Нискобюджетната Eurowings започва да лети от и до София

Нискобюджетната Eurowings започва да лети от и до София

© Associated Press



Нискобюджетният превозвач на "Луфтханза" Eurowings започва да лети от и до София от идната седмица като билетите вече са в продажба, съобщава "Капитал". Полетите засега са от и до Щутгарт и Дюселдорф от Терминал 1.


Компанията съобщава, че предлага полети до над 200 дестинации, сред които и далечни като Куба, Тайланд, САЩ.


Eurowings е част от групата на Lufthansa като неин нискотарифен превозвач. Компанията развива дейност от 1993 г., а централата й се намира в Дюселдорф. След катастрофа през 2015 г. "Луфтханза" задейства план за заменянето на Germanwings с Eurowings, като мрежата на двете компании се сля под бранда Eurowings.


Полетите до София са поредна крачка от страна на авиопревозвача за експанзия в Югоизточна Европа. Като част от развитието си в региона тя откри и база в Прищина, Косово, като базира там самолет. В Хърватия авиокомпанията има полети до седем летища. В Босна и Херцеговина лети до Сараево и Мостар. В Гърция дестинациите са 12.

Коментари (18)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10028 Неутрално

    За туристи :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  2. 2 Профил на olga_kokoshkina
    olga_kokoshkina
    Рейтинг: 810 Неутрално

    Терминал 1 на летището в София е едно "чудесно" посрещане и изпращане от България! Самият терминал те транспортира обратно в 1982-ра година.

  3. 3 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3794 Неутрално

    До коментар [#1] от "penetrating":

    Е,за кого да е?!

  4. 4 Профил на spring_va
    spring_va
    Рейтинг: 411 Неутрално

    Айде, и ромите от Щутгарт и Дюселдорф се урЕдиха с транспорт до "Столипиново".

  5. 5 Профил на Einzigen
    Einzigen
    Рейтинг: 419 Неутрално

    Не баш, 10 кг ръчен багаж не им стига на тях. Само маршрутки от адрес до адрес....



    До коментар [#4] от "spring_va":

    No hagas lo que no quieres que te hagan
  6. 6 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10028 Весело

    До коментар [#3] от "yanne":

    За пътуващи без туроператори, например :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  7. 7 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 4801 Весело

    Колкото повече ниско бюджетни компании, толкова повече

  8. 8 Профил на KRAFTWERK
    KRAFTWERK
    Рейтинг: 1391 Неутрално
  9. 9 Профил на Густав
    Густав
    Рейтинг: 757 Неутрално

    Тези от Юроуингс са събирателно на негативите на традиционните компании с негативите на лоукоста. Доста да по- скъпи от Уиз и Райънер. За сметка на това се опитват да използват самолетите на 110% и съответно вечерните им полети натрупват закъснение от над един час. Освен това често отменят полети. На мен лично ми се е случвало три пъти. А миналата година доста стачкуваха. Единствената им по-добра страна е, че правилата им за багажа са доста по-свободни.

    Все пак с тях по-добре от колкото без тях.

    А дали полетът на Луфтханза до Дюселдорф ще остане. Не вярвам двете да се конкурират една друга, бидейки едно цяло.

  10. 10 Профил на olga_kokoshkina
    olga_kokoshkina
    Рейтинг: 810 Неутрално

    До коментар [#9] от "Густав":

    Няма (и никога не е имало) директен полет на Lufthansa от София до Дюселдорф.

  11. 11 Профил на PisnaMi
    PisnaMi
    Рейтинг: 1540 Неутрално

    Да има. И без друго е все по-трудно да различиш нисотарифна от "нормална' авиокомпания.
    Миналата седмица пътувах с ЛОТ София - Варшава - София. Същото, както с Аегеан до Атина, но за едното платих 554 лв., за другото - 137 лв.

  12. 12 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 690 Неутрално

    До коментар [#11] от "PisnaMi": Същесвената разлика е невидима за обикновенният пасажер. Случай от това лято в Барцелона. 30 самолета на известна нискотарифна компания трябва да бъдат обслужени за една нощ от 1супервайзор, 1 Х В1 и 1Х В2 инженера и 2ма механика. Този случай окончателно ме убеди да ползвам нискотарифна компания само в изкл. краен случай. Safety first !

  13. 13 Профил на nibelungs
    nibelungs
    Рейтинг: 300 Неутрално
  14. 14 Профил на Милош
    Милош
    Рейтинг: 400 Неутрално

    Като им видях цените до Крит (300 евро двупосочен билет) и ги извадих от графата нискотарифни на момента.

  15. 15 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 1693 Неутрално

    До коментар [#12] от "Гарван":

    Сега остава да кажеш и ти лично, за колко инцидента с Райън и Уиз си чувал? Други са им кусурите на тях, не в сейфътито.

  16. 16 Профил на Ebeneezer Goode
    Ebeneezer Goode
    Рейтинг: 501 Весело

    .... А дали полетът на Луфтханза до Дюселдорф ще остане.
    —цитат от коментар 9 на Густав


    Тоя дето го спряха преди 6 години ли?

    Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn't
  17. 17 Профил на Ebeneezer Goode
    Ebeneezer Goode
    Рейтинг: 501 Весело

    До коментар [#10] от "olga_kokoshkina":

    Е, не е чак никога. Имаше и още как.
    За 99 € се летеше 2010 в двете посоки.
    После поскъпнА. И накрая го спряха.

    Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn't
  18. 18 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 690 Неутрално

    До коментар [#15] от "zle_platen_trol": В случая въпросната компания не е нито една от двете споменати. Не ми се рови да търся колко и какви акциденти и инциденти имат.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK