в една лента, но както и да е, случва се. Но каква беше огромната ми изненада, когато малко преди Стара Загора и много километри след това, почти до Бургас, магистралата е нагъната като малка невидима хармоника. Уж, хубав, нов асфалт, пък както си кара човек с 130 км изведнъж губи контрол над колата, защото кара по невидима нагъната на хармоника магистрала. Как е възможно това, не знам!? После обръщам внимание на знаците и виждам, че на много места по магистралата има ограничения за 90 км без да има ремонт и правя връзката, че това е заради хармониката, защото човек трудно може да кара с повече по такъв нагънат терен без опасност за живота…. Та се чудя, защо са ни магистрали, след като трябва да караме с 90 км в час по тях като по пресечена местност? И така, м/у другото да питам, някой повдигал ли е този въпрос, защото, този, на който са му дали тази поръчка да строи магистрала очевидно не е построил магистрала, а нагъната хармоника и то невидима!
Както и да е продължаваме напред. Малко преди Бургас, тъкмо си помислих, че културата на движение е станала по-добра в България, след като не видях прекалено много кретени – шофьори, зад мен в лявата лента застава, разбира се, черен мерцедес, който започва да ми пресвятка нервно и да свири да му дам път. От дясно е колона от бавни камиони и аз няма как да дам път точно в момента, в който шимпанзето в мерцедеса иска. Продължавам спокойно да си карам със 130, докато задмина колоната. Шимпанзето полудява и се залепя за мен, натискайки клаксона. При първа безопасна за мен възможност отбивам в дясно и поглеждам към колата на шимпанзето, да видя на какво прилича. Вътре седи една банална кифла – подута от силикон, в/у който са сложени слънчеви очила тип бухал, с изкуствено удължена „руса“ коса, в контраст с доста мургаво лице. Класика! Отвори си прозореца и ми показа среден пръст с ръка обсипана с кичозни пръстени и зафуча напред сигурно със 160. Както казах, имах кратка среща с шимпанзе… Продължаваме напред и влизаме в Бургас по закърпените пътища на чичо кмет, бургаски -- общинският спонсор на Доган. Малко след това започва задръстване. Причината е кифлата – която е ударила някаква друга кола отзад. Тръгвам на север към Несебър и Слънчев бряг. Обзема ме униние, едно потискащо чувство, че се намирам в страна от Третия свят. Навсякъде се виждат стари незавършени строежи, които вероятно никога няма бъдат завършени. Ръждясалите арматури и плесенясалият бетон са немите свидетели на човешката алчност и тъпота. Пътят е обрасъл с бурени от страни, редуват се различни хаотично построени сгради в разнороден стил, повечето построени такива не показват признаци на живот. Повечето надписи по пътя са на руски. Като една затворена „екологична“ винарна, с неугледна ограда, която предлага „екологично“ вино с двор, в който е нахвърлена ръждясала селскостопанска техника…Почти със затворени очи минавам покрай Слънчев бряг—тук-таме по пътя притичват почервенели като раци от слънцето руско говорящи. Спирам на една пешеходна пътека, за да им дам път да минат, те не могат да повярват на очите си на този жест, и много устремено притичват към другата страна… Искам да напусна този бетонен пейзаж със сгъстен въздух, без красота, финес, уют и смисъл колкото се може по-бързо… Но проходът към Обзор е обикновено непроходим, защото задължително ще е задръстен от вериги с автобуси, на които също не им хрумва да дават път на бързо движещите се превозни средства, така както правят в Швейцария, която не е на Балканите, например. Няма спасение. Виждам в прохода жълти табели на немски. Защо пък само на немски се питам аз? Що за глупост? Соцът уж свърши преди 30 години! Табелите май казват да се мине на по-ниска предавка или нещо такова, но на немски…. Мерси, значи… Та искам да кажа, че земята като една човешка длан, явно никога няма да има щастието да притежава магистрала от 500 км, която да свърже двата й клети края… и която да не е на хармоника, гарантирана от герб! Благодаря за вниманието.
Norman Granz
Рейтинг: 4966 НеутралноДо коментар [#5] от "SaveBG":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Вече имаш първи минус от някой братовчед на шимпанзето...
Norman Granz
Рейтинг: 4966 НеутралноДо коментар [#5] от "SaveBG":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."Та се чудя, защо са ни магистрали, след като трябва да караме с 90 км в час по тях като по пресечена местност?"
За да бъдат усвоени едни пари, които по новия закон могат направо да бъзат делнати между усвоителя и правителството, което му ги е дало да ги усвоява.
cmy12603507
Рейтинг: 274 НеутралноДо коментар [#5] от "SaveBG": “...
Уж, хубав, нов асфалт, пък както си кара човек с 130 км изведнъж губи контрол над колата, защото кара по невидима нагъната на хармоника магистрала. ..““ Хайде да не лъжете толкова! Защото в този форум пишем и хора, живеещи постоянно само в България- не само български емигранти в чужбина и аз твърдя, че посоченият цитат от Вашият коментар, не отговаря на истината! НЯМА такъв участък точно в посоченото от Вас място! В месеца да кажем, че по 2 пъти минаваме в едната и в другата посока по АМ Тракия и неслучайно не ползваме АМ Хемус, въпреки удължаването на разстоянието София- Варна.
cmy12603507
Рейтинг: 274 НеутралноДо коментар [#6] от "Norman Granz": Единият минус е от мен, български емигранте в чужбина! Кога се връна в България, кога шофира по АМ Тракия, кога забеляза, че има проблеми по нея, а?
Blaster _
Рейтинг: 488 НеутралноИ нито дума за ужасните близо 50 км между Стара Загора и Чирпан, които вече не са и магистрала.
cmy12603507
Рейтинг: 274 НеутралноДо коментар [#10] от "Blaster _": “...близо 50 км между Стара Загора и Чирпан...“ За АМ Тракия ли става въпрос?:) Защото новото трасе на АМ Тракия не минава през Стара Загора, а има отклонение и за Стара Загора с табелка , и отделно отклонение - за Чирпан...
cmy12603507
Рейтинг: 274 НеутралноДо коментар [#10] от "Blaster _": Лъжа ли е написаното от мен в мой коментар № 11 ? Питам за един приятел:) Щото на лъжата краката са къси и някои ще бъдат неприятно изненадани:) Не е добър пътят СЛЕД отклонението за Стара Загора от АМ Тракия- т.е. когато се излезе от магистралата и се поеме по самото отклонение за достигане на града, а самият град отстои на 12 км. от новото трасе на АМ Тракия.
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 5775 НеутралноДо коментар [#5] от "SaveBG":
Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.Между другото, такава нагъната магистрала има и в Чехия. От словашката граница до Бърно. Допреди 2 г. поне беше така. От Бърно до Прага пък бяха ремонти. Тоест, такива неща има по цял свят.
balgariez
Рейтинг: 498 ВеселоЮни коя година ?! (ツ)
Pederugi kradat Bulgaria. PP - v kausha!arnautsky
Рейтинг: 651 ЛюбопитноДо коментар [#9] от "cmy12603507":
Keep it cool, keep it funny, keep on changing the world.Явно си роднина на шимпанзето с Мерцедес от репортажа?
Blaster _
Рейтинг: 488 НеутралноДо коментар [#11] от "cmy12603507":
До коментар [#12] от "cmy12603507":
Става въпрос точно за АМ „Тракия” в участъка Чирпан-Стара Загора от км 168 до км 208, където към момента има ограничение от 90км/ч заради неравности по пътя.
Преди 10 дни минах по този участък и мога да твърдя, че състоянието му е ужасно, особено в дясната лента.
До колкото обаче може да се намери информация, проблемът не е само в асфалта, ами и в основата, което значи скъп ремонт. Разбира се всички срокове за гаранции са изтекли, т.е. пак се очаква ремонт за сметка на данъкоплатеца. До тогава разбира се ще си чупим автомобилите по него.
penetrating
Рейтинг: 8708 ВеселоДо коментар [#4] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertДобре съм разбрал, но Вие нещо не сте разбрали. Как наричате процеса " ... да налеят малко дзифт в пуканитините..." ако не е "поддръжка" и може ли да ми покажете шосе, което след построяването си не се нуждае от поддръжка. Друг е въпросът колко често и колко сериозно.
Затова поддръжката се изразява и в наблюдение и решение да се действа навреме и най-ефективно, като това е постоянен процес, а не на 5-10 или 30 години веднъж или когато Борисов реши, че е свършил с джобните си пари.
penetrating
Рейтинг: 8708 ВеселоДо коментар [#3] от "Norman Granz":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertПерпетуум мобиле :)
Vlado Nikolov
Рейтинг: 379 ВеселоДано смогнат на време, че се чакат ремонтите на ремонтите да почнат от първи юли.
vovka
Рейтинг: 713 НеутралноНито дума за трасето на Трейс, прието от Плевнелиев между Чирпан и Ст.Загора. Кошмарът от липсата на магистрала, с ограничение от 90 км/ч продължава и ще е хранилка на КАТ.
hamiltonf
Рейтинг: 4454 НеутралноДо коментар [#5] от "SaveBG":
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи." 1932 година." Продължаваме напред и влизаме в Бургас по закърпените пътища на чичо кмет, бургаски..."
Другарю, лъжеш като дърт сиганин, асфалта е чисто нов, положен по всички правила, като за автомобилна писта.
Тролеща история...
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 3986 НеутралноДо коментар [#17] от "penetrating":
Libertarianism is just anarchy for rich peopleАбе да не си от някоя компания с пректратен договор за поддръжка ,че толкова ги разбираш?
Става въпрос ,че преди да получат няколко гневни писма и възмущения снимки на групи в социалните мрежи погазани в Господари на Ефира, не се прави нищо по дупките, които са зейнали! Иначе със собствените си очи съм виждал как чисто нов път на година и половина, край Силистра го асфалтираха още веднъж с една педя асфалт, просто защото е имало пара за харчене!
penetrating
Рейтинг: 8708 ВеселоДо коментар [#22] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertНе съм от такава компания :)
Просто мога да мисля :)
А Вашите примери потвърждават думите ми за поддръжката :)
kirka80286
Рейтинг: 488 Весело... А в края на юли се очаква да започнат следващите ремонти.
"Тhe lack of major wars may be hurting economic growth." New York Timeslivanov
Рейтинг: 221 ВеселоМоля уточнете за коя година става въпрос!
Свинчуга
Рейтинг: 1895 НеутралноДа пускат лилито да изяде асфалта и да полагат нов отгоре, може а издаяни 1-2 години.
Обичам да грухтя и плюскам.RIP BG
Рейтинг: 609 НеутралноДо коментар [#21] от "hamiltonf":
Другарю, споделил съм на жената преживяването. Иначе за въпросния участък-хармоника потвърждавам. 90км ограниение и в продължение на повече от 50 километра, дясната лента е неизползваема. Минах преди 5 дни оттам.