FlixBus увеличи директните линии от България

FlixBus увеличи директните линии от България

© Цветелина Белутова, Капитал



От август нискобюджетният автобусен превозвач FlixBus увеличи линиите от София и Пловдив до чужбина. Превозвачът съобщава, че от двата български града вече може да се пътува директно до Загреб, Любляна, Филах, Залцбург и Мюнхен. До новите дестинации ще пътуват нощни автобуси седем дни в седмицата.


Най-бързият нов нощен маршрут от столицата е до Загреб, откъдето пътниците лесно могат да продължат пътуването си само с едно прекачване до най-популярните ваканционни дестинации по Адриатическото крайбрежие като Опатия или Задар или до няколко по-малки градове в Далмация или на полуостров Истрия, съобщава превозвачът.


FlixBus започна дейността си на българския пазар през 2018 г., предлагайки маршрути до Унгария, Австрия и Румъния. През май тази година компанията обяви, че започва да предлага пътувания и от Пловдив.


Днес българите могат да пътуват със зелените автобуси директно до шест европейски държави.

Ключови думи към статията:

Коментари (43)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 1263 Неутрално

    Колкото повече, толкова повече.😁

  2. 2 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3970 Любопитно

    Мдааа в самата Германия "зелените автобуси" буквално за 2 години смачкаха всякъква конкуренция...с цени,качество и обслужване....Същото ще се случи и тука-гаранция!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !
  3. 3 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4999 Неутрално

    Нужна промяна и в този овладян от мафията сектор.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  4. 4 Профил на J.J.
    J.J.
    Рейтинг: 765 Неутрално

    ДПС и ГЕРБ не харесват това. Да чакаме КЗК да се намеси в защита на българския бизнес...

  5. 5 Профил на olga_kokoshkina
    olga_kokoshkina
    Рейтинг: 683 Неутрално

    FlixBus имат доста добра мрежа в цяла Европа. Браво!

  6. 6 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 2708 Весело
  7. 7 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 3454 Неутрално

    Тези в Чехия почти ликвидираха всичката конкуренция - зад тях стои мощна немска организация и с всички средства искат да докопат 90% от пазара...Повечето автобуси не са техни а наети от бившите им конкуренти. не е хубаво, когато на пазара останат само 2-3 играча...

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  8. 8 Профил на fifi_5
    fifi_5
    Рейтинг: 568 Неутрално

    На другаря Миролюб Столарски/Карат С няма да му хареса това. На другата хранилка на властта Юнион Ивкони също. Да живее евроинтеграцията!

  9. 9 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 6642 Неутрално

    Добра реклама

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  10. 10 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3863 Неутрално

    До коментар [#9] от "neut":

    Добеа реклама.Защо не е отбелязана като такава,обаче?!

  11. 11 Профил на _plamen_
    _plamen_
    Рейтинг: 765 Неутрално

    Тези в Чехия почти ликвидираха всичката конкуренция
    —цитат от коментар 7 на DDR

    Аз пък доста RegioJet видях това лято.

    Winora forever
  12. 12 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5018 Неутрално

    FlixBus стават все по-популярни и използвани, предлагания от тях продукт е с високо качество.

  13. 13 Профил на Democrat
    Democrat
    Рейтинг: 180 Неутрално

    Супер! Директно и достъпно до Виена, Загреб, Любляна!!!

  14. 14 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 1629 Любопитно

    До коментар [#4] от "J.J.":
    Защо пък да не го харесват???
    Да не би заради странните доводи, които изтъквате КЗК да се е намесвала в пазара на мобилни услуги, разпространение на интернет, таксиметрови услуги, въздушният транспорт, аптечният пазар и практически навсякъде, където се прави бизнес у нас?
    Или пък се намеси да пази БДЖ, когато автобусните превозвачи практически я оставиха без пътници?
    Що за комсомолски позив...

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  15. 15 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 2373 Неутрално

    Зад Фликсбус стои щатски хеджфонд. Даймлер също държи няколко процента.
    Следващата цел е навлизане в пазара на автобусни превози в САЩ.

  16. 16 Профил на galactico
    galactico
    Рейтинг: 404 Неутрално

    Хубава новина!Крайно време беше да се разбие монопола на българската автобусна мафия!Автобусите на Ивкони,Юбим,Карат и т.н.са над 30годишни счупени таралясници с които е истинско изпитание на духа да пътуваш с тях!

  17. 17 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8121 Неутрално

    Загробиха по-чистия и удобен ЖП транспорт, сега ще пътуваме по нощите свити в автобуси.

  18. 18 Профил на dokker
    dokker
    Рейтинг: 445 Весело

    Конкурират Миролюб Антоанетов ? Насълзих се....

  19. 19 Профил на Капабланка
    Капабланка
    Рейтинг: 1174 Неутрално

    Загробиха по-чистия и удобен ЖП транспорт, сега ще пътуваме по нощите свити в автобуси.
    —цитат от коментар 17 на Роси


    Костов е виновен, нали?!!

  20. 20 Профил на markblog
    markblog
    Рейтинг: 217 Весело

    Региоджет са най-добрите! Те кога ще дойдат?

  21. 21 Профил на nikidimi
    nikidimi
    Рейтинг: 655 Неутрално

    Евро прокурор, западни конкуренти, американски втечнен газ, европейски банков надзор. Че другарЕте от де ще хапват?

  22. 22 Профил на Kamen Nikolov
    Kamen Nikolov
    Рейтинг: 185 Неутрално

    Дано да започнат и вътрешни превози, че автобусите по огромната част от вътрешните ни линии са ужас.

  23. 23 Профил на neadekvaten
    neadekvaten
    Рейтинг: 249 Неутрално

    Фликсбус ....Следващата цел е навлизане в пазара на автобусни превози в САЩ.
    —цитат от коментар 15 на Нинов


    Те вече извършват превози между Калифорния и Лас Вегас, Финикс (Аризона) и др.:

    https://shop.flixbus.com/search?&departureCity=20198&arrivalCity=20218&wt_eid=2156641230200990249&wt_t=1566481223123

    Хубаво е, че пускат линия от София до Загреб и др., но мен повече ще ме изкефи нискотарифен полет до Загреб (или някой крайбрежен хърватски град).

  24. 24 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4657 Неутрално

    До коментар [#7] от "DDR":

    Естествено, като се разправят с конкурентите, ще надуят прилично цените...

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  25. 25 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10370 Неутрално

    В Европа свалиха изискването да няма автобуси, които да дублират бързите влакове и се появи Фликсбус

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  26. 26 Профил на goofy
    goofy
    Рейтинг: 132 Неутрално

    Цените им са анормални. В Германия съм пътувал за 5 евро от Хамбург до Берлин. На цената на един дюнер! За международни вече не знам кой и как изобщо се решава на двудневни пътувания. Дори и братята роми се научиха да летят. Самолетите за 'Шланд са пълни вече предимно с тях, което само потвърждава произхода на 80-90% от огорчените "българи" напуснали скапаната България, където животът, разправят, бил крайно невъзможен.

  27. 27 Профил на ultra_61
    ultra_61
    Рейтинг: 544 Весело

    Едно обаче е сигурно при Фликсбус - всеки пътуващ по международни линии, ще може да задоволява естествените си нужди безпроблемно, за радлика от автобусите на настоящите БГ компании, в които с това "аристократично" право, се ползват само и единствено, шофьорът и стюарда:)

  28. 28 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 2465 Неутрално

    С автобус до Виена или Франкфурт? Тия наред ли са? Ето ти летището и си там за час. Кой се лашка по тия автобуси по 8-10 часа и повече?

    Иначе хубава рекламна статия. Нещо не пише че е такава де.

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  29. 29 Профил на neadekvaten
    neadekvaten
    Рейтинг: 249 Неутрално

    Едно обаче е сигурно при Фликсбус - всеки пътуващ по международни линии, ще може да задоволява естествените си нужди безпроблемно, ....
    —цитат от коментар 27 на ultra_61


    Не винаги е безпроблемно. Миналата година пътувах с тях от Будапеща за Марибор. Тоалетната беше заключена през цялото време (може би имаше някакъв проблем, не знам защо не работеше). Чак на словенската граница (тоест след около 3 часа) спряха за 5 минути на една бензиностанция с голям паркинг, и народът юруш към тоалетните....

  30. 30 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 3454 Неутрално

    До коментар [#24] от "hamiltonf":

    Важното е сега радост да имат потребителите, че нс некои чорбаджии щело да ъм бъде гадно...На чорбаджиите нема да им е толкова гадно, гадното ще е за ратаите им.

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  31. 31 Профил на ivangabrovo
    ivangabrovo
    Рейтинг: 544 Неутрално

    До коментар [#20] от "markblog":

    Напълно съм съгласен. Пътувах с тях повече от година.
    В българия няма да дойдат - случи се така, че имах възможност да попитам /ноември 2018/ един от шефовете там. България не ги интересува, включително и за техния ж. п. бизнес. Деликатно ми обясни, че не са толкова големи за подобна експанзия. За сметка на това имат много добро сътрудничество с компании от Румъния в ж. п. сектора.

  32. 32 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3584 Неутрално

    Искам Фликсбус по вътрешни линии.
    Цените на превозите ще паднат поне с 30%!

    Наемал съм атобус "гранд туризъм" Варна София и обратно, цената с ДДС (и с печалба за транспортьора разбира се) е 1900 лв с ДДС (920 км), от които поне 500 лв са чиста печалба.
    Приходите на автобусите на Биомет, Етап са в двете посоки са поне 2800 лв., 900 лв повече, или печалбата става около 1400 лв. Вярно е, че не съм приспаднал комисионни по продажба на билетите, наем от автогарата, и все пак.

  33. 33 Профил на slon
    slon
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Ниско тарифни ... бяха в началото, днес продължават да са по-евтини от жп транспорта в Западна Европа, но цените не са това, което бяха в началото.
    Тъй, че всяко чудо за 3 дни. Имайте в предвид, че като цяло фирмите имат предвиден бюджет за промоциите, т.е. те знаят, че ще са на загуба известно време и после задължително трябва да излязат на печалба.

  34. 34 Профил на chasovnik
    chasovnik
    Рейтинг: 438 Гневно

    Не ги знам какви са, но един такъв аФтобус паркира на улицата пред нас в нарушение на знак Б27 - забранен престоя и паркирането, а тъпите ченгета се правят, че не го виждат.

  35. 35 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 2962 Неутрално

    До коментар [#13] от "Democrat":Супер! Директно и достъпно до Виена..
    >>> Колега, колко часа пътува до Виена долу-горе? Гледам, че разстоянието го дават 817 км..

  36. 36 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3979 Неутрално

    До коментар [#7] от "DDR":

    За връзката с партньорски университет в Чехия ползвах автобуса на студентските линии Региоджет от летището във Виена, но тази годима минах на ФликсБус, няма прекачвания.

  37. 37 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3979 Неутрално

    До коментар [#35] от "тулса":

    Погледнах за 23 т.м.. Тръгва от летище Виена в 14:20, пристига в София на бул. Мария Луиза 1500 в 8:00 сутринта на другия ден, или общо 16 часа и 40 минути.

  38. 38 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 3454 Неутрално

    До коментар [#36] от "daskal1":

    Фликсбуса има огромен финансов гръб и може да си позволи да ”разчиства” определено време терена. Същото прави и една верига аптеки —ако не искаш да те купят, отварят точно срещу тебе и всички цени са им с 20% надолу...и който издържи...Оказа се, че бая ербаб аптекари има и си направиха две сдружения, договарят доставки на едро, издават списания и активно работят в насока разкриване на нелоялните практики на веригата публично. Та нещата кротнаха малко. Интересно ми е с рейсовете каке се развие.

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  39. 39 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 3454 Неутрално

    До коментар [#32] от "historama":

    Внимавай какво си пожелаваш, за да не го получиш.
    След като гепят 70—80% от пазара, предимно апетитни и натоварени линии, цените няма да са благотворителни, просто зсщото няма да има реална конкуренция.

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  40. 40 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 3979 Неутрално

    До коментар [#38] от "DDR":

    Единствената причина за мен е че не трябва да се прекачвам, иначе с цените разликата не е голяма. Ползвал съм Фликс от летището на Франкфурт до Люксембург и Брюксел, имат много развита мрежа до малки градчета в Португалия и Испания, откъдето навремето са идвали работниците за Бенелюкса.

  41. 41 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 3454 Неутрално

    До коментар [#40] от "daskal1":

    Политиката им е и да наемат вече работещи по дадени линии компании, ксто им ”преоблекат” бусовете като Фликс. Реално се твърди, че те нямали свои рейсове —всичко на подизпълнители (къде доброволно, къде доброзорно). Та от там им идва развитата мрежа.

    Принадлежността към дадена нация не е даденост, тя е въпрос на възпитание а след време и на осъзнат избор. Културталибан - с комсомолски плам определя кой е културен и кой чалгаджия.
  42. 42 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 682 Неутрално

    До коментар [#7] от "DDR":Естествено, като се разправят с конкурентите, ще надуят прилично цените...
    —цитат от коментар 24 на hamiltonf


    Свободния пазар не търпи надуване на цени.

    Нискотарифните авиокомпании от 20 години се мъчат да се разправят с конкурентите, ама не става.

  43. 43 Профил на primerno
    primerno
    Рейтинг: 404 Неутрално

    Искам Фликсбус по вътрешни линии. Цените на превозите ще паднат поне с 30%!Наемал съм атобус "гранд туризъм" Варна София и обратно, цената с ДДС (и с печалба за транспортьора разбира се) е 1900 лв с ДДС (920 км), от които поне 500 лв са чиста печалба.Приходите на автобусите на Биомет, Етап са в двете посоки са поне 2800 лв., 900 лв повече, или печалбата става около 1400 лв. Вярно е, че не съм приспаднал комисионни по продажба на билетите, наем от автогарата, и все пак.
    —цитат от коментар 32 на historama


    Как ги сметна тия 2800лв? Трябва да имат по 45 продадени седалики в двете посоки, за да имат подобен приход. Последно преди 2-3 години пътувах София-Варна към 19:00 и поне 30% от автобуса беше празен.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK