"Смарт контрол" на "Спиди" АД предлага удобство на клик разстояние

Информационното решение на компанията спестява на клиентите часове в очакване на пратката

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за .

"Смарт контрол" на "Спиди" АД предлага удобство на клик разстояние

© Спиди АД



В днешния забързан свят информацията е задължителна за ефективно управление на бизнеса и процесите. Тя е предимство и за управление на времето, което често може да стане с един клик.


"Смарт контрол" е иновативна услуга, чрез която "Спиди" АД дава на своите клиенти информация за тяхната пратка. Освен това потребителите получават напълно безплатно и пълен контрол над самата доставка.


Функционалност




Интелигентното решение позволява на всеки потребител да управлява в реално време мястото и времето на получаване на пратката си. Чрез линк, изпратен като SMS или по Viber, клиентите на "Спиди" могат бързо и лесно да контролират доставките си, като ги потвърдят, откажат, пренасочат или пренасрочат. Линкът на услугата "Смарт контрол" се отваря директно в браузера на телефона, таблета или компютъра.


Услугата е създадена главно за удобство на клиента, като му дава право на избор чрез опциите, които предлага – потвърждение на доставката, отлагане, пренасочване и избиране на друга, по-удобна дата.


Предимства


Благодарение на предоставените възможности получателите могат да изберат пратките им да бъдат доставени на различно от първоначално посоченото място. Например в един от петте най-близки офиса или автомати за пратки на "Спиди". Тази смарт опция е напълно безплатна, ако въпросното населено място е едно и също, а самата пратка може да бъде доставена на същия или следващия работен ден в зависимост от часа на пренасочване.


Налична е и друга възможност, която позволява доставката да бъде отложена за следващ ден – отново напълно безплатно.


Приоритет за "Спиди" е свободното време на клиента, затова иновативният смарт подход предоставя също бърз и удобен достъп до приложението за автоматизирано клиентско обслужване – My Speedy.


Информацията винаги е била и винаги ще бъде в основите на утрешния ден. Заедно с услугата ПРЕДИКТ, смарт решението на "Спиди" успява да превърне скучното очакване на пратката в информационно и технологично забавление.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK