
© Юлия Лазарова
КЗК е приела аргументите на пътната агенция за това, че дейностите по обжалваната обществена поръчка са от изключително значение за всички граждани в България.
Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) допусна предварително изпълнение на обществената поръчка за строителството на част от скоростния път между Ботевград и Мездра, съобщи "24 часа".
В антимонополния регулатор е обсъдена жалбата на отстранената от участие в процедурата "Трейс Груп Холд".
От текста на определението на КЗК се разбира, че тя е приела аргументите на пътната агенция за това, че дейностите по обжалваната обществена поръчка са от изключително значение за всички граждани в България, а проектът е мащабен и представлява транспортна връзка с национално и международно значение като обслужва общоевропейски транспортен коридор. Именно затова е разрешено строителството да започне без жалбата на "Трейс" да е обсъдена по същество.
След решението на КЗК е възможно сключването на договор за проектиране и строителство с победителя - обединение "МБ Лот 2 – 2019" с оферта от 222.4 млн. лв. Компаниите, които участват в него, са "Европейски пътища" (новото име на "Пътища Пловдив"), "Водно строителство – Благоевград" и словашката "Вахостав – СК".
Обединението ще строи т. нар. лот 2 - 13-километров участък с по-сложен терен, отколкото останалите 19 км (лот 1). Предвижда се пътят Ботевград - Мездра да е с две платна с по две ленти за движение в посока, с габарит 20 м, т. е. двойно по-широко от настоящото, тъй като в момента има по една лента за движение в посока.
selqnin
Рейтинг: 2358 НеутралноСеверозападът ще е все по-малко червен!!!!
Дано е и все по-малко "ДПС"!!!
С Стоянов
Рейтинг: 1456 ЛюбопитноКолкото по- бързо се направи подходящ път от Видин до София- толкова по- добре за всички. Трафикът от Унгария в такъв случай ще заобикаля Сърбия и ще се пренасочи през Румъния и България. По този начин шумадийците- шовинисти ще останат с пръст в уста... или другаде!
ВЯРНОСТ И ПОСТОЯНСТВОneut
Рейтинг: 1562 Неутрално"Именно затова е разрешено строителството да започне без жалбата на "Трейс" да е обсъдена по същество."
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restМирише на беззаконие
PisnaMi
Рейтинг: 1803 ГневноХайде-де, що народ пострада на този участък, още се кумите.
Vlado Nikolov
Рейтинг: 3735 НеутралноДано да стане до края на века, ама не съм сигурен. По-вероятно е, че ще направят автомагистрала Видин - Монтана, а от там - през Птрохан(тунел). Монтана - Враца, остава старото трасе, с победна лента в едната посока. Така беше представена визита на правителството, преди няколко месеца. И то в Дневник.
nema_labavo
Рейтинг: 1965 НеутралноПросто е от първостепенно значение да се направи този път. Да го почват най-накрая.
Дневник пропагандна газета
Рейтинг: 338 НеутралноТака е по закон, тавариш. То си пише кога се допуска започване. По-скоро мирише на недоволни каманизи. А дано да е по-често.
PisnaMi
Рейтинг: 1803 ГневноЗвучи патриотично, ама е невярно.
Само веднъж премини по шосе от Видин до Сегет през Румъния и ще разбереш защо тезата ти е голословна. Отклоняването на трафик ще е минимално, може би ще касае само този за/от Полша и западна Словакия/Унгария.
Marinov
Рейтинг: 20 НеутралноОтдавна трябваше да се направи този път, колко кататстрофи и колко загинали хора има на този път. Само дано да го направят качествено, иначе нищо няма да се промени от сега.
Marinovlog_on
Рейтинг: 896 НеутралноТо па един път по джендемите....работа нямат, повечето са в чужбина,а местните търкалят някакви строшляци от 1000 лв.
Athanatos
Рейтинг: 1342 НеутралноДо коментар [#10] от "log_on":
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Никога не си ходил по тоя край, нали??
snower
Рейтинг: 305 НеутралноБаце през 2013 г. като ходи да реже лентичката на Дунав мост 2, мина ли му през акъла, че след моста няма път за тировете? Равносметката е, че за тези 6 години имаме разбити пътища и стотици катастрофи с десетки загинали. Ама важното е да се режат лентички.
johnniewalker
Рейтинг: 804 НеутралноС две ръце "за"
Das Territorium
Рейтинг: 1835 ВеселоДо коментар [#1] от "selqnin":
A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry PratchettСеверозападът си е все така червен. Само дето сега на мода е БКП-2 - както се казва и Той е прост и северозападналите прости, та си Го харесват.
Стефан
Рейтинг: 402 НеутралноДа, хубаво е да стане този път. Само че вместо магистрала, "скоростен" такъв с по две платна.
И знаейки, че такъв ще бъде, АПИ допуснаха изграденото с евросредства точно от Трейс околовръстно на Враца да е с габарит на нормален път от 1+1 платна, че и с прелез за цвят, докато това на Монтана е с по две.
Далновидност!
m17
Рейтинг: 2768 НеутралноДо коментар [#12] от "snower":
И като няма пътища как успяха да преминат хиляди тирове всяка година от тогава ?. Аз като гледах от Видин, трафика не спира. Да, не е като на Русе но си е съвсем прилично. Отделно моста не е само за транзитен трафик, целия регион и от двете страни на моста печели от наличието му.