
© Калина Горанова, Капитал
Проблемите в Български държавни железници могат да се решат само от външни за системата хора. Работещите в тях се страхуват от промяна, като първобитен човек от тъмното, това обяви днес пред БНТ председател на Съвета на директорите на "Холдинг БДЖ" Григори Григоров.
Той посочи, че промяната в структурата на железниците, която предвижда "БДЖ - Пътнически превози" и БДЖ - Товарни превози" да се преобразуват в ЕАД, се е наложила, защото техните директори за година са показали, че не могат или не желаят да направят нужните промени.
Григоров поясни, че след преобразуването, вместо от директори, двете структури ще се ръководят от управителни съвети, състоящи се от между трима и петима души.
Председателят на Съвета на директорите на "Холдинг БДЖ" обеща до средата на следващата година да бъде решен недостигът на вагони. "Тази година 100 вагона са ремонтирани в заводи, а 50 в предприятията. Следващата съотношението ще е обратното. В началото на 2020 г. чакаме и 20 вагона от "Дойче бан"", поясни Григоров.
Нови вагони и локомотиви се чакат до 24 месеца, като вече е финализирана поръчка за 40 вагона, а пред финал е такава за 10 локомотива. До няколко дни се очаква и финализиране на договора за ремонт на 46-те мотриси "Сименс", които извършват 60% от превоза на пътници.
Григори Григоров обяви, че БДЖ има пет години да убеди държавата, че може да предостави качествена услуга, като в противен случай ще загине, a предлаганите от дружеството услуги ще се дадат на други превозвачи.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 3238 НеутралноПредседателят на Съвета на директорите на "Холдинг БДЖ" обеща до средата на следващата година да бъде решен недостигът на вагони.
Libertarianism is just anarchy for rich people____________________
А кой открадна хиляди вагони от БДЖ?????
Пипера е много лют
Рейтинг: 1209 НеутралноБДЖ трябва да последва съдбата на Балкан. И после с активите да се стартира ново дружество, което да работи нормално.
http://www.youtube.com/watch?v=wPw0Z5CtKTs1001
Рейтинг: 1657 Неутралноа локомотиви или ще действаме по челния украински опит Купуваме от америка на двойна цена руски произведени в Казахстан
1001
Рейтинг: 1657 НеутралноДо коментар [#2] от "Пипера е много лют":
какъв ти е проблема кандидатствай за лиценз и извършвай превози от 10 години са разрешени независими превозвачи - а никой не искал това е друга тема
Mia san Bayern
Рейтинг: 2796 НеутралноВ БДЖ трябва да се страхуват от това да не останат без работна рька,защото доколкото знам там нежим плащат добре.
DANKE JUPP,DANKE BAYERN!palav_nik
Рейтинг: 3502 НеутралноБДЖ стана курбан на магистралите...
nema_labavo
Рейтинг: 1451 ВеселоАма как ги намират само тези шефове на БДЖ. Владимир Владимиров, Григори Грогоров, да се готви Димитър Димитров :))
Пипера е много лют
Рейтинг: 1209 НеутралноДо коментар [#4] от "1001":
http://www.youtube.com/watch?v=wPw0Z5CtKTsАз проблем нямам, БДЖ има.
vassilun
Рейтинг: 4833 ЛюбопитноДо коментар [#3] от "1001":
Какво произведено в Русия си купил от Америка? Къде ви намират такива, бе?
karatista
Рейтинг: 1707 НеутралноЕ нали работата на боса е точно това, да продаде промяната на подчинените, за другото има експерти.
4ort
Рейтинг: 2242 НеутралноОт къде го знаеш това? Или го чу от една жена на пазара?!?!?
Едва ли има друга българаска фирма, която да плаща на РАБОТНИК по 1000-1200 лв. за два -три часа работа и пет-шест часа мотаене, безделничене, пиене на кафе и пушене на цигари такива пари!!!
nema_labavo
Рейтинг: 1451 НеутралноДо коментар [#11] от "4ort":
Отделно дето всеки служител е уредил родата до 9-то коляно с карти, за да пътуват без пари. Кондукторите прибират парите от нередовните пътници. А "брането" на желязо е без край.
Uprsport
Рейтинг: 1176 НеутралноПолитическите назначения (някои ги наричат калинки) в държавните предприятия никога не са носили ползи за държавата и обществото, а само са облагодетелствали и то временно политическата сила, извършила тази мерзост. С такива политически назначения стигнахме дотук - държавата е превзета от тъмните сили и наистина само външни хора биха ни извели от политическото блато, нещо, което все още считам за възможно независимо от това, че загубихме България. И дано железниците ни малко заприличат на нидерландските, а и гарите и те.
pet_fire
Рейтинг: 5029 НеутралноБДЖ безвъзвратно си е заминало. Няма прилични вагони, локомотиви,висококвалифициран персонал и най-вече клиенти.
uporit
Рейтинг: 972 ГневноТова НЕ е вярно!
Частните ЖП превозвачи в България ВСЕ ОЩЕ СА ЗАБРАНЕНИ.
Явно НЕ познаваш действащото законодателство, а пишеш глупости!
historama
Рейтинг: 3505 НеутралноЕдна приватизация ще реши проблемите на БДЖ. Само че НЯКОЙ (ДПС е в тази хипотеза) иска да фалира БДЖ-то, както оставиха Балкан със стотици милиони задължения.
historama
Рейтинг: 3505 НеутралноБДЖ е пред фалит, благодарение на ГЕРБ и ДПС (вече30 години автобусите им кръстосват страната, плащайки мижави пътни такси).
shumkar
Рейтинг: 828 НеутралноДо коментар [#16] от "historama":
бдж е фалирало отдавна