Един от кандидатите за концесията на летище "София" вероятно ще обжалва класирането

Един от кандидатите за концесията на летище "София" вероятно ще обжалва класирането

© Reuters



Френският кандидат за концесията на летище "София" - Groupe ADP, обмисля да обжалва решението на Министерството на транспорта, с което бе направена класацията на кандидатите.


Някои елементи от оценяването, касаещи техническите предложения, изглеждат твърде спорни и предизвикват въпроси, се посочва в съобщение на компанията до българските медии. "Следователно, Groupe ADP обмисля да обжалва решението пред българските правозащитни органи", се казва още в него.


В сряда Министерството на транспорта обяви класацията на подалите оферти за концесията на летището в София. Според нея изборът пада върху "Соф кънект" с летищен оператор "Мюнхен". На второ място е класиран консорциумът между "Еърпорт дьо Пари" и "Тафхваламаръ холдинг".


При отварянето на офертите стана ясно, че "Соф кънект" е готов да плаща 24.542 млн. евро годишно и да инвестира 608 млн. евро. Концесионните такси от летище София ще влизат в Държавния фонд за гарантиране устойчивост на държавната пенсионна система. Първоначалната концесионна такса в размер на 550 млн. лв, ще влезе в бюджета и може да се използва за изплащане на дълговете на БДЖ и НКЖИ към държавата.рал консорциум "Соф кънект" с летищен оператор МюнхенЗа концесионер на летище "София" съм избрал консорциум "Соф кънект" с летищен оператор Мюнхен.

Ключови думи към статията:

Коментари (13)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на One Hour
    One Hour
    Рейтинг: 1574 Весело

    Последното изречение е някакъв Гугъл превод от етруски.

  2. 2 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1935 Неутрално

    Щеше да е изненада да няма обжалване.

  3. 3 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5018 Неутрално

    Ами, правилно! Нека оценяващите обяснят как и защо са избрали Мюнхен (с по-слаба финансово оферта) пред Aeroports de Paris! Charkes de Gaule е доста по-голямо и не по-лошо управлявано летище от MUC!

  4. 4 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 2186 Любопитно

    Тези не знаят ли, че "това е една концесия, която е дадена за пример за прозрачност и спазване на европейските правила“???
    Според Борисов де.

  5. 5 Профил на olga_kokoshkina
    olga_kokoshkina
    Рейтинг: 805 Неутрално

    Най-големият акционер в Strabag е кремълския олигарх Олег Дерипаска.

  6. 6 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1441 Весело

    Знаех си, че турците ще обжалват.

    http://www.youtube.com/watch?v=wPw0Z5CtKTs
  7. 7 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 2186 Любопитно

    Ами, правилно! Нека оценяващите обяснят как и защо са избрали Мюнхен (с по-слаба финансово оферта) пред Aeroports de Paris! Charkes de Gaule е доста по-голямо и не по-лошо управлявано летище от MUC!
    —цитат от коментар 3 на vassilun


    То не е и Мюнхен, а някакъв инвестиционен фонд.
    За конкурса е трябвало да има летищен оператор и за да се изпълнят формално изискванията е включен Flughafen München.

  8. 8 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5018 Неутрално

    До коментар [#6] от "Пипера е много лют":

    Aeroports de Paris са турци?! Идете на лекар! Може и да има надежда за Вас всеоще!

  9. 9 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1788 Неутрално

    Като няма нещо негативно да се каже поне напишете, че има вероятност да се случи!

  10. 10 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 1875 Неутрално

    Charkes de Gaule е доста по-голямо и не по-лошо управлявано летище от MUC!
    —цитат от коментар 3 на vassilun


    Ще си позволя да не се съглася. Определено CDG e по-неудобно за пътниците от MUC (особенно от 2-ри терминал там, който е използван от Луфтханза). Прекачванията за транзитни пътници в Париж винаги изискват още едно преминаване през проверка за сигурност. Проверките за сигурност пък са поверени на външна фирма (от Индия).
    Подтерминалите на терминал 2 (например, 2E, 2F) в най-добрия случай са свъзани с автобуси, а в най-лошия - изискват да се излезе на улицата (или почти на улицата) и след това да се влезе наново. Някои от подтерминалите изискват и кратко пътуване с влак до съответните групи изходи за извеждане (гейтове). Бизнес салоните на Ер Франс имат по-беден избор от мезета в сравнение с бизнес салоните на Луфтханза в Мюнхен (е, може би това зависи от самата авиокомпания).

  11. 11 Профил на legaltk
    legaltk
    Рейтинг: 432 Неутрално

    Няма никакъв смисъл да обжалват. Резултат няма да има. Класирането ще се запази в този вид.

  12. 12 Профил на hipokrat
    hipokrat
    Рейтинг: 239 Неутрално

    До коментар [#5] от "olga_kokoshkina":

    Е, и?

  13. 13 Профил на Marinov
    Marinov
    Рейтинг: 553 Неутрално

    Хайде стига вече с тази сага, няма смисъл от обжалване, нищо няма да се случи.

    Marinov




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK