В БДЖ се страхуват от промяната, като първобитен човек от тъмното, обяви шеф на железниците

В БДЖ се страхуват от промяната, като първобитен човек от тъмното, обяви шеф на железниците

© Калина Горанова, Капитал



Проблемите в Български държавни железници могат да се решат само от външни за системата хора. Работещите в тях се страхуват от промяна, като първобитен човек от тъмното, това обяви днес пред БНТ председател на Съвета на директорите на "Холдинг БДЖ" Григори Григоров.


Той посочи, че промяната в структурата на железниците, която предвижда "БДЖ - Пътнически превози" и БДЖ - Товарни превози" да се преобразуват в ЕАД, се е наложила, защото техните директори за година са показали, че не могат или не желаят да направят нужните промени.


Григоров поясни, че след преобразуването, вместо от директори, двете структури ще се ръководят от управителни съвети, състоящи се от между трима и петима души.




Председателят на Съвета на директорите на "Холдинг БДЖ" обеща до средата на следващата година да бъде решен недостигът на вагони. "Тази година 100 вагона са ремонтирани в заводи, а 50 в предприятията. Следващата съотношението ще е обратното. В началото на 2020 г. чакаме и 20 вагона от "Дойче бан"", поясни Григоров.


Нови вагони и локомотиви се чакат до 24 месеца, като вече е финализирана поръчка за 40 вагона, а пред финал е такава за 10 локомотива. До няколко дни се очаква и финализиране на договора за ремонт на 46-те мотриси "Сименс", които извършват 60% от превоза на пътници.


Григори Григоров обяви, че БДЖ има пет години да убеди държавата, че може да предостави качествена услуга, като в противен случай ще загине, a предлаганите от дружеството услуги ще се дадат на други превозвачи.

Коментари (18)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3238 Неутрално

    Председателят на Съвета на директорите на "Холдинг БДЖ" обеща до средата на следващата година да бъде решен недостигът на вагони.
    ____________________
    А кой открадна хиляди вагони от БДЖ?????

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  2. 2 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1209 Неутрално

    БДЖ трябва да последва съдбата на Балкан. И после с активите да се стартира ново дружество, което да работи нормално.

    http://www.youtube.com/watch?v=wPw0Z5CtKTs
  3. 3 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1657 Неутрално

    а локомотиви или ще действаме по челния украински опит Купуваме от америка на двойна цена руски произведени в Казахстан

  4. 4 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1657 Неутрално

    До коментар [#2] от "Пипера е много лют":

    какъв ти е проблема кандидатствай за лиценз и извършвай превози от 10 години са разрешени независими превозвачи - а никой не искал това е друга тема

  5. 5 Профил на Mia san Bayern
    Mia san Bayern
    Рейтинг: 2796 Неутрално

    В БДЖ трябва да се страхуват от това да не останат без работна рька,защото доколкото знам там нежим плащат добре.

    DANKE JUPP,DANKE BAYERN!
  6. 6 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 3502 Неутрално

    БДЖ стана курбан на магистралите...

  7. 7 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1451 Весело

    Ама как ги намират само тези шефове на БДЖ. Владимир Владимиров, Григори Грогоров, да се готви Димитър Димитров :))

  8. 8 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 1209 Неутрално

    До коментар [#4] от "1001":

    Аз проблем нямам, БДЖ има.

    http://www.youtube.com/watch?v=wPw0Z5CtKTs
  9. 9 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4833 Любопитно

    До коментар [#3] от "1001":

    Какво произведено в Русия си купил от Америка? Къде ви намират такива, бе?

  10. 10 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 1707 Неутрално

    Е нали работата на боса е точно това, да продаде промяната на подчинените, за другото има експерти.

  11. 11 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2242 Неутрално

    В БДЖ трябва да се страхуват от това да не останат без работна рька,защото доколкото знам там нежим плащат добре.
    —цитат от коментар 5 на Mia san Bayern


    От къде го знаеш това? Или го чу от една жена на пазара?!?!?
    Едва ли има друга българаска фирма, която да плаща на РАБОТНИК по 1000-1200 лв. за два -три часа работа и пет-шест часа мотаене, безделничене, пиене на кафе и пушене на цигари такива пари!!!

  12. 12 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1451 Неутрално

    До коментар [#11] от "4ort":

    Отделно дето всеки служител е уредил родата до 9-то коляно с карти, за да пътуват без пари. Кондукторите прибират парите от нередовните пътници. А "брането" на желязо е без край.

  13. 13 Профил на Uprsport
    Uprsport
    Рейтинг: 1176 Неутрално

    Политическите назначения (някои ги наричат калинки) в държавните предприятия никога не са носили ползи за държавата и обществото, а само са облагодетелствали и то временно политическата сила, извършила тази мерзост. С такива политически назначения стигнахме дотук - държавата е превзета от тъмните сили и наистина само външни хора биха ни извели от политическото блато, нещо, което все още считам за възможно независимо от това, че загубихме България. И дано железниците ни малко заприличат на нидерландските, а и гарите и те.

  14. 14 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5029 Неутрално

    БДЖ безвъзвратно си е заминало. Няма прилични вагони, локомотиви,висококвалифициран персонал и най-вече клиенти.

  15. 15 Профил на uporit
    uporit
    Рейтинг: 972 Гневно

    До коментар [#2] от "Пипера е много лют":какъв ти е проблема кандидатствай за лиценз и извършвай превози от 10 години са разрешени независими превозвачи - а никой не искал това е друга тема
    —цитат от коментар 4 на 1001

    Това НЕ е вярно!
    Частните ЖП превозвачи в България ВСЕ ОЩЕ СА ЗАБРАНЕНИ.
    Явно НЕ познаваш действащото законодателство, а пишеш глупости!

  16. 16 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3505 Неутрално

    Една приватизация ще реши проблемите на БДЖ. Само че НЯКОЙ (ДПС е в тази хипотеза) иска да фалира БДЖ-то, както оставиха Балкан със стотици милиони задължения.

  17. 17 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3505 Неутрално

    БДЖ е пред фалит, благодарение на ГЕРБ и ДПС (вече30 години автобусите им кръстосват страната, плащайки мижави пътни такси).

  18. 18 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 828 Неутрално

    До коментар [#16] от "historama":

    бдж е фалирало отдавна





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK